Ik had het topic al gezien ja, how adorable!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
Worden jullie ook Emma en Eduard fans?
Emma Eend heeft een nestje in onze achtertuin
Metquote:Op woensdag 29 april 2009 20:33 schreef Goodbye het volgende:
Ohhhh, What lies beneath komt op tv!!!!
zijn we gewend van je hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje onaardig ineens.
Ikquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net een patatje speciaal en een kaassouflé gegeten.
Wie wil me aanraken?
Mooie vrouw ja!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MetMichelle Pfeiffer
, mijn jeugdliefde
. Zij is jarig vandaag, 51 geworden
.
Ik ookquote:Op woensdag 29 april 2009 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pffff, ik stop dat ijsje gewoon altijd in mijn mond en lijd wel kou voor jullie.
Niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik![]()
maar dan gaan we niet zoenen ofzo
Hmmm kan ik me niet meer herinneren maar ja ik dronk wel vaak een biertje en nog steeds eigenlijk. Maar goed afvallen en bierdrinken kan opzich wel als je het goed aanpakt. Wat ik nu het belangrijkste vind is dat ik 's avonds niet meer snoep (eerst ging er elke avond een zak chips doorheen) en als ik dan nog niks afval dan ga ik meer bewegen.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was jij niet degene die een kilo gewichtsverlies vierde met een paar biertjes?.
Welkom terug, Gewas, en succes![]()
.
Ja, en daar was ze héél mooi!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mooie vrouw ja!![]()
Ze speelde heks in Stardust. Dat was pas echt een geweldige film
Vrijkaartquote:Op woensdag 29 april 2009 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
Hoe noem je een waardebon (of voucher) voor een gratis entreekaart voor een beurs? Ik zit er al een kwartier over te piekeren maar kom er niet uit
Zou een goede zijn. Het is alleen voor een bedrijvenbeurs en dan vind ik vrijkaart een beetje te...eh...onzakelijk klinken ofzo. Ik heb het maar genoemd: waardebon voor gratis entreebewijsquote:
En ik maar denken dat je gewoon aardig was, maar je wilde gewoon wat van mequote:Op woensdag 29 april 2009 20:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En nu moet je me even helpen met mijn waardbonvraag
Hij kent m'n broertje ook, dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 29 april 2009 19:39 schreef karoltje het volgende:
[..]
Het is actually blauw-wit.
[..]
Wordt ook een beetje eng zo! Of kent RJ gewoon heel veel meisjes
?
Waarom zou je je tanden donkerblauw willen lakkenquote:Op woensdag 29 april 2009 20:34 schreef karoltje het volgende:
Ik heb ijskoude tanden nu. Voortaan wacht ik even tot ik offline ga.
Ik ga ze toch donkerblauw lakken denk ik...
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waarom zou je je tanden donkerblauw willen lakken
Hihiiiiiiiiiiiiihihiquote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
KONINGINNEDAG TOCHquote:Op woensdag 29 april 2009 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb nog gerageerd op je post (boven je).quote:Op woensdag 29 april 2009 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je gewoon aardig was, maar je wilde gewoon wat van me.
Maar ik weet het antwoord niet, lieverd.
Ik zou ook 'vrijkaart' zeggen?
Ik heb Gewas meteen weer weggejaagd, geloof ik.
NOEM JIJ MIJN KOEKJES ROMMELquote:Op woensdag 29 april 2009 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe kunnen jullie nou Slank zijn en zoveel rommel eten?
Het is een gááááve.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
Veel sporten.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
eh eh, ik typte koekjestrommel en lekker! enzo maar de helft was ineens verdwenen toen ik het posttequote:
Dan is het goed.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:55 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
eh eh, ik typte koekjestrommel en lekker! enzo maar de helft was ineens verdwenen toen ik het postte
hij niet, ik welquote:Op woensdag 29 april 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Wil je er eentje?
[ afbeelding ]
Nee dank je, ik ben op dieetquote:Op woensdag 29 april 2009 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Wil je er eentje?
[ afbeelding ]
M&M's daaaahling. Zoals vermeld.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
EeehmmmWat zijn die fliebeltjes erdoorheen?
Die met blauwe vlekjes lijken wel beschimmeldquote:Op woensdag 29 april 2009 21:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
EeehmmmWat zijn die fliebeltjes erdoorheen?
Ik vind blauw mooier, zeker bij blauwe klerenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:03 schreef karoltje het volgende:
Ik ga natuurlijk niet mn tanden lakken maar mn nagels.
En ik twijfel nog steeds tussen rood en donkerblauw.
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Die met de blauwe vlekjes zit nu in mijn maagquote:Op woensdag 29 april 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die met blauwe vlekjes lijken wel beschimmeld.
Maar ik wil wel een koekje hoor, Muis!
Mooi. Die hoefde ik nml niet. Heb je nog eentje met rode vlekjes?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die met de blauwe vlekjes zit nu in mijn maag
Tuuluk.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi. Die hoefde ik nml niet. Heb je nog eentje met rode vlekjes?.
Ik ga nog liever strijken met Greys.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
Wie heeft er zin om samen met mij hier de afwas te doen?
(= ook van gisteren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |