The Readerquote:Op woensdag 29 april 2009 17:12 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil ws morgenavond naar de film, iemand nog tips, wat draait er voor moois? Heb enkel slumdogs millionaire gezien, verder al eeuwen niet in de bios geweest....
Hahah wowww wat een enthousiasmequote:Op woensdag 29 april 2009 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
Milk! Milk!
alsie draait MOET je die gaan zien![]()
The Readerquote:Op woensdag 29 april 2009 17:12 schreef cyclechick het volgende:
Ik wil ws morgenavond naar de film, iemand nog tips, wat draait er voor moois? Heb enkel slumdogs millionaire gezien, verder al eeuwen niet in de bios geweest....
Ja, dat klopt helemaal.. maar misschien dat er hier mensen zijn die mee willen wandelen en dan een soort van mini-meet... gewoon een ideetjequote:Op woensdag 29 april 2009 17:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Stoer, uniek! Maar tis ergens in Groningen zie ik? Of Groningen-Drenthe?
Mag ik 'm ook fietsen?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, dat klopt helemaal.. maar misschien dat er hier mensen zijn die mee willen wandelen en dan een soort van mini-meet... gewoon een ideetje
Ik ben gisteren ook meegesleurd door vriendje. En het is nog een vette film ookquote:Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga vanaaf naar Wolverine! *herhaling van zichzelf*![]()
En ik heb ge-Evy-ed (ge-Evy-t? Nouja you catch my drift) dus ga nu doezen.
Woei, ik heb er wel zin in!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:00 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook meegesleurd door vriendje. En het is nog een vette film ook! Veel plezier!
En tip; kijk de aftiteling af, er volgt nog een klein stukje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |