The Readerquote:Op woensdag 29 april 2009 17:12 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil ws morgenavond naar de film, iemand nog tips, wat draait er voor moois? Heb enkel slumdogs millionaire gezien, verder al eeuwen niet in de bios geweest....
Hahah wowww wat een enthousiasmequote:Op woensdag 29 april 2009 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Milk! Milk!
alsie draait MOET je die gaan zien![]()
The Readerquote:Op woensdag 29 april 2009 17:12 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil ws morgenavond naar de film, iemand nog tips, wat draait er voor moois? Heb enkel slumdogs millionaire gezien, verder al eeuwen niet in de bios geweest....
Ja, dat klopt helemaal.. maar misschien dat er hier mensen zijn die mee willen wandelen en dan een soort van mini-meet... gewoon een ideetjequote:Op woensdag 29 april 2009 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Stoer, uniek! Maar tis ergens in Groningen zie ik? Of Groningen-Drenthe?
Mag ik 'm ook fietsen?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, dat klopt helemaal.. maar misschien dat er hier mensen zijn die mee willen wandelen en dan een soort van mini-meet... gewoon een ideetje
Ik ben gisteren ook meegesleurd door vriendje. En het is nog een vette film ookquote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga vanaaf naar Wolverine! *herhaling van zichzelf*![]()
En ik heb ge-Evy-ed (ge-Evy-t? Nouja you catch my drift) dus ga nu doezen.
Woei, ik heb er wel zin in!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:00 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook meegesleurd door vriendje. En het is nog een vette film ook! Veel plezier!
En tip; kijk de aftiteling af, er volgt nog een klein stukje
Uhhm mag ik mee naar Theo?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Vriijdag tot woensdag werk ik
Donderdag ooglaserding en dan naar THEO MAASSEN
Mark gaat ook naar Theo Maassen, maar dan vrijdag in de schouwburg van Groningen. Waar gaan jullie?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Vriijdag tot woensdag werk ik
Donderdag ooglaserding en dan naar THEO MAASSEN
Zeg, heb jij andermans privépost zitten lezen?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
XM, snel weer fit en fab zijn hoor!
En anders neem je een kroketje!![]()
Nou, prive.....quote:Op woensdag 29 april 2009 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, heb jij andermans privépost zitten lezen?.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, prive.....
Check mijn krabbels en die van XM
Komop, je bent er bijna. En als het af is, ga je naarquote:Op woensdag 29 april 2009 18:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoef alleen nog maar de conclusie te typen, maar nu zit ik naar m'n cursor te staren.
Rasmussen!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heer ChickMe likey!
Of gewoonweg Kuiken![]()
Fietsman!
Fietsvent allitereert wel lekker.
Hihihiiiiiiii!quote:
Hoi Muizelientje!quote:
Ja, ik heb er ook zo'n zin in!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Komop, je bent er bijna. En als het af is, ga je naarPraag
[ afbeelding ]
Wij hebben nog een avondje Praag gedaan op de terugweg van St Petersburg
Neeeeeeeeeeeeeeee nog nietquote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiii!![]()
[..]
Hoi Muizelientje!Had je GA nou al gezien?
![]()
@CF, ben benieuwd naar het andere jurkje! En wat jammer dat die creme het niet gaat worden!
ohja! ik heb ooit met jou gepraat over zingen in een heel oud lushtopic! jij kende Robert Jan toch, van koren in Haarlem? Das mijn oud-bestuursgenoot van t sudentenkoor in Leiden.quote:
de meeste hier moeten mevrouw tegen je zeggenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is 'mevrouw' voor jou.
Ik ben ouder dan jij hoor.
Zo niet, dan mag je er met mij over kletsen heurrrquote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiii!![]()
[..]
Hoi Muizelientje!Had je GA nou al gezien?
![]()
@CF, ben benieuwd naar het andere jurkje! En wat jammer dat die creme het niet gaat worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |