115 gram boter, 200 gram suiker, 3 citroenen (geraspt en geschild), 2 losgeklopte eierenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Citroen, boter, eieren... geef eens een recept?
Ja, dat wel. Eerst even in je vorm, dan omdraaien op een taartrooster, en dan weer even laten afkoelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee, dankje! Hij moet nog 20 mins., ik neem aan dat ik hem moet laten afkoelen voor ik hem in de vriezer zet?
Ik heb net de vaatwasser ingeruimd en 2 crackers met rosbief voor mezelf gemaakt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:27 schreef kwakveense het volgende:
ugh ugh ughik ben bíjna door de huishoudelijke klusjes heen... alleen nog de kamer stofzuigen en dan boodschappen doen
Nee joh, boodschappen doen en daarna lekker uitpakken, dat is leukquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bij stofzuigen heb je wel eer van je werk. Nouja, ik wel, met 2 katten
. Boodschappen doen suckt. Succes kwak!
Dat vind ik ook geweldig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee joh, boodschappen doen en daarna lekker uitpakken, dat is leukIk heb een hekel aan stofzuigen, juist; het is zo weer vies
Foei toch, DaD!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dat je je lemon curd zelf maakt joh! Dat koop ik gewoon in een potje hoor..
Greys, je vergeet wat!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net de vaatwasser ingeruimd en 2 crackers met rosbief voor mezelf gemaakt.
En de diertjes gevoerd.
Moet nog:
- post uitzoeken
- tafels afnemen
- stoffen en stofzuigen
- een wasje draaien
- de badkamer doen
-strijken
Oh Elisa, je minstrels zijn op de post!
*hand schudt*quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net de vaatwasser ingeruimd en 2 crackers met rosbief voor mezelf gemaakt.
En de diertjes gevoerd.
Moet nog:
- post uitzoeken
- tafels afnemen
- stoffen en stofzuigen
- een wasje draaien
- de badkamer doen
Oh Elisa, je minstrels zijn op de post!
Saaaaaaaaaiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Foei toch, DaD!
Maar ik mag niks zeggen, want ik koop m'n taarten.
Ik vraag vanavond welk overhemd Heer G morgen aan wil en dan strijk ik alleen dat ene overhemd...quote:
Nee, nog nooit!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Saaaaaaaaai
DaD, heb je al eens tarte tatin gemaakt? Zo makkelijk, en zoooo lekker!
Ik weet op voorhand al dat het gaat mislukken als ik culinairs doe, dus ik begin er al niet eens meer aan. Ik zoek wel een vrouw die van koken houdt. Ik heb genoeg andere talentenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Saaaaaaaaai
DaD, heb je al eens tarte tatin gemaakt? Zo makkelijk, en zoooo lekker!
Ik zal eraan denken als ik volgend jaar januari weer eens jarig benquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, nog nooit!
Oh Vikje, als je eens een taart moet, weet je me te vinden hè?. Ik denk echt dat ik wel eens een bestelling zou willen proberen. Misschien kan ik dat wel al.
Tenzij Vik haar taarten bij een banketbakker haalt is de jouwe vast lekkerder dan een gekochte taart. Ze zien er in elk geval een stuk mooier uit!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, nog nooit!
Oh Vikje, als je eens een taart moet, weet je me te vinden hè?. Ik denk echt dat ik wel eens een bestelling zou willen proberen. Misschien kan ik dat wel al.
Ik ga vanavond het chocoladecakereceptding overtikken; als je daar nou 's mee begint?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet op voorhand al dat het gaat mislukken als ik culinairs doe, dus ik begin er al niet eens meer aan. Ik zoek wel een vrouw die van koken houdt. Ik heb genoeg andere talenten.
Joh, ik koop nooit taarten, hoor, dat was een grapjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Tenzij Vik haar taarten bij een banketbakker haalt is de jouwe vast lekkerder dan een gekochte taart. Ze zien er in elk geval een stuk mooier uit!
Ik zit hier om af te vallen, hoor, niet om aan te komenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga vanavond het chocoladecakereceptding overtikken; als je daar nou 's mee begint?
Ik zag laatst een heel boekje met 86 variaties op de klassieke TT. Hebbuhhhhquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:42 schreef Muis006 het volgende:
Tarte tatin staat ook al op mijn repertoireik zal er straks een foto van uploaden!
Mijn vriend is even aan het roeren want ik kreeg een lamme arm
Als 'ie de pensioensgerechtigde leeftijd heeft bereikt gaat 'ie met pensioen en als 'ie al eerder stopt, gaat 'ie met de VUT (vervroegde uittreding). Hoe oud is je pa?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vraag vanavond welk overhemd Heer G morgen aan wil en dan strijk ik alleen dat ene overhemd...
Morgen heeft mijn vader een afscheidsreceptie van zijn werk, hij gaat met eh... VUT? Pensioen?
Ik weet dat nooit
Ik val nog steeds af, hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit hier om af te vallen, hoor, niet om aan te komen![]()
.
62quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als 'ie de pensioensgerechtigde leeftijd heeft bereikt gaat 'ie met pensioen en als 'ie al eerder stopt, gaat 'ie met de VUT (vervroegde uittreding). Hoe oud is je pa?
En je dacht Laat ik die CI meteen to the max testen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Rammstein komt naar Nederland in december. Whoeoeoeoeh! Daar ga ik naartoe
. M'n eerste concert met CI
.
VUT dus.quote:
Rammstein!quote:En je dacht Laat ik die CI meteen to the max testen?
Rammstein
In Arnhem toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:Rammstein komt naar Nederland in december. Whoeoeoeoeh! Daar ga ik naartoe
. M'n eerste concert met CI
.
In Arnhem jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In Arnhem toch?
Kom je dan gezellig buurten?
Inderdaad, want ik heb ook nog een hoorapparaat in m'n andere oorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef Phaidra het volgende:
Volgens mij hoor je rammstein ook nog wel zonder CI*rent hard weg*
Mark mag ook wel komen buurten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Viking84 het volgende:
In Arnhem ja. En wie weet.
Maar Mark gaat ws ook mee.
Ah, een lichaam is een raar ding. Eigenlijk zou je in excel een grafiek moeten bijhouden; elke dag je gewicht van die ochtend. Met verschillende kleurtjes voor de hoeveelheden kcal van de dag ervoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
CF ik ben altijd afgevallen na van die bunkerverjaardagenAls ik mijn best doe kom ik aan
Ik ben al eens naar Rammstein geweest, in de Ahoyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Laat ze maar praten hoor Vik, ik vind Rammstein ook leuk.Heb ze een paar jaar geleden op Pinkpop gezien, ze hebben echt een hele show! Ik zou alleen niet te dicht bij de speakers gaan staan...
Kan je CI daar eigenlijk gewoon tegen, of gaat het dan vervormen ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben al eens naar Rammstein geweest, in de Ahoy. En bedankt voor de speakertip, maar er valt weinig meer te verknallen aan mijn gehoor
.
Daar kan ik je niet mee helpen, Greysie... Ze gebruiken wel héél vaak muziek van Bon Iver, dus dat zou ik wel herkennen, maar dit dus weer net niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef Greys het volgende:
Weet iemand toevallig of dit een bestaand pianostukje is?
Het zit achter een scene van Grey's Anatomy en ik wil graag weten of het speciaal gecomponeerd is, of dat het een bestaand stuk is. Iedereen kan dit aanklikken trouwens zonder spoilers, want het is iemand die het nagespeeld heeft dus je ziet geen GA beelden.
Ik kan geen gehoorschade meer oplopen aan mijn CI-oor, want dat is al 'kapot'. Ik weet niet hoe het gaat klinken met CI, maar ik neem mijn hoorapparaat ook mee en dat oor kan natuurlijk nog wel kapot, dus ik pas wel een beetje op met herriequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kan je CI daar eigenlijk gewoon tegen, of gaat het dan vervormen ofzo?
Voor ons waren sommige dingen op Pinkpop in elk geval zo hard dat het niet fijn meer was om naar te luisteren, afgezien van latere gehoorschade.
Ik ga straks thuis even luisteren!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef Greys het volgende:
Weet iemand toevallig of dit een bestaand pianostukje is?
Het zit achter een scene van Grey's Anatomy en ik wil graag weten of het speciaal gecomponeerd is, of dat het een bestaand stuk is. Iedereen kan dit aanklikken trouwens zonder spoilers, want het is iemand die het nagespeeld heeft dus je ziet geen GA beelden.
Ik bedoelde eigenlijk op het moment dat je ernaar luistert, of het dan gewoon goed blijft klinken maar dan harder, of dat het onplezierig of vervormd gaat klinken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan geen gehoorschade meer oplopen aan mijn CI-oor, want dat is al 'kapot'. Ik weet niet hoe het gaat klinken met CI, maar ik neem mijn hoorapparaat ook mee en dat oor kan natuurlijk nog wel kapot, dus ik pas wel een beetje op met herrie.
Teveel moeitequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, een lichaam is een raar ding. Eigenlijk zou je in excel een grafiek moeten bijhouden; elke dag je gewicht van die ochtend. Met verschillende kleurtjes voor de hoeveelheden kcal van de dag ervoor
Ja, dat weet ik dus nog nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk op het moment dat je ernaar luistert, of het dan gewoon goed blijft klinken maar dan harder, of dat het onplezierig of vervormd gaat klinken.
Nee, ik heb echt ontzettende zin in zoetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Speciaal voor joe dan, veggie pie![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het zelf eigenlijk wel een intrigerend idee! Want ik val dus juist ook af van slechte dagen!quote:
Ik at dat vroeger altijd met curry en een beetje mayoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Yum, ham met ketchup en mosterd smaakt met een beetje fantasie net als een hotdog.
Druiven! Dat is een van de weinige dingen die het doet bij mij, als zoetvervanger.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt ontzettende zin in zoetIemand een idee voor iets zoets wat toch gezond is?
Wat leuk! Ik ga even een kaartje sturenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
FOTO achter linkje
OPROEPJE
Het meisje op deze foto kan blij gemaakt worden met een kaartje. Via Fok!-user oh-oh zijn we al op de hoogte gehouden van haar toestand en wie wil kan oh-oh een PM sturen voor het adres van het meisje waar de kaartjes naar toe kunnen. Dus als iemand haar sterkte zou willen wensen dan kan dat, het meisje zal er erg blij mee zijn. Het liefst dierenkaartjes, want daar houdt ze zo van. Ze wordt op 8 mei 9 jaar!
Ze heeft koninklijk bezoek gehad in het ziekenhuis en er is haar zelfs een leuke verrassing in het vooruitzicht gesteld door dit koninklijk bezoek.
Dus niemand is uiteraard iets verplicht, maar mocht er iemand zijn die een leuk dierenkaartje heeft liggen en dit naar het meisje wil sturen, graag
Bij mij werkt dat helaas niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Druiven! Dat is een van de weinige dingen die het doet bij mij, als zoetvervanger.
Is het ook wel, maar ik vind het teveel moeitequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het zelf eigenlijk wel een intrigerend idee! Want ik val dus juist ook af van slechte dagen!
Ik ga het bijhouden
Tof van je!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik ga even een kaartje sturen.
Waar kan ik lezen over het herstel van het meisje?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof van je!
Er is het meisje in het vooruitzicht gesteld dat als ze is hersteld (en ze heeft nog een lange weg te gaan...) dat ze dan naar de dierentuin mag met haar koninklijk bezoek!
Ik zal het voor je opzoeken, dat staat verspreid door de NWS topics.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen over het herstel van het meisje?
En met de koninklijke familie naar de dierentuin?. Wow!
Ik wil ook een kaartje sturen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het voor je opzoeken, dat staat verspreid door de NWS topics.
Oh wacht, ik vraag wel even of oh-oh het komt zeggen hier
In het 'ramp'topic is het me veel te druk met complottheorieen, ik zou een samenvatting van haar situatie ook fijn vinden. Vroeg me echt af hoe het met haar ging ...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen over het herstel van het meisje?
En met de koninklijke familie naar de dierentuin?. Wow!
Gewoon in vershoudfolie is prima.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil ook een kaartje sturen!
En DaD, als ik het kapsel in de vriezer zet, waar moet ik hem dan in verpakken?
Ik ga een leuke uitzoeken vrijdag als ik laat moet werkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
FOTO achter linkje
OPROEPJE
Het meisje op deze foto kan blij gemaakt worden met een kaartje. Via Fok!-user oh-oh zijn we al op de hoogte gehouden van haar toestand en wie wil kan oh-oh een PM sturen voor het adres van het meisje waar de kaartjes naar toe kunnen. Dus als iemand haar sterkte zou willen wensen dan kan dat, het meisje zal er erg blij mee zijn. Het liefst dierenkaartjes, want daar houdt ze zo van. Ze wordt op 8 mei 9 jaar!
Ze heeft koninklijk bezoek gehad in het ziekenhuis en er is haar zelfs een leuke verrassing in het vooruitzicht gesteld door dit koninklijk bezoek.
Dus niemand is uiteraard iets verplicht, maar mocht er iemand zijn die een leuk dierenkaartje heeft liggen en dit naar het meisje wil sturen, graag
Weer?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Komt Rammstein weer??!?!?!?!?!?!?!? O*O**O*O*O*O*O*O*OO*O*O
( O*O*O*O*
*
Daar MOET ik heen!!!
Wordt dan 3e keer dat ik ze live zie.
Ze zegt toch ook niet alweer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weer?
Het is al een hele tijd geleden dat ze hier waren hoor(2005 ofzo?).
Doorgaan! Poedersuiker toevoegen en door blijven kneden! Uiteindelijk komt het goed, heb ik gelezen. Zelf koop ik gewoon kant-en-klare marsepein en fondant, namelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
Hier is Mister Muis,
Muis staat te worstelen met het MMF. Heeft DaD misschien een tip? Want de marshmallows plakken aan de handen en de poedersuiker aan de schaal.
Alvast bedankt van Muis
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
Hier is Mister Muis,
Muis staat te worstelen met het MMF. Heeft DaD misschien een tip? Want de marshmallows plakken aan de handen en de poedersuiker aan de schaal.
Alvast bedankt van Muis
Jij dacht dat wij allemaal spichtige hindes zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Wrijf t dr maar in Greys
![]()
Nah, alles voor het goede doel , en wat een hoop respons al!
Jullie zijn kanjers.
Uhm, niet letterlijk maar ook niet letterlijk figuurlijk.
Damn, wat een woordkeuze![]()
Thnx allemaal
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Doorgaan! Poedersuiker toevoegen en door blijven kneden! Uiteindelijk komt het goed, heb ik gelezen. Zelf koop ik gewoon kant-en-klare marsepein en fondant, namelijk..
Dat is een afkorting voor marshmellowfondant: fondant die je zelf maakt door marshmellows te smelten en door te kneden met poedersuiker.quote:
Maar ze heeft wel gelijkquote:
Hier geen draden! Muis zegt dat ze niet voor niets MightyMouse heet!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef SiTu het volgende:
Wow Muis, zelf MMF maken, moedig
Voor mij was het 1 keer en nooit weer. Die roze draden overalMaar het komt inderdaad vanzelf goed met genoeg poedersuiker.
Niet piepen en doorkneden tot je vingers pijn doen, jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Doorgaan! Poedersuiker toevoegen en door blijven kneden! Uiteindelijk komt het goed, heb ik gelezen. Zelf koop ik gewoon kant-en-klare marsepein en fondant, namelijk..
True, truequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier geen draden! Muis zegt dat ze niet voor niets MightyMouse heet!
Kap eens met dat kattegejankquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moeten wij nu zeggen: "Hey, het is nog middag hoor!"?
Goede tip! Het is echter al gelukt, stevig doorkneden en dan gaat het vanzelf los! Nu zijn de handschoenen aan en gaat de kleurstof er doorheen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet piepen en doorkneden tot je vingers pijn doen, ja
MrMuis, misschien kun je af en toe even de kleverige kek van mevrouws handenschrapen met een houten lepel? Dan gaat het sneller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |