Eva Longoria is wel echt heel mooi zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:01 schreef Daph_ het volgende:
Op p2 heeft Eva Longoria echt een niet flatterende rok aanHet lijkt net alsof ze ieniemienie beentjes heeft
Geen van beiden!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zieeeee, ik zieeee.....
Crackers!
En yoghurt!
Am I close?
Ja nu je het zegt ! Maar het komt denk ik vooral omdat ze slippers er onder aan heeft, ipv pumps.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:01 schreef Daph_ het volgende:
Op p2 heeft Eva Longoria echt een niet flatterende rok aanHet lijkt net alsof ze ieniemienie beentjes heeft
Hier ook, of fanatiek, of het tegenovergestelde en alles vreten wat los en vast zit. Op het werk hebben we altijd allerlei snoep en koeken staan, als ik 1 ding ergens van neem dan denk ik nu is het toch al te laat en eet ik de hele dag door. Ik ben een mens van uiterstenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef everlast08 het volgende:
Thanks voor alle welkom.
@ SiTu - ik boks. Nou ja, het is meer boksconditietraining van 1,5 uur met buik- en rugspieroefeningen. Ik sla dus niet echt mensen op hun kin, maar op de handschoen of de zak. Gelukkig maar, want anders mochten ze mij ook op mijn neus slaan en daar heb ik dus niet zo'n zin in.
En ik doe thuis aan krachttraining met een setje verstelbare dumbbels, en aan yoga maar dat is beiden nu ook al maanden geleden![]()
Bij mij is het of ik ben megafanatiek of ik laat alles versloffen en blijf hangen en uitbuiken (letterlijk) op de bank voor de buis met een grote zak chips.
Jeez, wat gaat het hier snel trouwens, ik zat nog in het vorige topic bij te lezennou ja Fokken en werken tegelijk is ook niet altijd handig
De toneelbewerking? Met Jeroen Krabbé?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
En vanavond komt de goede Anne Frank.
Nee niet de toneelbewerking. Het is Anne Frank: The Whole Story, dus het hele verhaal over het achterhuis, en daarna in Bergen-Belsen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
De toneelbewerking? Met Jeroen Krabbé?
Ik heb ook nog eens een film gezien over Anne en Margot in Bergen Belsen.
Dus nadat ze opgepakt waren.
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:11 schreef Vivi het volgende:
Ik krijg bijna zin om een parkiet op te knagen als borrelhap. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
2 appels voor ontbijt? Een eierkoek! Een plakje ontbijtkoek anders.
Ik gok op een parkiet! Gewoon, omdat het kan!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, nee, en ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dan is het die laatste die ik bedoel die ik al gezien heb. Maar ik ga nog wel kijken vanavond denk ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee niet de toneelbewerking. Het is Anne Frank: The Whole Story, dus het hele verhaal over het achterhuis, en daarna in Bergen-Belsen.
Wel eentje die chemo had gehad dan he, dat bespaarde haar het plukken!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Ik mag vast Vivi wel even qouten uit een f&f-topic![]()
![]()
[..]
Metquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee niet de toneelbewerking. Het is Anne Frank: The Whole Story, dus het hele verhaal over het achterhuis, en daarna in Bergen-Belsen.
die heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:17 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik ook niet...quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
Kwak!
Je weet zeker dat je ineens álle gevoel voor hem hebt uitgeschakeld? Ik zou het knap vinden. En een beetje ongeloofwaardigMaar ik zeg het alleen omdat ik hoop dat zo lang je vrienden met McEx bent, je alsjeblieft ook open staat voor andere leuke meneren.
Bij mij werkt het welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ook niet...
In het algemeen, niet jij specifiek. Gewoon dat vrienden zijn met een ex meestal niet werkt.
Kan best, ik ben met twee exen nog heel lang bevriend gebleven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:32 schreef loveli het volgende:
Ik ook niet...
In het algemeen, niet jij specifiek. Gewoon dat vrienden zijn met een ex meestal niet werkt.
Staat die docu ergens online? Zou ik ook graag willen zien, tweede wereldoorlog heeft me altijd erg gefascineerd.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop dat je er na vanavond nog steeds zo over denkt, kwak...
Ik ga zo even boodschappen doen en dan een 6 uur durende docu over Auschwitz kijken (Shoah). Ik ben heel erg met die oorlog bezig, momenteel.
hij heeft een nieuwe vriendin, dus er gaat sowieso niks gebeuren. praktisch gezien. ik voel nog wel iets voor hem, maar niet meer of iets anders dan voor andere vrienden...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
Kwak!
Je weet zeker dat je ineens álle gevoel voor hem hebt uitgeschakeld? Ik zou het knap vinden. En een beetje ongeloofwaardigMaar ik zeg het alleen omdat ik hoop dat zo lang je vrienden met McEx bent, je alsjeblieft ook open staat voor andere leuke meneren.
Hij woont niet in mijn woonplaats dus dat is wel positief. Verder emailadres veranderen, geen contact meer hebben met gezamenlijke kennissen en hem mijn nieuwe telefoonnummer niet gevenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:43 schreef Ewelina het volgende:
Een stalker? Getver.... hoe ben je er uiteindelijk vanaf gekomen?
Een voormalig aanbidder van me maakt maandelijks 1 euro aan me over. Al meer dan 2 jaar.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:41 schreef Muis006 het volgende:
Bij mij werkt het niet. De ene stalkte me dus die vermijd ik bewust. De ander durft me niet meer aan te kijken en zegt niks terug als ik hoi zeg.
watzijzegtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Knap als je dat echt kunt Kwak, leuk met je ex omgaan. Ik hoop voor je dat het lukt vanavond.
Huh?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Een voormalig aanbidder van me maakt maandelijks 1 euro aan me over. Al meer dan 2 jaar.
Why??????quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Een voormalig aanbidder van me maakt maandelijks 1 euro aan me over. Al meer dan 2 jaar.
Wtfquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Iemand met wel wat meer problemen dan alleen een automatische overschrijving.quote:
nee niet gesproken, wel uitgebreid op msn. hij is heel direkt en communicatief, dat is echt een verademing (ook al is t nu alleen nog op scherm). maar we gaan wel afspreken binnenkort.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
Klinkt goed doordacht Kwak! Ik gun je een geweldige meneer voor jou alleen, dus ik hoopte gewoon dat je er niet teveel energie in gaat steken 'meer dan alleen vrienden' zeg maar. Niet dat je toch nog hoopt dat als jij alles uit de kast trekt dat hij dan alsnog kiest voor jou. Zonde van je tijd!
Had je McGroningen nou al eens gesproken aan de telefoon? Zijn stem gehoord? Ik ben zo benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |