Dat bedoelde ik nietquote:
dat komt van de jam en witbrood (suikers suikers snelle suikers) dus heb je nu een suikerdippie... even wat eiwitjes ten: handje nootjes, of nog wat yoghurt, of een beetje kipfilet ofzo. geen fruit nemen nu, dan wordt t erger!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:39 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Absoluut ware het niet dat ik er daar ook al 3 van gehad heb en honger heb nu
thiiiiiiiiiis was the charterquote:Op woensdag 29 april 2009 15:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echt wel!
Rule Britannia
Britannia rule the waves
Britons never never shall be slaves!
Portree op Skye?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*fist in the air!*
*doet mee* Chi Chi Chi, Le Le Le, Viva Chile!!!
Of toch maar niet![]()
Nee maar met koninginnedag blijf ik het liefst binnen![]()
OVERIGENS! Zij die vaak naar Greaaaat Britain gaan. Ik wil misschien naar Ierland of Schotland of Dartmoor, mooie dingen zienMAAR! No tengo rijbewijs. En ik wil niet met zo'n groep in een bus. Wat is een goed bereikbare plek (Hotel, B&B, whatever, liever geen camping
) om vanuit daar allemaal tofs te zien en doen
Wandelen/fietsen geen bezwaar
Mooi he hoe dat hier gaat? Je komt even een soort verkapte lullige opmerking maken en toch drukken wij je aan onze kittige boezems!quote:
Dat ontbijt, priceless!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:51 schreef conleche het volgende:
Tvp en lijstje!
O: chocolademoussetaart.![]()
L: 1x geroosterd brood met light mayo tomaat en sjalot en 1x geroosterd brood met rosbief.
In de planning:
D: weet ik eigenlijk nog niet.
Ik ga vanavond de hort op.
Goeie tip, thanks!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:46 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat komt van de jam en witbrood (suikers suikers snelle suikers) dus heb je nu een suikerdippie... even wat eiwitjes ten: handje nootjes, of nog wat yoghurt, of een beetje kipfilet ofzo. geen fruit nemen nu, dan wordt t erger!
Helaas val ik niet af als ik meer dan 1500 kcal eetquote:Op woensdag 29 april 2009 15:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling om honger te gaan lijden als je aan de lijn doet![]()
Als je nu op 750 kcal zit, mik je er 2 boterhammen met gezond beleg bij, zit je aan 900-1000. Diner van 500 kcal erbij (bijvoorbeeld rijst met veel groenten, beetje woksaus en kipfilet) en dan 's avonds nog wat fruit ofzo.
Maar 1 dag op de 1500 zitten is dan toch geen ramp?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Goeie tip, thanks!
[..]
Helaas val ik niet af als ik meer dan 1500 kcal eet
Dat is waar. Aankomen doe ik er ook niet van iddquote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar 1 dag op de 1500 zitten is dan toch geen ramp?
Ik snap wel een beetje wat ze bedoelt.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar 1 dag op de 1500 zitten is dan toch geen ramp?
Dat snap ik wel, maar het lijkt me beter om 1 dagje 'stil te staan' dan om honger te hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap wel een beetje wat ze bedoelt.
Ze heeft het gevoel dat ze 1500+ kcal. moet eten om geen honger te hebben, maar dan valt ze dus niet af. En dan is dat voor een dagje niet zo erg, voor een weekje of een maandje ook niet, maar als je juist wilt afvallen is het wel vervelend natuurlijk
Hangen op de Noordermarkt. Koninginnenacht mag weer buiten net als vroeger. Met muziek en zo. Dus er zal ook wel gedanst worden en misschien een drankje genuttigd. Zou kunnen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ontbijt, priceless!
Wat ga doen vanaaf?
hm, in yoghurt zijn het vooral de eiwitjes die verzadigen, niet het vet. het et in volle yoghurt is meer "zonde" van de calorieën dan...quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef heaven7 het volgende:
Ja vandaag wil m'n lijf niet zoMaar hopelijk is het morgen beter. Misschien eens volle yoghurt kopen ipv alles mager mager mager? Zoveel kcal scheelt dat helemaal niet en het verzadigd wellicht beter?
Tuurlijk!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar het lijkt me beter om 1 dagje 'stil te staan' dan om honger te hebben.
Hè, wat náár toch allemaal!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef conleche het volgende:
[..]
Hangen op de Noordermarkt. Koninginnenacht mag weer buiten net als vroeger. Met muziek en zo. Dus er zal ook wel gedanst worden en misschien een drankje genuttigd. Zou kunnen.
Merrrrrci! *slaat op in doc voor huiswerk* Ik ga erin duiken! Ziet er wel errrrrg mooi uitquote:Op woensdag 29 april 2009 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
Maria:
*knipperdeknipselheidofknipperiness*
Oke, geen volle yoghurt dan idd. Thanksquote:Op woensdag 29 april 2009 16:02 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hm, in yoghurt zijn het vooral de eiwitjes die verzadigen, niet het vet. het et in volle yoghurt is meer "zonde" van de calorieën dan...
ik denk dat t echt helpt als je vaker eet (echt om de twee uur) en echt zo min mogelijk wittezetmelen (witbrood, witte pasta, witte rijst, suiker, jam, honing, pakjesmeuk) wantdoor die suikerdipjes krijg je honger.
eet je toevallig van dat hele donkerekleurde bruinbrood? misshcien kun je echt volkoren proberen (goed vokorenbrod is niet heel donker, de donkere kleur komt van gerooster moutmeel (=gekaramleiseerd, en eigenlijk stiekem dus suiker) af) dat verzadigt beter en laner én je krigjt geen suikerdippie.
het is daar zóóó mooi!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Merrrrrci! *slaat op in doc voor huiswerk* Ik ga erin duiken! Ziet er wel errrrrg mooi uitRRrrrrRr!
ik denk het wel. de naam volkoren is beschermd volgens de NL wetgeving, meergranen niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Ek-Mei het volgende:
even inhaken op de brood kwestie, ik dacht altijd dat volkoren alleen volkoren mocht heten als het ook echt volkoren is,maar nu twijfel ik of mijn boerenvolkoren uit de supermarkt wel echt volkoren is, of kun je daar alleen bij brood van de bakker nog op vertrouwen?
Wat een stoer menneke zeg!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:23 schreef Vivi het volgende:
Mijn komediantje (met geblutste neus omdat ie gisteren op zijn plaat ging).
Kinderhaters, feel free to skip zis part.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:23 schreef Vivi het volgende:
Mijn komediantje (met geblutste neus omdat ie gisteren op zijn plaat ging).
Kinderhaters, feel free to skip zis part.
[ link | afbeelding ]
oke danquote:Op woensdag 29 april 2009 17:00 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik denk het wel. de naam volkoren is beschermd volgens de NL wetgeving, meergranen niet.
het kan wel zijn dat heel donker volkorenbrood óók een beetje moutmeel bevat. maar dat is naast de inimumhoeveelheid andere shizle die t volkoren maakt...alleen voor t kleurtje zogezegd.
The Readerquote:Op woensdag 29 april 2009 17:12 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil ws morgenavond naar de film, iemand nog tips, wat draait er voor moois? Heb enkel slumdogs millionaire gezien, verder al eeuwen niet in de bios geweest....
Hahah wowww wat een enthousiasmequote:Op woensdag 29 april 2009 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Milk! Milk!
alsie draait MOET je die gaan zien![]()
The Readerquote:Op woensdag 29 april 2009 17:12 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil ws morgenavond naar de film, iemand nog tips, wat draait er voor moois? Heb enkel slumdogs millionaire gezien, verder al eeuwen niet in de bios geweest....
Ja, dat klopt helemaal.. maar misschien dat er hier mensen zijn die mee willen wandelen en dan een soort van mini-meet... gewoon een ideetjequote:Op woensdag 29 april 2009 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Stoer, uniek! Maar tis ergens in Groningen zie ik? Of Groningen-Drenthe?
Mag ik 'm ook fietsen?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, dat klopt helemaal.. maar misschien dat er hier mensen zijn die mee willen wandelen en dan een soort van mini-meet... gewoon een ideetje
Ik ben gisteren ook meegesleurd door vriendje. En het is nog een vette film ookquote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga vanaaf naar Wolverine! *herhaling van zichzelf*![]()
En ik heb ge-Evy-ed (ge-Evy-t? Nouja you catch my drift) dus ga nu doezen.
Woei, ik heb er wel zin in!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:00 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook meegesleurd door vriendje. En het is nog een vette film ook! Veel plezier!
En tip; kijk de aftiteling af, er volgt nog een klein stukje
Uhhm mag ik mee naar Theo?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Vriijdag tot woensdag werk ik
Donderdag ooglaserding en dan naar THEO MAASSEN
Mark gaat ook naar Theo Maassen, maar dan vrijdag in de schouwburg van Groningen. Waar gaan jullie?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Vriijdag tot woensdag werk ik
Donderdag ooglaserding en dan naar THEO MAASSEN
Zeg, heb jij andermans privépost zitten lezen?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
XM, snel weer fit en fab zijn hoor!
En anders neem je een kroketje!![]()
Nou, prive.....quote:Op woensdag 29 april 2009 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeg, heb jij andermans privépost zitten lezen?.
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, prive.....
Check mijn krabbels en die van XM
Komop, je bent er bijna. En als het af is, ga je naarquote:Op woensdag 29 april 2009 18:19 schreef Goodbye het volgende:
Ik hoef alleen nog maar de conclusie te typen, maar nu zit ik naar m'n cursor te staren.
Rasmussen!quote:Op woensdag 29 april 2009 17:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Heer ChickMe likey!
Of gewoonweg Kuiken![]()
Fietsman!
Fietsvent allitereert wel lekker.
Hihihiiiiiiii!quote:
Hoi Muizelientje!quote:
Ja, ik heb er ook zo'n zin in!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Komop, je bent er bijna. En als het af is, ga je naarPraag
[ afbeelding ]
Wij hebben nog een avondje Praag gedaan op de terugweg van St Petersburg
Neeeeeeeeeeeeeeee nog nietquote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiii!![]()
[..]
Hoi Muizelientje!Had je GA nou al gezien?
![]()
@CF, ben benieuwd naar het andere jurkje! En wat jammer dat die creme het niet gaat worden!
ohja! ik heb ooit met jou gepraat over zingen in een heel oud lushtopic! jij kende Robert Jan toch, van koren in Haarlem? Das mijn oud-bestuursgenoot van t sudentenkoor in Leiden.quote:
de meeste hier moeten mevrouw tegen je zeggenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is 'mevrouw' voor jou.
Ik ben ouder dan jij hoor.
Zo niet, dan mag je er met mij over kletsen heurrrquote:Op woensdag 29 april 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiiii!![]()
[..]
Hoi Muizelientje!Had je GA nou al gezien?
![]()
@CF, ben benieuwd naar het andere jurkje! En wat jammer dat die creme het niet gaat worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |