UIt studie overwegingen lees ik vandaag even niet bij jaquote:Op woensdag 29 april 2009 15:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ze is vanochtend anderhalf uur geweest!
Doe je bril eens op
Witte bolletjes zijn evilquote:Op woensdag 29 april 2009 15:36 schreef heaven7 het volgende:
*Zeur; ik heb hooooonger en heb nog wel gezond gegeten!
O: 1 bruine boterham met light philadelphia, 1 cracker jam
T: schaaltje magere yoghurt met 1 banaan
L: 1 wit bolletje gezond (sla, kaas, komkommer, beetje mosterd), 2 bruine boterhammen light philadelphia
Schade: 750 kcalWitte bolletje lag nog en moest op..
Neuh, gewoon fitness. Lessen geven ze niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
UIt studie overwegingen lees ik vandaag even niet bij ja![]()
![]()
Twee keer al, super Ewelina! Doe je gewoon fitness of ook lessen?
Studie overwegingen!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
UIt studie overwegingen lees ik vandaag even niet bij ja![]()
![]()
Twee keer al, super Ewelina! Doe je gewoon fitness of ook lessen?
Absoluut ware het niet dat ik er daar ook al 3 van gehad heb en honger heb nuquote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Witte bolletjes zijn evilGewone boterhammen zijn beter.
Zeven dagen per week, nice. Ik baal er nog steeds van dat mijn sportschool dicht is op zondag! Maarja, durrep hequote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Neuh, gewoon fitness. Lessen geven ze niet.
Het zit onder mijn huis, en is 7 dagen per week open, dus echt ideaal.
De Oranje Tompouces waren uitverkochtquote:Op woensdag 29 april 2009 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook! Even naar de Hema straks na het werk!
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Studie overwegingen!
Doe dan eens gauw ikmoetmijnpaperschrijvenenkijknuoppraagsitesnenenenene.nl eens dicht en ga schrijven
Dan eet je er toch nog 1 of 2?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:39 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Absoluut ware het niet dat ik er daar ook al 3 van gehad heb en honger heb nu
Zet Dean morgen neer en laat hem gewoon zichzelf zijn en zet daarvoor een potje neer. Wedden dat je casht?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
De Oranje Tompouces waren uitverkocht. En ik wilde nog wel grof inslaan om ze tegen woekerprijzen door te verkopen op de Vrijmarkt
![]()
![]()
. En toen zei die muts "Morgenochtend 9 uur weer!
" Ja, dáár heb ik wat aan, TRRRRRUT!
![]()
Srsly, ik snap niet dat ze geen voorraad hebben op een dag als deze.
Ik heb nu saucijzenbroodjes. En eierkoeks.
Ik hou van Amsterdamquote:Op woensdag 29 april 2009 15:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeven dagen per week, nice. Ik baal er nog steeds van dat mijn sportschool dicht is op zondag! Maarja, durrep he
Gelukkig MOET ik het vandaag inleveren, werken onder druk is my thingquote:Op woensdag 29 april 2009 15:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vergeef je hoor schatjeik ben zelf ook van de SOG vandaag.
Ja of dat Dean op het potje gaatquote:Op woensdag 29 april 2009 15:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zet Dean morgen neer en laat hem gewoon zichzelf zijn en zet daarvoor een potje neer. Wedden dat je casht?![]()
Het is niet de bedoeling om honger te gaan lijden als je aan de lijn doetquote:
We kennen elkaar dan wel niet maar vooruit:quote:Op woensdag 29 april 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:
En niemand wilde vanochtend een knuffel van mij!
Stommerds.
Forgive me, ik heb niet teruggelezen zoals je weet.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:
En niemand wilde vanochtend een knuffel van mij!
Stommerds.
*fist in the air!*quote:Op woensdag 29 april 2009 15:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Echt wel!
Rule Britannia
Britannia rule the waves
Britons never never shall be slaves!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |