quote:
Ik ben sowieso te laat voor een webwinkel, ik moet een merknaam hebben zodat ik ze morgen in mijn lunchpauze ergens kan gaan halenquote:Op woensdag 29 april 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze zijn gewoon van Google geplukt, maar ik zal even kijken.
Voor wanneer is het ook alweer dat je ze nodig hebt? En ze hebben momenteel pumps in allerlei kleurtjes overal hoor, durf je schoenen in een webwinkel te bestellen?Ik wil ze echt passen, jij niet?
Morgen snel tijdens de lunch op schoenenjachtquote:Op woensdag 29 april 2009 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben sowieso te laat voor een webwinkel, ik moet een merknaam hebben zodat ik ze morgen in mijn lunchpauze ergens kan gaan halen
Nou ja. Ik kijk eerst wel eens of die grijze staan bij het jurkje
Wat zijn IR Baboon-benen?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Mission accomplishedMaareh nee, ik doe niet aan IR Baboon-benen hoor
![]()
![]()
En nu ga ik fietsen! Tabeee!
quote:
Ik las: "nu heb ik zin in BJ"quote:Op woensdag 29 april 2009 18:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijdyou go girlfriend!
Nu heb ik zin in B&J
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik las: "nu heb ik zin in BJ"
Ik denk nou, die Beessie Jen weet niet wat d'r overkomt![]()
Het is actually blauw-witquote:Op woensdag 29 april 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
Karoltje, ben jij in dat zwartwitte jurkje?
Wordt ook een beetje eng zoquote:Op woensdag 29 april 2009 18:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh wat is de wereld toch klein hè, ik ken Robert Jan dan weer van m'n studie
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik las: "nu heb ik zin in BJ"
Ik denk nou, die Beessie Jen weet niet wat d'r overkomt![]()
Wandeltochten, huuh, er komt er hier wel eens een voorbij. Wandelen vind ik leuk, 25km ook, Leekstermeer ook nog wel, maar zo veel mensenquote:Op woensdag 29 april 2009 17:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo... ik heb ons opgegeven...
25 km wandelen
http://www.leekstermeerwandeltocht.nl/
Wie wil nog meer meedoen?
Ik wil ookquote:Op woensdag 29 april 2009 15:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
OVERIGENS! Zij die vaak naar Greaaaat Britain gaan. Ik wil misschien naar Ierland of Schotland of Dartmoor, mooie dingen zienMAAR! No tengo rijbewijs. En ik wil niet met zo'n groep in een bus. Wat is een goed bereikbare plek (Hotel, B&B, whatever, liever geen camping
) om vanuit daar allemaal tofs te zien en doen
Wandelen/fietsen geen bezwaar
Ja. Potver. Nu heb ik ook trek in frietjes met ketchup!quote:Op woensdag 29 april 2009 19:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb zin in frietjes met ketchup! Of een pepperoni pizza. Of gyros met tzatziki. Een kaassoufflé zou er ook wel in gaan.
Wat een schatje!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
Elisaaaaaaaaaaa!
Heer G heeft weer 2 zakken Minstrels voor je meegenomen!
En ik had het hem niet eens gevraagd!
quote:Op woensdag 29 april 2009 19:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Dirty mind. Gaan jullie nu maar een eigen film maken
.
Misschien als je een kroket op had.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net een patatje speciaal en een kaassouflé gegeten.
Wie wil me aanraken?
Veul plezier. En check Kate's assquote:Op woensdag 29 april 2009 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
René heeft zijn krachten weer terug na het etendus gaan we naar de bios
Was jij niet degene die een kilo gewichtsverlies vierde met een paar biertjes?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef Gewas het volgende:
Hallo allemaal. Ik ben ook weer aan het afvallen. Ik had niet echt op me gewicht gelet afgelopen jaar. Ben nu in twee weken tjid ongeveer 1 kilo afgevallen maar als ik niet verder afval ga ik wat meer bewegen enzo. Sowieso snoep ik niet meer 's avonds, eerst at ik altijd een zak chips.
*raakt aanquote:Op woensdag 29 april 2009 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb net een patatje speciaal en een kaassouflé gegeten.
Wie wil me aanraken?
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was jij niet degene die een kilo gewichtsverlies vierde met een paar biertjes?.
Welkom terug, Gewas en succes![]()
.
Beetje een naar toontje, die bevalt mij genszinsquote:Op woensdag 29 april 2009 20:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was jij niet degene die een kilo gewichtsverlies vierde met een paar biertjes?.
Welkom terug, Gewas, en succes![]()
.
Ik vond het een beetje onaardig ineensquote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]editten die handel
![]()
ik zag 'm voor de edit..
en je bent niet op msn?
aanstellerquote:Op woensdag 29 april 2009 20:22 schreef neen het volgende:
[..]
Beetje een naar toontje, die bevalt mij genszins
oh, is niet noodzakelijk hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 20:23 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben Desperate Housewives aan het kijken, maar ik wil best even online komen hoor.
*aai*quote:Op woensdag 29 april 2009 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel plezier
Ik ga vroeg naar bed denk ik.
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
*raakt aan
Ik heb net twee ijsjes gegeten (samen 400 kcal) én 4 kaasstengels en een pondje asperges + een half ei met mayo. En nog heb ik honger
geen!quote:Op woensdag 29 april 2009 20:25 schreef karoltje het volgende:
Ik ga zo een perenijsje eten. (Op ideeen gebracht door dit topic..).
En daarna mn nagels lakken, wat zeggen jullie: zwoel rood of hip donkerblauw?
Gewoon korte postsquote:Op woensdag 29 april 2009 20:28 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik ook!! Wel kut met typen trouwens...
Ja, nu ben ik er alquote:Op woensdag 29 april 2009 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, is niet noodzakelijk hoor![]()
ik ga zo weg, over 10 minuutjes
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:28 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik ook!! Wel kut met typenperen trouwens...
Pffff, ik stop dat ijsje gewoon altijd in mijn mond en lijd wel kou voor jullie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |