da's wel een goeie!quote:
Oeh ik wil ook (weer) boxenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef everlast08 het volgende:
Thanks voor alle welkom.
@ SiTu - ik boks. Nou ja, het is meer boksconditietraining van 1,5 uur met buik- en rugspieroefeningen. Ik sla dus niet echt mensen op hun kin, maar op de handschoen of de zak. Gelukkig maar, want anders mochten ze mij ook op mijn neus slaan en daar heb ik dus niet zo'n zin in.
En ik doe thuis aan krachttraining met een setje verstelbare dumbbels, en aan yoga maar dat is beiden nu ook al maanden geleden![]()
Bij mij is het of ik ben megafanatiek of ik laat alles versloffen en blijf hangen en uitbuiken (letterlijk) op de bank voor de buis met een grote zak chips.
Jeez, wat gaat het hier snel trouwens, ik zat nog in het vorige topic bij te lezennou ja Fokken en werken tegelijk is ook niet altijd handig
Je kan het wel een maandje laten zitten volgens mij? Ik weet niet of je haar er heel erg mooi van wordtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's wel een goeie!maar ben benieuwd hoe dat
a) staat
b) zit onder een helm
c) blijft zitten onder een helm
d) meegaat qua tijd sowieso?
Gewoon een keer proberen vantevoren (je hebt nog 2 jaar de tijdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
a) staat
b) zit onder een helm
Als je zo'n pantydingetje op je hoofd doet blijft het best zitten hoor in een helmquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
a) staat
b) zit onder een helm
Mooi zo! En ik las dat je bestelling er ook was! Ik ben heel benieuwd naar je eerste creatie!quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Een voormalig aanbidder van me maakt maandelijks 1 euro aan me over. Al meer dan 2 jaar.
quote:Mijn "ex" is mijn beste vriend! We hebben een week een beetje gezoend.. Daarna was ik hem zat. Stalkte hij mij drie maanden. Kreeg hij een vriendinnetje. En daarna werden we vrienden. En ik ben heel goed bevriend met zijn vriendinnetje en met hem ook. En dat is vandaag precies 4 jaar geleden begonnen bedenk ik nu opeens!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kan ook niet goed tegen vet haar! Ik was normaliter mn haar om de dag, en als ik het een keer uitstel denk ik meteen "AAAAH KRIEBELKOP, KRIEBELKOOOOP!" en moet ik zsm douchen
![]()
Ik ben geen held
Ja ik ga nu aan de slag! Ohjeequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mooi zo! En ik las dat je bestelling er ook was! Ik ben heel benieuwd naar je eerste creatie!
Oeh, nare-wijvenblog! Het commentaar op Doutzen Kroes in een onflatteuze broek is echt allesvernietigend!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Overigens, misschien nog een leuke website voor jullie:
http://theskinnywebsite.com
*jaloers*!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:26 schreef P.F het volgende:
Ik heb een keer gekeken hoe lang het duurde voordat mijn haar vet werd (in een zomervakantie) na 15 dagen gaf ik het op
Portoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:07 schreef Ek-Mei het volgende:
Net bij het reisbureau even wat vakantiegidsen gehaald, van portugal, turkije en griekenland, waarschijnlijk gaat het portugal worden, iemand tips waar we wel of zeker niet heen moeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Groen? Hij wordt roze met rood!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Krijgen we wel de foto's te zien van een muis met groen fondant in het haar?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Porto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke plaats ben je geweest?
Porto dusquote:
Zet het kapsel straks nog wel even zolang mogelijk in de vriezer, tussendoor! Anders kruimelt 'ie onder je handen uit elkaar, straks bij het doorsnijden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Groen? Hij wordt roze met rood!
Kapsel staat in de oven en ik ga nu de lemon curd maken.
Okee, dankje! Hij moet nog 20 mins., ik neem aan dat ik hem moet laten afkoelen voor ik hem in de vriezer zet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zet het kapsel straks nog wel even zolang mogelijk in de vriezer, tussendoor! Anders kruimelt 'ie onder je handen uit elkaar, straks bij het doorsnijden.
Jij maakt je lemon curd zelf?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Groen? Hij wordt roze met rood!
Kapsel staat in de oven en ik ga nu de lemon curd maken.
oh daar keek ik over heen denk ik!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Porto dus![]()
In het Engels ook wel bekend als Oporto!
Dicht bij de kust = strand indien gewenst
Niet zo groot als Lissabon, maar genoeg leuks/moois om te zien
Leuke sfeer![]()
Ik weet alleen niet wat je wilt en hoe lang je gaat natuurlijkAls je meer veel wilt feesten enzo denk ik dat je in Porto niet helemaal goed zit
Ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij maakt je lemon curd zelf?
*sleurt Muis aan haren naar CUL
Ja, dat commentaar is idd niet echt leuk - alleen heeft ze ook wel een érg onflatteuze broek aan, want ze heeft juist een heel mooi lichaam.. niet zo vreselijk mager iig.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, nare-wijvenblog! Het commentaar op Doutzen Kroes in een onflatteuze broek is echt allesvernietigend!
Op die foto's van Christina Ricci zie je trouwens wel hoe mooi je lijf wordt van PilatesCheck die taille!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |