We hebben de onderkant van de poort (daar komen de katten meestal onderdoor) al dichtgetimmerd, wat zouden we nog meer kunnen doen?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:29 schreef N.icka het volgende:
Pas maar op met de katten in de buurt
Wel enorm leuk zo'n nestje in de tuin
Zoals je kunt zien hebben we al een krokodil in de vijver.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:30 schreef DJKoster het volgende:
Zorg voor een snoek in het vijvertje, kun je straks lachen..
De natuur gewoon zijn gang laten gaan?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
We hebben de onderkant van de poort (daar komen de katten meestal onderdoor) al dichtgetimmerd, wat zouden we nog meer kunnen doen?
Als de natuur zich met dierenwinkelstro gaat nestelen in een nieuwbouwwijk met vijver waarin een plastic krokodil en twee badeenden dobberen, dan mag ik de natuur best een handje helpen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
De natuur gewoon zijn gang laten gaan?
Ok, dat moet afdoende zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien hebben we al een krokodil in de vijver.
zo'n vatsige huiskat is nou niet bepaald natuurquote:Op woensdag 29 april 2009 16:35 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
De natuur gewoon zijn gang laten gaan?
Wij hadden een kat én een eendennest bij de achterdeur. Geloof maar niet dat poes ook maar naar het nest durfde te kijkenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
We hebben de onderkant van de poort (daar komen de katten meestal onderdoor) al dichtgetimmerd, wat zouden we nog meer kunnen doen?
Wij wilden eigenlijk deze week (vakantie) de tuin incl. vijver eruit halen en vervangen door iets minder groens, maar omdat we dit jonge geluk niet willen verstoren wachten we daar maar mee tot de eenden weg zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:58 schreef slacker_nl het volgende:
Houd er rekening mee dat ze elk jaar terugkomen! M'n schoonouders hebben ook een eendenstel die elke dag langskomen en gebruik maken van de vijver om te eten (visjes vangen) en een beetje rondwaggelen. Best grappig om te zien allemaal
Ik zal m'n best doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:58 schreef Schunckelstar het volgende:
tof![]()
ik neem aan dat we hier regelmatig foto-updates gaan krijgen?
niet bij de eieren?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Oh, wat ook wel opmerkelijk is, is dat Emma en Eduard 's nachts op het dak van de schuur slapen.
Om de een of andere reden verstopt ze de eieren in het nestje. Vanmiddag zag ik dat er al een stuk of 5 liggen in totaal, ik heb op internet gelezen dat er iedere dag een ei wordt gelegd.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:07 schreef Rewimo het volgende:
TerugeendpostWat leuk zo'n nest in je tuin! Zo te zien krijgen ze drie kleintjes, of zouden er nog eieren bijkomen?
Nee, ik denk dat ze het veiliger vindt op het dak i.v.m. mensen en katten ofzo.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:05 schreef Schunckelstar het volgende:
niet bij de eieren?![]()
dat vind ik idd vreemd...
of is het normaal dat ze niet 24/7 op de eieren letten?
Ze dekt de eieren toe maar laat ze de hele nacht alleen?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze het veiliger vindt op het dak i.v.m. mensen en katten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |