da's wel een goeie!quote:
Oeh ik wil ook (weer) boxenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef everlast08 het volgende:
Thanks voor alle welkom.
@ SiTu - ik boks. Nou ja, het is meer boksconditietraining van 1,5 uur met buik- en rugspieroefeningen. Ik sla dus niet echt mensen op hun kin, maar op de handschoen of de zak. Gelukkig maar, want anders mochten ze mij ook op mijn neus slaan en daar heb ik dus niet zo'n zin in.
En ik doe thuis aan krachttraining met een setje verstelbare dumbbels, en aan yoga maar dat is beiden nu ook al maanden geleden![]()
Bij mij is het of ik ben megafanatiek of ik laat alles versloffen en blijf hangen en uitbuiken (letterlijk) op de bank voor de buis met een grote zak chips.
Jeez, wat gaat het hier snel trouwens, ik zat nog in het vorige topic bij te lezennou ja Fokken en werken tegelijk is ook niet altijd handig
Je kan het wel een maandje laten zitten volgens mij? Ik weet niet of je haar er heel erg mooi van wordtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's wel een goeie!maar ben benieuwd hoe dat
a) staat
b) zit onder een helm
c) blijft zitten onder een helm
d) meegaat qua tijd sowieso?
Gewoon een keer proberen vantevoren (je hebt nog 2 jaar de tijdquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
a) staat
b) zit onder een helm
Als je zo'n pantydingetje op je hoofd doet blijft het best zitten hoor in een helmquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
a) staat
b) zit onder een helm
Mooi zo! En ik las dat je bestelling er ook was! Ik ben heel benieuwd naar je eerste creatie!quote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Een voormalig aanbidder van me maakt maandelijks 1 euro aan me over. Al meer dan 2 jaar.
quote:Mijn "ex" is mijn beste vriend! We hebben een week een beetje gezoend.. Daarna was ik hem zat. Stalkte hij mij drie maanden. Kreeg hij een vriendinnetje. En daarna werden we vrienden. En ik ben heel goed bevriend met zijn vriendinnetje en met hem ook. En dat is vandaag precies 4 jaar geleden begonnen bedenk ik nu opeens!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kan ook niet goed tegen vet haar! Ik was normaliter mn haar om de dag, en als ik het een keer uitstel denk ik meteen "AAAAH KRIEBELKOP, KRIEBELKOOOOP!" en moet ik zsm douchen
![]()
Ik ben geen held
Ja ik ga nu aan de slag! Ohjeequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mooi zo! En ik las dat je bestelling er ook was! Ik ben heel benieuwd naar je eerste creatie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |