quote:Op woensdag 29 april 2009 13:19 schreef Muis006 het volgende:
Mijn vriend is een beetje een Brabantse Boerdus als je onze genen mengt krijg je lompe kinderen die elkaars kutopmerkingen niet verstaan
QFT!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, oranje is zo lelijk
Ik zal wel een paar foto's van de menukaarten maken als ik er ben over iets meer dan een maandquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En nog steeds kan ik het niet opbrengen![]()
Vriendlief geloofde trouwens niet dat het eten op Madeira zo goedkoop was als jij zeiIk zit namelijk te proberen hem lekker te maken daar voor
Wat zie je er mooi uit Kwakquote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef kwakveense het volgende:
ik draag vanavond oranje oogschaduw, en morgen ook. t is hele mooie...
net naar de kapper geweest, even een foto pimpen! verse laagjes (de langste hangt op mn rug, t is best lang geworden al. als ik t at ben gaat over een paar maandjes de schaar er flink in.) blij! je ziet mn eigen blonde kleurtje echt goed, op de een of andere manier zie je dat beter als t niet zo suf naar beneden hangt... (oogschaduw heb ik op maar je ziet t niet)
[ afbeelding ]
Dan weeg je nog altijd minder dan ik. En ik ben kleiner dan jij.quote:
quote:
Ohja, jij ging op vakantie, toch?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nog wel een oranje, stoffen bloemketting. Zal ik die morgen omdoen als ik toch de hele dag in de auto zit
O omdat ik hem daar zo awesome en hubba hubba vindquote:Op woensdag 29 april 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dénk, PF, dat je morgen meer opvalt als je niet iets oranje aantrekt
En wat is er zo bijzonder aan zijn outfit dan? Ik zie een oranje shirtje en een grijze hoodie?
Dat overtref jij toch moeiteloos?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefikst.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Natuurlijk wel mop.
Wij hebben allemaal al een zo-goed-als-geweldig lichaam en wij posten hier toch ook gewoon?
Je gezichtquote:
Ik heb vroeger wel getrained, echt heel breed zal ik niet worden ik krijg meer zo'n beachbody.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Och, voordat je een BMI hoger dan 27 hebt, ben je wel wat kilo's verder
Mijn vriend beweert trouwens dat hij niet zwaarder wordt van sport, omdat hij weinig spiermassa kweekt (hij is erg slank gebouwd, weegt 58 kg bij 1.73). Ik vind dat het onzin is.
Overigens, als je brede schouders wilt kweken, is zwemmen echt een hele goede sport. En dan vooral gaan vlinderen
Je staat er wel heel aandoenlijk op. Je kijkt echt schattig op die fotoquote:
Ik draag morgen gewoon ditquote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef P.F het volgende:
[..]
O omdat ik hem daar zo awesome en hubba hubba vind![]()
![]()
![]()
Maar misschien ligt dat niet aan het shirt![]()
Hmm.. Ik heb wel een leuk? wit/paars jurkje. Maar ik wil liever gympen aan (en dat staat niet bij een jurkje)
En paars is nog steeds net niet oranje () Ik ga wel even een ganggenootje vragen of ze nog iets heeft!
Dit jurkje (don't mind the face):
[..]
watzijzeiquote:Op woensdag 29 april 2009 15:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maar dat verstonden we niet!
Je gezicht
Mijn gewicht hoopt zich echter op op plaatsen waar ik dat liever niet hebquote:Op woensdag 29 april 2009 15:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan weeg je nog altijd minder dan ik. En ik ben kleiner dan jij.
Al 2 keerquote:Op woensdag 29 april 2009 15:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je sportschool abo, ben je al geweest?
Ja ze is vanochtend anderhalf uur geweest!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn gewicht hoopt zich echter op op plaatsen waar ik dat liever niet hebDa's alles
Hoe gaat het met je sportschool abo, ben je al geweest?
Ik ga een paar dagen weg, dat durf ik nog niet vakantie te noemen, haha. Maar bedankt! Ik heb er heel erg veel zin in!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:30 schreef SiTu het volgende:
[..]
Ohja, jij ging op vakantie, toch?Veel plezier alvast!
Ik heb niets in het oranje, maar ik ga dan ook geen koninginnedag vierenIk weet alleen nog niet wat ik wél ga doen
We wilden eerst naar de efteling, maar da's waarschijnlijk druk (gezellige bedrijvigheid volgens de efteling, maar ik vraag me af in hoeverre dat klopt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |