McArmy en lelijk is contradictio in terminis!!!!!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo niet, dan mag je er met mij over kletsen heurrrBen alleen bang dat ik je zwaar moet teleurstellen met mijn mening dat er een zwaar lelijk shot van McArmy in deze ep zat
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
McArmy en lelijk is contradictio in terminis!!!!!
Lookintomyeyezzzzzzz...McArmy is hunky......
[ afbeelding ]
Lief Goodbye'tje, dat is doodnormaal. Probeer je te focussen op scherpe conclusies, en doe wat je kunt met de tijd die je nog hebt. maar laat het daarna ook los en geniet van je vakantie.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook zo'n zin in!
Maar tegelijkertijd slaat bij mij nu de paniekerige faalangst in. "Moet ik die deelvraag niet nog wat extra uitbreiden" endezo. En qua conclusie is het in mijn hoofd een rommeltje.
Maar Muis vooralquote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de meeste hier moeten mevrouw tegen je zeggen
Voor een bruiloft van vrienden.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
Voor welke gelegenheid is dat jurkje, CF?
[..]
[ afbeelding ]
Sssssssht. Anders wordt Co boos!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo niet, dan mag je er met mij over kletsen heurrrBen alleen bang dat ik je zwaar moet teleurstellen met mijn mening dat er een zwaar lelijk shot van McArmy in deze ep zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Wat grappigquote:Op woensdag 29 april 2009 18:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ohja! ik heb ooit met jou gepraat over zingen in een heel oud lushtopic! jij kende Robert Jan toch, van koren in Haarlem? Das mijn oud-bestuursgenoot van t sudentenkoor in Leiden.
Ik doe monsterlijk veel projectkoren naast CM... o.a. Leids Projectkoor, Couleur Vocale, NSK Europa Cantat koor, I Romantici en ehhh ehh een cantate projectje.... oh en vanavodn dus repetitie van een koor dat ik zelf heb opgericht: Het nieuwe mannheim koor en orkest www.mannheimorkest.com
zing jij nog veel?? (mini zingt trouwens bij t usko, met gilles dus net als ik in leiden)
Kwak! Jij bent wel actief hé?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:27 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ohja! ik heb ooit met jou gepraat over zingen in een heel oud lushtopic! jij kende Robert Jan toch, van koren in Haarlem? Das mijn oud-bestuursgenoot van t sudentenkoor in Leiden.
Ik doe monsterlijk veel projectkoren naast CM... o.a. Leids Projectkoor, Couleur Vocale, NSK Europa Cantat koor, I Romantici en ehhh ehh een cantate projectje.... oh en vanavodn dus repetitie van een koor dat ik zelf heb opgericht: Het nieuwe mannheim koor en orkest www.mannheimorkest.com
zing jij nog veel?? (mini zingt trouwens bij t usko, met gilles dus net als ik in leiden)
[..]
[ afbeelding ]
Of fuchsia bloem en tasje en misschien zelfs fuchsia pumps?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Voor een bruiloft van vrienden.
XM: roze of grijze oorbellen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lief Goodbye'tje, dat is doodnormaal. Probeer je te focussen op scherpe conclusies, en doe wat je kunt met de tijd die je nog hebt. maar laat het daarna ook los en geniet van je vakantie.
Ja, psies! Paar goede blikvangersquote:Op woensdag 29 april 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Of fuchsia bloem en tasje en misschien zelfs fuchsia pumps?
Of als je pumps grijs worden dan eh... hm. Doe maar grijze oorbellen denk ik.
Het moet niet té roze worden allemaal. Gewoon hier en daar een subtiel accent.
HAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Sssssssht. Anders wordt Co boos!![]()
Nee hoor. We mogen alleen niet spoileren![]()
Maar eh....
NIET LEZEN, KLEINE SPOILERT VOOR DE NIET GA-USA KIJKERTS!!!Ik zou nooooooooooooit een spoiler in dit topic neer durven te zetten hoor, straks word ik nog onterfdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GA SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Jaaah, en dat ze zelf hun fiets moesten maken als ie kapot was.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik mis de dopingloze Tour de France...
...toen renners stukken afsneden met de trein omdat nog niet alles gefilmd werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |