pfff 't is ook nooit goedquote:Op woensdag 29 april 2009 21:21 schreef Merel het volgende:
[..]
Nu zoek ik nog een man die m'n wijntjes voor me betaalt
Dat doet mijn moeder nou nooitquote:Op woensdag 29 april 2009 21:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn oudersMijn moeder heeft ook mijn lievelingskoekjes gekocht (krakelingen
) zag ik net in de kast
Net zoals ik vandaag chips, dorito's en dropkoppen voor T heb gekocht, omdat ie dat zo lekker vindt
Jawel hoor, wijn in een café met een betalende vent, dan is het goedquote:
Ahum!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Woehahamaar Heer G insinueert zelf ook dat hij op en top mannelijkheid is!
Willen jullie een koekje? Want die naarlingen hier in het topic kunnen mijn koekjes niet waarderen![]()
Ik betaal.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Jawel hoor, wijn in een café met een betalende vent, dan is het goed
Tis nu ook omdat ik 4 dagen bij de hond benquote:Op woensdag 29 april 2009 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat doet mijn moeder nou nooit. Maar het belet me evengoed niet om toch in de kastjes te snuffelen
. Als ik geluk heb vind ik nog een aangebroken zakje halfzachte tuckoekjes
.
*aaiquote:
O er zouden heel leuk friends komen @ 20:00 en huisgenootjes.. En iedereen was er en 1 is er nog steeds niet en ik zit op haar te wachtenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
*aai
Waarom?
*stopt na de zak chips en de whiskey 3 dropjojo's in de mond (echt, zo'n vreetattack heb ik al lang niet meer gehad)
Kijk eens aan, neen betaalt en dan kom ik wel om naar je verhalen te luisterenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:43 schreef neen het volgende:
[..]
Ik betaal.
Chamapgne! Champagne! Champagne for everyone!
[ afbeelding ]
Hup, het huis uit jij. Ze zoekt jullie maar op in de stad.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:47 schreef P.F het volgende:
[..]
O er zouden heel leuk friends komen @ 20:00 en huisgenootjes.. En iedereen was er en 1 is er nog steeds niet en ik zit op haar te wachtenIk heb tegen de rest gezegd dat ze maar moesten gaan
Ik ga zo eerst even wat potjes tafelvoetbal spelen en dan zie ik wel, je vindt me dus in de straat van de Repel!quote:
Nee dat is zieligquote:Op woensdag 29 april 2009 21:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hup, het huis uit jij. Ze zoekt jullie maar op in de stad.
JA oh god ik heb ook nog steeds zin in frietjes met ketchup!quote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Is het stom omdat de BF met zijn vriendjes op stap is PF?
Je hebt hem toch niet nodig om het gezellig te hebben?
Muis, ik vind je koekjes er lekker uit zien! Een soort McFlurry M&M koekjes!
Ohhhh Tink. Dropjojo's! Die heb ik al tien jaar niet gegeten denk ik en nu heb ik er trek in.
Net als in de frietjes met ketchup van Muis. Nog steeds
Ja hee, ik zoek je wel in de Gloppequote:Op woensdag 29 april 2009 21:48 schreef neen het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst even wat potjes tafelvoetbal spelen en dan zie ik wel, je vindt me dus in de straat van de Repel!
Ja weet ik. Maar ik zit alleen op m'n kamer nu en dat is best eenzaamquote:Op woensdag 29 april 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
Is het stom omdat de BF met zijn vriendjes op stap is PF?
Je hebt hem toch niet nodig om het gezellig te hebben?
Ik ben eerst in de FreeZone, dat is er tussenin.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja hee, ik zoek je wel in de Gloppe
Ik heb besloten dat de varkensgriep overhyped is en dat ik niet van plan ben om dood te gaan aan zoiets stoms, dus ik maak me nergens zorgen overquote:Op woensdag 29 april 2009 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat ik net heb gedaan? Gegoogled op Tamiflu
The Wussquote:Op woensdag 29 april 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij durft!
Je hebt me nog nooit in strijkmodus gezien, grommend en tierend
Ik zit een Lush bestelling te plaatsen met Heer G zijn creditcard.
Woeiiiiiiii! Het mag hoor, hij zit hier ook en ik heb geen creditcard. En ik hoef het niet terug te betalen
Nu weet ik niet wat ik allemaal moet kiezen![]()
Overigens mag het omdat minstens de helft voor hem zelf is. Mannelijk zei je he, Muis?
Nee hoor, hij heeft een favoriete Lush bath bubble bar en die heet The Wuss (for real, maar dat weet hij niet geloof ik!) en die ruikt naar tabak, koffie en mannenluchtje. Dat klinkt afgrijselijk, maar het ruikt zálig stoer en bruut en ik denk dat McArmy zo ruikt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |