abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2009 @ 10:58:20 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68684597
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:50 schreef Ewelina het volgende:
Dat woordje kletter vind ik nu niet echt bemoedigend klinken.
. Idem dito hier .
Niet meer actief op Fok!
pi_68684608
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Nou, nee, eigenlijk . Ik probeer al steeds wat meer te eten, aangezien ik vorige week steeds onder 1000 kcal zat. Nu 1200, dat vind ik al heel wat eigenlijk . En nu heb ik ook echt geen honger.

Maar ik zal proberen het lijstje voor morgen weer wat uitgebreider te maken, dan bouw ik het langzaam een beetje op.
Nou ja, je bent aan ons geen verantwoording schuldig Maar zoete yoghurt met driedubbeldoorgehaald zoete cruesli (die zogenaamd slank is), da's toch geen gezonde, verantwoorde lunch? Kijk dan eens wat blurred als lunch eet! Dat is een normale lunch. Als dat je te zwaar lijkt: de lunch van Daph_ is ook lekker!
pi_68684658
bedankt voor alle opbeurende hardloop ervaringen hier

Vandaag vond ik het wel zwaar, werd beetje licht in mn hoofd en wat last van mn buik/maag
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:00:11 #279
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68684681
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dát is ook allemaal wel leuk

maar alleen als 't echt lekker weer is... In de regen/kou/regen én kou naar de wc lopen, douchen met een muntje en dan heb je maar 4 minuten warm water en in de regen/kou de tent opzetten/afbreken.. dat zijn van die dingen die ik echt verafschuw
Tip: zoek een camping waarbij het sanitair 'vrij/gratis' is. Warm water als je er behoefte aan hebt en rustig een uur douchen als het buiten regent. Dat maakt het nog een beetje draaglijk als je helemaal verregend bent .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68684729
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Tip: zoek een camping waarbij het sanitair 'vrij/gratis' is. Warm water als je er behoefte aan hebt en rustig een uur douchen als het buiten regent. Dat maakt het nog een beetje draaglijk als je helemaal verregend bent .
zijn die er? Hebben in onze campinggids vooral / alleen maar betaald sanitair (douche dus) wc's zijn uiteraard wel gratis
Ja doei.
pi_68684771
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!

Eens even een vraagje. Ik zie jullie steeds posten over hardlopen met Evy, hoe werkt dat precies? En kun je dat gewoon downloaden?

En mijn lijstje voor vandaag, eens kijken of het de goedkeuring hier kan wegdragen :

O: twee volkoren boterhammen met philadelphia 220 kcal
L: special K met vanilleyoghurt 200 kcal
T: boterham met philadelphia 110 kcal
D: gebakken aardappeltjes met een braadworstje , gegrilde paprika's en paddenstoelen 615 kcal

Kom maar op met uw commentaar .
ik zou ontbijt en lunch omdraaien, omdat ik smiddags altijd meer honger heb dan smorgens maar dat is persoonlijk natuurlijk. verder zou ik er in de ochtend en middag nog een stuk fruit bij doen tussendoor.
pi_68684834
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:59 schreef Ek-Mei het volgende:
bedankt voor alle opbeurende hardloop ervaringen hier

Vandaag vond ik het wel zwaar, werd beetje licht in mn hoofd en wat last van mn buik/maag
Kan gewoon een slechte dag zijn Volgende keer beter.
pi_68684852
Ja, ok, kamperen in de regen is ronduit kut! Zeker in een tent waar je maar met moeite rechtop kan zitten. En je opeens een binnenmeer hebt in de voortent (bijzonder lastig uit de tent kruipen kan ik je vertellen). Maar na een paar dagen wordt je vanzelf ontzettend melig van de chagrijnigheid . Maar langer kamperen dan een of hooguit twee weken hoeft van mij ook niet. En zeker niet ieder jaar als enige vakantie. Tenzij met kinderen, maar dan wil ik wel een fatsoenlijke tent waar je ook binnen kan zitten met tafeltje en stoelen bij regen enzo.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:04:33 #284
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68684857
Wij kamperen zoveel mogelijk op boerencampings, of in ieder geval op kleine campings. Het sanitair is daar meestal echt goed en het 'soort mensen' dat naar dat soort campings gaat is (uitzonderingen daargelaten natuurlijk )
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_68684877
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 10:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou ja, je bent aan ons geen verantwoording schuldig Maar zoete yoghurt met driedubbeldoorgehaald zoete cruesli (die zogenaamd slank is), da's toch geen gezonde, verantwoorde lunch? Kijk dan eens wat blurred als lunch eet! Dat is een normale lunch. Als dat je te zwaar lijkt: de lunch van Daph_ is ook lekker!
Maar daarom eet ik daarna nog een boterham . En ik vind Special K heerlijk. Maar, ik doe al ideeen op hier - sowieso ga ik wat meer fruit inslaan. Hoewel dat wel lastig is, ik ben allergisch voor een behoorlijk aantal soorten fruit helaas.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:05:12 #286
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68684886
oh en ik heb nog nooit ergens gekampeerd waar je moet betalen om te douchen
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_68684907
Over het hardlopen, overigens:

ik ben vorig jaar januari begonnen met Evy en kon ook nog geen minuut lopen was écht heel erg... die conditie van mij.

Inmiddels heb ik in november de Zeven Heuvelenloop gelopen (15km) in 1 uur en 41 minuten, zonder te stoppen met 9,5km per uur gemiddeld

Nu heb ik een tijd niet gelopen en moet inmiddels echt weer gaan beginnen, wat ik vanochtend tegen Mr. MoBlo zei, en als hij niet meegaat, ga ik in mn eentje , want het is weer ingekakt, maar wil zeker in november wéér de Zeven Heuvelenloop gaan doen en dan er beter uit komen (tijd boeit me niet zoveel, maar wil niet zoals vorige keer weer 3 dagen niet kunnen lopen )
Ja doei.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:05:56 #288
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68684915
mijn taartspullen zijn binnen!!! toch wel!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:07:56 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68684986
Helleuw!

Heu? Special K is toch geen cruesli maar een soort granen-cornflakes? Ik eet het uit veronderstelling dat het gezond en lekker is
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:08:08 #290
171890 Chicolate
Chemicals
pi_68684992
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zijn die er? Hebben in onze campinggids vooral / alleen maar betaald sanitair (douche dus) wc's zijn uiteraard wel gratis
Ja, ik ga namelijk nooit naar campings met betaald douchen . En altijd campings met normale Europese toiletten (waar je gewoon kan gaan zítten bij de grote boodschap) die meerdere keren per dag schoongemaakt worden. Welke omgeving wilde je naartoe?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_68684996
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Over het hardlopen, overigens:

ik ben vorig jaar januari begonnen met Evy en kon ook nog geen minuut lopen was écht heel erg... die conditie van mij.

Inmiddels heb ik in november de Zeven Heuvelenloop gelopen (15km) in 1 uur en 41 minuten, zonder te stoppen met 9,5km per uur gemiddeld

Nu heb ik een tijd niet gelopen en moet inmiddels echt weer gaan beginnen, wat ik vanochtend tegen Mr. MoBlo zei, en als hij niet meegaat, ga ik in mn eentje , want het is weer ingekakt, maar wil zeker in november wéér de Zeven Heuvelenloop gaan doen en dan er beter uit komen (tijd boeit me niet zoveel, maar wil niet zoals vorige keer weer 3 dagen niet kunnen lopen )
en wow hoe stoer is dat
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:08:28 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68685002
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:05 schreef Blurred86 het volgende:
oh en ik heb nog nooit ergens gekampeerd waar je moet betalen om te douchen
Ik wel. In Frankrijk. Moest je muntjes kopen en dan kon je een bepaalde tijd douchen met dat muntje.
En mijn moeder was heel zuinig, dus ik moest altijd met haar onder de douche, zelfs toen ik al wat ouder was .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:08:51 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68685020
Oh en welkom terug Praag- en campinggangers!
pi_68685038
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Helleuw!

Heu? Special K is toch geen cruesli maar een soort granen-cornflakes? Ik eet het uit veronderstelling dat het gezond en lekker is
idem
pi_68685043
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:05 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Maar daarom eet ik daarna nog een boterham . En ik vind Special K heerlijk. Maar, ik doe al ideeen op hier - sowieso ga ik wat meer fruit inslaan. Hoewel dat wel lastig is, ik ben allergisch voor een behoorlijk aantal soorten fruit helaas.
Dat is lastig, heb ik ook. Ik eet zelden fruit.
Daarom eet ik vaak een salade tussendoor, of een knackebrodje.
Je kunt ook zelf ijsjes maken van optimel ofzo.
pi_68685063
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

en wow hoe stoer is dat
en ik had ook zoiets van 'ja, die Evy die kan me wat, in 10 weken 5 km? Srsly not! '

maar het werkt écht zolang je maar volhoudt en uiteindelijk ga je het nog leuk vinden ook, ik iig wel. Had een grafhekel aan hardlopen, maar kwam vooral denk ik doordat ik altijd in een keer probeerde een half uur te lopen, en dát lukte natuurlijk niet. opbouwen
Ja doei.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:10:11 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68685068
En ik ben ook dol op kamperen . Al moet ik er wel bij zeggen dat m'n ouders een caravan hadden en dat ik dus alleen maar hoefde te slapen in de tent. Het zal wel anders zijn als je alleen met een tent gaat en het regent de hele dag . Daarom wil ik zo'n hippie-Volkswagen-campertje .
Niet meer actief op Fok!
pi_68685090
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Helleuw!

Ach, het kan ook wel... Ik vind het persoonlijk artificiële rotzooi, en ook nog eens veel te zoet
pi_68685091
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wel. In Frankrijk. Moest je muntjes kopen en dan kon je een bepaalde tijd douchen met dat muntje.
En mijn moeder was heel zuinig, dus ik moest altijd met haar onder de douche, zelfs toen ik al wat ouder was .
bezuinigen op douchemuntjes huuuuuuuuuuuuuuu

wij hebben daar gewoon NIET gedouched en gisteren meteen als eerste thuis onder de douche gekropen
Ja doei.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 11:14:05 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68685200
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 11:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach, het kan ook wel... Ik vind het persoonlijk artificiële rotzooi, en ook nog eens veel te zoet
Ah okee!
Ik vind het wel puik, vooral als je in de ochtend haast hebt (zoals yours truly meestal )

Oh en blubber, ik heb vandaag afspraak bij de podo-man (nog omdat ik eerst zo lang last had van voet en wil hem even laten checken hoe scheef ik nou eigenlijk ben, ook al heb ik momenteel geen last) en mijn voeten zien er uit als slagvelden De bovenste helften (incluus tenen) zitten onder de al kapotte blaren Heb merendeel er al weggehaald, maar toch
I dun get it! Eerst had ik nooit blaren en nu zit ik onder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')