SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
Dames!! Advies graag!
Jurkje voor bruiloft. Welke kleur accessoires? Ik dacht zelf aan petrol. Of fuchsia, of helder-donkergroen?
[ afbeelding ]Een kleur uit het pak van je man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Even denken!quote:
Dames!! Advies graag!
Jurkje voor bruiloft. Welke kleur accessoires? Ik dacht zelf aan petrol. Of fuchsia, of helder-donkergroen?
[ afbeelding ]Lekker knallen, fuchsia dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Donkerblauw pak, lichtroze overhemd, roze/bruin/blauwe das? Ik denk dat het van lichtroze wel erg pastellerig wordtquote:
Dames!! Advies graag!
[ afbeelding ]Ik vind fuchsia ook mooi! Of die kleur turquoise van Ewelina.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
Blauw dan? Ik had bij mijn laatste bruiloft een zwart jurkje aan. Daarbij een grote paarse shawl die ik over m'n armen droeg. Meneer had een donkerbruin pak met een paarsig overhemd aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Donkerblauw pak, lichtroze overhemd, roze/bruin/blauwe das? Ik denk dat het van lichtroze wel erg pastellerig wordten bruin is niet echt mijn kleur
Prachtig baksel weer!quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omdat Greysie foto's wilde! Ik ben zowaar redelijk tevreden.. Nu maar hopen dat m'n schoonmoeder (ik noem d'r gewoon bij d'r naam, normaal) er blij mee is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er voorstander van dat Meneer CF in de schaduw van z'n stralende eega komt te staan. Dus hij in depressief donkerblauw, zij fabulous in fuchsia!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het toont heel mooi als jullie qua kleuren een beetje overeenkomen.
Welkom!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:41 schreef Mayla het volgende:
Deze lurker komt ook even binnenwippen, althans even...![]()
Om je meteen een (kleine) schop onder je hol te geven, Sultana's zijn lang niet zo gezond als je denkt en ook in fruit zit flink suiker (banaan zit hoog in de calorien). Je begint 's avonds pas aan je eiwitten, denk eens aan kwark of yoghurt als tussendoortje eerder op de dag.quote:Kom hier dus voor de schop onder me hol en uiteraard ook gezellig met jullie meekletsen. Al vind ik het wel een beetje 'eng' om zo binnen te komen wandelen...
Mijn lijstje vandaag:
O; Banaan
T; Sultana
L; 2 bruine bolletjes met pindakaas
T; appel of banaan
D; Geen idee nog, zal in ieder geval rijst zijn. Denk erbij iets van sperzieboontjes en kip
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:47 schreef Greys het volgende:
CF, fuchsia! Ja ja ja!
En wij hebben dus geen spelcomputer o.i.d. thuis en ik mis het eerlijk gezegd ook niet.
Volgens mij zit Heer G dan de halve avond race-spelletjes te spelen en moet hij ook weer een 'stuur' en een gaspedaal of weet ik veel wat. En dat slingert dan rond in de woonkamerEn het kost klauwen met geld allemaal. Je hoort het al, mochten wij ooit kinderen krijgen dan worden dat van die heel gezonde buitenspelende kinderen
Opzouten met al die spelcomputers. Leuk, een Wii, kan je op een plank gaan staan hupsen om sportief te doen. Je kunt dan toch net zo goed in de tuin gaan touwtjespringen? Word je nog bruin ook en het kost niets.
Dat is dan ook wel weer zo. Hmm, Meneer CF kan natuurlijk ook een andere das kopenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Blauw dan? Ik had bij mijn laatste bruiloft een zwart jurkje aan. Daarbij een grote paarse shawl die ik over m'n armen droeg. Meneer had een donkerbruin pak met een paarsig overhemd aan. Het toont heel mooi als jullie qua kleuren een beetje overeenkomen
.
ik sport altiijd 's middagsquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:10 schreef loveli het volgende:
[..]
En dan binnenkort klagen dat je geen tijd meer hebt om te sporten want je moet elke avond stipt om 20:00 uur aanwezig zijn voor een raid...
Dat is best wel awesomequote:Op maandag 27 april 2009 22:10 schreef conleche het volgende:
Weet je wat nu ook zo fijn is?? In Frankrijk heb ik een dakterras en ik ga zo'n tellsellachtige matras kopen en daar neerleggen. Ik drapeer dan voor de gezelligheid een klamboetje eromheen (hoewel ik daar nog nooit een mug heb gezien.) En dan kan ik kamperen in/op mijn eigen huis. De exmister zag daar nooit zo de lol van in, maar Koekie vindt het allang best. En ook als hij het niet best vindt: ik ben de baas over Koekie. Dus.
haha, nee dat nog net niet, al voel ik me soms wel een beetje gebrainwashed als ik weer eens te vaak gekeken hebquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@ Blurred: The L Word? Kunnen we een lesbo aan onze galerij toevoegen?.
Er past behoorlijk veel aan zo'n rekje voor aan je deur of verwarming. Blouses enzo hang je op een hangertje te drogen. Ik heb een wasdroger, maar die gebruik ik alleen als ik haast heb of voor handdoeken. Niets zo lekker als een fluffy, zachte handdoek om me in te wikkelen als ik heb gedouched. Veel kleding blijft mooier als je het niet in de droger stopt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef P.F het volgende:
Ik zal wel verwend zijn: maar een wasmachine zonder wasdroger is toch helemaal niks? Mijn kamer is ook veel te klein om alles goed uit te kunnen hangen.
Euh... jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Liejannuh het volgende:
Dames, ik heb een geweldig Karen Millen jurkje gekocht op Ebay pas, alleen past het mij niet.
Mijn borsten zijn te groot voor het jurkje. En ik vrees dat zelfs met 10 kilo afvallen, mijn borsten niet in het jurkje gaan passen.
[ afbeelding ]
Dit is het jurkje. Geweldig mooie stof en afwerking, winkelprijs was ooit 160 pond.
Jurkje kleed geweldig mooi af.
Maten zijn ongeveer:
Borst: 91 cm
Taille: 73 cm
Heup: 99 cm, maar daar loopt het rokje wijd uit, dus daar heb je speling.
Iemand geinteresseerd? Ik heb er 60 euro voor betaald en wil ook weer zoiets ervoor hebben.
Mooi!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Euh... jaik ben opzich wel geinteresseerd
Ik vind het altijd zo muf ruiken als het hangend wordt gedroogd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
je kunt prima zonder wasdroger, opzich, maar ben zelf heel blij dat ik er een heb![]()
heb je geen gezamelijke waslijn in 't gebouw ofzo?
in huis, ja..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo muf ruiken als het hangend wordt gedroogd.
ik wil 'm wel graag even passen/proberen danquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef Liejannuh het volgende:
Officiele maat is 12 UK / 40 EU Loveli. Maar hij valt eerder als een 10 UK / 38 EU.
Juist omdat het jurkje gesmokt (of in normaal nederlands: gerimpeld) is bij de borsten, denk ik dat ie juist mooi past bij weinig borst. Gewoon een strapless push up beha eronder (heb nog wel een ebay adresje voor je) en hij zit waarschijnlijk geweldig.
Ik heb daar geen plaats voor in mijn kamer. Of dat rekje er in of ik er in. Niet beide.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Blurred86 het volgende:
Ik heb
[ afbeelding ]
(bergt lekker makkelijk op) en beddengoed hang ik aan de gezamenlijke lijn op de gang.
We hebben wel een droger maar die durf ik niet te gebruiken omdat ik bang ben dat mn kleren dan kapotgaan
Op ons gezamenlijke balkon poepen duiven. En is eigenlijk gewoon een afslag van de snelweg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in huis, ja..zelf vind ik 't fijner als 't uit hangt, vooral buiten op balkon
maar idd, zoals loveli al zei, heb ik handdoeken liever uit de
droger
het worden altijd van die stijve planken als je ze ophangt in plaats van drogert
Wanneer ben je in de buurt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wil 'm wel graag even passen/proberen danzoek nog wel een leuk jurkje voor feestjes en zulks
was op mijn oude kamer ook zo, maar ik moest wel...quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb daar geen plaats voor in mijn kamer. Of dat rekje er in of ik er in. Niet beide.
Ik woon in een flat dus er is niet echt een buitenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mooi jurkje,
maar veel te wit voor mij.
Mijn droger is kaduk, dus ik droog mijn was buiten aan de lijn of binnen op het wasrekje waar ik altijd mijn vingers tussen krijg.
Handdoeken worden bij mij niet hard, want ik was ze in wasnoten.
Nee maar de meeste mensen brengen hun was volgens mij naar hun ouders of de wasserette?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
was op mijn oude kamer ook zo, maar ik moest wel...
ik ken echt niemand die een droger in t studentenhuis heeft
Misschien in de gemeenschappelijke ruimtjes, zal even navragen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Is zo'n wasrekje die je aan de deur kunt hangen niet wat dan?
Of een uittrekbaar ding aan de muur?
idd, of zo'n ding dat je aan het plafond hangt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Is zo'n wasrekje die je aan de deur kunt hangen niet wat dan?
Of een uittrekbaar ding aan de muur?
Nou, ik heb eigenlijk altijd zelf gewassen en dan ook gedroogd op wasrekjes op m'n kamer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee maar de meeste mensen brengen hun was volgens mij naar hun ouders of de wasserette?
Geen idee. Toen ik nog in een studentenhuis woonde hingen we de was op in de gezamenlijke ruimten (lees: op de gang)quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee maar de meeste mensen brengen hun was volgens mij naar hun ouders of de wasserette?
Ik ook niet nee... Wij hebben het er toen wel over gehad maar de rest vond het het geld niet waard. Dus dan maar met zo'n rekje klooien, als student moet je niet zeuren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
was op mijn oude kamer ook zo, maar ik moest wel...
ik ken echt niemand die een droger in t studentenhuis heeft
Zie PM.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
als ie niet past/staat stuur ik 'm gewoon in een keer door naar CF dan![]()
Hier beneden en bij de BF zit een wasserette.. Zullen dan wel toevallige uitzonderingen zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook niet nee... Wij hebben het er toen wel over gehad maar de rest vond het het geld niet waard. Dus dan maar met zo'n rekje klooien, als student moet je niet zeuren.
Iedereen deed daar wel gewoon z'n was verder, er zitten hier ook nergens wasserettes.
Helemaal eenschquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:50 schreef -Nienna- het volgende:
Helemaal mee eens!
Er zit in Den Haag toch ook een winkel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:58 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Zie PM.
Karen Millen is trouwens wel een van mijn ontdekkingen op Ebay!Geweldig mooie jurkjes. Vooral hele feestelijke jurkjes. Niet goedkoop, maar als je een keer een geweldig feest hebt, dan is het wel een heel goed adres voor een geweldige outfit!
die zijn er wel, maar ik ken eigenlijk alleen maar mensen die dat deden voor beddegoed. ik had in mijn studentenhuis eerst geen wasmachine, toen waste ik thuis (ik bracht het niet, ik deed het daar, incl. de was van de rest van de familie) maar als ik geen tijd had waste ik bij een vriend, en dan op t rekje in mn kamertje (kon dan idd niet meer lopen in mn kamer).quote:
dat zou best 's kunnen. KOmt me iig zeer bekend voorquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er zit in Den Haag toch ook een winkel?
je gaat appeltaart maken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:03 schreef Muis006 het volgende:
Waar is DaD! Ik heb een appeltje met haar te schillen.
De spullen die ik wil van die taartenshop zijn nog net geen 100 euro bij elkaaren nu zit ik heel, heel veel zelfdiscipline uit te oefenen om het niet te bestellen.
Ik ga voorlopig helemaal niks maken! De eerstvolgende verjaardag is de mijnequote:
Bel haar dan... Zeg je zoiets van "goh, al lang niks van jullie gehoord", misschien snapt ze de hint.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ik vind het stom dat m'n moeder niet belt. Dat m'n vader mij negeert: Oké. Maarrr ze heeft vakantie en ze kan best bellen. Vind ik.
Misschien wil ze juist wel dat jij belt. Mijn mams doet dat ook. En als ik dan zeg ' ja, maar jij kan toch ook bellen!' , dan zegt ze: ' ja, maar ik weet niet wanneer jij bezig/druk bent enzo, dus kun je maar beter zelf bellen zodat ik je niet stoor'quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ik vind het stom dat m'n moeder niet belt. Dat m'n vader mij negeert: Oké. Maarrr ze heeft vakantie en ze kan best bellen. Vind ik.
En ja ik kan ook bellen, maar ik bel altijd al.
Oja, dat zegt mijn moeder ook altijd! Best schattig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien wil ze juist wel dat jij belt. Mijn mams doet dat ook. En als ik dan zeg ' ja, maar jij kan toch ook bellen!' , dan zegt ze: ' ja, maar ik weet niet wanneer jij bezig/druk bent enzo, dus kun je maar beter zelf bellen zodat ik je niet stoor'
Drie opties. Of je wacht tot je moeder belt (en dat is frustrerend en teleurstellend), of je belt zelf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
Jeetje PF, ik denk dat het tijd wordt voor een GOED GESPREK met je ouders. Ik krijg sterk het gevoel dat jullie langs elkaar heen communiceren. En dan niet gewoon een gesprekje in de huiskamer, maar bij een relatietherapeut ofzo. Dan kan jij kwijt wat jij kwijt wilt, je ouders wat zij kwijt willen (want ik blijf er van overtuigd dat ze het waarschijnljk niet eens zo slecht menen c.q. niet beter weten of wat dan ook). En dan goede afspraken maken en open zijn naar elkaar toe. Van beide kanten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
In de Hoogstraat kennelijk. Daar kom ik zelden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er zit in Den Haag toch ook een winkel?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
OMG OMG in dit topic moet ik even gepost hebben, ondanks dat ik aan het werk ben!
<nerdrage>
LEEEEROOOOOOOOY JEEENKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSSSSSS!!!
</nerdrage>
Maar hoe doe je dat dan met mensen die je weinig ziet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik háát bellen. Mijn telefoongesprekken zijn kort en zakelijk... Lange, nutteloze gesprekken over koetjes en kalfjes zijn echt niet mijn ding. Gewoon hup, waar bel je voor? Afspreken? Ok, waar en hoe laat? Daar en daar, ok, doei. Geneuzel
.
Mja, dat noemen we dan noodzakelijk kwaadquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan met mensen die je weinig ziet?
Ik zie mijn ouders maar eens in de paar weken, dus bellen of mailen is de enige manier om een beetje op de hoogte te blijven.
ik ben ook geen fan, maar met mn moeder kan ik zo een uur zitten, MITS het echt te lang geleden is dat ik haar heb gesproken EN ik niet echt ergens anders mee bezig benquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik háát bellen. Mijn telefoongesprekken zijn kort en zakelijk... Lange, nutteloze gesprekken over koetjes en kalfjes zijn echt niet mijn ding. Gewoon hup, waar bel je voor? Afspreken? Ok, waar en hoe laat? Daar en daar, ok, doei. Geneuzel
.
Hmm ja mijn vader heeft ruzie met mij dus m'n moeder ook. Had haar net aan de lijn. Ze was blijkbaar vanochtend 10 minuutjes van m'n huis en normaal belt ze wel maar nu had ze daar blijkbaar geen zin in. En de rest van de week is al vol met uitstapjes dus het heeft sowieso geen zin om langs te gaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien wil ze juist wel dat jij belt. Mijn mams doet dat ook. En als ik dan zeg ' ja, maar jij kan toch ook bellen!' , dan zegt ze: ' ja, maar ik weet niet wanneer jij bezig/druk bent enzo, dus kun je maar beter zelf bellen zodat ik je niet stoor'
Ik begrijp XM wel. En dan spreek ik ze gewoon niet. Of over een half jaartje ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan met mensen die je weinig ziet?
Ik zie mijn ouders maar eens in de paar weken, dus bellen of mailen is de enige manier om een beetje op de hoogte te blijven.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmm ja mijn vader heeft ruzie met mij dus m'n moeder ook. Had haar net aan de lijn. Ze was blijkbaar vanochtend 10 minuutjes van m'n huis en normaal belt ze wel maar nu had ze daar blijkbaar geen zin in. En de rest van de week is al vol met uitstapjes dus het heeft sowieso geen zin om langs te gaan.
Met welk gedeelte was je het precies eensch dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helemaal eensch
Wij hebben een Playstaion 1, een Playstation 2, een Playstation 3, een stuk of 4 Gameboys, een PSP, een DS, een Nintendo 64 en een Gamecube... Gelukkig hebben de kinderen ook nog een eigen computer om spelletjes op te spelen. Voor als het een keer regent zeg maar
Je vader heeft ruzie met jou? Wat is dat voor kleuterschool-actie? "Zij is stom, wij hebben ruzie met haar" ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmm ja mijn vader heeft ruzie met mij dus m'n moeder ook. Had haar net aan de lijn. Ze was blijkbaar vanochtend 10 minuutjes van m'n huis en normaal belt ze wel maar nu had ze daar blijkbaar geen zin in. En de rest van de week is al vol met uitstapjes dus het heeft sowieso geen zin om langs te gaan.
Het is meer dat mijn vader heel kwaad is en mijn moeder dan nooit iets zegt. Maar dan doet ze ook niet heel aardig tegen mij. Ze zal nooit echt boos worden, het is vooral dat ze niks zegt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je vader heeft ruzie met jou? Wat is dat voor kleuterschool-actie? "Zij is stom, wij hebben ruzie met haar" ofzoJe kunt toch alleen ruzie hebben als je bij elkaar bent, dat is toch niet een staat?
En wat heb je dan voor vreselijks gedaan dat je moeder niet de kant van haar kind kiest?
Maar waarom is hij dan kwaad op je?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Het is meer dat mijn vader heel kwaad is en mijn moeder dan nooit iets zegt. Maar dan doet ze ook niet heel aardig tegen mij. Ze zal nooit echt boos worden, het is vooral dat ze niks zegt.
Om dat auto-breng-verhaal nog neem ik aan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar waarom is hij dan kwaad op je?
Nee joh, ik zoek wel een linkje voor je naar de post van vrijdag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef P.F het volgende:
om die auto nog van vrijdag. Ik zit op m'n telefoon dus het hele verhaal typen gaat een beetje lang duren.
Heeft hij dat gezegd? Is dat echt zo? Zoja, dan heeft je vader een probleemquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:37 schreef P.F het volgende:
om die auto nog van vrijdag. Ik zit op m'n telefoon dus het hele verhaal typen gaat een beetje lang duren.
Jij bent net een man wat bellen betreftquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
Vanaf hier even verder lezen:quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar waarom is hij dan kwaad op je?
Maar ik snap niet dat jullie het niet uit kunnen praten (ik ken je vader natuurlijk niet he... en jullie hebben natuurlijk flink lopen tieren tegen elkaar).quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:42 schreef P.F het volgende:
ik moest de auto terug brengen. Dag op aangepast. Hoefde niet meer. Ik boos want al onderweg en 2 uur file voor niets.
Hij boos omdat ik even boos was. En omdat ik moest accepteren dat hij juist heel aardig was. Dus ik oké prima het was heel aardig en dat liep uit de hand want dat kon hij niet hebben.
Jezus, dat is echt niet normaal voor een volwassen vent...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanaf hier even verder lezen:
Slank #682: Help, hij probeert me te verkrachten!
Kan je écht niet meer dan 1200 kcal eten terwijl je vaak sport?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:51 schreef heaven7 het volgende:
Wat een toestandenSterkte
Even ontopic; ik probeer nou 1200 kcal per dag te eten en te sporten (Evy's hardlooplessen). 1200 is toch prima? Heb echter wel de hele dag hongerEn eet juist alleen gezonde dingen. Banaan, magere yoghurt, jam i.p.v. pindakaas, kalkoenfilet etc
Maar als ik meer eet val ik echt niet af (weet ik uit ervaring).
Hoeveel kcal eten jullie en hoe snel gaat het afvallen daarmee?
Honger hebben is nergens voor nodig... plaats eens een lijstje van wat je dan zoal eet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:51 schreef heaven7 het volgende:
Even ontopic; ik probeer nou 1200 kcal per dag te eten en te sporten (Evy's hardlooplessen). 1200 is toch prima? Heb echter wel de hele dag hongerEn eet juist alleen gezonde dingen. Banaan, magere yoghurt, jam i.p.v. pindakaas, kalkoenfilet etc
1800 kcal per dag met 4 uur sport per week.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:51 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb me ook wel even afgevraagd hoe volwassen de vader van PF is. Los van dit gebeuren, met z'n motor, batcave and then some.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jezus, dat is echt niet normaal voor een volwassen vent...
Dat moet op zich niet zoveel uitmaken. Mijn vader heeft met zijn 62 jaar ook veel puberale trekjes soms, maar dat heeft ook wel weer zijn charme.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb me ook wel even afgevraagd hoe volwassen de vader van PF is. Los van dit gebeuren, met z'n motor, batcave and then some.
Dat gebrek aan zelfbeheersing van PF's vader vind ik toch minder charmant.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet op zich niet zoveel uitmaken. Mijn vader heeft met zijn 62 jaar ook veel puberale trekjes soms, maar dat heeft ook wel weer zijn charme.
Je eet weinig vezels, dat helpt je verbranding natuurlijk ook niet echt. Verder vind ik het eerder te weinig dan te veel. Wat wordt je avondeten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:11 schreef heaven7 het volgende:
Hm, ja mijn lijf is vaag. Of misschien dat ik het gewoon nooit lang genoeg volhou om te merken dat je met meer kcal ook afvalt alleen langzamer
Mijn lijstje van vandaag:
O: Magere yoghurt met een banaan
T: 2 crackertjes met jam
L: 2 kommen koninginnesoep met 150 gram verse groenten (wortel, brocoli en zulks), 1 wit bolletje (ja oké, wit) met philadelphia light
T: 3 crackertjes met jam
Absoluut! Maar ik bedoelde alleen te zeggen dat dat 'af en toe niet zo volwassen zijn/doen' niet hoeft te zeggen dat iemand dan ook zo tekeer hoeft te gaan. Mijn vader heeft ook een kort lontje, maar die zou mij nooit uitschelden. Ook al doet die soms ook heel onvolwassen (tikkie aangeschoten vanaf de bijrijdersstoel de richting aangeven met een paraplu door het raam of midden in de V&D gaan dansen enzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat gebrek aan zelfbeheersing van PF's vader vind ik toch minder charmant.
Daar heb je gelijk in ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Absoluut! Maar ik bedoelde alleen te zeggen dat dat 'af en toe niet zo volwassen zijn/doen' niet hoeft te zeggen dat iemand dan ook zo tekeer hoeft te gaan. Mijn vader heeft ook een kort lontje, maar die zou mij nooit uitschelden. Ook al doet die soms ook heel onvolwassen (tikkie aangeschoten vanaf de bijrijdersstoel de richting aangeven met een paraplu door het raam of midden in de V&D gaan dansen enzo).
Hoe beschaamder ik dan reageer, hoe leuker hij het vindt. Maar hij zou nooit vloeken of iets gemeens tegen me zeggen zoals de vader van PF.
Zeg ook niet dat het teveel isquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je eet weinig vezels, dat helpt je verbranding natuurlijk ook niet echt. Verder vind ik het eerder te weinig dan te veel. Wat wordt je avondeten?
700kcal is helemaal niet veel. Maar goed, je zou eens kunnen beginnen met dingen vervangen door iets wat meer vult. Meer brood bijvoorbeeld, of Brinta met magere melk als ontbijt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het teveel isIk heb namelijk honger! Alleen zit ik al wel aan de 700 kcal. Avondeten nog geen flauw idee van.
Nee 700 is niet veel maar ik wil er eigenlijk max 1200/1300 eten en dan blijft er dus weinig over voor een (goeie) avondmaaltijd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
700kcal is helemaal niet veel. Maar goed, je zou eens kunnen beginnen met dingen vervangen door iets wat meer vult. Meer brood bijvoorbeeld, of Brinta met magere melk als ontbijt.
Dat moet je dus niet willen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee 700 is niet veel maar ik wil er eigenlijk max 1200/1300 eten en dan blijft er dus weinig over voor een (goeie) avondmaaltijd.
Net trouwens een sneetje zelfgebakken zonnenbloempittenbrood gehadBrinta vind ik bijzonder smerig, en melk zo mogelijk nog smeriger
Maar bedankt voor de tips hoor. Brood is wel een goeie maar ze hebben in Zweden vies brood. Ga in het vervolg dus zelf bakken
Ga vanavond een uurtje wandelen en prop er snel nog wat kcals bij.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee 700 is niet veel maar ik wil er eigenlijk max 1200/1300 eten en dan blijft er dus weinig over voor een (goeie) avondmaaltijd.
We zijn het wéér eens. Getverderrie!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:35 schreef Viking84 het volgende:
Mwah, mijn vader is echt een heel volwassen vent, de kalmte zelve, maar mijn moeder kan af en toe ook behoorlijk kinderachtig en manipulatief uit de hoek komen (net als m'n zus, overigens). Maar zoals ik al zei: het is niet normaal dat je je eigen kind een 'kankerhoer' of een 'nare bitch' noemt.
Dat vind ik wel goed eigenlijk. Alleen, als het dan zogenaamd 'uitgepraat' was, bleef mijn moeder altijd wéken rancuneusquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:43 schreef Muis006 het volgende:
Over ruzies: ik haat ruzie. En de rest hier thuis ook. En mijn moeder heeft er een punt van gemaakt dat we nooit met ruzie naar bed gaan. En ja dat leidt wel eens tot gesprekken tot 2 uur in de nacht terwijl je de volgende dag naar school/werk moet. Maar dan is het wel uitgepraat en dat voelt altijd zo lekker
Raar eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat vind ik wel goed eigenlijk. Alleen, als het dan zogenaamd 'uitgepraat' was, bleef mijn moeder altijd wéken rancuneus
Dank je. Maar ik eet dan ook meer dan jij doetquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:11 schreef heaven7 het volgende:
10 kilo in 4 maanden is errug netjes trouwens!
Ik heb geen idee van BMR? Ik ben 1.73 en weeg 68 kilo..quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet willen...
Hoe lang ben je en heb je je BMR (verbranding in rust) weleens uitgerekend?
Havermout of muesli dan? Als je steviger ontbijt krijg je 's ochtends in elk geval al geen honger én werkt je verbranding beter.
Vanavond doe ik les 9 van Evy!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Ga vanavond een uurtje wandelen en prop er snel nog wat kcals bij.
dat weet ik niet zeker. Wil m'n vader hier ook niet zwart gaan maken. Hij heeft het graag over zijn dingen. Ik heb het graag over mijn dingen. We hebben niets met elkaars dingen. Dat is 1quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Raar eigenlijk.
Ik en de kinderen hebben allemaal een een kort lontje. Dan knalt het even en dan zijn we het ook meteen meer vergeten. Mijn man is net een vulkaan. Die blijft heel lang rustig, dan gaat het broeien en dan krijg je een explosie. Hij heeft wat meer tijd nodig om af te koelen.
Maar om nog even op de vader van PF terug te komen: ik denk dat daar meer aan de hand is dan wij hier op basis van de posts van PF kunnen beoordelen (zie ook mijn eerdere posts).
Je BMR is het aantal kcal dat je nodig hebt om je lichaam draaiende te houden. Dus als je de hele dag in bed stil zou liggen. Je onderhoudsniveau is het aantal kcal dat je nodig hebt om op gewicht te blijven bij je dagelijkse activiteiten. Dus als je veel sport, heb je meer kcal nodig om op gewicht te blijven. Op deze site kan je dit uitrekenen (hij staat ook in het vorige topic). Om af te vallen moet je ca. 500 kcal onder je onderhoudsniveau gaan zitten, om aan te komen 500 erboven. Hoe het zit als je door crashdiëten je stofwisseling om zeep hebt geholpen (weet niet of dat zo is natuurlijk, no offence!) weet ik niet. Ik neem aan dat de aantallen dan niet opgaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:05 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van BMR? Ik ben 1.73 en weeg 68 kilo..
Soms eet ik wel eens yoghurt met muesli
quote:
Ik las: een BMI van 1430quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:37 schreef Ewelina het volgende:
Volgens dat ding heb ik een BMR van 1430 en een onderhoudsniveau van 2217.
hm, er is al een paar keer gezegd 1200/1300 te weinig is toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:29 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Sterkte met je oma Nienna!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:53 schreef -Nienna- het volgende:
PF, ik zou ook de volwassene zijn en proberen het goed te maken. Het is dan aan hem wat hij er verder mee doet.
Plannen voor het avondeten zijn gewijzigd...vriendlief gaat sporten en ik ga zo meteen eerst met mijn vader richting ziekenhuis. Mijn oma is vanmiddag geopereerd.
Dus we eten apart....moet nog even verzinnen wat ik ga klaar maken als ik weer thuis ben.
Ik zou zo'n 4200 kg mogen wegen voor een BMI van 1430quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Ewelina het volgende:
Een BMI van 1430? Zou ik dan uberhaupt nog leven?
Onder de juiste kleren kun je vetjes goed verstoppenquote:En Vik, vond je me dan zo dik?
Nouououououquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Onder de juiste kleren kun je vetjes goed verstoppen![]()
.
Dat deed ik dus precies!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef kwakveense het volgende:
@ greys: zalmtompouce klinkt alleen smerig als je daarbij denkt aan banketbakkersroom met zalm
Het ging hier vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh, jij bent niet degene die een enkellange loszittende jurk heeft gekocht
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
We hebben zojuist een weekje Madeira geboekt
Mijn schoonouders komen dan een week hier in huis voor Bink en Boor
De enige week dat dat nog mogelijk was qua ons beider werk en de schoonouders is precies de week dat mijn eigen ouders ook op Madeira zitten![]()
Dat ga ik dus niet zeggen. Dan bel ik na een dag of twee 'Hai pap. Waar eten we vanavond?'. Whehehe. Ik heb er nu al zin in.
Ja leuke verrassing, maar wat nou als je toevallig naast ze zit in het vliegtuigquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
De enige week dat dat nog mogelijk was qua ons beider werk en de schoonouders is precies de week dat mijn eigen ouders ook op Madeira zitten![]()
Dat ga ik dus niet zeggen. Dan bel ik na een dag of twee 'Hai pap. Waar eten we vanavond?'. Whehehe. Ik heb er nu al zin in.
Zij gaan zaterdag 6 juni, wij komen zondag 7 juniquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja leuke verrassing, maar wat nou als je toevallig naast ze zit in het vliegtuig?
Whehe, dat zou echt heel grappig zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Nee, wel een sportschoolabbo!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh, jij bent niet degene die een enkellange loszittende jurk heeft gekocht
Ohh danquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij gaan zaterdag 6 juni, wij komen zondag 7 juni
Cardio kan volgens mij best twee dagen achter elkaar, als je verder geen spierpijn hebt ofzo. Volgens mij zijn er ook best veel mensen die elke dag buikspieroefeningen doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, wel een sportschoolabbo!
Which reminds me... ik heb gister daar ook gesport (spinning, loopband en buikspieroefeningen). Kan het kwaad om dan vandaag alweer te gaan?
Wel doen hoor! Het is echt zonde als je je mond voorbij praat!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:24 schreef Greys het volgende:
Ik verheug me er enorm op!Het wordt moeilijk om mijn mond te houden
Greysquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deed ik dus precies!![]()
Oh, ik moet nog even iets heel genants opbiechten
Ik vind deze versie van N&S mooi van een Simon & Garfunkel nummer
En ik ben normaal wel fan van S&G en niet zo van N&S
Speciaal rekening mee gehouden!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh dan![]()
Wel lief van jullie dat jullie de 7e pas gaan zodat je de 6e mijn cadeautje nog op de post kan doen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Speciaal rekening mee gehouden!![]()
Oh god, we vliegen om 06.20 uur.
En Heer G moet nog spelen zaterdagavondDus die is dan om 03.00 uur thuis ongeveer.
En we moeten om 03.15 weg. Whahahahahhahaa! Wat een chaos!
Heer G zijn reactie hierop:quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
dat wordt een rielekst nachtje dan.
Oh Heer G, zulks een stoere en mannelijke reactiequote:Op dinsdag 28 april 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G zijn reactie hierop:
Wélk nachtje...![]()
ze moeten nog wel een beetje oefenen op uitspraakquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deed ik dus precies!![]()
Oh, ik moet nog even iets heel genants opbiechten
Ik vind deze versie van N&S mooi van een Simon & Garfunkel nummer
En ik ben normaal wel fan van S&G en niet zo van N&S
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh Heer G, zulks een stoere en mannelijke reactiedie kan alleen van jou afkomen!
Oh men...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Speciaal rekening mee gehouden!![]()
Oh god, we vliegen om 06.20 uur.
En Heer G moet nog spelen zaterdagavondDus die is dan om 03.00 uur thuis ongeveer.
En we moeten om 03.15 weg. Whahahahahhahaa! Wat een chaos!
En haar vader die in geuren en kleuren vertelt over zijn nieuwe likdoorn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh men...
Gelukkig heb je daarna alle tijd om lekker bij te komen, met een drankje in het zonnetje.
Ik ga woensdag ook al (sportafspraak met vriendin) maar 3 dagen cardio achter elkaar lijkt me niet een heel strak plan, bedenk ik me netquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Cardio kan volgens mij best twee dagen achter elkaar, als je verder geen spierpijn hebt ofzo. Volgens mij zijn er ook best veel mensen die elke dag buikspieroefeningen doen.
Je kunt er altijd gewoon heen gaan en kijken hoe het gaat.
Nee, die bellen ze natuurlijk pas als ze daar zelf zin in hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En haar vader die in geuren en kleuren vertelt over zijn nieuwe likdoorn.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh Heer G, zulks een stoere en mannelijke reactiedie kan alleen van jou afkomen!
Greysie, vlieg je vanaf Rotjeknor of A'dam?
Mijn vader en likdoorns!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En haar vader die in geuren en kleuren vertelt over zijn nieuwe likdoorn.
Je hebt een mooie paps. Hij lijkt op iemand die bekend is. Kan er alleen niet opkomen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Kijk, stoer he, paps tijdens de Nijmeegse Vierdaagse
Ik weet niet wie de vader van Indie is... Ik dacht meer aan een beroemde acteurquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef P.F het volgende:
de vader van indie?
Ja, graag!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:45 schreef P.F het volgende:
ik wil activiteitsniveau 1 en 2 wel toelichten?
Ze bedoelt ws Indiana Jones en dan de vader van Indie = Sean Conneryquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de vader van Indie is... Ik dacht meer aan een beroemde acteur
(of is de vader van Indie actuer ende beroemd?)
Ik ben echt een gruwelijke n00b ende doosch waar het films, acteurs en namen betreftquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:00 schreef Viking84 het volgende:
Ze bedoelt ws Indiana Jones en dan de vader van Indie = Sean Connery.
Ja, PF?.
Hihi. Wat leuk om te horen! Zelf zie ik mijn vader niet als een mooie man, maar dat komt omdat ik er zo niet naar kijk natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt een mooie paps. Hij lijkt op iemand die bekend is. Kan er alleen niet opkomen...
Nou, je vader ziet er inderdaad goed uit hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihi. Wat leuk om te horen! Zelf zie ik mijn vader niet als een mooie man, maar dat komt omdat ik er zo niet naar kijk natuurlijkHij had altijd wel heul veel sjans bij de oudere meiden van de manege als hij als groepsleider mee ging op ponykamp en dan mee ging naar de disco
Dat snap ik wel (allebei; dat je er zelf niet zo naar kijkt en van de sjans). Maar ik vind dat ie een mooie karakterkop heeft. En dat kan nooit verkeerd zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
Hihi. Wat leuk om te horen! Zelf zie ik mijn vader niet als een mooie man, maar dat komt omdat ik er zo niet naar kijk natuurlijkHij had altijd wel heul veel sjans bij de oudere meiden van de manege als hij als groepsleider mee ging op ponykamp en dan mee ging naar de disco
Je gaat gewoon gezellig theeleuten?quote:
Huh.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:09 schreef P.F het volgende:
ik zit nu in de tram op weg naar merel. Uitleg geef ik vanavond.
Ziet er best lekker uit en ik houd niet eens van zalmquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
Kijk die zalmtompoucen er lekker uit zien!![]()
Volgens mij zijn die heerlijk, nu nog twintig minuutjes in de oven. Mjam!
[ afbeelding ]
Oh ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind dat ik ook een mooie paps heb (en nee, ik zet geen foto op internet, alleen al niet omdat ik geen foto online heb). Maar in z'n jonge jaren leek 'ie op Tom Cruise (vind ik dan
) en dat was best een mooie man voor 'ie eng hysterisch ging doen
.
Ons!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Greys het volgende:
Kijk die zalmtompoucen er lekker uit zien!![]()
Volgens mij zijn die heerlijk, nu nog twintig minuutjes in de oven. Mjam!
[ afbeelding ]
Oquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
Uitleg over de bewegingsniveaus, Vik!Niet over de gang naar Merel
Ja, dat staat vastquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ben benieuwd!Tom Cruise is nog steeds geen lelijkerd!
Wel een engerd (qua gedrag)
[..]
Ons!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:19 schreef Viking84 het volgende:
Grr. Mark en ik lopen tegelijkertijd naar de wc. Ik: "Niet gaan poepen!". 1 keer raden wat 'ie doet.
Eikel![]()
.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:19 schreef Viking84 het volgende:
Grr. Mark en ik lopen tegelijkertijd naar de wc. Ik: "Niet gaan poepen!". 1 keer raden wat 'ie doet.
Eikel![]()
.
Ik ben zo klaar, dus laat mij dan eerst even ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, want hij moet natuurlijk poepen om jou dwars te zitten!!
Dit is je straf omdat je dacht dat ik een BMI van 1430 had. Slecht karma wreekt zich onmiddelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben zo klaar, dus laat mij dan eerst even ofzo.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dit is je straf omdat je dacht dat ik een BMI van 1430 had. Slecht karma wreekt zich onmiddelijk
quote:
Ik gaf je nog het voordeel van de twijfelquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef motorbloempje het volgende:
ja , ik weet 't, ik wilde VIk even bijstaan
Ik heb geen slecht karma.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Slecht karma wreekt zich onmiddellijk.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:03 schreef Muis006 het volgende:
Waar is DaD! Ik heb een appeltje met haar te schillen.
De spullen die ik wil van die taartenshop zijn nog net geen 100 euro bij elkaaren nu zit ik heel, heel veel zelfdiscipline uit te oefenen om het niet te bestellen.
Dat doe ik welquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben zo klaar, dus laat mij dan eerst even ofzo.
NOUquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze had ik vorige week nog gemaakt...
Haal hem zo weer weg hoor
dus
Ik ben echt áltijd te traag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
dus
Nee, zeker geen windjack!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef Tinkepink het volgende:
Heb ik de foto gemist. Was het de strandfoto (?) uniekhoorn? Die waarop je een windjack aan hebt?
pmquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef Tinkepink het volgende:
Heb ik de foto gemist. Was het de strandfoto (?) uniekhoorn? Die waarop je een windjack aan hebt?
Mag ik ook?quote:
Als ik vrijdag loon heb ga ik wat dingetjes bestellen (roze/rode kleurstof, een smoother, een taartenzaag en mix voor biscuit) want ik wil voor mijn moeder een moederdagtaart maken! Kan ik alvast een keer oefenen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Ik ga morgen hopelijk naar De Tafel van 18, een taartdecoratiewinkeltje in Utrecht. Volgens mij moet ik m'n pinpas maar bij m'n vriend in bewaring geven dan! Maareuh, als je dingen koopt, en ze uiteindelijk niet meer wil, neem ik ze wel van je over hoor.
.
De moeder van m'n vriend vond de taart trouwens geweldig en durfde 'm niet eens aan te snijden. Meteen foto's maken en knuffels geven (aan mij, niet aan de taart), hehe. Alleen het vlindertje is wel gesneuveld tijdens de reis..
Zo, even verder lezen en af en toe even in de hachee roeren.
Ik dacht dat je dat al gevraagd had en wilde je net voor dramkont gaan uitmakenquote:
Heb bij jou LIEFS gezegd,gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet nu hoe uniekhoorn echt heet.
En zij is het levende bewijs dat iemand van Friese afkomst niet meteen de bouw van een Fries molenpaard hoeft te hebben.
En bij de rest niet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb bij jou LIEFS gezegd,gewoon omdat het kan
En de rest wel, hmm?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet nu hoe uniekhoorn echt heet.
En zij is het levende bewijs dat iemand van Friese afkomst niet meteen de bouw van een Fries molenpaard hoeft te hebben.
De zeurderitusquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef TJDoornbos het volgende:
AUW.......... dames wat voor blessure kan je krijgen van hard een trap oprennen? Heb pijn in bovenbeen die zeurderig aanvoelt. Net nou ik na zat te denken om te gaan sporten vanaf volgende maand....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |