Nee, ik heb echt ontzettende zin in zoetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Speciaal voor joe dan, veggie pie![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het zelf eigenlijk wel een intrigerend idee! Want ik val dus juist ook af van slechte dagen!quote:
Ik at dat vroeger altijd met curry en een beetje mayoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Yum, ham met ketchup en mosterd smaakt met een beetje fantasie net als een hotdog.
Druiven! Dat is een van de weinige dingen die het doet bij mij, als zoetvervanger.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt ontzettende zin in zoetIemand een idee voor iets zoets wat toch gezond is?
Wat leuk! Ik ga even een kaartje sturenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
FOTO achter linkje
OPROEPJE
Het meisje op deze foto kan blij gemaakt worden met een kaartje. Via Fok!-user oh-oh zijn we al op de hoogte gehouden van haar toestand en wie wil kan oh-oh een PM sturen voor het adres van het meisje waar de kaartjes naar toe kunnen. Dus als iemand haar sterkte zou willen wensen dan kan dat, het meisje zal er erg blij mee zijn. Het liefst dierenkaartjes, want daar houdt ze zo van. Ze wordt op 8 mei 9 jaar!
Ze heeft koninklijk bezoek gehad in het ziekenhuis en er is haar zelfs een leuke verrassing in het vooruitzicht gesteld door dit koninklijk bezoek.
Dus niemand is uiteraard iets verplicht, maar mocht er iemand zijn die een leuk dierenkaartje heeft liggen en dit naar het meisje wil sturen, graag
Bij mij werkt dat helaas niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Druiven! Dat is een van de weinige dingen die het doet bij mij, als zoetvervanger.
Is het ook wel, maar ik vind het teveel moeitequote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het zelf eigenlijk wel een intrigerend idee! Want ik val dus juist ook af van slechte dagen!
Ik ga het bijhouden
Tof van je!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik ga even een kaartje sturen.
Waar kan ik lezen over het herstel van het meisje?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof van je!
Er is het meisje in het vooruitzicht gesteld dat als ze is hersteld (en ze heeft nog een lange weg te gaan...) dat ze dan naar de dierentuin mag met haar koninklijk bezoek!
Ik zal het voor je opzoeken, dat staat verspreid door de NWS topics.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen over het herstel van het meisje?
En met de koninklijke familie naar de dierentuin?. Wow!
Ik wil ook een kaartje sturen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het voor je opzoeken, dat staat verspreid door de NWS topics.
Oh wacht, ik vraag wel even of oh-oh het komt zeggen hier
In het 'ramp'topic is het me veel te druk met complottheorieen, ik zou een samenvatting van haar situatie ook fijn vinden. Vroeg me echt af hoe het met haar ging ...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar kan ik lezen over het herstel van het meisje?
En met de koninklijke familie naar de dierentuin?. Wow!
Gewoon in vershoudfolie is prima.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil ook een kaartje sturen!
En DaD, als ik het kapsel in de vriezer zet, waar moet ik hem dan in verpakken?
Ik ga een leuke uitzoeken vrijdag als ik laat moet werkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 15:09 schreef Greys het volgende:
FOTO achter linkje
OPROEPJE
Het meisje op deze foto kan blij gemaakt worden met een kaartje. Via Fok!-user oh-oh zijn we al op de hoogte gehouden van haar toestand en wie wil kan oh-oh een PM sturen voor het adres van het meisje waar de kaartjes naar toe kunnen. Dus als iemand haar sterkte zou willen wensen dan kan dat, het meisje zal er erg blij mee zijn. Het liefst dierenkaartjes, want daar houdt ze zo van. Ze wordt op 8 mei 9 jaar!
Ze heeft koninklijk bezoek gehad in het ziekenhuis en er is haar zelfs een leuke verrassing in het vooruitzicht gesteld door dit koninklijk bezoek.
Dus niemand is uiteraard iets verplicht, maar mocht er iemand zijn die een leuk dierenkaartje heeft liggen en dit naar het meisje wil sturen, graag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |