Late reactie ivm brood met ozzewoz etenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, ik heb even gekeken. Special K natuur: 2,5 g vezels per 100 gram, 75 g carbs per 100 gram (17 g suiker). Ordinaire muesli: 8.5 g vezels per 100 gram, 66 g carbs per 100 gram.
Ik zou het wel wetenMaar ik ben dan ook zo'n geitenwollensok dat ik echte muesli lekkerder vind (de Natuurwinkel, mueslivreters bij uitstek, heeft echt lekkere varianten!).
Oh, ik weet niet precies wát het is waar ik allergisch voor ben, alleen dat ik er niet tegen kanquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik kan wel tegen aardbeien en citrusvruchten en appel alleen gekookt.
De rest niet. Vooral bananen, kiwi, avocado en mango reageer ik heel heftig op.
Latexallergie in mjin geval. Bij jou ook misschien?
Neequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoi! Gooi hem er maar in, je eetlijst voor vandaag!
Bij de Etos hebben ze een busje van het huismerk, waarschijnlijk goedkoper dan Schwarzkopf en het werkt even goed. Het nadeel van dat spul is inderdaad het grijzige haar wat je eraan overhoudt, maar dat valt te overzien als je je haar met je hoofd ondersteboven met je vingers "losschudt" (föhnen en borstelen hielp bij mij iig niet). Je hebt er bovendien relatief veel van nodig, dat is ook wel een nadeel.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
tjek, gaan vanmiddag toch nog de stad in, als ik 'r aan denk zal ik eens even kijken
OMG, ik zie nu je icon pas, sorryquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef everlast08 het volgende:
Thanks voor alle welkom.
@ SiTu - ik boks. Nou ja, het is meer boksconditietraining van 1,5 uur met buik- en rugspieroefeningen. Ik sla dus niet echt mensen op hun kin, maar op de handschoen of de zak. Gelukkig maar, want anders mochten ze mij ook op mijn neus slaan en daar heb ik dus niet zo'n zin in.
En ik doe thuis aan krachttraining met een setje verstelbare dumbbels, en aan yoga maar dat is beiden nu ook al maanden geleden![]()
Bij mij is het of ik ben megafanatiek of ik laat alles versloffen en blijf hangen en uitbuiken (letterlijk) op de bank voor de buis met een grote zak chips.
Jeez, wat gaat het hier snel trouwens, ik zat nog in het vorige topic bij te lezennou ja Fokken en werken tegelijk is ook niet altijd handig
Varkensharen borstel met een panty erover, dat werkt het beste.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:53 schreef SiTu het volgende:
[..]
Bij de Etos hebben ze een busje van het huismerk, waarschijnlijk goedkoper dan Schwarzkopf en het werkt even goed. Het nadeel van dat spul is inderdaad het grijzige haar wat je eraan overhoudt, maar dat valt te overzien als je je haar met je hoofd ondersteboven met je vingers "losschudt" (föhnen en borstelen hielp bij mij iig niet). Je hebt er bovendien relatief veel van nodig, dat is ook wel een nadeel.
Kiwi Gold! Oh, dat is net snoep, zó lekker!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Gele kiwi's?. Bestaan die ook dan?
Hoe merk je dat overgevoelig bent voor ananas, Phaidra? Ik krijg er zelf pijnlijke mondhoeken van!
Ik vind Kate Moss daar niet erg dun ofzo, maar ze heeft wel een smerige navel zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Overigens, misschien nog een leuke website voor jullie:
http://theskinnywebsite.com
Is een site die foto's plaats van bekende mensen die erg dun zijn, of juist in gewicht schommelen. Vooral Amerikaanse mensen, maar Doutzen Kroes komt bijvoorbeeld ook af en toe langs.
Ik vind het altijd leuk om daar naar te kijken, vooral hoe eng dun sommigen zijn - dan ben ik weer blij met mijn gezonde 63 kilo.
Ja Kiwi Goldquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Gele kiwi's?. Bestaan die ook dan?
Hoe merk je dat overgevoelig bent voor ananas, Phaidra? Ik krijg er zelf pijnlijke mondhoeken van!
Haha, vond ik ook al. Ze is idd niet zo erg dun op die foto, je ziet zelfs een beetje een buikjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind Kate Moss daar niet erg dun ofzo, maar ze heeft wel een smerige navel zeg. Je kunt er midgetgolf op spelen
.
quote:De Zespri Gold kiwi is een echte zomervrucht, verkrijgbaar van begin juni tot en met eind september. En het grote voordeel is dat zij altijd rijp en klaar voor gebruik is. Daarom kan Zespri Gold het best in de koelkast bewaard worden. Zo blijft ze het langst lekker.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Varkensharen borstel met een panty erover, dat werkt het beste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |