Fuchsia schoenenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Of fuchsia bloem en tasje en misschien zelfs fuchsia pumps?
Of als je pumps grijs worden dan eh... hm. Doe maar grijze oorbellen denk ik.
Het moet niet té roze worden allemaal. Gewoon hier en daar een subtiel accent.
Je kan de boel ook gewoon niet scheren. Dan is het ook niet blootquote:Op woensdag 29 april 2009 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Blote benen is niet netjes, jeweetsmaar ik geloof dat het niet superwarm wordt vrijdag
Ik epileerquote:Op woensdag 29 april 2009 18:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan de boel ook gewoon niet scheren. Dan is het ook niet bloot
quote:Op woensdag 29 april 2009 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fuchsia schoenenHmm, ik denk dat dat me iets te avontuurlijk is, hoor
Bovendien, de pumps die ik had gezien, als ze ze in de goede maat hebben:
Nou, roze it is, dan. en dan ga ik nu even snel wat eten, zo naar spinning.
Of toen Van Est nog zelf uit een ravijn klom......maar zijn horloge liep nogquote:Op woensdag 29 april 2009 18:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jaaah, en dat ze zelf hun fiets moesten maken als ie kapot was.![]()
Of Rini Wagtmans, die alleen vooruit was en zich verstopte achter een muurtje en daarna stilletjes weer achteraan in het peloton aanhaakte
Ik weet het niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's toch juist als je uberfeministisch je benen niet scheert?
Je kan ook je eigen film makenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Hm.. René is wel echt brak na drukke vergaderdag.. wellicht dus niet naar de film vanavond...![]()
maar dan maar lekker op de bank met een wijntje
En zoiets? Het is wel héél leuk hoor (vind ikquote:Op woensdag 29 april 2009 18:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ohhmaar dat vind ik te dunne hakken, hoor!
Ieuw!quote:Op woensdag 29 april 2009 18:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaall natural, baby![]()
*toont harig onderbeen*
Ehm ja.![]()
quote:
Oeh, is ook wel kek ja. Toevallig een adres van een webwinkel?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En zoiets? Het is wel héél leuk hoor (vind ik), roze schoentjes en dan alleen een roze tasje.
Dan verder geen bloem o.i.d. Alleen pumps en tasje. Kewl!
[ afbeelding ]
Dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 29 april 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Ik zit at we speak alle dough uit de vers aangeschafte pot B&J te peuteren en eten. Over een uur is Heer G terug uit Newcastle en ik mag niet in de B&J poeren van hem, dus nu kan het nog!
Oh wat is de wereld toch klein hè, ik ken Robert Jan dan weer van m'n studiequote:Op woensdag 29 april 2009 18:32 schreef karoltje het volgende:
[..]
Wat grappig. Die hele conversatie over CM en RJ ben ik wel helemaal vergeten
. Ik zing nog wekelijks in een Close Harmony groep (met RJ) en soms een projectje zoals .
Deze zijn gewoon van Google geplukt, maar ik zal even kijken.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, is ook wel kek ja. Toevallig een adres van een webwinkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |