Ik val nog steeds af, hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit hier om af te vallen, hoor, niet om aan te komen![]()
.
62quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als 'ie de pensioensgerechtigde leeftijd heeft bereikt gaat 'ie met pensioen en als 'ie al eerder stopt, gaat 'ie met de VUT (vervroegde uittreding). Hoe oud is je pa?
En je dacht Laat ik die CI meteen to the max testen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:
Rammstein komt naar Nederland in december. Whoeoeoeoeh! Daar ga ik naartoe
. M'n eerste concert met CI
.
VUT dus.quote:
Rammstein!quote:En je dacht Laat ik die CI meteen to the max testen?
Rammstein
In Arnhem toch?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef Viking84 het volgende:Rammstein komt naar Nederland in december. Whoeoeoeoeh! Daar ga ik naartoe
. M'n eerste concert met CI
.
In Arnhem jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
In Arnhem toch?
Kom je dan gezellig buurten?
Inderdaad, want ik heb ook nog een hoorapparaat in m'n andere oorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:51 schreef Phaidra het volgende:
Volgens mij hoor je rammstein ook nog wel zonder CI*rent hard weg*
Mark mag ook wel komen buurten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Viking84 het volgende:
In Arnhem ja. En wie weet.
Maar Mark gaat ws ook mee.
Ah, een lichaam is een raar ding. Eigenlijk zou je in excel een grafiek moeten bijhouden; elke dag je gewicht van die ochtend. Met verschillende kleurtjes voor de hoeveelheden kcal van de dag ervoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:47 schreef Daph_ het volgende:
CF ik ben altijd afgevallen na van die bunkerverjaardagenAls ik mijn best doe kom ik aan
Ik ben al eens naar Rammstein geweest, in de Ahoyquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Laat ze maar praten hoor Vik, ik vind Rammstein ook leuk.Heb ze een paar jaar geleden op Pinkpop gezien, ze hebben echt een hele show! Ik zou alleen niet te dicht bij de speakers gaan staan...
Kan je CI daar eigenlijk gewoon tegen, of gaat het dan vervormen ofzo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben al eens naar Rammstein geweest, in de Ahoy. En bedankt voor de speakertip, maar er valt weinig meer te verknallen aan mijn gehoor
.
Daar kan ik je niet mee helpen, Greysie... Ze gebruiken wel héél vaak muziek van Bon Iver, dus dat zou ik wel herkennen, maar dit dus weer net niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef Greys het volgende:
Weet iemand toevallig of dit een bestaand pianostukje is?
Het zit achter een scene van Grey's Anatomy en ik wil graag weten of het speciaal gecomponeerd is, of dat het een bestaand stuk is. Iedereen kan dit aanklikken trouwens zonder spoilers, want het is iemand die het nagespeeld heeft dus je ziet geen GA beelden.
Ik kan geen gehoorschade meer oplopen aan mijn CI-oor, want dat is al 'kapot'. Ik weet niet hoe het gaat klinken met CI, maar ik neem mijn hoorapparaat ook mee en dat oor kan natuurlijk nog wel kapot, dus ik pas wel een beetje op met herriequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kan je CI daar eigenlijk gewoon tegen, of gaat het dan vervormen ofzo?
Voor ons waren sommige dingen op Pinkpop in elk geval zo hard dat het niet fijn meer was om naar te luisteren, afgezien van latere gehoorschade.
Ik ga straks thuis even luisteren!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:56 schreef Greys het volgende:
Weet iemand toevallig of dit een bestaand pianostukje is?
Het zit achter een scene van Grey's Anatomy en ik wil graag weten of het speciaal gecomponeerd is, of dat het een bestaand stuk is. Iedereen kan dit aanklikken trouwens zonder spoilers, want het is iemand die het nagespeeld heeft dus je ziet geen GA beelden.
Ik bedoelde eigenlijk op het moment dat je ernaar luistert, of het dan gewoon goed blijft klinken maar dan harder, of dat het onplezierig of vervormd gaat klinken.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kan geen gehoorschade meer oplopen aan mijn CI-oor, want dat is al 'kapot'. Ik weet niet hoe het gaat klinken met CI, maar ik neem mijn hoorapparaat ook mee en dat oor kan natuurlijk nog wel kapot, dus ik pas wel een beetje op met herrie.
Teveel moeitequote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, een lichaam is een raar ding. Eigenlijk zou je in excel een grafiek moeten bijhouden; elke dag je gewicht van die ochtend. Met verschillende kleurtjes voor de hoeveelheden kcal van de dag ervoor
Ja, dat weet ik dus nog nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk op het moment dat je ernaar luistert, of het dan gewoon goed blijft klinken maar dan harder, of dat het onplezierig of vervormd gaat klinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |