quote:
Ik ben sowieso te laat voor een webwinkel, ik moet een merknaam hebben zodat ik ze morgen in mijn lunchpauze ergens kan gaan halenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze zijn gewoon van Google geplukt, maar ik zal even kijken.
Voor wanneer is het ook alweer dat je ze nodig hebt? En ze hebben momenteel pumps in allerlei kleurtjes overal hoor, durf je schoenen in een webwinkel te bestellen?Ik wil ze echt passen, jij niet?
Morgen snel tijdens de lunch op schoenenjachtquote:Op woensdag 29 april 2009 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben sowieso te laat voor een webwinkel, ik moet een merknaam hebben zodat ik ze morgen in mijn lunchpauze ergens kan gaan halen
Nou ja. Ik kijk eerst wel eens of die grijze staan bij het jurkje
Wat zijn IR Baboon-benen?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Mission accomplishedMaareh nee, ik doe niet aan IR Baboon-benen hoor
![]()
![]()
En nu ga ik fietsen! Tabeee!
quote:
Ik las: "nu heb ik zin in BJ"quote:Op woensdag 29 april 2009 18:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijdyou go girlfriend!
Nu heb ik zin in B&J
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik las: "nu heb ik zin in BJ"
Ik denk nou, die Beessie Jen weet niet wat d'r overkomt![]()
Het is actually blauw-witquote:Op woensdag 29 april 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Karoltje, ben jij in dat zwartwitte jurkje?
Wordt ook een beetje eng zoquote:Op woensdag 29 april 2009 18:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh wat is de wereld toch klein hè, ik ken Robert Jan dan weer van m'n studie
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik las: "nu heb ik zin in BJ"
Ik denk nou, die Beessie Jen weet niet wat d'r overkomt![]()
Wandeltochten, huuh, er komt er hier wel eens een voorbij. Wandelen vind ik leuk, 25km ook, Leekstermeer ook nog wel, maar zo veel mensenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo... ik heb ons opgegeven...
25 km wandelen
http://www.leekstermeerwandeltocht.nl/
Wie wil nog meer meedoen?
Ik wil ookquote:Op woensdag 29 april 2009 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
OVERIGENS! Zij die vaak naar Greaaaat Britain gaan. Ik wil misschien naar Ierland of Schotland of Dartmoor, mooie dingen zienMAAR! No tengo rijbewijs. En ik wil niet met zo'n groep in een bus. Wat is een goed bereikbare plek (Hotel, B&B, whatever, liever geen camping
) om vanuit daar allemaal tofs te zien en doen
Wandelen/fietsen geen bezwaar
Ja. Potver. Nu heb ik ook trek in frietjes met ketchup!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in frietjes met ketchup! Of een pepperoni pizza. Of gyros met tzatziki. Een kaassoufflé zou er ook wel in gaan.
Wat een schatje!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Elisaaaaaaaaaaa!
Heer G heeft weer 2 zakken Minstrels voor je meegenomen!
En ik had het hem niet eens gevraagd!
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dirty mind. Gaan jullie nu maar een eigen film maken
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |