quote:Op woensdag 29 april 2009 12:22 schreef Muis006 het volgende:
Nee dan zien we McArmy eindelijk full frontal en dat kan de wereld niet aan!!!!!!!!!!!
Een symbiotische PMS-aanvalquote:Op woensdag 29 april 2009 12:17 schreef P.F het volgende:
Ik ben dan ongesteld? Onze cyclus loopt synchroon en we krijgen een symbiotische PMS aanval op 15 juni?
Ik zou dan voor dingen als struikelen over stoeptegels, doodgegooid met watjes etc gaanquote:Op woensdag 29 april 2009 12:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voor een horoscoop in het studieverenigingsblad. Ik ga voor iedereen
"U zult helaas, helaas, sterven" invullen
[..]
nog geen, maar je mag er best een bedenken
[..]
owh
Doe dan Jesse Metcalfe of Orlando Bloom.quote:
Nou.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik lees nooit nieuwsdat vind ik deprimerend
wie?quote:
Oeh, persoonlijke rampen..quote:Op woensdag 29 april 2009 12:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik zou dan voor dingen als struikelen over stoeptegels, doodgegooid met watjes etc gaan.
Ieeeeeeeeeeeeuw nee dat vind ik Sissy Boysquote:Op woensdag 29 april 2009 12:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Doe dan Jesse Metcalfe of Orlando Bloom.
Ze dachten dat het de voordeurbel was?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nu nog een debiele reden waarom en ik zet je in de credits
ik kan er nog wel over praten hoor, maar we hebben geen krant, de frontpage lees ik nagenoeg nooit, evenals nu.nl. Als er écht iets belangrijks is dan hoor ik het wel van René en dan lees ik dat wel even, maar verder...quote:Op woensdag 29 april 2009 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou.
Ik vind het altijd zo jammer als mensen alles waar zeen
van worden ontwijken. Ik probeerde vorige week een discussie te starten met een vriendin over de positie van vrouwen in Afghanistan. Haar reactie: "Ik word hier boos van. Zullen we het over iets anders hebben?"
.
Het is verdomme geen rozenkleur en maneschijn op deze wereld!.
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:25 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb het.
Op 15 juni mag Dries Roelvink weer optreden want dan is hij weer genezen van die ingreep.
die combineren met Dries Roelvinkquote:Op woensdag 29 april 2009 12:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ze dachten dat het de voordeurbel was?In Rusland doen ze niet aan veiligheid oid, het zou zomaar perongeluk kunnen gebeuren.
Als je dan toch in Rusland gaat zitten, gebruik dan ook meteen de Toppersquote:Op woensdag 29 april 2009 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die combineren met Dries Roelvink
Eensch !quote:Op woensdag 29 april 2009 12:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeeeeuw nee dat vind ik Sissy Boys
Doe mij maar een echte vent!
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:25 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb het.
Op 15 juni mag Dries Roelvink weer optreden want dan is hij weer genezen van die ingreep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt ook nog iemand laten sterven aan een lachaanval. De reden: Heinsbroek treedt op
Alcoholvergiftiging kan natuurlijk ook
Of Fons! Die zal vast wel genezen zijn van zijn 'maand nie zingen nie'.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dries Roelvink mag weer zingen!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je dan toch in Rusland gaat zitten, gebruik dan ook meteen de Toppers.
Die button lijkt me nou meer iets voor Goor.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dries Roelvink mag weer zingen!
Bijgekomen van het zware herstel besluit hij de Toppers, die helaas tijdens het Songfestival ter plekke op het podium door de KGB zijn afgevoerd vanwege een belediging naar de Russische staat en gevangen zijn gezet, op te zoeken om ze op te vrolijken..
En dan iets met een 'what does this button do'
Orgie in de controlekamer en dan perongeluk tegen de knop aanbeukenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dries Roelvink mag weer zingen!
Bijgekomen van het zware herstel besluit hij de Toppers, die helaas tijdens het Songfestival ter plekke op het podium door de KGB zijn afgevoerd vanwege een belediging naar de Russische staat en gevangen zijn gezet, op te zoeken om ze op te vrolijken..
En dan iets met een 'what does this button do'
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Eensch !
Sawyer uit lost.
De maak me gek button?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:30 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die button lijkt me nou meer iets voor Goor.
Don't gimme no back talk suckaquote:Op woensdag 29 april 2009 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ben nu ook nog een stukje aan het schrijven over de Teloorgang van Mr. T.
Voor Bloom valt dat wel mee hoor, die loopt er in zijn vrije tijd bij als zwerver. Metcalfe is wel een ijdel mannetje. Ik vraag me ook af of ik 'm IRL ook echt aantrekkelijk zou vinden.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ieeeeeeeeeeeeuw nee dat vind ik Sissy Boys
Doe mij maar een echte vent!
I pity the fool who doesn't have a Flavor Wave...quote:Op woensdag 29 april 2009 12:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
First name Mister, middle name Period, last name T!
OMG de flavor wave oven!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
I pity the fool who doesn't have a Flavor Wave...
*aansluit bij Merel*quote:
Geen idee, maar er zullen wel meer kinderen in de trein zitten dan gewoonlijk ... Ik had gister een heel nest schreeuwende koters achter mequote:
Oma!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Geen idee, maar er zullen wel meer kinderen in de trein zitten dan gewoonlijk ... Ik had gister een heel nest schreeuwende koters achter meKrijg je na een tijdje wel koppijn van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |