Ik ga een leuke uitzoeken vrijdag als ik laat moet werkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
FOTO achter linkje
OPROEPJE
Het meisje op deze foto kan blij gemaakt worden met een kaartje. Via Fok!-user oh-oh zijn we al op de hoogte gehouden van haar toestand en wie wil kan oh-oh een PM sturen voor het adres van het meisje waar de kaartjes naar toe kunnen. Dus als iemand haar sterkte zou willen wensen dan kan dat, het meisje zal er erg blij mee zijn. Het liefst dierenkaartjes, want daar houdt ze zo van. Ze wordt op 8 mei 9 jaar!
Ze heeft koninklijk bezoek gehad in het ziekenhuis en er is haar zelfs een leuke verrassing in het vooruitzicht gesteld door dit koninklijk bezoek.
Dus niemand is uiteraard iets verplicht, maar mocht er iemand zijn die een leuk dierenkaartje heeft liggen en dit naar het meisje wil sturen, graag
Weer?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Komt Rammstein weer??!?!?!?!?!?!?!? O*O**O*O*O*O*O*O*OO*O*O
( O*O*O*O*
*
Daar MOET ik heen!!!
Wordt dan 3e keer dat ik ze live zie.
Ze zegt toch ook niet alweer.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weer?
Het is al een hele tijd geleden dat ze hier waren hoor(2005 ofzo?).
Doorgaan! Poedersuiker toevoegen en door blijven kneden! Uiteindelijk komt het goed, heb ik gelezen. Zelf koop ik gewoon kant-en-klare marsepein en fondant, namelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
Hier is Mister Muis,
Muis staat te worstelen met het MMF. Heeft DaD misschien een tip? Want de marshmallows plakken aan de handen en de poedersuiker aan de schaal.
Alvast bedankt van Muis
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:46 schreef Muis006 het volgende:
Hier is Mister Muis,
Muis staat te worstelen met het MMF. Heeft DaD misschien een tip? Want de marshmallows plakken aan de handen en de poedersuiker aan de schaal.
Alvast bedankt van Muis
Jij dacht dat wij allemaal spichtige hindes zijn?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Wrijf t dr maar in Greys
![]()
Nah, alles voor het goede doel , en wat een hoop respons al!
Jullie zijn kanjers.
Uhm, niet letterlijk maar ook niet letterlijk figuurlijk.
Damn, wat een woordkeuze![]()
Thnx allemaal
Bedankt!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Doorgaan! Poedersuiker toevoegen en door blijven kneden! Uiteindelijk komt het goed, heb ik gelezen. Zelf koop ik gewoon kant-en-klare marsepein en fondant, namelijk..
Dat is een afkorting voor marshmellowfondant: fondant die je zelf maakt door marshmellows te smelten en door te kneden met poedersuiker.quote:
Maar ze heeft wel gelijkquote:
Hier geen draden! Muis zegt dat ze niet voor niets MightyMouse heet!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:53 schreef SiTu het volgende:
Wow Muis, zelf MMF maken, moedig
Voor mij was het 1 keer en nooit weer. Die roze draden overalMaar het komt inderdaad vanzelf goed met genoeg poedersuiker.
Niet piepen en doorkneden tot je vingers pijn doen, jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Doorgaan! Poedersuiker toevoegen en door blijven kneden! Uiteindelijk komt het goed, heb ik gelezen. Zelf koop ik gewoon kant-en-klare marsepein en fondant, namelijk..
True, truequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hier geen draden! Muis zegt dat ze niet voor niets MightyMouse heet!
Kap eens met dat kattegejankquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moeten wij nu zeggen: "Hey, het is nog middag hoor!"?
Goede tip! Het is echter al gelukt, stevig doorkneden en dan gaat het vanzelf los! Nu zijn de handschoenen aan en gaat de kleurstof er doorheen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet piepen en doorkneden tot je vingers pijn doen, ja
MrMuis, misschien kun je af en toe even de kleverige kek van mevrouws handenschrapen met een houten lepel? Dan gaat het sneller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |