Gekleed in zwart met grote brillen, kettingrokend en met een getergde-kunstenaars-uitstraling?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meestal wel, allemaal van die uberhippe en 'belezen' lui
Oh die... vreselijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
meestal wel, allemaal van die uberhippe en 'belezen' lui
Dat zijn vaak niet de leukste luiquote:Op woensdag 29 april 2009 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gekleed in zwart met grote brillen, kettingrokend en met een getergde-kunstenaars-uitstraling?
Hoe vond je Closer?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:14 schreef SiTu het volgende:
Wat een lachertje. Ze kwamen controleren of de algemene hygiëne en brandveiligheid ok waren, dus ik maakte me al een beetje zorgenKomt die man binnen, kijkt 10 seconden in het rond, of ik even een krabbel wil zetten, want het was goed.
Ik heb net Closer zitten kijken terwijl ik aan het strijken was. Closer is afgelopen, de helft van mijn berg wasgoed ligt er nogEígenlijk zou ik orde in die kast moeten houden.
of ben je olfactorisch gestoordquote:Op woensdag 29 april 2009 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is verdomme geen rozenkleurgeur en maneschijn op deze wereld!.
GMTAquote:Op woensdag 29 april 2009 15:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh die... vreselijk.
Toen ze allemaal bleven zitten tijdens Inland Empire wist ik zeker dat ze daar gewoon gaan zitten om interessant over te komen.
Leuke film, maar ik was er niet echt van onder de indruk. Ik vind films pas echt goed als ik er daarna even stil van ben.quote:
ja diequote:Op woensdag 29 april 2009 15:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Gekleed in zwart met grote brillen, kettingrokend en met een getergde-kunstenaars-uitstraling?
geen idee, ik praat nooit met zequote:
En hoeveel heb je al gesport?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:18 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dat voornemen heb ik inderdaad al een tijdje
quote:Hm... LastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets kopen is sondee van het geld. Niet iets leuks aan doen is ook niet leuk!
En ik kan het niet hebben als hij meer de aandacht trekt natuurlijk!
Volgens mij idd niet het zonnetje in huis meestal, met veel moeilijke 'het-leven-is-kutquote:
Niet veelquote:
En nog steeds kan ik het niet opbrengenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!En van die vier dagen zien we elkaar misschien één hele dag (beetje samen het eiland verkennen) en twee avondjes met eten ofzo hoor. We gaan niet alles samen doen daar. Maar echt superleuk! Ik verheug me nu al op de reactie als ze het merken!
[..]
Whehehehe. Ik ben trots op je!
[..]
Zeker! Doe eens een foto van je goddelijk lichaam?
Volgens mij snappen ze de film niet en kijken ze daarom moeilijk!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Volgens mij idd niet het zonnetje in huis meestal, met veel moeilijke 'het-leven-is-kut"-blikken en zware discussies
"Ja, zag je dat, in die ene scène met die man die *bla bla* deed
Dat ging echt DIEP weet je
".
Ik dénk, PF, dat je morgen meer opvalt als je niet iets oranje aantrektquote:Op woensdag 29 april 2009 15:20 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen enkel oranje kledingsstuk bedacht ik net. Hmpf.
En ik wil er morgen wel een beetje blits uitzien. De BF doet dit aan (links):
[..]
Hm... LastigIets kopen is sondee van het geld. Niet iets leuks aan doen is ook niet leuk!
En ik kan het niet hebben als hij meer de aandacht trekt natuurlijk!
Hm.. Maar niet in het oranje komen is best sufquote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb ook geen oranje kledingstukken hoor.
Natuurlijk wel mop.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
Niet veel![]()
Maar he, als ik massa kweek mag ik niet meer hier posten
Och, voordat je een BMI hoger dan 27 hebt, ben je wel wat kilo's verderquote:Op woensdag 29 april 2009 15:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
Niet veel![]()
Maar he, als ik massa kweek mag ik niet meer hier posten
Ik ook niet. Nog wel een oranje, stoffen bloemketting. Zal ik die morgen omdoen als ik toch de hele dag in de auto zitquote:Op woensdag 29 april 2009 15:21 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb ook geen oranje kledingstukken hoor.
Ja maar, ja maar, oranje is zo lelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 15:26 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Maar niet in het oranje komen is best suf
Ik weeg ook 58 kiloquote:Op woensdag 29 april 2009 15:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Och, voordat je een BMI hoger dan 27 hebt, ben je wel wat kilo's verder
Mijn vriend beweert trouwens dat hij niet zwaarder wordt van sport, omdat hij weinig spiermassa kweekt (hij is erg slank gebouwd, weegt 58 kg bij 1.73). Ik vind dat het onzin is.
Overigens, als je brede schouders wilt kweken, is zwemmen echt een hele goede sport. En dan vooral gaan vlinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |