Eva Longoria is wel echt heel mooi zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:01 schreef Daph_ het volgende:
Op p2 heeft Eva Longoria echt een niet flatterende rok aanHet lijkt net alsof ze ieniemienie beentjes heeft
Geen van beiden!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zieeeee, ik zieeee.....
Crackers!
En yoghurt!
Am I close?
Ja nu je het zegt ! Maar het komt denk ik vooral omdat ze slippers er onder aan heeft, ipv pumps.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:01 schreef Daph_ het volgende:
Op p2 heeft Eva Longoria echt een niet flatterende rok aanHet lijkt net alsof ze ieniemienie beentjes heeft
Hier ook, of fanatiek, of het tegenovergestelde en alles vreten wat los en vast zit. Op het werk hebben we altijd allerlei snoep en koeken staan, als ik 1 ding ergens van neem dan denk ik nu is het toch al te laat en eet ik de hele dag door. Ik ben een mens van uiterstenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef everlast08 het volgende:
Thanks voor alle welkom.
@ SiTu - ik boks. Nou ja, het is meer boksconditietraining van 1,5 uur met buik- en rugspieroefeningen. Ik sla dus niet echt mensen op hun kin, maar op de handschoen of de zak. Gelukkig maar, want anders mochten ze mij ook op mijn neus slaan en daar heb ik dus niet zo'n zin in.
En ik doe thuis aan krachttraining met een setje verstelbare dumbbels, en aan yoga maar dat is beiden nu ook al maanden geleden![]()
Bij mij is het of ik ben megafanatiek of ik laat alles versloffen en blijf hangen en uitbuiken (letterlijk) op de bank voor de buis met een grote zak chips.
Jeez, wat gaat het hier snel trouwens, ik zat nog in het vorige topic bij te lezennou ja Fokken en werken tegelijk is ook niet altijd handig
De toneelbewerking? Met Jeroen Krabbé?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En vanavond komt de goede Anne Frank.
Nee niet de toneelbewerking. Het is Anne Frank: The Whole Story, dus het hele verhaal over het achterhuis, en daarna in Bergen-Belsen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De toneelbewerking? Met Jeroen Krabbé?
Ik heb ook nog eens een film gezien over Anne en Margot in Bergen Belsen.
Dus nadat ze opgepakt waren.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:11 schreef Vivi het volgende:
Ik krijg bijna zin om een parkiet op te knagen als borrelhap. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
2 appels voor ontbijt? Een eierkoek! Een plakje ontbijtkoek anders.
Ik gok op een parkiet! Gewoon, omdat het kan!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, nee, en ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dan is het die laatste die ik bedoel die ik al gezien heb. Maar ik ga nog wel kijken vanavond denk ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee niet de toneelbewerking. Het is Anne Frank: The Whole Story, dus het hele verhaal over het achterhuis, en daarna in Bergen-Belsen.
Wel eentje die chemo had gehad dan he, dat bespaarde haar het plukken!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Ik mag vast Vivi wel even qouten uit een f&f-topic![]()
![]()
[..]
Metquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee niet de toneelbewerking. Het is Anne Frank: The Whole Story, dus het hele verhaal over het achterhuis, en daarna in Bergen-Belsen.
die heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik ook niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |