abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:19:24 #1
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68455234

Het vorige deel: Slank #686 Over afvallen en zo.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:22:15 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68455329
*nerd-magneet-topic
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:23:19 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68455370
Greys, misschien een schrale troost, maar ik snap er ook niks van .

Maar! Ik heb wel een wii! En een GameCube!! En een DS!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68455411
Ik heb ook een Wii. Oh, én haast.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68455425
Ik wil een Wii. Maar ook een PDA. En allebei is te duur, vind ik.
Dus ik spaar nog even door met m'n Bol.com-bonnen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:25:50 #6
148689 Muis006
pi_68455465
Ik heb een Nintendo 64, een Gamecube, en SNES, een Wii, 7 Gameboys, 2 playstations en een Commodore Amiga.

En ik wil dat het mijn verjaardag is want die leukstetaarten winkel heeft veel te veel dingen die ik wil hebben
pi_68455567
Dames!! Advies graag!

Jurkje voor bruiloft. Welke kleur accessoires? Ik dacht zelf aan petrol. Of fuchsia, of helder-donkergroen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:29:37 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68455614
Wat moet je nou met 7 gameboys?!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:30:22 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68455636
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
Dames!! Advies graag!

Jurkje voor bruiloft. Welke kleur accessoires? Ik dacht zelf aan petrol. Of fuchsia, of helder-donkergroen?
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een kleur uit het pak van je man!
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:32:00 #10
148689 Muis006
pi_68455689
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat moet je nou met 7 gameboys?!
Even denken!

Een classic, een colour, een pocket, een advance SP, een micro, een DS, een DS lite,
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 12:32:09 #11
70532 loveli
N
pi_68455699
quote:
Dames!! Advies graag!

[ afbeelding ]
SPOILER
Lekker knallen, fuchsia dus.
crap in = crap out
pi_68455702
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:30 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Een kleur uit het pak van je man!
Donkerblauw pak, lichtroze overhemd, roze/bruin/blauwe das? Ik denk dat het van lichtroze wel erg pastellerig wordt en bruin is niet echt mijn kleur
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:33:14 #13
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_68455733
Hallo lievjens
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_68455747
Ik loop weer 5 topics achter maar Mo ik heb weken, maanden in een tentje doorgebracht
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:34:20 #15
148689 Muis006
pi_68455766
Ik ben het ook eens met fuchsia!

Meneer de Wacht, op nummer acht,
heeft al drieentwintig stekkies groot gebracht.
pi_68455767
Wij hebben een Xbox 360 (voor Oblivion ) maar ik wil een Wii.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_68455792
quote:
Dames!! Advies graag!

[ afbeelding ]
SPOILER
Ik vind fuchsia ook mooi! Of die kleur turquoise van Ewelina.
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:36:22 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68455827
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Donkerblauw pak, lichtroze overhemd, roze/bruin/blauwe das? Ik denk dat het van lichtroze wel erg pastellerig wordt en bruin is niet echt mijn kleur
Blauw dan? Ik had bij mijn laatste bruiloft een zwart jurkje aan. Daarbij een grote paarse shawl die ik over m'n armen droeg. Meneer had een donkerbruin pak met een paarsig overhemd aan . Het toont heel mooi als jullie qua kleuren een beetje overeenkomen .
pi_68455846
Wij hebben ook geen spelcomputer...spelletjes doen we op de pc.
Maar WoW heb ik ook niks mee.

Net even heerlijk met de hond naar buiten geweest.
Het regent zachtjes (zo zachtjes dat je er niet nat van wordt), het is windstil, het ruikt naar regen en geen mens te bekennen buiten....heerlijk
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:37:25 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68455863
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat Greysie foto's wilde! Ik ben zowaar redelijk tevreden. . Nu maar hopen dat m'n schoonmoeder (ik noem d'r gewoon bij d'r naam, normaal) er blij mee is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prachtig baksel weer! . En nu niet meer zo onzeker doen over je bakkunsten, muts!

Ik zit een boek te lezen waar ik gewoon heel erg depri van word. Eigenlijk moet ik nu gewoon een ander boek gaan pakken, maar anderzijds heb ik het bijna uit en ik wil toch wel weten hoe het afloopt, dus ik zet toch maar even door. En dan neem ik dat kutgevoel wel even op de koop toe .

Welkom Fooliq en Blurred86!
@ Blurred: The L Word? Kunnen we een lesbo aan onze galerij toevoegen? .

En ik snap ook niks van die WoW-shizzle en ik hoef het ook niet te snappen, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 12:39:34 #21
70532 loveli
N
pi_68455929
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het toont heel mooi als jullie qua kleuren een beetje overeenkomen .
Ik ben er voorstander van dat Meneer CF in de schaduw van z'n stralende eega komt te staan. Dus hij in depressief donkerblauw, zij fabulous in fuchsia!
crap in = crap out
pi_68455999
Deze lurker komt ook even binnenwippen, althans even...
Het wordt weer tijd om goed op te letten met eten. De afgelopen tijd heb ik helemaal niet op mn eten gelet en zo zijn er weer wat kilootjes bijgekomen. En die zou ik graag eraf willen hebben. Ook heb ik al zowat me hele leven een buikje en die ben ik nu ook wel een beetje zat. Tijd voor verandering dus!

Probleempje.. ik ben dus echt een ramp qua eten Ik lust echt zo weinig...en dan vooral gezonde dingen. Bijv. sla/ salade, komkommer, tomaat, andere rauwkost dingies en veel groente/ fruit krijg ik er gewoon niet in. Al ga ik wel proberen het te leren eten..

Mijn lengte is 1.76 en weeg nu denk ik zo'n 76kg (ik durf de weegschaal niet onder ogen te komen) en wil in ieder geval tot de 70 komen. Als ik dat behaald heb kan ik altijd nog kijken of ik daaronder wil komen.

Sport...tja, weinig ...ik ga nu 1x in de week met een vriendin naar aquarobics (althans tot nu toe 1x geweest, tot januari ben ik iedere week wezen zwemmen/ auqarobicen) en tijdens de lunchpauze op het werk ga ik buiten wandelen. Erg weinig, dus daar moet ook verandering in komen.

Kom hier dus voor de schop onder me hol en uiteraard ook gezellig met jullie meekletsen. Al vind ik het wel een beetje 'eng' om zo binnen te komen wandelen...

Mijn lijstje vandaag:

O; Banaan
T; Sultana
L; 2 bruine bolletjes met pindakaas
T; appel of banaan
D; Geen idee nog, zal in ieder geval rijst zijn. Denk erbij iets van sperzieboontjes en kip
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:43:34 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68456068
Wat een nieuw bloed allemaal vandaag! Welkom & succes allen .
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 12:45:24 #24
70532 loveli
N
pi_68456118
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:41 schreef Mayla het volgende:
Deze lurker komt ook even binnenwippen, althans even...
Welkom!
quote:
Kom hier dus voor de schop onder me hol en uiteraard ook gezellig met jullie meekletsen. Al vind ik het wel een beetje 'eng' om zo binnen te komen wandelen...

Mijn lijstje vandaag:

O; Banaan
T; Sultana
L; 2 bruine bolletjes met pindakaas
T; appel of banaan
D; Geen idee nog, zal in ieder geval rijst zijn. Denk erbij iets van sperzieboontjes en kip
Om je meteen een (kleine) schop onder je hol te geven, Sultana's zijn lang niet zo gezond als je denkt en ook in fruit zit flink suiker (banaan zit hoog in de calorien). Je begint 's avonds pas aan je eiwitten, denk eens aan kwark of yoghurt als tussendoortje eerder op de dag.
crap in = crap out
pi_68456125
Welkom Mayla! Wij zijn helemaal niet eng hoor...
Goed dat je groente wilt leren eten. Er zijn hier best veel mensen die goed kunnen koken dus je kunt vast wel tips krijgen hoe je iets lekker maakt.

Als ik meteen iets over je lijstje mag zeggen: ik zou wat meer ontbijten en wat minder lunchen als ik jou was. Twee bananen op een dag is ook wat veel misschien. Verder ziet het er best goed uit!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 12:47:24 #26
163650 Greys
pi_68456179
CF, fuchsia! Ja ja ja!

En wij hebben dus geen spelcomputer o.i.d. thuis en ik mis het eerlijk gezegd ook niet.
Volgens mij zit Heer G dan de halve avond race-spelletjes te spelen en moet hij ook weer een 'stuur' en een gaspedaal of weet ik veel wat. En dat slingert dan rond in de woonkamer En het kost klauwen met geld allemaal. Je hoort het al, mochten wij ooit kinderen krijgen dan worden dat van die heel gezonde buitenspelende kinderen Opzouten met al die spelcomputers. Leuk, een Wii, kan je op een plank gaan staan hupsen om sportief te doen. Je kunt dan toch net zo goed in de tuin gaan touwtjespringen? Word je nog bruin ook en het kost niets.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68456271
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
CF, fuchsia! Ja ja ja!

En wij hebben dus geen spelcomputer o.i.d. thuis en ik mis het eerlijk gezegd ook niet.
Volgens mij zit Heer G dan de halve avond race-spelletjes te spelen en moet hij ook weer een 'stuur' en een gaspedaal of weet ik veel wat. En dat slingert dan rond in de woonkamer En het kost klauwen met geld allemaal. Je hoort het al, mochten wij ooit kinderen krijgen dan worden dat van die heel gezonde buitenspelende kinderen Opzouten met al die spelcomputers. Leuk, een Wii, kan je op een plank gaan staan hupsen om sportief te doen. Je kunt dan toch net zo goed in de tuin gaan touwtjespringen? Word je nog bruin ook en het kost niets.
Helemaal mee eens!
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:53:14 #28
148689 Muis006
pi_68456343
Jamaar Mario Karten kan je niet goed nadoen buiten

Ik was ook een buitenspelend kind hoor de spelcomputer kwam later pas.
pi_68456351
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Blauw dan? Ik had bij mijn laatste bruiloft een zwart jurkje aan. Daarbij een grote paarse shawl die ik over m'n armen droeg. Meneer had een donkerbruin pak met een paarsig overhemd aan . Het toont heel mooi als jullie qua kleuren een beetje overeenkomen .
Dat is dan ook wel weer zo. Hmm, Meneer CF kan natuurlijk ook een andere das kopen
En ik ga eerst maar eens kijken naar goedzittende schoenen en daar stem ik dan de rest wel op af
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:54:07 #30
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68456371
TVP. Heb vandaag al mijn hele kledingkast uitgeruimd en weer ingeruimd en meteen weggegooid wat ik nooit meer wil passen. Net een heel gaaf shirtje gekocht én SunMoonStars van Lagerfeld dus nu ruik ik in elk geval al weer lekker.
Prrrrr
pi_68456386
Ik heb gister gekookt voor de BF wat ik bij Co heb gegeten (op de kip na ) en hij vond het helemaal origineel en lekker !
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:55:36 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68456430
Ik ga ook voor fuchsia. Tenzij de jurk wat gelig is. Dan vind ik blauwtonen mooier. Wat voor haarkleur heb je? En is je huidtoon gelig of eerder rose?

Verder: welkom nieuwelingen! Wel genoeg eten hè
pi_68456447
Ik was als kind gek op Donkey Kong Country, maar dat doe je niet even na in de achtertuin.
Maar we speelden ook heel veel buiten hoor. Dat is natuurlijk ook heel belangrijk!
  dinsdag 28 april 2009 @ 12:57:07 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68456490
Wij hebben trouwens wel een wii, maar mijn kinderen spelen meestal buiten. Alleen in de winter, met regen ofzo willen ze nog wel een halfuurtje schansspringen of schaatsen ofzo.

Ik box graag
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:00:18 #35
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68456592
even een snelle tvp. ik ben geloof ik klaar met het voorbereiden van mn college dat ik morgen moet geven

nu heb ik de rest vand e dag officieel vrij (geen spijbelvrij) om kutklusjes te doen en helemaal klaar te zijn voor een heerlijk superlang weekend straks.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:02:12 #36
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_68456643
Ik had een Nintendo DS lite, maar toen ik de meeste leuke puzzelspelletjes gehad had, vond ik er niets meer aan Dus ik heb hem verkocht en heb er sportkleding en een berg kralen voor gekocht

Hoi en welkom aan de nieuwelingen
pi_68456648
Mooie taart van DaD in het vorige topic! Ik las alleen Maira ipv Maria (Met de klok mee)
pi_68456654
Trouwens CF, krijgen we wel een foto van jou in het jurkje als je outfit af is?
pi_68456655
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:10 schreef loveli het volgende:

[..]

En dan binnenkort klagen dat je geen tijd meer hebt om te sporten want je moet elke avond stipt om 20:00 uur aanwezig zijn voor een raid...
ik sport altiijd 's middags

maar nee, ik kan dat niet hoor, elke avond WoWen ik vind 't leuk om zo af en toe eens te doen en ben dan ook geen lid van een Guild en hoef dus ook niet te Raiden gewoon zelf beetje klooien en rondlopen enzo
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:02:31 #40
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68456659
ik zou denk ik juist voor petrol gaan bij die jurk maar ik ben een sucker voor petrol... ik vond het creme een beetje room/gelig overkomen, en ik denk datt ook mooi staat bij je donkere haar...
pi_68456703
teveel lunch op tweede broodje was net iets te groot

dus mn doosje ongezouten noten bewaar ik wel voor een andere keer
Wel gezellig pauze gehouden, dat wel, ondanks het door de zeikregen naar de supermarkt lopen
Ja doei.
pi_68456742
Tnx voor het welkom allemaal

Zuivel gebruik ik echt minimaal, maar yoghurt of kwark is niet echt een slecht idee. Alleen jammer dat ik op t werk geen koelkastje heb
Punt is; 's morgens krijg ik heel moeilijk wat weg, maar ga zeker proberen meer en eerder te ontbijten 's morgens. Nu begin ik daar pas namelijk mee op me werk en dat is dan een beetje 'laat'

Sultana is idd niet de meest gezonde keuze, maar ben nog een beetje zoekende naar gezonde tussendoortjes die ik ook lekker vind.. en dat is best lastig.
Maar kijk gewoon bij jullie mee, heb al aardig wat dingen voor bij zien komen wat me lekker lijkt en het proberen waard is.

Spelcomputers...breek me de bek niet open... vriendlief is best een gamerd en heeft ons zoontje er ook lichtelijk mee aangestoken Playstation en Xbox360 zijn erg favoriet. Ik waag me er niet aan, geen geduld voor
pi_68456867
Hallo nieuwelingen en terugkomers.

Lijstjestijd.

Resultaat van gister:
O: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: ijsbergsla, tomaat, komkommer, turkse kaas
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: radijsjes
D: witlof, aardappeltjes, kaassherrysaus

Planning voor vandaag:
T: tomaat, basilicum, light mozarella
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met houmous
T: radijsjes
D: zuurkoolstamp met sojawurst
pi_68456881
Welkom

CF, kun je niet een foto maken van jou + jurkje incl hoofd, desnoods via PM? Ik denk dat je een roze huid hebt want met een gele huid staat deze kleur niet zo mooi..
pi_68456999
quote:
Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef conleche het volgende:
Weet je wat nu ook zo fijn is?? In Frankrijk heb ik een dakterras en ik ga zo'n tellsellachtige matras kopen en daar neerleggen. Ik drapeer dan voor de gezelligheid een klamboetje eromheen (hoewel ik daar nog nooit een mug heb gezien.) En dan kan ik kamperen in/op mijn eigen huis. De exmister zag daar nooit zo de lol van in, maar Koekie vindt het allang best. En ook als hij het niet best vindt: ik ben de baas over Koekie. Dus.

Dat is best wel awesome

Zo een zelfopblaasbaarbed lijkt mij ook wel fijn voor logeés ook al heb ik die nooit !
pi_68457268
Ik zal wel verwend zijn: maar een wasmachine zonder wasdroger is toch helemaal niks? Mijn kamer is ook veel te klein om alles goed uit te kunnen hangen.
pi_68457335
je kunt prima zonder wasdroger, opzich, maar ben zelf heel blij dat ik er een heb

heb je geen gezamelijke waslijn in 't gebouw ofzo?
Ja doei.
pi_68457338
Vind ik ook hoor PF... Zeker met beddengoed is het een ramp, dan hangt zo je hele kamer vol.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:22:19 #49
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68457349
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@ Blurred: The L Word? Kunnen we een lesbo aan onze galerij toevoegen? .
haha, nee dat nog net niet, al voel ik me soms wel een beetje gebrainwashed als ik weer eens te vaak gekeken heb ik ben een beetje verslaafd
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_68457504
Hm. Vandaag heb ik cafe choco en chocolademelk gemixt, maar dat is toch minder lekker dan de Wiener Melange met chocomelk.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:27:56 #51
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68457557
Ik heb

(bergt lekker makkelijk op) en beddengoed hang ik aan de gezamenlijke lijn op de gang.
We hebben wel een droger maar die durf ik niet te gebruiken omdat ik bang ben dat mn kleren dan kapotgaan
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 13:29:37 #52
70532 loveli
N
pi_68457621
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef P.F het volgende:
Ik zal wel verwend zijn: maar een wasmachine zonder wasdroger is toch helemaal niks? Mijn kamer is ook veel te klein om alles goed uit te kunnen hangen.
Er past behoorlijk veel aan zo'n rekje voor aan je deur of verwarming. Blouses enzo hang je op een hangertje te drogen. Ik heb een wasdroger, maar die gebruik ik alleen als ik haast heb of voor handdoeken. Niets zo lekker als een fluffy, zachte handdoek om me in te wikkelen als ik heb gedouched. Veel kleding blijft mooier als je het niet in de droger stopt.
crap in = crap out
pi_68457681
Kleren doe ik ook nooit in de droger. Alleen handdoeken, ondergoed en beddengoed. Maar daarvoor vind ik het wel ideaal!
In mijn vorige studentenhuis hadden we een piepklein washok en een heel smalle gang, dus daar kon je je beddengoed wel hangen maar dan hing het iedereen in de weg. De rest hing dan op een wasrekje in de gang of, om niemand tot last te zijn, op m'n eigen kamer maar daar stond het dan ook midden in de kamer. Vriendje had zelfs tweepersoons beddengoed, da's helemaal een ramp! Toen ik een zelfstandige woning kreeg heb ik meteen een droger gekocht.
pi_68457730
Ik vind een droger ideaal!
Zeker als je niet al te groot behuisd bent of zoals ik altijd chronisch ruimte te kort hebt.
En het is lekker snel weer droog... Al plemp ik niet alles in de droger, vooral met mn kleding ben ik voorzichtiger
pi_68457786
Dames, ik heb een geweldig Karen Millen jurkje gekocht op Ebay pas, alleen past het mij niet.
Mijn borsten zijn te groot voor het jurkje. En ik vrees dat zelfs met 10 kilo afvallen, mijn borsten niet in het jurkje gaan passen.

Dit is het jurkje. Geweldig mooie stof en afwerking, winkelprijs was ooit 160 pond.
Jurkje kleed geweldig mooi af.
Maten zijn ongeveer:
Borst: 91 cm
Taille: 73 cm
Heup: 99 cm, maar daar loopt het rokje wijd uit, dus daar heb je speling.

Iemand geinteresseerd? Ik heb er 60 euro voor betaald en wil ook weer zoiets ervoor hebben.
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 13:34:38 #56
70532 loveli
N
pi_68457808
Dekbedovertrekken hang ik bij vrienden te drogen
crap in = crap out
pi_68457865
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, ik heb een geweldig Karen Millen jurkje gekocht op Ebay pas, alleen past het mij niet.
Mijn borsten zijn te groot voor het jurkje. En ik vrees dat zelfs met 10 kilo afvallen, mijn borsten niet in het jurkje gaan passen.

[ afbeelding ]
Dit is het jurkje. Geweldig mooie stof en afwerking, winkelprijs was ooit 160 pond.
Jurkje kleed geweldig mooi af.
Maten zijn ongeveer:
Borst: 91 cm
Taille: 73 cm
Heup: 99 cm, maar daar loopt het rokje wijd uit, dus daar heb je speling.

Iemand geinteresseerd? Ik heb er 60 euro voor betaald en wil ook weer zoiets ervoor hebben.
Euh... ja ik ben opzich wel geinteresseerd
Ja doei.
pi_68457928
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Euh... ja ik ben opzich wel geinteresseerd
Mooi!
Ik heb serieus nog nooit zo gebaald dat ik niet in een jurkje paste!
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 13:37:44 #59
70532 loveli
N
pi_68457955
Als het m'n kleur was zou ik het zonder na te denken van je overnemen. Jamer genoeg ben ik gezegend met prachtige witte benen en armen.

Voor de verkoop is het misschien handig om de officiele maat erbij te vermelden?
crap in = crap out
pi_68457958
denk je dat 't mij zal passen? want ik heb heul geen tieten en misschien dat hij dan juist OOK niet mooi past?
Ja doei.
pi_68458048
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
je kunt prima zonder wasdroger, opzich, maar ben zelf heel blij dat ik er een heb

heb je geen gezamelijke waslijn in 't gebouw ofzo?
Ik vind het altijd zo muf ruiken als het hangend wordt gedroogd.
pi_68458066
Officiele maat is 12 UK / 40 EU Loveli. Maar hij valt eerder als een 10 UK / 38 EU.
Juist omdat het jurkje gesmokt (of in normaal nederlands: gerimpeld) is bij de borsten, denk ik dat ie juist mooi past bij weinig borst. Gewoon een strapless push up beha eronder (heb nog wel een ebay adresje voor je ) en hij zit waarschijnlijk geweldig.
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 13:40:15 #63
70532 loveli
N
pi_68458069
Hoe makkelijk is iemand te beinvloeden als ze nu meteen aan het eBay-en is op Karen Millen?
crap in = crap out
pi_68458087
Mooi jurkje, maar ik denk dat ik dan zo in de adams family kan
pi_68458093
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo muf ruiken als het hangend wordt gedroogd.
in huis, ja.. zelf vind ik 't fijner als 't uit hangt, vooral buiten op balkon maar idd, zoals loveli al zei, heb ik handdoeken liever uit de droger het worden altijd van die stijve planken als je ze ophangt in plaats van drogert
Ja doei.
pi_68458130
Ohhh, supergaaf jurkje zeg! Ik heb ook wel interesse (medium voorgevel ).
pi_68458133
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef Liejannuh het volgende:
Officiele maat is 12 UK / 40 EU Loveli. Maar hij valt eerder als een 10 UK / 38 EU.
Juist omdat het jurkje gesmokt (of in normaal nederlands: gerimpeld) is bij de borsten, denk ik dat ie juist mooi past bij weinig borst. Gewoon een strapless push up beha eronder (heb nog wel een ebay adresje voor je ) en hij zit waarschijnlijk geweldig.
ik wil 'm wel graag even passen/proberen dan zoek nog wel een leuk jurkje voor feestjes en zulks
Ja doei.
pi_68458137
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb
[ afbeelding ]
(bergt lekker makkelijk op) en beddengoed hang ik aan de gezamenlijke lijn op de gang.
We hebben wel een droger maar die durf ik niet te gebruiken omdat ik bang ben dat mn kleren dan kapotgaan
Ik heb daar geen plaats voor in mijn kamer. Of dat rekje er in of ik er in. Niet beide.
pi_68458157
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

in huis, ja.. zelf vind ik 't fijner als 't uit hangt, vooral buiten op balkon maar idd, zoals loveli al zei, heb ik handdoeken liever uit de droger het worden altijd van die stijve planken als je ze ophangt in plaats van drogert
Op ons gezamenlijke balkon poepen duiven. En is eigenlijk gewoon een afslag van de snelweg.
pi_68458187
Mooi jurkje,
maar veel te wit voor mij.

Mijn droger is kaduk, dus ik droog mijn was buiten aan de lijn of binnen op het wasrekje waar ik altijd mijn vingers tussen krijg.
Handdoeken worden bij mij niet hard, want ik was ze in wasnoten.
pi_68458191
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik wil 'm wel graag even passen/proberen dan zoek nog wel een leuk jurkje voor feestjes en zulks
Wanneer ben je in de buurt?
Ik ben niet zo vaak bij jou in de buurt vrees ik.
Idem voor Coldfeet.
pi_68458237
ik ga binnenkort wel weer 's naar mn ouders, maar wil anders wel gewoon verzendkosten betalen en evt terugsturen als ie niet past
Ja doei.
pi_68458251
Nah, ik geloof het wel zonder passen, de maten klinken wel ongeveer goed; mijn bovenlijf is inmiddels vrij slank aan het worden, en ik heb idd op de heup nog wat ruimte nodig. Maar MoBlo was eerst.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:45:53 #74
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68458269
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb daar geen plaats voor in mijn kamer. Of dat rekje er in of ik er in. Niet beide.
was op mijn oude kamer ook zo, maar ik moest wel...

ik ken echt niemand die een droger in t studentenhuis heeft
pi_68458273
als ie niet past/staat stuur ik 'm gewoon in een keer door naar CF dan
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:47:11 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68458309
Prachtige jurk Liejannuh. Jammer dat ie jou niet past.
Ik ben er te wit voor ben ik bang.
pi_68458380
ik heb gisteren een zonnecentrum op de hoek ontdekt, ga daar even kijken binnenkort. Mn gezicht en armen zijn goed op weg maar mn benen mogen wel flink bijkleuren
Ja doei.
pi_68458399
Wat een mooie jurk
pi_68458452
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mooi jurkje,
maar veel te wit voor mij.

Mijn droger is kaduk, dus ik droog mijn was buiten aan de lijn of binnen op het wasrekje waar ik altijd mijn vingers tussen krijg.
Handdoeken worden bij mij niet hard, want ik was ze in wasnoten.
Ik woon in een flat dus er is niet echt een buiten
pi_68458518
Is zo'n wasrekje die je aan de deur kunt hangen niet wat dan?
Of een uittrekbaar ding aan de muur?
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:52:29 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68458521
Mooi jurkje, maar niet mijn kleur
pi_68458588
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Nee maar de meeste mensen brengen hun was volgens mij naar hun ouders of de wasserette?
pi_68458607
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Misschien in de gemeenschappelijke ruimtjes, zal even navragen..
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:54:50 #84
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68458627
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
idd, of zo'n ding dat je aan het plafond hangt?
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:56:27 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68458695
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee maar de meeste mensen brengen hun was volgens mij naar hun ouders of de wasserette?
Nou, ik heb eigenlijk altijd zelf gewassen en dan ook gedroogd op wasrekjes op m'n kamer.
  dinsdag 28 april 2009 @ 13:56:33 #86
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68458700
quote:

[..]

Geen idee. Toen ik nog in een studentenhuis woonde hingen we de was op in de gezamenlijke ruimten (lees: op de gang)
pi_68458764
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Ik ook niet nee... Wij hebben het er toen wel over gehad maar de rest vond het het geld niet waard. Dus dan maar met zo'n rekje klooien, als student moet je niet zeuren.
Iedereen deed daar wel gewoon z'n was verder, er zitten hier ook nergens wasserettes.
pi_68458813
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
als ie niet past/staat stuur ik 'm gewoon in een keer door naar CF dan
Zie PM.

Karen Millen is trouwens wel een van mijn ontdekkingen op Ebay! Geweldig mooie jurkjes. Vooral hele feestelijke jurkjes. Niet goedkoop, maar als je een keer een geweldig feest hebt, dan is het wel een heel goed adres voor een geweldige outfit!
pi_68458832
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ook niet nee... Wij hebben het er toen wel over gehad maar de rest vond het het geld niet waard. Dus dan maar met zo'n rekje klooien, als student moet je niet zeuren.
Iedereen deed daar wel gewoon z'n was verder, er zitten hier ook nergens wasserettes.
Hier beneden en bij de BF zit een wasserette.. Zullen dan wel toevallige uitzonderingen zijn.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:00:18 #90
33954 ElisaB
pi_68458871
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 12:50 schreef -Nienna- het volgende:
Helemaal mee eens!
Helemaal eensch

Wij hebben een Playstaion 1, een Playstation 2, een Playstation 3, een stuk of 4 Gameboys, een PSP, een DS, een Nintendo 64 en een Gamecube... Gelukkig hebben de kinderen ook nog een eigen computer om spelletjes op te spelen. Voor als het een keer regent zeg maar
pi_68458942
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 13:58 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Zie PM.

Karen Millen is trouwens wel een van mijn ontdekkingen op Ebay! Geweldig mooie jurkjes. Vooral hele feestelijke jurkjes. Niet goedkoop, maar als je een keer een geweldig feest hebt, dan is het wel een heel goed adres voor een geweldige outfit!
Er zit in Den Haag toch ook een winkel?
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:02:38 #92
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68458968
quote:

[..]

wasserette
die zijn er wel, maar ik ken eigenlijk alleen maar mensen die dat deden voor beddegoed. ik had in mijn studentenhuis eerst geen wasmachine, toen waste ik thuis (ik bracht het niet, ik deed het daar, incl. de was van de rest van de familie) maar als ik geen tijd had waste ik bij een vriend, en dan op t rekje in mn kamertje (kon dan idd niet meer lopen in mn kamer).

in mn eerste appartementje had ik ook geen plek voor een rekje en geen buiten maar dan zette ik m s avonds op midden in de kamer, tussen bank en tv, en dan was t de volgende dag s avonds als ik tv wilde kijken wel weer droog.

nu kan t ook midden in de kamer, of buiten...
pi_68459003
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

dat zou best 's kunnen. KOmt me iig zeer bekend voor
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:03:44 #94
148689 Muis006
pi_68459006
Waar is DaD! Ik heb een appeltje met haar te schillen.

De spullen die ik wil van die taartenshop zijn nog net geen 100 euro bij elkaar en nu zit ik heel, heel veel zelfdiscipline uit te oefenen om het niet te bestellen.
pi_68459031
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:03 schreef Muis006 het volgende:

De spullen die ik wil van die taartenshop zijn nog net geen 100 euro bij elkaar en nu zit ik heel, heel veel zelfdiscipline uit te oefenen om het niet te bestellen.
je gaat appeltaart maken?
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:05:57 #96
148689 Muis006
pi_68459110
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

je gaat appeltaart maken?
Ik ga voorlopig helemaal niks maken! De eerstvolgende verjaardag is de mijne dus ik denk dan pas. Bovendien staat hier nog een restant cake van zondag dat eerst op moet.
pi_68459121
Hm.. Ik vind het stom dat m'n moeder niet belt. Dat m'n vader mij negeert: Oké. Maarrr ze heeft vakantie en ze kan best bellen. Vind ik.

En ja ik kan ook bellen, maar ik bel altijd al.
pi_68459153
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ik vind het stom dat m'n moeder niet belt. Dat m'n vader mij negeert: Oké. Maarrr ze heeft vakantie en ze kan best bellen. Vind ik.
Bel haar dan... Zeg je zoiets van "goh, al lang niks van jullie gehoord", misschien snapt ze de hint.
pi_68459197
quote:

Misschien wil ze juist wel dat jij belt. Mijn mams doet dat ook. En als ik dan zeg ' ja, maar jij kan toch ook bellen!' , dan zegt ze: ' ja, maar ik weet niet wanneer jij bezig/druk bent enzo, dus kun je maar beter zelf bellen zodat ik je niet stoor'
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:10:41 #100
148689 Muis006
pi_68459295
Ik bel nooit.

Bellen is passé
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:11:59 #101
148689 Muis006
pi_68459348
Nee wacht!

Eerst is er moederdag nog he.

Dus dan zou ik eventueel ook wat kunnen bakken,
pi_68459356
Ik vraag altijd of mijn ouders me bellen maar dat doen ze ook nooit
pi_68459378
mn moeder smst me altijd als ze weer's op vakantie zijn, of een tripje maken dan krijg ik een live-verslag van wat ze eten, waar ze zijn en wat ze doen
Ja doei.
pi_68459523
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Misschien wil ze juist wel dat jij belt. Mijn mams doet dat ook. En als ik dan zeg ' ja, maar jij kan toch ook bellen!' , dan zegt ze: ' ja, maar ik weet niet wanneer jij bezig/druk bent enzo, dus kun je maar beter zelf bellen zodat ik je niet stoor'
Oja, dat zegt mijn moeder ook altijd! Best schattig.
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 14:15:52 #105
70532 loveli
N
pi_68459527
quote:

Drie opties. Of je wacht tot je moeder belt (en dat is frustrerend en teleurstellend), of je belt zelf.

Of je mailt haar met de vraag of ze je even belt
crap in = crap out
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:16:10 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68459540
quote:

Jeetje PF, ik denk dat het tijd wordt voor een GOED GESPREK met je ouders. Ik krijg sterk het gevoel dat jullie langs elkaar heen communiceren. En dan niet gewoon een gesprekje in de huiskamer, maar bij een relatietherapeut ofzo. Dan kan jij kwijt wat jij kwijt wilt, je ouders wat zij kwijt willen (want ik blijf er van overtuigd dat ze het waarschijnljk niet eens zo slecht menen c.q. niet beter weten of wat dan ook). En dan goede afspraken maken en open zijn naar elkaar toe. Van beide kanten.
pi_68459683
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

In de Hoogstraat kennelijk. Daar kom ik zelden.
Ben wel zaterdag de winkel in de Leidsestraat even ingelopen. Geweldig mooie dingen, maar vooral dingen die je dus niet naar kantoor draagt ofzo. En behoorlijk prijzig.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:20:02 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68459707
OMG OMG in dit topic moet ik even gepost hebben, ondanks dat ik aan het werk ben!

<nerdrage>

LEEEEROOOOOOOOY JEEENKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSSSSSS!!!

</nerdrage>

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:20:02 #109
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68459708
mijn moeder belt me juist te vaak
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:21:04 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68459742
Ik háát bellen . Mijn telefoongesprekken zijn kort en zakelijk... Lange, nutteloze gesprekken over koetjes en kalfjes zijn echt niet mijn ding. Gewoon hup, waar bel je voor? Afspreken? Ok, waar en hoe laat? Daar en daar, ok, doei. Geneuzel .
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:21:19 #111
148689 Muis006
pi_68459751
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
OMG OMG in dit topic moet ik even gepost hebben, ondanks dat ik aan het werk ben!

<nerdrage>

LEEEEROOOOOOOOY JEEENKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSSSSSS!!!

</nerdrage>

dinsdag 28 april 2009 @ 14:22:09 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68459781
Muis!

En nu ga ik weer werken
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_68459843
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik háát bellen . Mijn telefoongesprekken zijn kort en zakelijk... Lange, nutteloze gesprekken over koetjes en kalfjes zijn echt niet mijn ding. Gewoon hup, waar bel je voor? Afspreken? Ok, waar en hoe laat? Daar en daar, ok, doei. Geneuzel .
Maar hoe doe je dat dan met mensen die je weinig ziet?
Ik zie mijn ouders maar eens in de paar weken, dus bellen of mailen is de enige manier om een beetje op de hoogte te blijven.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:25:22 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68459892
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik zie mijn ouders maar eens in de paar weken, dus bellen of mailen is de enige manier om een beetje op de hoogte te blijven.
Mja, dat noemen we dan noodzakelijk kwaad . Maar ik vind het eigenlijk bloedirritant
pi_68459912
quote:
ik ben ook geen fan, maar met mn moeder kan ik zo een uur zitten, MITS het echt te lang geleden is dat ik haar heb gesproken EN ik niet echt ergens anders mee bezig ben

Maar na dat uur heb ik 't dan ook wel weer even voor een tijdje gehad

en verder @PF: wat Tink zegt
Ja doei.
pi_68459963
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hmm ja mijn vader heeft ruzie met mij dus m'n moeder ook. Had haar net aan de lijn. Ze was blijkbaar vanochtend 10 minuutjes van m'n huis en normaal belt ze wel maar nu had ze daar blijkbaar geen zin in. En de rest van de week is al vol met uitstapjes dus het heeft sowieso geen zin om langs te gaan.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:27:30 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68459979
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik begrijp XM wel. En dan spreek ik ze gewoon niet. Of over een half jaartje ofzo
pi_68460064
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Hmm ja mijn vader heeft ruzie met mij dus m'n moeder ook. Had haar net aan de lijn. Ze was blijkbaar vanochtend 10 minuutjes van m'n huis en normaal belt ze wel maar nu had ze daar blijkbaar geen zin in. En de rest van de week is al vol met uitstapjes dus het heeft sowieso geen zin om langs te gaan.
ja.. ehm.. kut?

ik zou eens vragen of ze een keer willen praten (zoals Tink zei) of schrijf ze anders eens een lange brief als je het niet kunt/wilt zeggen face to face. Schrijf op hoe je je voelt en wat 't met je doet dat 't zo kut gaat en zo...
Ja doei.
pi_68460082
Ze woont 1.5 uur van mij vandaan (heeft geen rijbewijs) dus op zich vond ik het wel een goed moment
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 14:30:38 #120
163650 Greys
pi_68460116
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Helemaal eensch

Wij hebben een Playstaion 1, een Playstation 2, een Playstation 3, een stuk of 4 Gameboys, een PSP, een DS, een Nintendo 64 en een Gamecube... Gelukkig hebben de kinderen ook nog een eigen computer om spelletjes op te spelen. Voor als het een keer regent zeg maar
Met welk gedeelte was je het precies eensch dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68460192
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Je vader heeft ruzie met jou? Wat is dat voor kleuterschool-actie? "Zij is stom, wij hebben ruzie met haar" ofzo Je kunt toch alleen ruzie hebben als je bij elkaar bent, dat is toch niet een staat?
En wat heb je dan voor vreselijks gedaan dat je moeder niet de kant van haar kind kiest?
pi_68460195
Hoe het voelt? Wel jammer dat uit huis gaan betekent niet meer zien. Want als ik zie hoe het bij de BF ga denk ik: oké zo kan het dus ook..

Maar het is niet heel erg of zo, het kan altijd erger.
pi_68460300
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je vader heeft ruzie met jou? Wat is dat voor kleuterschool-actie? "Zij is stom, wij hebben ruzie met haar" ofzo Je kunt toch alleen ruzie hebben als je bij elkaar bent, dat is toch niet een staat?
En wat heb je dan voor vreselijks gedaan dat je moeder niet de kant van haar kind kiest?
Het is meer dat mijn vader heel kwaad is en mijn moeder dan nooit iets zegt. Maar dan doet ze ook niet heel aardig tegen mij. Ze zal nooit echt boos worden, het is vooral dat ze niks zegt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:35:19 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68460315
PF, zeggen jouw ouders letterlijk dat ze ruzie met je hebben of dat ze boos op je zijn? Heeft je moeder dat ook zo gezegd? Of denk jij dat alleen maar op basis van een wat koele reactie?

En waarom ga je niet eens naar een relatietherapeut ofzo. Of naar stichting Jeugd en Gezin of een mediator ofzo. Misschien heeft de kindertelefoon nog wel wat adressen van mensen die kunnen bemiddelen. Want dit klinkt allemaal heel raar.

Óf je ouders kunnen beticht worden van raar kinderachtig gedrag of zelfs verwaarlozing op een bepaalde manier
óf jij begrijpt het allemaal niet goed en er is niet zo veel aan de hand
óf er is iets heel anders aan de hand
óf het is een combinatie van boven.

In ieder geval klopt de manier waarop jullie met elkaar omgaan niet. Dit gaat verder dan normale puberteitruzietjes.
pi_68460324
Nou, en dat kun je ze toch zeggen? Dat je ze mist en dat je ondanks dat je weg bent nog wel (regelmatig) goed contact wilt? Etc.

Ja doei.
pi_68460328
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:34 schreef P.F het volgende:

[..]

Het is meer dat mijn vader heel kwaad is en mijn moeder dan nooit iets zegt. Maar dan doet ze ook niet heel aardig tegen mij. Ze zal nooit echt boos worden, het is vooral dat ze niks zegt.
Maar waarom is hij dan kwaad op je?
pi_68460404
om die auto nog van vrijdag. Ik zit op m'n telefoon dus het hele verhaal typen gaat een beetje lang duren.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 14:38:26 #128
163650 Greys
pi_68460425
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Om dat auto-breng-verhaal nog neem ik aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 14:39:07 #129
163650 Greys
pi_68460450
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef P.F het volgende:
om die auto nog van vrijdag. Ik zit op m'n telefoon dus het hele verhaal typen gaat een beetje lang duren.
Nee joh, ik zoek wel een linkje voor je naar de post van vrijdag.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:39:48 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68460472
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef P.F het volgende:
Heeft hij dat gezegd? Is dat echt zo? Zoja, dan heeft je vader een probleem
pi_68460555
ik moest de auto terug brengen. Dag op aangepast. Hoefde niet meer. Ik boos want al onderweg en 2 uur file voor niets.

Hij boos omdat ik even boos was. En omdat ik moest accepteren dat hij juist heel aardig was. Dus ik oké prima het was heel aardig en dat liep uit de hand want dat kon hij niet hebben.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 14:43:23 #132
163650 Greys
pi_68460600
Het was toch afgelopen vrijdag? Waarom kan ik daar niets meer over terugvinden in Slank? Of heb je het zaterdagochtend pas verteld hier?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:44:33 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68460641
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik bel nooit.

Bellen is passé
Hihi. Ik bel ook nooit .
Niet meer actief op Fok!
pi_68460667
of als ik hem nu bel doet hij alsof z'n neus bloed. En ik ben echt niet boos dat hij me dan voor van alles uit heeft gemaakt maar ik heb die dag er na al 5 toenaderingspogingen gedaan en ik blijf niet bezig.
pi_68460691
zaterdag ja volgens mij.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:45:49 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68460697
quote:
Jij bent net een man wat bellen betreft . Met mijn vader kan ik ook niet gezellig keuvelen aan de telefoon. Met m'n moeder wel, al kan die echt oeverloos kletsen, dus dat is weer het andere uiterste .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 14:45:58 #137
163650 Greys
pi_68460699
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Vanaf hier even verder lezen:
Slank #682: Help, hij probeert me te verkrachten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68460784
de tt slaat niet op m'n vader of zo
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:48:16 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68460799
Ik word echt treurig van dat gedoe van PF en haar ouders .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 14:48:28 #140
163650 Greys
pi_68460805
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:42 schreef P.F het volgende:
ik moest de auto terug brengen. Dag op aangepast. Hoefde niet meer. Ik boos want al onderweg en 2 uur file voor niets.

Hij boos omdat ik even boos was. En omdat ik moest accepteren dat hij juist heel aardig was. Dus ik oké prima het was heel aardig en dat liep uit de hand want dat kon hij niet hebben.
Maar ik snap niet dat jullie het niet uit kunnen praten (ik ken je vader natuurlijk niet he... en jullie hebben natuurlijk flink lopen tieren tegen elkaar).
Ik ben bang dat het echt mis is gegaan bij het gedeelte dat hij wel had gebeld een uur van te voren en dat je toen niet op kon nemen en dat hij dacht dat hij jou er een plezier mee deed en dat je nog niet onderweg was. En toen ging jij tekeer toen je hem wel aan de telefoon had en hij ging tekeer omdat jij weer tekeer ging. Al had hij nog steeds nooit mogen zeggen wat hij gezegd heeft natuurlijk.

Wat wil je zelf? Toen was je natuurlijk boos toen je zei dat je ze de komende maanden niet hoeft te zien/spreken. Maar nu vind je het natuurlijk terecht jammer dat het zo gelopen is. Kunnen jullie het echt niet uitpraten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68460823
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Vanaf hier even verder lezen:
Slank #682: Help, hij probeert me te verkrachten!
Jezus, dat is echt niet normaal voor een volwassen vent...
pi_68460915
Wat een toestanden Sterkte

Even ontopic; ik probeer nou 1200 kcal per dag te eten en te sporten (Evy's hardlooplessen). 1200 is toch prima? Heb echter wel de hele dag honger En eet juist alleen gezonde dingen. Banaan, magere yoghurt, jam i.p.v. pindakaas, kalkoenfilet etc Maar als ik meer eet val ik echt niet af (weet ik uit ervaring).
Hoeveel kcal eten jullie en hoe snel gaat het afvallen daarmee?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2009 14:52:04 ]
pi_68460944
P.F. erg vervelend dat je vader nog steeds boos op je is (had het verhaal gelezen). Vind het wel erg kinderachtig en ook rot voor je....weet helaas wel psies hoe je je moet voelen...Het idee van Tinkpink vind ik eigenlijk niet eens zo slecht..

Bellen met ouders...tja met me moeder is lastig, want die leeft helaas niet meer en me vader spreek ik sporadisch. Hij woont zo'n 300km van me vandaan en zie m dus zelden, maar als ie belt, belt ie naar mijn vriend en nooit naar mij..vraagt ook amper naar me. En als alle initiatief vanuit mijn kant moet komen, houd het op een gegeven moment natuurlijk ook op...
pi_68461024
ik heb niet tegen hem gezegd dat ik hem niet hoefde te spreken alleen dat ik mij weer errg welkom voelde. Plus dat ik gewoon wil dat we normaal doen.
pi_68461095
Heb je niet 't idee dat ze vanzelf weer naar jou toe komen als je gewoon zelf een tijdje niets laat horen? Of denk je echt dat 't sowieso van jou moet komen?
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 14:56:04 #146
163650 Greys
pi_68461097
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:51 schreef heaven7 het volgende:

Even ontopic; ik probeer nou 1200 kcal per dag te eten en te sporten (Evy's hardlooplessen). 1200 is toch prima? Heb echter wel de hele dag honger En eet juist alleen gezonde dingen. Banaan, magere yoghurt, jam i.p.v. pindakaas, kalkoenfilet etc Maar als ik meer eet val ik echt niet af (weet ik uit ervaring).
Kan je écht niet meer dan 1200 kcal eten terwijl je vaak sport?
Hoe kan dat nou? Da's wel heel weinig namelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68461154
quote:

Honger hebben is nergens voor nodig... plaats eens een lijstje van wat je dan zoal eet?

Ik zou toch proberen om het aantal kcal op te bouwen, zodat je lichaam weer doorkrijgt dat het best wat meer mag verbranden, want 1200 kcal is echt abnormaal weinig. Of gewoon een paar keer heel veel eten om een boost te geven en dan wat hoger dan nu gaan zitten.
pi_68461187
het komt wel goed uiteindelijk naar het is wel raar.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:59:53 #149
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68461252
quote:

1800 kcal per dag met 4 uur sport per week.
Afgevallen: 10 kg in een maand of 4

Ik denk dat je wel wat meer mag eten.
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 15:05:45 #150
70532 loveli
N
pi_68461474
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Jezus, dat is echt niet normaal voor een volwassen vent...
Ik heb me ook wel even afgevraagd hoe volwassen de vader van PF is. Los van dit gebeuren, met z'n motor, batcave and then some.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 15:07:28 #151
163650 Greys
pi_68461534
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb me ook wel even afgevraagd hoe volwassen de vader van PF is. Los van dit gebeuren, met z'n motor, batcave and then some.
Dat moet op zich niet zoveel uitmaken. Mijn vader heeft met zijn 62 jaar ook veel puberale trekjes soms, maar dat heeft ook wel weer zijn charme.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68461660
Hm, ja mijn lijf is vaag. Of misschien dat ik het gewoon nooit lang genoeg volhou om te merken dat je met meer kcal ook afvalt alleen langzamer

Mijn lijstje van vandaag:

O: Magere yoghurt met een banaan
T: 2 crackertjes met jam
L: 2 kommen koninginnesoep met 150 gram verse groenten (wortel, brocoli en zulks), 1 wit bolletje (ja oké, wit ) met philadelphia light
T: 3 crackertjes met jam
pi_68461668
10 kilo in 4 maanden is errug netjes trouwens!
pi_68461698
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat moet op zich niet zoveel uitmaken. Mijn vader heeft met zijn 62 jaar ook veel puberale trekjes soms, maar dat heeft ook wel weer zijn charme.
Dat gebrek aan zelfbeheersing van PF's vader vind ik toch minder charmant.
pi_68461750
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:11 schreef heaven7 het volgende:
Hm, ja mijn lijf is vaag. Of misschien dat ik het gewoon nooit lang genoeg volhou om te merken dat je met meer kcal ook afvalt alleen langzamer

Mijn lijstje van vandaag:

O: Magere yoghurt met een banaan
T: 2 crackertjes met jam
L: 2 kommen koninginnesoep met 150 gram verse groenten (wortel, brocoli en zulks), 1 wit bolletje (ja oké, wit ) met philadelphia light
T: 3 crackertjes met jam
Je eet weinig vezels, dat helpt je verbranding natuurlijk ook niet echt. Verder vind ik het eerder te weinig dan te veel. Wat wordt je avondeten?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 15:15:55 #156
163650 Greys
pi_68461817
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:12 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat gebrek aan zelfbeheersing van PF's vader vind ik toch minder charmant.
Absoluut! Maar ik bedoelde alleen te zeggen dat dat 'af en toe niet zo volwassen zijn/doen' niet hoeft te zeggen dat iemand dan ook zo tekeer hoeft te gaan. Mijn vader heeft ook een kort lontje, maar die zou mij nooit uitschelden. Ook al doet die soms ook heel onvolwassen (tikkie aangeschoten vanaf de bijrijdersstoel de richting aangeven met een paraplu door het raam of midden in de V&D gaan dansen enzo ).
Hoe beschaamder ik dan reageer, hoe leuker hij het vindt. Maar hij zou nooit vloeken of iets gemeens tegen me zeggen zoals de vader van PF.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68461975
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Absoluut! Maar ik bedoelde alleen te zeggen dat dat 'af en toe niet zo volwassen zijn/doen' niet hoeft te zeggen dat iemand dan ook zo tekeer hoeft te gaan. Mijn vader heeft ook een kort lontje, maar die zou mij nooit uitschelden. Ook al doet die soms ook heel onvolwassen (tikkie aangeschoten vanaf de bijrijdersstoel de richting aangeven met een paraplu door het raam of midden in de V&D gaan dansen enzo ).
Hoe beschaamder ik dan reageer, hoe leuker hij het vindt. Maar hij zou nooit vloeken of iets gemeens tegen me zeggen zoals de vader van PF.
Daar heb je gelijk in ja. Onvolwassen kan ook best leuk zijn.
Ik vind het ook een groot verschil als het om je eigen kind gaat. Mijn vader heeft over het algemeen ook best wel eens een kort lontje maar op zijn eigen dochters wordt hij helemaal niet snel boos, laat staan dat hij ons dan voor dingen gaat uitmaken!
pi_68462015
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je eet weinig vezels, dat helpt je verbranding natuurlijk ook niet echt. Verder vind ik het eerder te weinig dan te veel. Wat wordt je avondeten?
Zeg ook niet dat het teveel is Ik heb namelijk honger! Alleen zit ik al wel aan de 700 kcal. Avondeten nog geen flauw idee van.
pi_68462131
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Zeg ook niet dat het teveel is Ik heb namelijk honger! Alleen zit ik al wel aan de 700 kcal. Avondeten nog geen flauw idee van.
700kcal is helemaal niet veel. Maar goed, je zou eens kunnen beginnen met dingen vervangen door iets wat meer vult. Meer brood bijvoorbeeld, of Brinta met magere melk als ontbijt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:27:08 #160
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68462210
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_68462303
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:24 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

700kcal is helemaal niet veel. Maar goed, je zou eens kunnen beginnen met dingen vervangen door iets wat meer vult. Meer brood bijvoorbeeld, of Brinta met magere melk als ontbijt.
Nee 700 is niet veel maar ik wil er eigenlijk max 1200/1300 eten en dan blijft er dus weinig over voor een (goeie) avondmaaltijd.

Net trouwens een sneetje zelfgebakken zonnenbloempittenbrood gehad Brinta vind ik bijzonder smerig, en melk zo mogelijk nog smeriger Maar bedankt voor de tips hoor. Brood is wel een goeie maar ze hebben in Zweden vies brood. Ga in het vervolg dus zelf bakken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2009 15:29:47 ]
pi_68462416
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Nee 700 is niet veel maar ik wil er eigenlijk max 1200/1300 eten en dan blijft er dus weinig over voor een (goeie) avondmaaltijd.

Net trouwens een sneetje zelfgebakken zonnenbloempittenbrood gehad Brinta vind ik bijzonder smerig, en melk zo mogelijk nog smeriger Maar bedankt voor de tips hoor. Brood is wel een goeie maar ze hebben in Zweden vies brood. Ga in het vervolg dus zelf bakken
Dat moet je dus niet willen...
Hoe lang ben je en heb je je BMR (verbranding in rust) weleens uitgerekend?

Havermout of muesli dan? Als je steviger ontbijt krijg je 's ochtends in elk geval al geen honger én werkt je verbranding beter.
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 15:32:44 #163
70532 loveli
N
pi_68462421
quote:

[..]

Ga vanavond een uurtje wandelen en prop er snel nog wat kcals bij.
crap in = crap out
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:35:25 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68462522
Mwah, mijn vader is echt een heel volwassen vent, de kalmte zelve, maar mijn moeder kan af en toe ook behoorlijk kinderachtig en manipulatief uit de hoek komen (net als m'n zus, overigens). Maar zoals ik al zei: het is niet normaal dat je je eigen kind een 'kankerhoer' of een 'nare bitch' noemt .
Niet meer actief op Fok!
pi_68462554
Deze lurker is ook weer even terug. Vandaag even een balansdag! Ik heb afgelopen week veel optredens gehad met toneel en ik ben een kilo aangekomen!
Ja, geen ritme en wel lekker snoepen...Dat wil wel natuurlijk!
*zelfmedelijdenmodus aan* Moet ook nog eens hartstikke ongesteld worden, barst van de PMS, dus voel me opgeblazen en een varken *zelfmedelijdenmodus uit*.

Verder wil ik zeggen dat jullie het super doen! Haal er vaak inspiratie in uit!

Zo, dat was mijn, zover je het kunt noemen, bijdrage even voor zover!
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:36:27 #166
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68462558
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:35 schreef Viking84 het volgende:
Mwah, mijn vader is echt een heel volwassen vent, de kalmte zelve, maar mijn moeder kan af en toe ook behoorlijk kinderachtig en manipulatief uit de hoek komen (net als m'n zus, overigens). Maar zoals ik al zei: het is niet normaal dat je je eigen kind een 'kankerhoer' of een 'nare bitch' noemt .
We zijn het wéér eens. Getverderrie!
Prrrrr
pi_68462636
Jeetje PF, ik heb dat verhaal over vrijdag helemaal gemist. Klinkt lekker volwassen idd . Ik hoop dat de ruzie snel over is (bij ons thuis vroeger werden ruzies nooit echt uitgepraat. Opeens deden we gewoon weer normaal tegen elkaar )
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:43:04 #168
148689 Muis006
pi_68462793
Over ruzies: ik haat ruzie. En de rest hier thuis ook. En mijn moeder heeft er een punt van gemaakt dat we nooit met ruzie naar bed gaan. En ja dat leidt wel eens tot gesprekken tot 2 uur in de nacht terwijl je de volgende dag naar school/werk moet. Maar dan is het wel uitgepraat en dat voelt altijd zo lekker
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:46:34 #169
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68462936
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:43 schreef Muis006 het volgende:
Over ruzies: ik haat ruzie. En de rest hier thuis ook. En mijn moeder heeft er een punt van gemaakt dat we nooit met ruzie naar bed gaan. En ja dat leidt wel eens tot gesprekken tot 2 uur in de nacht terwijl je de volgende dag naar school/werk moet. Maar dan is het wel uitgepraat en dat voelt altijd zo lekker
Dat vind ik wel goed eigenlijk. Alleen, als het dan zogenaamd 'uitgepraat' was, bleef mijn moeder altijd wéken rancuneus
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:00:31 #170
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68463435
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:46 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat vind ik wel goed eigenlijk. Alleen, als het dan zogenaamd 'uitgepraat' was, bleef mijn moeder altijd wéken rancuneus
Raar eigenlijk.
Ik en de kinderen hebben allemaal een een kort lontje. Dan knalt het even en dan zijn we het ook meteen meer vergeten. Mijn man is net een vulkaan. Die blijft heel lang rustig, dan gaat het broeien en dan krijg je een explosie. Hij heeft wat meer tijd nodig om af te koelen.

Maar om nog even op de vader van PF terug te komen: ik denk dat daar meer aan de hand is dan wij hier op basis van de posts van PF kunnen beoordelen (zie ook mijn eerdere posts).
pi_68463498
ik moest echt lachen om lov met de batcave.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:02:27 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68463502
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:11 schreef heaven7 het volgende:
10 kilo in 4 maanden is errug netjes trouwens!
Dank je. Maar ik eet dan ook meer dan jij doet Zo zit ik nu al aan de 1200 kcal en moet ik nog avondeten (soep + brood + salade)
pi_68463591
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dat moet je dus niet willen...
Hoe lang ben je en heb je je BMR (verbranding in rust) weleens uitgerekend?

Havermout of muesli dan? Als je steviger ontbijt krijg je 's ochtends in elk geval al geen honger én werkt je verbranding beter.
Ik heb geen idee van BMR? Ik ben 1.73 en weeg 68 kilo..
Soms eet ik wel eens yoghurt met muesli
pi_68463623
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Ga vanavond een uurtje wandelen en prop er snel nog wat kcals bij.
Vanavond doe ik les 9 van Evy!
pi_68463849
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Raar eigenlijk.
Ik en de kinderen hebben allemaal een een kort lontje. Dan knalt het even en dan zijn we het ook meteen meer vergeten. Mijn man is net een vulkaan. Die blijft heel lang rustig, dan gaat het broeien en dan krijg je een explosie. Hij heeft wat meer tijd nodig om af te koelen.

Maar om nog even op de vader van PF terug te komen: ik denk dat daar meer aan de hand is dan wij hier op basis van de posts van PF kunnen beoordelen (zie ook mijn eerdere posts).
dat weet ik niet zeker. Wil m'n vader hier ook niet zwart gaan maken. Hij heeft het graag over zijn dingen. Ik heb het graag over mijn dingen. We hebben niets met elkaars dingen. Dat is 1

2: ik kan snel uit m'n vel springen. Hij ook. Ik ben koppig. Hij ook.

3: Ik ben gewend van andere mensen wel m'n zin te krijgen omdat mensen dat graag doen? Hij valt niet voor die charme Hij is gewend zijn zin te krijgen omdat hij natuurlijk overwicht heeft. Ik trap daar niet in. En beide slechte communicatie skillz
pi_68463942
ik kan wel heel volwassen naar mijn vader bellen als ik dan dit topic er bij hou en denk aan redelijk blijven. Maar genoeg over mij

ik ga vanavond aan de evy.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 16:29:45 #177
163650 Greys
pi_68464536
Misschien is dat wel precies wat je moet doen PF
Dat jij nu de volwassene bent. Dat jij belt om je excuses aan hem aan te bieden dat je onterecht fel uitviel tegen hem toen hij belde dat het niet hoefde. Dat je nu begrijpt dat hij dat goed bedoelde en niet deed om jou te pesten. En dat het je gekwetst heeft wat hij tegen je gezegd heeft, maar dat je graag wilt dat jullie weer normaal met elkaar om kunnen gaan. En dan eens kijken wat hij daarop te zeggen heeft.
Dus gewoon een kort, bondig, duidelijk maar vriendelijk telefoontje van jouw kant. Dan is het verder aan hem
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68464641
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:05 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee van BMR? Ik ben 1.73 en weeg 68 kilo..
Soms eet ik wel eens yoghurt met muesli
Je BMR is het aantal kcal dat je nodig hebt om je lichaam draaiende te houden. Dus als je de hele dag in bed stil zou liggen. Je onderhoudsniveau is het aantal kcal dat je nodig hebt om op gewicht te blijven bij je dagelijkse activiteiten. Dus als je veel sport, heb je meer kcal nodig om op gewicht te blijven. Op deze site kan je dit uitrekenen (hij staat ook in het vorige topic). Om af te vallen moet je ca. 500 kcal onder je onderhoudsniveau gaan zitten, om aan te komen 500 erboven. Hoe het zit als je door crashdiëten je stofwisseling om zeep hebt geholpen (weet niet of dat zo is natuurlijk, no offence!) weet ik niet. Ik neem aan dat de aantallen dan niet opgaan.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68464709
Oh ja, heaven7, de harris-benedict formule is het handigst, omdat die ook je activiteitsniveau meeneemt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:36:42 #180
148689 Muis006
pi_68464808
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:37:56 #181
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68464851
Volgens dat ding heb ik een BMR van 1430 en een onderhoudsniveau van 2217.
pi_68464869
hihi dat is mijn huiswerk. Ik ga maar ergens anders soggen
pi_68464884
@muis
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:39:43 #184
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68464922
quote:
pi_68464991
Whehe, PF, dat SOGt niet zo handig he! Dat krijg je in een afvaltopic als je voeding en diëtetiek (schrijf je dat zo?) studeert... Leg ik het een beetje goed uit eigenlijk?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_68465116
als je heel precies je behoefte wil weten kan ik m'n huiswerk wel doorsturen. Ga er van de week een van co maken.
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 16:46:48 #187
70532 loveli
N
pi_68465212
Yay for me. Chips en suikerpinda's liggen waar ze horen: in de vuilnisbak.
crap in = crap out
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:50:30 #188
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68465374
go loveli!

ik heb mn stamppot met spekjes vervangen door heel veel gegrilde kip (had nog kcal tekort) en een grote groene salade. trots is.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:50:45 #189
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68465387
Komt straks een vriendinnetje eten voor we gaan pumpen en steppen dus ik heb een heerlijk maaltje gemaakt van watiknoginhuishebenopmoetvoorikopvakantiega: aardappels, courgette, gehakt met ui en oregano, tomaat, feta en een rouxtje van boter bloem melk en bouillon. Mmm en best slankverantwoord ook nog denk ik.

Doe je best PieFje, echt cool als je het goed maakt met je papa!

edit: applaus voor Kwak en loveli!
Prrrrr
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:52:23 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68465463
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:37 schreef Ewelina het volgende:
Volgens dat ding heb ik een BMR van 1430 en een onderhoudsniveau van 2217.
Ik las: een BMI van 1430 .

En succes PF! Zet 'm op! .
Niet meer actief op Fok!
pi_68465499
PF, ik zou ook de volwassene zijn en proberen het goed te maken. Het is dan aan hem wat hij er verder mee doet.

Plannen voor het avondeten zijn gewijzigd...vriendlief gaat sporten en ik ga zo meteen eerst met mijn vader richting ziekenhuis. Mijn oma is vanmiddag geopereerd.
Dus we eten apart....moet nog even verzinnen wat ik ga klaar maken als ik weer thuis ben.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:53:42 #192
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68465520
quote:

[..]

hm, er is al een paar keer gezegd 1200/1300 te weinig is toch?
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:54:00 #193
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68465531
Een BMI van 1430? Zou ik dan uberhaupt nog leven?

En Vik, vond je me dan zo dik?
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:55:05 #194
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68465584
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:53 schreef -Nienna- het volgende:
PF, ik zou ook de volwassene zijn en proberen het goed te maken. Het is dan aan hem wat hij er verder mee doet.

Plannen voor het avondeten zijn gewijzigd...vriendlief gaat sporten en ik ga zo meteen eerst met mijn vader richting ziekenhuis. Mijn oma is vanmiddag geopereerd.
Dus we eten apart....moet nog even verzinnen wat ik ga klaar maken als ik weer thuis ben.
Sterkte met je oma Nienna!
Prrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 16:57:08 #195
163650 Greys
pi_68465662
Poez, dat ziet er lekker uit!

Ik was lui vandaag en verkwistend dus ik ben eindelijk dat veel te gevaarlijke winkeltje binnengegaan waar ik al honderd keer kwijlend langs gelopen ben. Een soort traiteur. Score voor vanavond:

- twee zalmtompoucen (klinkt smerig, ziet er zálig uit! )
- gekruide aardappelpartjes
- verse waldorfsalade
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:58:04 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68465708
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Ewelina het volgende:
Een BMI van 1430? Zou ik dan uberhaupt nog leven?
Ik zou zo'n 4200 kg mogen wegen voor een BMI van 1430 (net even uitgerekend )
quote:
En Vik, vond je me dan zo dik?
Onder de juiste kleren kun je vetjes goed verstoppen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:58:18 #197
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68465716
@ greys: zalmtompouce klinkt alleen smerig als je daarbij denkt aan banketbakkersroom met zalm
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:59:34 #198
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68465764
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Onder de juiste kleren kun je vetjes goed verstoppen .
Nououououou
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:02:24 #199
148689 Muis006
pi_68465880
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nououououou
Ah joh, jij bent niet degene die een enkellange loszittende jurk heeft gekocht
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:02:45 #200
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68465891
4200 kilo kun je alleen verstoppen als je je in een bootruim laadt en dan je hoofd boven dek laat uitsteken
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 17:06:26 #201
163650 Greys
pi_68466020
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef kwakveense het volgende:
@ greys: zalmtompouce klinkt alleen smerig als je daarbij denkt aan banketbakkersroom met zalm
Dat deed ik dus precies!

Oh, ik moet nog even iets heel genants opbiechten
Ik vind deze versie van N&S mooi van een Simon & Garfunkel nummer
En ik ben normaal wel fan van S&G en niet zo van N&S

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:06:39 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68466028
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:02 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Het ging hier van naar .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:07:57 #203
148689 Muis006
pi_68466073
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Het ging hier van naar .
Is maar een geintje he mededoofje van me!
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:12:55 #204
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68466261
argh ik ga NU met een vuilniszak om alle zooi hier om me heen weg te gooien. ik word GEK!
pi_68466316
Heb net de calorieën van vandaag geteld en kom met avondeten op een schamele 1200 ..Das dus te weinig. Mijn BMR zit zo rond de 1550.
Moet toch nog langs de supermarkt, neem ik meteen een slank verantwoord toetje mee (kwark of yoghurt) en even kijken of er nog andere gezonde dingen zijn die ik lekker vind.

Tevens ben ik van plan vanaf morgen beter te gaan ontbijten en wel met Brinta. Want als ik 's morgens goed eet, zal ik de rest van de dag minder honger/ trek hebben (het vreetmonster probeert nu namelijk het hoekje om te komen, maar ik hou m tegen!)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 17:17:00 #206
163650 Greys
pi_68466411
We hebben zojuist een weekje Madeira geboekt
Mijn schoonouders komen dan een week hier in huis voor Bink en Boor
De enige week dat dat nog mogelijk was qua ons beider werk en de schoonouders is precies de week dat mijn eigen ouders ook op Madeira zitten Dat ga ik dus niet zeggen. Dan bel ik na een dag of twee 'Hai pap. Waar eten we vanavond?'. Whehehe. Ik heb er nu al zin in.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68466446
Damn, met activiteitsscore 1 is mijn onderhoudsniveau 1682 kcal. Daag lekker eten.
Ik vind het niet zo duidelijk hoe actief je nou moet zijn voor 2. Drie keer per week licht sporten, kan dat ook 1 keer zwaar zijn, of 7 dagen per week een half uur wandelen?
Dan is het 1928, daar kan ik een stuk beter mee leven.

Hoe zat het ook alweer met BMR, mag je daar ook onder of niet?
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:18:56 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68466487
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
De enige week dat dat nog mogelijk was qua ons beider werk en de schoonouders is precies de week dat mijn eigen ouders ook op Madeira zitten Dat ga ik dus niet zeggen. Dan bel ik na een dag of twee 'Hai pap. Waar eten we vanavond?'. Whehehe. Ik heb er nu al zin in.
. Hahaha, dat is echt supergrappig.

Doet me denken aan de vader van Mark die ineens naar China ging om z'n vriendin op te zoeken.
"Hoi, ik ben nu in China en ik sta bij jou in de straat". "Waaaat? Nee niet waar". "Jawel!" .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:19:29 #209
148689 Muis006
pi_68466515
quote:
Ja leuke verrassing, maar wat nou als je toevallig naast ze zit in het vliegtuig ?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 17:20:23 #210
163650 Greys
pi_68466545
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:19 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja leuke verrassing, maar wat nou als je toevallig naast ze zit in het vliegtuig ?
Zij gaan zaterdag 6 juni, wij komen zondag 7 juni
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68466546
quote:
Whehe, dat zou echt heel grappig zijn.
De voorpret is al de halve lol hè?
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:21:41 #212
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68466583
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:02 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nee, wel een sportschoolabbo!

Which reminds me... ik heb gister daar ook gesport (spinning, loopband en buikspieroefeningen). Kan het kwaad om dan vandaag alweer te gaan?
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:22:43 #213
148689 Muis006
pi_68466616
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Zij gaan zaterdag 6 juni, wij komen zondag 7 juni
Ohh dan

Wel lief van jullie dat jullie de 7e pas gaan zodat je de 6e mijn cadeautje nog op de post kan doen
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:23:00 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68466625
En Muis, die jurk zit heel niet los. Je hebt m'n taille toch wel gezien? (ook al stond ik een beetje ingezakt ).
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 17:24:03 #215
163650 Greys
pi_68466668
Ik verheug me er enorm op! Het wordt moeilijk om mijn mond te houden
Zij hebben bv ons oranje Madeiraboekje met alle tips en wandelingen enzo. Dat ga ik dus niet terugvragen, ik koop wel een nieuwe, anders valt het op. Hihi. En ik kan ze niet als thuisblijverscontact opgeven
Wat wel superleuk is, is dat wij Madeira inmiddels al heel goed kennen en mijn ouders zijn er nog nooit geweest, dus kunnen we mooi een dagje met ze over dat eiland gaan rijden om ze de weg te wijzen. En ze zitten in een hotel één dorpje verderop, echt 3 minuten met de auto! Whaaaaaaaaaa!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68466755
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, wel een sportschoolabbo!

Which reminds me... ik heb gister daar ook gesport (spinning, loopband en buikspieroefeningen). Kan het kwaad om dan vandaag alweer te gaan?
Cardio kan volgens mij best twee dagen achter elkaar, als je verder geen spierpijn hebt ofzo. Volgens mij zijn er ook best veel mensen die elke dag buikspieroefeningen doen.
Je kunt er altijd gewoon heen gaan en kijken hoe het gaat.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:26:39 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68466762
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:24 schreef Greys het volgende:
Ik verheug me er enorm op! Het wordt moeilijk om mijn mond te houden
Wel doen hoor! Het is echt zonde als je je mond voorbij praat!
Niet meer actief op Fok!
pi_68466763
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat deed ik dus precies!

Greys
Nee, eerlijkgezegd vind ik het ook best een prima uitvoering. Niet mooier dan het origineel, though

Pfff, ik ben lousy bezig met sporten; het zwemmen is er vandaag bij ingeschoten en ik ga de pilates ook overslaan want ik heb nogal last van m'n darmen en dan is het zooo arelaxed, pilates

Maar al met al is mijn sport-score van afgelopen week nogal ondermaats. Ah well, morgen is weer een dag
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 17:27:03 #219
163650 Greys
pi_68466773
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ohh dan

Wel lief van jullie dat jullie de 7e pas gaan zodat je de 6e mijn cadeautje nog op de post kan doen
Speciaal rekening mee gehouden!

Oh god, we vliegen om 06.20 uur.
En Heer G moet nog spelen zaterdagavond Dus die is dan om 03.00 uur thuis ongeveer.
En we moeten om 03.15 weg. Whahahahahhahaa! Wat een chaos!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:27:54 #220
148689 Muis006
pi_68466806
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef Greys het volgende:

[..]

En Heer G moet nog spelen zaterdagavond Dus die is dan om 03.00 uur thuis ongeveer.
dat wordt een rielekst nachtje dan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 17:28:52 #221
163650 Greys
pi_68466823
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef Muis006 het volgende:

[..]

dat wordt een rielekst nachtje dan.
Heer G zijn reactie hierop:
Wélk nachtje...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:29:52 #222
148689 Muis006
pi_68466859
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Heer G zijn reactie hierop:
Wélk nachtje...
Oh Heer G, zulks een stoere en mannelijke reactie die kan alleen van jou afkomen!

Greysie, vlieg je vanaf Rotjeknor of A'dam?
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:30:20 #223
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68466881
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat deed ik dus precies!

ze moeten nog wel een beetje oefenen op uitspraak
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:30:38 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68466894
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oh Heer G, zulks een stoere en mannelijke reactie die kan alleen van jou afkomen!

!
Niet meer actief op Fok!
pi_68466907
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh men...
Gelukkig heb je daarna alle tijd om lekker bij te komen, met een drankje in het zonnetje.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:31:15 #226
148689 Muis006
pi_68466919
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

!
Ja Heer G is de echte man heur. Bij hem lijkt zelfs McArmy een gay!
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:31:52 #227
148689 Muis006
pi_68466940
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh men...
Gelukkig heb je daarna alle tijd om lekker bij te komen, met een drankje in het zonnetje.
En haar vader die in geuren en kleuren vertelt over zijn nieuwe likdoorn.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:32:19 #228
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68466954
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Cardio kan volgens mij best twee dagen achter elkaar, als je verder geen spierpijn hebt ofzo. Volgens mij zijn er ook best veel mensen die elke dag buikspieroefeningen doen.
Je kunt er altijd gewoon heen gaan en kijken hoe het gaat.
Ik ga woensdag ook al (sportafspraak met vriendin) maar 3 dagen cardio achter elkaar lijkt me niet een heel strak plan, bedenk ik me net

Ik zet vanavond de muziek wel heel hard aan en ga lekker dansen
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:33:23 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68466997
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nee, die bellen ze natuurlijk pas als ze daar zelf zin in hebben .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:34:38 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68467044
Lijstje:

O: yoghurt met banaan
L: twee boterhammen met pindakaas + kop thee
T: rolletje Stophoest
T: citroenijsje
T: mango
D: 1 wrap met kipmeuk, 3 wraps met niks (kipmeuk smaakte nergens naar maar de Burrito's waren op, vandaar dat Mark dit meenam). Ik eet nog wel een boterham straks .

O en ik weet dat m'n lijstjes nergens op slaan, maar ik moet dus meds slikken en ik mag 3 uur rond het slikken niets eten (2 uur van tevoren en 1 uur erna), dus m'n tussendoortjes vallen een beetje in het water. En ik moet ook om 6 uur een capsule hebben en daarna val ik pas om 8 uur ofzo weer in slaap om pas tegen de middag weer wakker te worden, waardoor het ochtendtussendoortje ook vervalt. Maar na morgenochtend ben ik ervan af .

[ Bericht 15% gewijzigd door Viking84 op 28-04-2009 17:59:44 ]
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:39:54 #231
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 17:40:22 #232
163650 Greys
pi_68467268
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Greysie, vlieg je vanaf Rotjeknor of A'dam?
! Pas op, anders gaat hij naast zijn schoenen lopen (naast Co ).
Vanaf Amsterdam vliegen we! Oeh, even snel parkeren reserveren als het nog kan...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 17:43:35 #233
163650 Greys
pi_68467389
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Mijn vader en likdoorns!
Die heeft heel goed verzorgde pootjes, want dat is een wandelfanaat. Nijmeegse Vierdaagse doet ie huppelend (nou ja, bijna ) dus daarom wilde hij zo graag naar wandelparadijs Madeira!
Dus wij zetten ze dan met de auto af bij een startpunt, dan gaan wij wel ergens op een terras zitten en dan halen we ze 's avonds voor het eten weer op. Ik zie het voor me!

Kijk, stoer he, paps tijdens de Nijmeegse Vierdaagse

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68467452
ik wil activiteitsniveau 1 en 2 wel toelichten?
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:52:59 #235
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68467726
zooo... hoe kan je huis opknappen met een half uurtje "grom!" zeggen. alles opgeruimd, en zeker 1/3e van de mega afwas gedaan!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 17:56:27 #236
163650 Greys
pi_68467850
Wat goed van je, Kwak!
Nu wel eerst de andere 2/3 nog wegwerken voordat je nieuwe afwas gaat maken he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:56:51 #237
33954 ElisaB
pi_68467857
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Kijk, stoer he, paps tijdens de Nijmeegse Vierdaagse
Je hebt een mooie paps. Hij lijkt op iemand die bekend is. Kan er alleen niet opkomen...
pi_68467887
de vader van indie?
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:59:00 #239
33954 ElisaB
pi_68467934
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef P.F het volgende:
de vader van indie?
Ik weet niet wie de vader van Indie is... Ik dacht meer aan een beroemde acteur

(of is de vader van Indie actuer ende beroemd?)
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:00:14 #240
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68467987
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:45 schreef P.F het volgende:
ik wil activiteitsniveau 1 en 2 wel toelichten?
Ja, graag!

[ Bericht 57% gewijzigd door Ewelina op 28-04-2009 19:40:33 ]
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:00:44 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68468002
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:59 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik weet niet wie de vader van Indie is... Ik dacht meer aan een beroemde acteur

(of is de vader van Indie actuer ende beroemd?)
Ze bedoelt ws Indiana Jones en dan de vader van Indie = Sean Connery .

Ja, PF? .
Niet meer actief op Fok!
pi_68468049
de vader van indiana jones?
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:03:27 #243
33954 ElisaB
pi_68468085
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Ze bedoelt ws Indiana Jones en dan de vader van Indie = Sean Connery .

Ja, PF? .
Ik ben echt een gruwelijke n00b ende doosch waar het films, acteurs en namen betreft

De pappa van Indie komt in de buurt
pi_68468089
ja!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 18:03:53 #245
163650 Greys
pi_68468097
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:56 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je hebt een mooie paps. Hij lijkt op iemand die bekend is. Kan er alleen niet opkomen...
Hihi. Wat leuk om te horen! Zelf zie ik mijn vader niet als een mooie man, maar dat komt omdat ik er zo niet naar kijk natuurlijk Hij had altijd wel heul veel sjans bij de oudere meiden van de manege als hij als groepsleider mee ging op ponykamp en dan mee ging naar de disco
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:04:49 #246
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68468125
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Hihi. Wat leuk om te horen! Zelf zie ik mijn vader niet als een mooie man, maar dat komt omdat ik er zo niet naar kijk natuurlijk Hij had altijd wel heul veel sjans bij de oudere meiden van de manege als hij als groepsleider mee ging op ponykamp en dan mee ging naar de disco
Nou, je vader ziet er inderdaad goed uit hoor
pi_68468186
Volgensmij heeft jouw papa dezelfde blik/oogopslag als jij Greys!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:08:21 #248
33954 ElisaB
pi_68468234
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
Dat snap ik wel (allebei; dat je er zelf niet zo naar kijkt en van de sjans). Maar ik vind dat ie een mooie karakterkop heeft. En dat kan nooit verkeerd zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door ElisaB op 28-04-2009 18:14:56 ]
pi_68468278
ik zit nu in de tram op weg naar merel. Uitleg geef ik vanavond.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:10:22 #250
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68468312
pi_68468336
uitleg over de niveaus bedoel ik!
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:12:11 #252
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68468373
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:11 schreef P.F het volgende:
uitleg over de niveaus bedoel ik!
Je gaat gewoon gezellig theeleuten?

Ook leuk Veel plezier!
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:13:13 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68468409
Ik vind dat ik ook een mooie paps heb (en nee, ik zet geen foto op internet, alleen al niet omdat ik geen foto online heb ). Maar in z'n jonge jaren leek 'ie op Tom Cruise (vind ik dan ) en dat was best een mooie man voor 'ie eng hysterisch ging doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_68468411
Heb ik iets gemist?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 18:13:39 #255
163650 Greys
pi_68468425
Kijk die zalmtompoucen er lekker uit zien!
Volgens mij zijn die heerlijk, nu nog twintig minuutjes in de oven. Mjam!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:13:42 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68468428
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:09 schreef P.F het volgende:
ik zit nu in de tram op weg naar merel. Uitleg geef ik vanavond.
Huh.
Ja uitleg is wel op z'n plaats, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:14:28 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68468457
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]
Ziet er best lekker uit en ik houd niet eens van zalm . Wat zit er allemaal in? Zijn ze hartig? Ik hartig. Ik ben een film aan het kijken (Deliverance uit 1972 ofzo).
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 18:14:57 #258
163650 Greys
pi_68468473
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat ik ook een mooie paps heb (en nee, ik zet geen foto op internet, alleen al niet omdat ik geen foto online heb ). Maar in z'n jonge jaren leek 'ie op Tom Cruise (vind ik dan ) en dat was best een mooie man voor 'ie eng hysterisch ging doen .
Oh ik ben benieuwd! Tom Cruise is nog steeds geen lelijkerd!
Wel een engerd (qua gedrag)
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Goodbye het volgende:
Heb ik iets gemist?
Ons!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 18:15:40 #259
163650 Greys
pi_68468499
Uitleg over de bewegingsniveaus, Vik! Niet over de gang naar Merel

Leuk PF, dat je met Merel gaat meeten!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68468508
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ]

Ik heb net alles van 't gas kunnen halen "Vergadering liep uit! Ik ga *nu* weg!"
En het is zo'n 20-30 min. rijden. En alles was al bijna klaar. En now I'm hungry
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:17:55 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68468575
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
Uitleg over de bewegingsniveaus, Vik! Niet over de gang naar Merel

O .

Ja maar dat enge gedoe van Tom Cruise beïnvloedt wel zijn leukheid . Ik kijk nu toch met andere ogen naar hem, terwijl hij in Cocktail bijv echt njam was.
Niet meer actief op Fok!
pi_68468600
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ik ben benieuwd! Tom Cruise is nog steeds geen lelijkerd!
Wel een engerd (qua gedrag)
[..]

Ons!
Ja, dat staat vast
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:19:54 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68468638
Grr. Mark en ik lopen tegelijkertijd naar de wc. Ik: "Niet gaan poepen! ". 1 keer raden wat 'ie doet.
Eikel .
Niet meer actief op Fok!
pi_68468651
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:19 schreef Viking84 het volgende:
Grr. Mark en ik lopen tegelijkertijd naar de wc. Ik: "Niet gaan poepen! ". 1 keer raden wat 'ie doet.
Eikel .
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:22:56 #265
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68468734
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:19 schreef Viking84 het volgende:
Eikel .
Ja, want hij moet natuurlijk poepen om jou dwars te zitten!!
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:24:22 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68468776
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:22 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, want hij moet natuurlijk poepen om jou dwars te zitten!!
Ik ben zo klaar, dus laat mij dan eerst even ofzo .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:25:40 #267
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68468825
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dit is je straf omdat je dacht dat ik een BMI van 1430 had. Slecht karma wreekt zich onmiddelijk
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:28:19 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68468911
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dit is je straf omdat je dacht dat ik een BMI van 1430 had. Slecht karma wreekt zich onmiddelijk
,
Niet meer actief op Fok!
pi_68468921
heb je dat niet dan?
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:29:53 #270
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68468972
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

,
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:30:49 #271
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68469000
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
heb je dat niet dan?
Nope, dat was mijn BMR. Staat op de vorige pagina.

2 pagina's terug dus.
pi_68469084
ja , ik weet 't, ik wilde VIk even bijstaan
Ja doei.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:33:30 #273
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68469127
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
ja , ik weet 't, ik wilde VIk even bijstaan
Ik gaf je nog het voordeel van de twijfel

Jullie zijn niet lief vandaag
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:40:20 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68469357
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:33 schreef Ewelina het volgende:

Jullie zijn niet lief vandaag
Slecht karma wreekt zich onmiddellijk .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:41:46 #275
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68469423
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Slecht karma wreekt zich onmiddellijk .
Ik heb geen slecht karma.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ewelina op 28-04-2009 18:53:19 ]
pi_68469452
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:03 schreef Muis006 het volgende:

. Ik ga morgen hopelijk naar De Tafel van 18, een taartdecoratiewinkeltje in Utrecht. Volgens mij moet ik m'n pinpas maar bij m'n vriend in bewaring geven dan! Maareuh, als je dingen koopt, en ze uiteindelijk niet meer wil, neem ik ze wel van je over hoor. .

De moeder van m'n vriend vond de taart trouwens geweldig en durfde 'm niet eens aan te snijden. Meteen foto's maken en knuffels geven (aan mij, niet aan de taart), hehe. Alleen het vlindertje is wel gesneuveld tijdens de reis. .

Zo, even verder lezen en af en toe even in de hachee roeren.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_68469869
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat doe ik wel "Uuuuhhh moet je nog op de badkamer zijn?!" En als het dan ja is dan mag ie ff snel maar als ie in bad wil dan ga ik op de andere wc, want dan vind ik het zielig.
Andersom ook hoor. Alleen vraag ik dan: "Moet je poepen?" en dat vindt ie niet zo leuk.
  dinsdag 28 april 2009 @ 18:58:12 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68469974
Deze had ik vorige week nog gemaakt...
Haal hem zo weer weg hoor

dus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 19:01:30 #279
163650 Greys
pi_68470086
Slank hoor!
Wil je er nog wat af? Volgens mij ben je wel klaar he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68470156
Ik doe een TVP zo op het eind, want dames, jullie zijn weer eens niet bij te houden!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_68470190
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze had ik vorige week nog gemaakt...
Haal hem zo weer weg hoor

dus
NOU Ik had een hele reply getikt, blijft Fok hangen
Maar je bent een dunnie man! En heul niet boertig, of wat zeg je altijd over jezelf?
En nee, het komt niet door je pose dat we dat denken, daar kan ik prima doorheen kijken.
You are a Slankie!
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:12:22 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68470490
Thanks...
Ik ben zo klaar,alleen strakker..
Vandaag naar fysio geweest maar mijn voet en been zijn enorm stijf, er zijn een paar banden die knakken, moet het rustig aan doen. Tja, waarschijnlijk door mijn val maar het is nog kijken of het een zenuw is of toch echt de banden.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:14:23 #283
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68470573
Heb ik de foto gemist. Was het de strandfoto (?) uniekhoorn? Die waarop je een windjack aan hebt?
pi_68470668
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
dus
Ik ben echt áltijd te traag.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 19:17:05 #285
163650 Greys
pi_68470696
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef Tinkepink het volgende:
Heb ik de foto gemist. Was het de strandfoto (?) uniekhoorn? Die waarop je een windjack aan hebt?
Nee, zeker geen windjack!
Misschien wil ze hem nog even PM-en. Ze had heel weinig aan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:18:51 #286
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68470769
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef Tinkepink het volgende:
pm
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:19:13 #287
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_68470781
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

pm
Mag ik ook?
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:22:28 #288
148689 Muis006
pi_68470926
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

. Ik ga morgen hopelijk naar De Tafel van 18, een taartdecoratiewinkeltje in Utrecht. Volgens mij moet ik m'n pinpas maar bij m'n vriend in bewaring geven dan! Maareuh, als je dingen koopt, en ze uiteindelijk niet meer wil, neem ik ze wel van je over hoor. .

De moeder van m'n vriend vond de taart trouwens geweldig en durfde 'm niet eens aan te snijden. Meteen foto's maken en knuffels geven (aan mij, niet aan de taart), hehe. Alleen het vlindertje is wel gesneuveld tijdens de reis. .

Zo, even verder lezen en af en toe even in de hachee roeren.
Als ik vrijdag loon heb ga ik wat dingetjes bestellen (roze/rode kleurstof, een smoother, een taartenzaag en mix voor biscuit) want ik wil voor mijn moeder een moederdagtaart maken! Kan ik alvast een keer oefenen.

Ik wilde eigenlijk net al bestellen maar ik moet op mijn loon wachten en nu ben ik ongeduldig
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:23:16 #289
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68470960
Je ziet er goed uit uniekhoorn Ik zou zeker niet verder afvallen omdat je vel dan waarschijnlijk slap zal worden en omdat je dan eigenlijk ook te dun wordt. Nu ben je perfect Met oefeningen kan je eventuele "probleemzones" (die ik niet zie) strak trekken. Je hebt trouwens prachtige benen.
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:26:35 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68471096
Ik wil de foto ook graag zien, uniekhoorn! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:26:52 #291
148689 Muis006
pi_68471113
Ikke ook wel!
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:27:45 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68471151
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:26 schreef Muis006 het volgende:
Ikke ook wel!
Ik dacht dat je dat al gevraagd had en wilde je net voor dramkont gaan uitmaken .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:34:29 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68471393
Ik weet nu hoe uniekhoorn echt heet .
En zij is het levende bewijs dat iemand van Friese afkomst niet meteen de bouw van een Fries molenpaard hoeft te hebben .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:35:49 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68471442
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:34 schreef Viking84 het volgende:
En zij is het levende bewijs dat iemand van Friese afkomst niet meteen de bouw van een Fries molenpaard hoeft te hebben .
Heb bij jou LIEFS gezegd,gewoon omdat het kan

Thanks
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:36:38 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_68471463
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:

Heb bij jou LIEFS gezegd,gewoon omdat het kan

En bij de rest niet? .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 19:37:31 #296
163650 Greys
pi_68471490
Discriminaaaaaaaaasie
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:39:22 #297
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68471564
AUW.......... dames wat voor blessure kan je krijgen van hard een trap oprennen? Heb pijn in bovenbeen die zeurderig aanvoelt. Net nou ik na zat te denken om te gaan sporten vanaf volgende maand....
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:40:59 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_68471630
Ja, ik hou van discriminatie... weet je waar je aan toe bent D
pi_68471655
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:34 schreef Viking84 het volgende:
En de rest wel, hmm?

Ben benieuwd naar je foto Uniekhoorn, zou ik hem mogen zien?

Ga zo weg, moet naar Pilates!
  dinsdag 28 april 2009 @ 19:43:20 #300
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68471713
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef TJDoornbos het volgende:
AUW.......... dames wat voor blessure kan je krijgen van hard een trap oprennen? Heb pijn in bovenbeen die zeurderig aanvoelt. Net nou ik na zat te denken om te gaan sporten vanaf volgende maand....
De zeurderitus Waarschijnlijk heb je gewoon pijn omdat je lichaam niet meer is gewend te bewegen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 19:44:08 #301
163650 Greys
pi_68471749
TJ, gewoon een spiertje een beetje verrekt misschien?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')