Dat bedoelde ik nietquote:
dat komt van de jam en witbrood (suikers suikers snelle suikers) dus heb je nu een suikerdippie... even wat eiwitjes ten: handje nootjes, of nog wat yoghurt, of een beetje kipfilet ofzo. geen fruit nemen nu, dan wordt t erger!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:39 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Absoluut ware het niet dat ik er daar ook al 3 van gehad heb en honger heb nu
thiiiiiiiiiis was the charterquote:Op woensdag 29 april 2009 15:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echt wel!
Rule Britannia
Britannia rule the waves
Britons never never shall be slaves!
Portree op Skye?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*fist in the air!*
*doet mee* Chi Chi Chi, Le Le Le, Viva Chile!!!
Of toch maar niet![]()
Nee maar met koninginnedag blijf ik het liefst binnen![]()
OVERIGENS! Zij die vaak naar Greaaaat Britain gaan. Ik wil misschien naar Ierland of Schotland of Dartmoor, mooie dingen zienMAAR! No tengo rijbewijs. En ik wil niet met zo'n groep in een bus. Wat is een goed bereikbare plek (Hotel, B&B, whatever, liever geen camping
) om vanuit daar allemaal tofs te zien en doen
Wandelen/fietsen geen bezwaar
Mooi he hoe dat hier gaat? Je komt even een soort verkapte lullige opmerking maken en toch drukken wij je aan onze kittige boezems!quote:
Dat ontbijt, priceless!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef conleche het volgende:
Tvp en lijstje!
O: chocolademoussetaart.![]()
L: 1x geroosterd brood met light mayo tomaat en sjalot en 1x geroosterd brood met rosbief.
In de planning:
D: weet ik eigenlijk nog niet.
Ik ga vanavond de hort op.
Goeie tip, thanks!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat komt van de jam en witbrood (suikers suikers snelle suikers) dus heb je nu een suikerdippie... even wat eiwitjes ten: handje nootjes, of nog wat yoghurt, of een beetje kipfilet ofzo. geen fruit nemen nu, dan wordt t erger!
Helaas val ik niet af als ik meer dan 1500 kcal eetquote:Op woensdag 29 april 2009 15:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling om honger te gaan lijden als je aan de lijn doet![]()
Als je nu op 750 kcal zit, mik je er 2 boterhammen met gezond beleg bij, zit je aan 900-1000. Diner van 500 kcal erbij (bijvoorbeeld rijst met veel groenten, beetje woksaus en kipfilet) en dan 's avonds nog wat fruit ofzo.
Maar 1 dag op de 1500 zitten is dan toch geen ramp?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Goeie tip, thanks!
[..]
Helaas val ik niet af als ik meer dan 1500 kcal eet
Dat is waar. Aankomen doe ik er ook niet van iddquote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar 1 dag op de 1500 zitten is dan toch geen ramp?
Ik snap wel een beetje wat ze bedoelt.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar 1 dag op de 1500 zitten is dan toch geen ramp?
Dat snap ik wel, maar het lijkt me beter om 1 dagje 'stil te staan' dan om honger te hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap wel een beetje wat ze bedoelt.
Ze heeft het gevoel dat ze 1500+ kcal. moet eten om geen honger te hebben, maar dan valt ze dus niet af. En dan is dat voor een dagje niet zo erg, voor een weekje of een maandje ook niet, maar als je juist wilt afvallen is het wel vervelend natuurlijk
Hangen op de Noordermarkt. Koninginnenacht mag weer buiten net als vroeger. Met muziek en zo. Dus er zal ook wel gedanst worden en misschien een drankje genuttigd. Zou kunnen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ontbijt, priceless!
Wat ga doen vanaaf?
hm, in yoghurt zijn het vooral de eiwitjes die verzadigen, niet het vet. het et in volle yoghurt is meer "zonde" van de calorieën dan...quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef heaven7 het volgende:
Ja vandaag wil m'n lijf niet zoMaar hopelijk is het morgen beter. Misschien eens volle yoghurt kopen ipv alles mager mager mager? Zoveel kcal scheelt dat helemaal niet en het verzadigd wellicht beter?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar het lijkt me beter om 1 dagje 'stil te staan' dan om honger te hebben.
Hč, wat náár toch allemaal!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Hangen op de Noordermarkt. Koninginnenacht mag weer buiten net als vroeger. Met muziek en zo. Dus er zal ook wel gedanst worden en misschien een drankje genuttigd. Zou kunnen.
Merrrrrci! *slaat op in doc voor huiswerk* Ik ga erin duiken! Ziet er wel errrrrg mooi uitquote:Op woensdag 29 april 2009 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Maria:
*knipperdeknipselheidofknipperiness*
Oke, geen volle yoghurt dan idd. Thanksquote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hm, in yoghurt zijn het vooral de eiwitjes die verzadigen, niet het vet. het et in volle yoghurt is meer "zonde" van de calorieën dan...
ik denk dat t echt helpt als je vaker eet (echt om de twee uur) en echt zo min mogelijk wittezetmelen (witbrood, witte pasta, witte rijst, suiker, jam, honing, pakjesmeuk) wantdoor die suikerdipjes krijg je honger.
eet je toevallig van dat hele donkerekleurde bruinbrood? misshcien kun je echt volkoren proberen (goed vokorenbrod is niet heel donker, de donkere kleur komt van gerooster moutmeel (=gekaramleiseerd, en eigenlijk stiekem dus suiker) af) dat verzadigt beter en laner én je krigjt geen suikerdippie.
het is daar zóóó mooi!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Merrrrrci! *slaat op in doc voor huiswerk* Ik ga erin duiken! Ziet er wel errrrrg mooi uitRRrrrrRr!
ik denk het wel. de naam volkoren is beschermd volgens de NL wetgeving, meergranen niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Ek-Mei het volgende:
even inhaken op de brood kwestie, ik dacht altijd dat volkoren alleen volkoren mocht heten als het ook echt volkoren is,maar nu twijfel ik of mijn boerenvolkoren uit de supermarkt wel echt volkoren is, of kun je daar alleen bij brood van de bakker nog op vertrouwen?
Wat een stoer menneke zeg!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:23 schreef Vivi het volgende:
Mijn komediantje (met geblutste neus omdat ie gisteren op zijn plaat ging).
Kinderhaters, feel free to skip zis part.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:23 schreef Vivi het volgende:
Mijn komediantje (met geblutste neus omdat ie gisteren op zijn plaat ging).
Kinderhaters, feel free to skip zis part.
[ link | afbeelding ]
oke danquote:Op woensdag 29 april 2009 17:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik denk het wel. de naam volkoren is beschermd volgens de NL wetgeving, meergranen niet.
het kan wel zijn dat heel donker volkorenbrood óók een beetje moutmeel bevat. maar dat is naast de inimumhoeveelheid andere shizle die t volkoren maakt...alleen voor t kleurtje zogezegd.
The Readerquote:Op woensdag 29 april 2009 17:12 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil ws morgenavond naar de film, iemand nog tips, wat draait er voor moois? Heb enkel slumdogs millionaire gezien, verder al eeuwen niet in de bios geweest....
Hahah wowww wat een enthousiasmequote:Op woensdag 29 april 2009 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Milk! Milk!
alsie draait MOET je die gaan zien![]()
The Readerquote:Op woensdag 29 april 2009 17:12 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil ws morgenavond naar de film, iemand nog tips, wat draait er voor moois? Heb enkel slumdogs millionaire gezien, verder al eeuwen niet in de bios geweest....
Ja, dat klopt helemaal.. maar misschien dat er hier mensen zijn die mee willen wandelen en dan een soort van mini-meet... gewoon een ideetjequote:Op woensdag 29 april 2009 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Stoer, uniek! Maar tis ergens in Groningen zie ik? Of Groningen-Drenthe?
Mag ik 'm ook fietsen?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, dat klopt helemaal.. maar misschien dat er hier mensen zijn die mee willen wandelen en dan een soort van mini-meet... gewoon een ideetje
Ik ben gisteren ook meegesleurd door vriendje. En het is nog een vette film ookquote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga vanaaf naar Wolverine! *herhaling van zichzelf*![]()
En ik heb ge-Evy-ed (ge-Evy-t? Nouja you catch my drift) dus ga nu doezen.
Woei, ik heb er wel zin in!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:00 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook meegesleurd door vriendje. En het is nog een vette film ook! Veel plezier!
En tip; kijk de aftiteling af, er volgt nog een klein stukje
Uhhm mag ik mee naar Theo?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Vriijdag tot woensdag werk ik
Donderdag ooglaserding en dan naar THEO MAASSEN
Mark gaat ook naar Theo Maassen, maar dan vrijdag in de schouwburg van Groningen. Waar gaan jullie?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Vriijdag tot woensdag werk ik
Donderdag ooglaserding en dan naar THEO MAASSEN
Zeg, heb jij andermans privépost zitten lezen?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
XM, snel weer fit en fab zijn hoor!
En anders neem je een kroketje!![]()
Nou, prive.....quote:Op woensdag 29 april 2009 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, heb jij andermans privépost zitten lezen?.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, prive.....
Check mijn krabbels en die van XM
Komop, je bent er bijna. En als het af is, ga je naarquote:Op woensdag 29 april 2009 18:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoef alleen nog maar de conclusie te typen, maar nu zit ik naar m'n cursor te staren.
Rasmussen!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heer ChickMe likey!
Of gewoonweg Kuiken![]()
Fietsman!
Fietsvent allitereert wel lekker.
Hihihiiiiiiii!quote:
Hoi Muizelientje!quote:
Ja, ik heb er ook zo'n zin in!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Komop, je bent er bijna. En als het af is, ga je naarPraag
[ afbeelding ]
Wij hebben nog een avondje Praag gedaan op de terugweg van St Petersburg
Neeeeeeeeeeeeeeee nog nietquote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiii!![]()
[..]
Hoi Muizelientje!Had je GA nou al gezien?
![]()
@CF, ben benieuwd naar het andere jurkje! En wat jammer dat die creme het niet gaat worden!
ohja! ik heb ooit met jou gepraat over zingen in een heel oud lushtopic! jij kende Robert Jan toch, van koren in Haarlem? Das mijn oud-bestuursgenoot van t sudentenkoor in Leiden.quote:
de meeste hier moeten mevrouw tegen je zeggenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is 'mevrouw' voor jou.
Ik ben ouder dan jij hoor.
Zo niet, dan mag je er met mij over kletsen heurrrquote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiii!![]()
[..]
Hoi Muizelientje!Had je GA nou al gezien?
![]()
@CF, ben benieuwd naar het andere jurkje! En wat jammer dat die creme het niet gaat worden!
McArmy en lelijk is contradictio in terminis!!!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo niet, dan mag je er met mij over kletsen heurrrBen alleen bang dat ik je zwaar moet teleurstellen met mijn mening dat er een zwaar lelijk shot van McArmy in deze ep zat
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
McArmy en lelijk is contradictio in terminis!!!!!
Lookintomyeyezzzzzzz...McArmy is hunky......
[ afbeelding ]
Lief Goodbye'tje, dat is doodnormaal. Probeer je te focussen op scherpe conclusies, en doe wat je kunt met de tijd die je nog hebt. maar laat het daarna ook los en geniet van je vakantie.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook zo'n zin in!
Maar tegelijkertijd slaat bij mij nu de paniekerige faalangst in. "Moet ik die deelvraag niet nog wat extra uitbreiden" endezo. En qua conclusie is het in mijn hoofd een rommeltje.
Maar Muis vooralquote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de meeste hier moeten mevrouw tegen je zeggen
Voor een bruiloft van vrienden.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Voor welke gelegenheid is dat jurkje, CF?
[..]
[ afbeelding ]
Sssssssht. Anders wordt Co boos!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo niet, dan mag je er met mij over kletsen heurrrBen alleen bang dat ik je zwaar moet teleurstellen met mijn mening dat er een zwaar lelijk shot van McArmy in deze ep zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wat grappigquote:Op woensdag 29 april 2009 18:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ohja! ik heb ooit met jou gepraat over zingen in een heel oud lushtopic! jij kende Robert Jan toch, van koren in Haarlem? Das mijn oud-bestuursgenoot van t sudentenkoor in Leiden.
Ik doe monsterlijk veel projectkoren naast CM... o.a. Leids Projectkoor, Couleur Vocale, NSK Europa Cantat koor, I Romantici en ehhh ehh een cantate projectje.... oh en vanavodn dus repetitie van een koor dat ik zelf heb opgericht: Het nieuwe mannheim koor en orkest www.mannheimorkest.com
zing jij nog veel?? (mini zingt trouwens bij t usko, met gilles dus net als ik in leiden)
Kwak! Jij bent wel actief hé?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ohja! ik heb ooit met jou gepraat over zingen in een heel oud lushtopic! jij kende Robert Jan toch, van koren in Haarlem? Das mijn oud-bestuursgenoot van t sudentenkoor in Leiden.
Ik doe monsterlijk veel projectkoren naast CM... o.a. Leids Projectkoor, Couleur Vocale, NSK Europa Cantat koor, I Romantici en ehhh ehh een cantate projectje.... oh en vanavodn dus repetitie van een koor dat ik zelf heb opgericht: Het nieuwe mannheim koor en orkest www.mannheimorkest.com
zing jij nog veel?? (mini zingt trouwens bij t usko, met gilles dus net als ik in leiden)
[..]
[ afbeelding ]
Of fuchsia bloem en tasje en misschien zelfs fuchsia pumps?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor een bruiloft van vrienden.
XM: roze of grijze oorbellen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lief Goodbye'tje, dat is doodnormaal. Probeer je te focussen op scherpe conclusies, en doe wat je kunt met de tijd die je nog hebt. maar laat het daarna ook los en geniet van je vakantie.
Ja, psies! Paar goede blikvangersquote:Op woensdag 29 april 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Of fuchsia bloem en tasje en misschien zelfs fuchsia pumps?
Of als je pumps grijs worden dan eh... hm. Doe maar grijze oorbellen denk ik.
Het moet niet té roze worden allemaal. Gewoon hier en daar een subtiel accent.
HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Sssssssht. Anders wordt Co boos!![]()
Nee hoor. We mogen alleen niet spoileren![]()
Maar eh....
NIET LEZEN, KLEINE SPOILERT VOOR DE NIET GA-USA KIJKERTS!!!Ik zou nooooooooooooit een spoiler in dit topic neer durven te zetten hoor, straks word ik nog onterfdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GA SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Jaaah, en dat ze zelf hun fiets moesten maken als ie kapot was.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik mis de dopingloze Tour de France...
...toen renners stukken afsneden met de trein omdat nog niet alles gefilmd werd
Fuchsia schoenenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Of fuchsia bloem en tasje en misschien zelfs fuchsia pumps?
Of als je pumps grijs worden dan eh... hm. Doe maar grijze oorbellen denk ik.
Het moet niet té roze worden allemaal. Gewoon hier en daar een subtiel accent.
Je kan de boel ook gewoon niet scheren. Dan is het ook niet blootquote:Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Blote benen is niet netjes, jeweetsmaar ik geloof dat het niet superwarm wordt vrijdag
Ik epileerquote:Op woensdag 29 april 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan de boel ook gewoon niet scheren. Dan is het ook niet bloot
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fuchsia schoenenHmm, ik denk dat dat me iets te avontuurlijk is, hoor
Bovendien, de pumps die ik had gezien, als ze ze in de goede maat hebben:
Nou, roze it is, dan. en dan ga ik nu even snel wat eten, zo naar spinning.
Of toen Van Est nog zelf uit een ravijn klom......maar zijn horloge liep nogquote:Op woensdag 29 april 2009 18:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jaaah, en dat ze zelf hun fiets moesten maken als ie kapot was.![]()
Of Rini Wagtmans, die alleen vooruit was en zich verstopte achter een muurtje en daarna stilletjes weer achteraan in het peloton aanhaakte
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch juist als je uberfeministisch je benen niet scheert?
Je kan ook je eigen film makenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Hm.. René is wel echt brak na drukke vergaderdag.. wellicht dus niet naar de film vanavond...![]()
maar dan maar lekker op de bank met een wijntje
En zoiets? Het is wel héél leuk hoor (vind ikquote:Op woensdag 29 april 2009 18:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhmaar dat vind ik te dunne hakken, hoor!
Ieuw!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaall natural, baby![]()
*toont harig onderbeen*
Ehm ja.![]()
quote:
Oeh, is ook wel kek ja. Toevallig een adres van een webwinkel?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En zoiets? Het is wel héél leuk hoor (vind ik), roze schoentjes en dan alleen een roze tasje.
Dan verder geen bloem o.i.d. Alleen pumps en tasje. Kewl!
[ afbeelding ]
Dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 29 april 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Ik zit at we speak alle dough uit de vers aangeschafte pot B&J te peuteren en eten. Over een uur is Heer G terug uit Newcastle en ik mag niet in de B&J poeren van hem, dus nu kan het nog!
Oh wat is de wereld toch klein hč, ik ken Robert Jan dan weer van m'n studiequote:Op woensdag 29 april 2009 18:32 schreef karoltje het volgende:
[..]
Wat grappig. Die hele conversatie over CM en RJ ben ik wel helemaal vergeten
. Ik zing nog wekelijks in een Close Harmony groep (met RJ) en soms een projectje zoals .
Deze zijn gewoon van Google geplukt, maar ik zal even kijken.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, is ook wel kek ja. Toevallig een adres van een webwinkel?
quote:
Ik ben sowieso te laat voor een webwinkel, ik moet een merknaam hebben zodat ik ze morgen in mijn lunchpauze ergens kan gaan halenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze zijn gewoon van Google geplukt, maar ik zal even kijken.
Voor wanneer is het ook alweer dat je ze nodig hebt? En ze hebben momenteel pumps in allerlei kleurtjes overal hoor, durf je schoenen in een webwinkel te bestellen?Ik wil ze echt passen, jij niet?
Morgen snel tijdens de lunch op schoenenjachtquote:Op woensdag 29 april 2009 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben sowieso te laat voor een webwinkel, ik moet een merknaam hebben zodat ik ze morgen in mijn lunchpauze ergens kan gaan halen
Nou ja. Ik kijk eerst wel eens of die grijze staan bij het jurkje
Wat zijn IR Baboon-benen?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Mission accomplishedMaareh nee, ik doe niet aan IR Baboon-benen hoor
![]()
![]()
En nu ga ik fietsen! Tabeee!
quote:
Ik las: "nu heb ik zin in BJ"quote:Op woensdag 29 april 2009 18:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijdyou go girlfriend!
Nu heb ik zin in B&J
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik las: "nu heb ik zin in BJ"
Ik denk nou, die Beessie Jen weet niet wat d'r overkomt![]()
Het is actually blauw-witquote:Op woensdag 29 april 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Karoltje, ben jij in dat zwartwitte jurkje?
Wordt ook een beetje eng zoquote:Op woensdag 29 april 2009 18:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh wat is de wereld toch klein hč, ik ken Robert Jan dan weer van m'n studie
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik las: "nu heb ik zin in BJ"
Ik denk nou, die Beessie Jen weet niet wat d'r overkomt![]()
Wandeltochten, huuh, er komt er hier wel eens een voorbij. Wandelen vind ik leuk, 25km ook, Leekstermeer ook nog wel, maar zo veel mensenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo... ik heb ons opgegeven...
25 km wandelen
http://www.leekstermeerwandeltocht.nl/
Wie wil nog meer meedoen?
Ik wil ookquote:Op woensdag 29 april 2009 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
OVERIGENS! Zij die vaak naar Greaaaat Britain gaan. Ik wil misschien naar Ierland of Schotland of Dartmoor, mooie dingen zienMAAR! No tengo rijbewijs. En ik wil niet met zo'n groep in een bus. Wat is een goed bereikbare plek (Hotel, B&B, whatever, liever geen camping
) om vanuit daar allemaal tofs te zien en doen
Wandelen/fietsen geen bezwaar
Ja. Potver. Nu heb ik ook trek in frietjes met ketchup!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in frietjes met ketchup! Of een pepperoni pizza. Of gyros met tzatziki. Een kaassoufflé zou er ook wel in gaan.
Wat een schatje!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Elisaaaaaaaaaaa!
Heer G heeft weer 2 zakken Minstrels voor je meegenomen!
En ik had het hem niet eens gevraagd!
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dirty mind. Gaan jullie nu maar een eigen film maken
.
Misschien als je een kroket op had.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net een patatje speciaal en een kaassouflé gegeten.
Wie wil me aanraken?
Veul plezier. En check Kate's assquote:Op woensdag 29 april 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
René heeft zijn krachten weer terug na het etendus gaan we naar de bios
Was jij niet degene die een kilo gewichtsverlies vierde met een paar biertjes?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef Gewas het volgende:
Hallo allemaal. Ik ben ook weer aan het afvallen. Ik had niet echt op me gewicht gelet afgelopen jaar. Ben nu in twee weken tjid ongeveer 1 kilo afgevallen maar als ik niet verder afval ga ik wat meer bewegen enzo. Sowieso snoep ik niet meer 's avonds, eerst at ik altijd een zak chips.
*raakt aanquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Wie wil me aanraken?
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was jij niet degene die een kilo gewichtsverlies vierde met een paar biertjes?.
Welkom terug, Gewas en succes![]()
.
Beetje een naar toontje, die bevalt mij genszinsquote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welkom terug, Gewas, en succes![]()
.
Ik vond het een beetje onaardig ineensquote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]editten die handel
![]()
ik zag 'm voor de edit..
en je bent niet op msn?
aanstellerquote:Op woensdag 29 april 2009 20:22 schreef neen het volgende:
[..]
Beetje een naar toontje, die bevalt mij genszins
oh, is niet noodzakelijk hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 20:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben Desperate Housewives aan het kijken, maar ik wil best even online komen hoor.
*aai*quote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel plezier
Ik ga vroeg naar bed denk ik.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
*raakt aan
Ik heb net twee ijsjes gegeten (samen 400 kcal) én 4 kaasstengels en een pondje asperges + een half ei met mayo. En nog heb ik honger
geen!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:25 schreef karoltje het volgende:
Ik ga zo een perenijsje eten. (Op ideeen gebracht door dit topic..).
En daarna mn nagels lakken, wat zeggen jullie: zwoel rood of hip donkerblauw?
Gewoon korte postsquote:Op woensdag 29 april 2009 20:28 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik ook!! Wel kut met typen trouwens...
Ja, nu ben ik er alquote:Op woensdag 29 april 2009 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, is niet noodzakelijk hoor![]()
ik ga zo weg, over 10 minuutjes
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:28 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik ook!! Wel kut met typenperen trouwens...
Pffff, ik stop dat ijsje gewoon altijd in mijn mond en lijd wel kou voor jullie.quote:
Ik had het topic al gezien ja, how adorable!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
Worden jullie ook Emma en Eduard fans?
Emma Eend heeft een nestje in onze achtertuin
Metquote:Op woensdag 29 april 2009 20:33 schreef Goodbye het volgende:
Ohhhh, What lies beneath komt op tv!!!!
zijn we gewend van je hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje onaardig ineens.
Ikquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Wie wil me aanraken?
Mooie vrouw ja!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MetMichelle Pfeiffer
, mijn jeugdliefde
. Zij is jarig vandaag, 51 geworden
.
Ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pffff, ik stop dat ijsje gewoon altijd in mijn mond en lijd wel kou voor jullie.
Niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik![]()
maar dan gaan we niet zoenen ofzo
Hmmm kan ik me niet meer herinneren maar ja ik dronk wel vaak een biertje en nog steeds eigenlijk. Maar goed afvallen en bierdrinken kan opzich wel als je het goed aanpakt. Wat ik nu het belangrijkste vind is dat ik 's avonds niet meer snoep (eerst ging er elke avond een zak chips doorheen) en als ik dan nog niks afval dan ga ik meer bewegen.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welkom terug, Gewas, en succes![]()
.
Ja, en daar was ze héél mooi!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mooie vrouw ja!![]()
Ze speelde heks in Stardust. Dat was pas echt een geweldige film
Vrijkaartquote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe noem je een waardebon (of voucher) voor een gratis entreekaart voor een beurs? Ik zit er al een kwartier over te piekeren maar kom er niet uit
Zou een goede zijn. Het is alleen voor een bedrijvenbeurs en dan vind ik vrijkaart een beetje te...eh...onzakelijk klinken ofzo. Ik heb het maar genoemd: waardebon voor gratis entreebewijsquote:
En ik maar denken dat je gewoon aardig was, maar je wilde gewoon wat van mequote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En nu moet je me even helpen met mijn waardbonvraag
Hij kent m'n broertje ook, dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef karoltje het volgende:
[..]
Het is actually blauw-wit.
[..]
Wordt ook een beetje eng zo! Of kent RJ gewoon heel veel meisjes
?
Waarom zou je je tanden donkerblauw willen lakkenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:34 schreef karoltje het volgende:
Ik heb ijskoude tanden nu. Voortaan wacht ik even tot ik offline ga.
Ik ga ze toch donkerblauw lakken denk ik...
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom zou je je tanden donkerblauw willen lakken
Hihiiiiiiiiiiiiihihiquote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
KONINGINNEDAG TOCHquote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb nog gerageerd op je post (boven je).quote:Op woensdag 29 april 2009 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je gewoon aardig was, maar je wilde gewoon wat van me.
Maar ik weet het antwoord niet, lieverd.
Ik zou ook 'vrijkaart' zeggen?
Ik heb Gewas meteen weer weggejaagd, geloof ik.
NOEM JIJ MIJN KOEKJES ROMMELquote:Op woensdag 29 april 2009 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe kunnen jullie nou Slank zijn en zoveel rommel eten?
Het is een gááááve.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
Veel sporten.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
eh eh, ik typte koekjestrommel en lekker! enzo maar de helft was ineens verdwenen toen ik het posttequote:
Dan is het goed.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
eh eh, ik typte koekjestrommel en lekker! enzo maar de helft was ineens verdwenen toen ik het postte
hij niet, ik welquote:Op woensdag 29 april 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Wil je er eentje?
[ afbeelding ]
Nee dank je, ik ben op dieetquote:Op woensdag 29 april 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Wil je er eentje?
[ afbeelding ]
M&M's daaaahling. Zoals vermeld.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
EeehmmmWat zijn die fliebeltjes erdoorheen?
Die met blauwe vlekjes lijken wel beschimmeldquote:Op woensdag 29 april 2009 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
EeehmmmWat zijn die fliebeltjes erdoorheen?
Ik vind blauw mooier, zeker bij blauwe klerenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:03 schreef karoltje het volgende:
Ik ga natuurlijk niet mn tanden lakken maar mn nagels.
En ik twijfel nog steeds tussen rood en donkerblauw.
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Die met de blauwe vlekjes zit nu in mijn maagquote:Op woensdag 29 april 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die met blauwe vlekjes lijken wel beschimmeld.
Maar ik wil wel een koekje hoor, Muis!
Mooi. Die hoefde ik nml niet. Heb je nog eentje met rode vlekjes?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die met de blauwe vlekjes zit nu in mijn maag
Tuuluk.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi. Die hoefde ik nml niet. Heb je nog eentje met rode vlekjes?.
Ik ga nog liever strijken met Greys.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
Wie heeft er zin om samen met mij hier de afwas te doen?
(= ook van gisteren)
O, hoe klinkt het dan? Sop sop ofzo?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee niet krunsj krunsjhet zijn van die American style, zachte koekjes.
Geen van beiden want die kleuren staan je niet vind ikquote:Op woensdag 29 april 2009 21:03 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
munsj munsj smek smakquote:Op woensdag 29 april 2009 21:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, hoe klinkt het dan? Sop sop ofzo?.
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga nog liever strijken met Greys.
Niks persoonlijks hoor. Ik verkies vrouwelijk gezelschap boven mannelijk gezelschapquote:
The Hillsquote:Op woensdag 29 april 2009 21:03 schreef karoltje het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik heb geen wijnquote:Op woensdag 29 april 2009 21:15 schreef Merel het volgende:
Ik heb al wijn. Nu de kroeg eromheen nog.
Hoezoquote:Op woensdag 29 april 2009 21:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen van beiden want die kleuren staan je niet vind ik
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 april 2009 21:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb geen wijnGeen kroeg
Geen vrienden
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:15 schreef Merel het volgende:
Ik heb al wijn. Nu de kroeg eromheen nog.
Jaquote:Op woensdag 29 april 2009 21:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook nietwaarom denk je dat ik zoveel eten in huis heb.
Wil je een schimmeltroepkoekje?
Nu zoek ik nog een man die m'n wijntjes voor me betaaltquote:
Ik wil ook chips.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb inmiddels wel chips trouwens
Jij durft!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga nog liever strijken met Greys.
Ik ben bij mijn oudersquote:Op woensdag 29 april 2009 21:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil ook chips.
Maar ik ga er niet voor naar de winkel. Ergo, ik krijg geen chips.
Ik vind dat harde kleuren zoals rood & blauw jou niet staan omdat ik vind dat je daar het type niet voor bent, en dat op basis van een kiekje in je foboquote:Op woensdag 29 april 2009 21:18 schreef karoltje het volgende:
[..]
Hoezo!
Ik ga toch voor blauw, rood kan altijd nog. Blauw kan alleen in de vakantie (anders schrikken die kids en hun ouders zich een hoedje).
Woehahaquote:Op woensdag 29 april 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij durft!
Je hebt me nog nooit in strijkmodus gezien, grommend en tierend
Ik zit een Lush bestelling te plaatsen met Heer G zijn creditcard.
Woeiiiiiiii! Het mag hoor, hij zit hier ook en ik heb geen creditcard. En ik hoef het niet terug te betalen
Nu weet ik niet wat ik allemaal moet kiezen![]()
Overigens mag het omdat minstens de helft voor hem zelf is. Mannelijk zei je he, Muis?
Nee hoor, hij heeft een favoriete Lush bath bubble bar en die heet The Wuss (for real, maar dat weet hij niet geloof ik!) en die ruikt naar tabak, koffie en mannenluchtje. Dat klinkt afgrijselijk, maar het ruikt zálig stoer en bruut en ik denk dat McArmy zo ruikt!
pfff 't is ook nooit goedquote:Op woensdag 29 april 2009 21:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Nu zoek ik nog een man die m'n wijntjes voor me betaalt
Dat doet mijn moeder nou nooitquote:Op woensdag 29 april 2009 21:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn oudersMijn moeder heeft ook mijn lievelingskoekjes gekocht (krakelingen
) zag ik net in de kast
Net zoals ik vandaag chips, dorito's en dropkoppen voor T heb gekocht, omdat ie dat zo lekker vindt
Jawel hoor, wijn in een café met een betalende vent, dan is het goedquote:
Ahum!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woehahamaar Heer G insinueert zelf ook dat hij op en top mannelijkheid is!
Willen jullie een koekje? Want die naarlingen hier in het topic kunnen mijn koekjes niet waarderen![]()
Ik betaal.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Jawel hoor, wijn in een café met een betalende vent, dan is het goed
Tis nu ook omdat ik 4 dagen bij de hond benquote:Op woensdag 29 april 2009 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doet mijn moeder nou nooit. Maar het belet me evengoed niet om toch in de kastjes te snuffelen
. Als ik geluk heb vind ik nog een aangebroken zakje halfzachte tuckoekjes
.
*aaiquote:
O er zouden heel leuk friends komen @ 20:00 en huisgenootjes.. En iedereen was er en 1 is er nog steeds niet en ik zit op haar te wachtenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
*aai
Waarom?
*stopt na de zak chips en de whiskey 3 dropjojo's in de mond (echt, zo'n vreetattack heb ik al lang niet meer gehad)
Kijk eens aan, neen betaalt en dan kom ik wel om naar je verhalen te luisterenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef neen het volgende:
[..]
Ik betaal.
Chamapgne! Champagne! Champagne for everyone!
[ afbeelding ]
Hup, het huis uit jij. Ze zoekt jullie maar op in de stad.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:47 schreef P.F het volgende:
[..]
O er zouden heel leuk friends komen @ 20:00 en huisgenootjes.. En iedereen was er en 1 is er nog steeds niet en ik zit op haar te wachtenIk heb tegen de rest gezegd dat ze maar moesten gaan
Ik ga zo eerst even wat potjes tafelvoetbal spelen en dan zie ik wel, je vindt me dus in de straat van de Repel!quote:
Nee dat is zieligquote:Op woensdag 29 april 2009 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hup, het huis uit jij. Ze zoekt jullie maar op in de stad.
JA oh god ik heb ook nog steeds zin in frietjes met ketchup!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Is het stom omdat de BF met zijn vriendjes op stap is PF?
Je hebt hem toch niet nodig om het gezellig te hebben?
Muis, ik vind je koekjes er lekker uit zien! Een soort McFlurry M&M koekjes!
Ohhhh Tink. Dropjojo's! Die heb ik al tien jaar niet gegeten denk ik en nu heb ik er trek in.
Net als in de frietjes met ketchup van Muis. Nog steeds
Ja hee, ik zoek je wel in de Gloppequote:Op woensdag 29 april 2009 21:48 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst even wat potjes tafelvoetbal spelen en dan zie ik wel, je vindt me dus in de straat van de Repel!
Ja weet ik. Maar ik zit alleen op m'n kamer nu en dat is best eenzaamquote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Is het stom omdat de BF met zijn vriendjes op stap is PF?
Je hebt hem toch niet nodig om het gezellig te hebben?
Ik ben eerst in de FreeZone, dat is er tussenin.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hee, ik zoek je wel in de Gloppe
Ik heb besloten dat de varkensgriep overhyped is en dat ik niet van plan ben om dood te gaan aan zoiets stoms, dus ik maak me nergens zorgen overquote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik net heb gedaan? Gegoogled op Tamiflu
The Wussquote:Op woensdag 29 april 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij durft!
Je hebt me nog nooit in strijkmodus gezien, grommend en tierend
Ik zit een Lush bestelling te plaatsen met Heer G zijn creditcard.
Woeiiiiiiii! Het mag hoor, hij zit hier ook en ik heb geen creditcard. En ik hoef het niet terug te betalen
Nu weet ik niet wat ik allemaal moet kiezen![]()
Overigens mag het omdat minstens de helft voor hem zelf is. Mannelijk zei je he, Muis?
Nee hoor, hij heeft een favoriete Lush bath bubble bar en die heet The Wuss (for real, maar dat weet hij niet geloof ik!) en die ruikt naar tabak, koffie en mannenluchtje. Dat klinkt afgrijselijk, maar het ruikt zálig stoer en bruut en ik denk dat McArmy zo ruikt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |