abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:11:59 #101
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68459348
Nee wacht!

Eerst is er moederdag nog he.

Dus dan zou ik eventueel ook wat kunnen bakken,
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_68459356
Ik vraag altijd of mijn ouders me bellen maar dat doen ze ook nooit
pi_68459378
mn moeder smst me altijd als ze weer's op vakantie zijn, of een tripje maken dan krijg ik een live-verslag van wat ze eten, waar ze zijn en wat ze doen
Ja doei.
pi_68459523
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Misschien wil ze juist wel dat jij belt. Mijn mams doet dat ook. En als ik dan zeg ' ja, maar jij kan toch ook bellen!' , dan zegt ze: ' ja, maar ik weet niet wanneer jij bezig/druk bent enzo, dus kun je maar beter zelf bellen zodat ik je niet stoor'
Oja, dat zegt mijn moeder ook altijd! Best schattig.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? dinsdag 28 april 2009 @ 14:15:52 #105
70532 loveli
N
pi_68459527
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ik vind het stom dat m'n moeder niet belt. Dat m'n vader mij negeert: Oké. Maarrr ze heeft vakantie en ze kan best bellen. Vind ik.

En ja ik kan ook bellen, maar ik bel altijd al.
Drie opties. Of je wacht tot je moeder belt (en dat is frustrerend en teleurstellend), of je belt zelf.

Of je mailt haar met de vraag of ze je even belt
crap in = crap out
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:16:10 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68459540
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ik vind het stom dat m'n moeder niet belt. Dat m'n vader mij negeert: Oké. Maarrr ze heeft vakantie en ze kan best bellen. Vind ik.

En ja ik kan ook bellen, maar ik bel altijd al.
Jeetje PF, ik denk dat het tijd wordt voor een GOED GESPREK met je ouders. Ik krijg sterk het gevoel dat jullie langs elkaar heen communiceren. En dan niet gewoon een gesprekje in de huiskamer, maar bij een relatietherapeut ofzo. Dan kan jij kwijt wat jij kwijt wilt, je ouders wat zij kwijt willen (want ik blijf er van overtuigd dat ze het waarschijnljk niet eens zo slecht menen c.q. niet beter weten of wat dan ook). En dan goede afspraken maken en open zijn naar elkaar toe. Van beide kanten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_68459683
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Er zit in Den Haag toch ook een winkel?
In de Hoogstraat kennelijk. Daar kom ik zelden.
Ben wel zaterdag de winkel in de Leidsestraat even ingelopen. Geweldig mooie dingen, maar vooral dingen die je dus niet naar kantoor draagt ofzo. En behoorlijk prijzig.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:20:02 #108
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68459707
OMG OMG in dit topic moet ik even gepost hebben, ondanks dat ik aan het werk ben!

<nerdrage>

LEEEEROOOOOOOOY JEEENKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSSSSSS!!!

</nerdrage>

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:20:02 #109
229513 Blurred86
Live Positive
pi_68459708
mijn moeder belt me juist te vaak
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:21:04 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68459742
Ik háát bellen . Mijn telefoongesprekken zijn kort en zakelijk... Lange, nutteloze gesprekken over koetjes en kalfjes zijn echt niet mijn ding. Gewoon hup, waar bel je voor? Afspreken? Ok, waar en hoe laat? Daar en daar, ok, doei. Geneuzel .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:21:19 #111
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_68459751
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
OMG OMG in dit topic moet ik even gepost hebben, ondanks dat ik aan het werk ben!

<nerdrage>

LEEEEROOOOOOOOY JEEENKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSSSSSS!!!

</nerdrage>

Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:22:09 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_68459781
Muis!

En nu ga ik weer werken
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_68459843
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik háát bellen . Mijn telefoongesprekken zijn kort en zakelijk... Lange, nutteloze gesprekken over koetjes en kalfjes zijn echt niet mijn ding. Gewoon hup, waar bel je voor? Afspreken? Ok, waar en hoe laat? Daar en daar, ok, doei. Geneuzel .
Maar hoe doe je dat dan met mensen die je weinig ziet?
Ik zie mijn ouders maar eens in de paar weken, dus bellen of mailen is de enige manier om een beetje op de hoogte te blijven.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:25:22 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_68459892
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik zie mijn ouders maar eens in de paar weken, dus bellen of mailen is de enige manier om een beetje op de hoogte te blijven.
Mja, dat noemen we dan noodzakelijk kwaad . Maar ik vind het eigenlijk bloedirritant
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_68459912
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik ben ook geen fan, maar met mn moeder kan ik zo een uur zitten, MITS het echt te lang geleden is dat ik haar heb gesproken EN ik niet echt ergens anders mee bezig ben

Maar na dat uur heb ik 't dan ook wel weer even voor een tijdje gehad

en verder @PF: wat Tink zegt
Ja doei.
pi_68459963
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Misschien wil ze juist wel dat jij belt. Mijn mams doet dat ook. En als ik dan zeg ' ja, maar jij kan toch ook bellen!' , dan zegt ze: ' ja, maar ik weet niet wanneer jij bezig/druk bent enzo, dus kun je maar beter zelf bellen zodat ik je niet stoor'
Hmm ja mijn vader heeft ruzie met mij dus m'n moeder ook. Had haar net aan de lijn. Ze was blijkbaar vanochtend 10 minuutjes van m'n huis en normaal belt ze wel maar nu had ze daar blijkbaar geen zin in. En de rest van de week is al vol met uitstapjes dus het heeft sowieso geen zin om langs te gaan.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:27:30 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68459979
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik begrijp XM wel. En dan spreek ik ze gewoon niet. Of over een half jaartje ofzo
pi_68460064
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Hmm ja mijn vader heeft ruzie met mij dus m'n moeder ook. Had haar net aan de lijn. Ze was blijkbaar vanochtend 10 minuutjes van m'n huis en normaal belt ze wel maar nu had ze daar blijkbaar geen zin in. En de rest van de week is al vol met uitstapjes dus het heeft sowieso geen zin om langs te gaan.
ja.. ehm.. kut?

ik zou eens vragen of ze een keer willen praten (zoals Tink zei) of schrijf ze anders eens een lange brief als je het niet kunt/wilt zeggen face to face. Schrijf op hoe je je voelt en wat 't met je doet dat 't zo kut gaat en zo...
Ja doei.
pi_68460082
Ze woont 1.5 uur van mij vandaan (heeft geen rijbewijs) dus op zich vond ik het wel een goed moment
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 april 2009 @ 14:30:38 #120
163650 Greys
pi_68460116
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Helemaal eensch

Wij hebben een Playstaion 1, een Playstation 2, een Playstation 3, een stuk of 4 Gameboys, een PSP, een DS, een Nintendo 64 en een Gamecube... Gelukkig hebben de kinderen ook nog een eigen computer om spelletjes op te spelen. Voor als het een keer regent zeg maar
Met welk gedeelte was je het precies eensch dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68460192
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Je vader heeft ruzie met jou? Wat is dat voor kleuterschool-actie? "Zij is stom, wij hebben ruzie met haar" ofzo Je kunt toch alleen ruzie hebben als je bij elkaar bent, dat is toch niet een staat?
En wat heb je dan voor vreselijks gedaan dat je moeder niet de kant van haar kind kiest?
pi_68460195
Hoe het voelt? Wel jammer dat uit huis gaan betekent niet meer zien. Want als ik zie hoe het bij de BF ga denk ik: oké zo kan het dus ook..

Maar het is niet heel erg of zo, het kan altijd erger.
pi_68460300
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je vader heeft ruzie met jou? Wat is dat voor kleuterschool-actie? "Zij is stom, wij hebben ruzie met haar" ofzo Je kunt toch alleen ruzie hebben als je bij elkaar bent, dat is toch niet een staat?
En wat heb je dan voor vreselijks gedaan dat je moeder niet de kant van haar kind kiest?
Het is meer dat mijn vader heel kwaad is en mijn moeder dan nooit iets zegt. Maar dan doet ze ook niet heel aardig tegen mij. Ze zal nooit echt boos worden, het is vooral dat ze niks zegt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 14:35:19 #124
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_68460315
PF, zeggen jouw ouders letterlijk dat ze ruzie met je hebben of dat ze boos op je zijn? Heeft je moeder dat ook zo gezegd? Of denk jij dat alleen maar op basis van een wat koele reactie?

En waarom ga je niet eens naar een relatietherapeut ofzo. Of naar stichting Jeugd en Gezin of een mediator ofzo. Misschien heeft de kindertelefoon nog wel wat adressen van mensen die kunnen bemiddelen. Want dit klinkt allemaal heel raar.

Óf je ouders kunnen beticht worden van raar kinderachtig gedrag of zelfs verwaarlozing op een bepaalde manier
óf jij begrijpt het allemaal niet goed en er is niet zo veel aan de hand
óf er is iets heel anders aan de hand
óf het is een combinatie van boven.

In ieder geval klopt de manier waarop jullie met elkaar omgaan niet. Dit gaat verder dan normale puberteitruzietjes.
pi_68460324
Nou, en dat kun je ze toch zeggen? Dat je ze mist en dat je ondanks dat je weg bent nog wel (regelmatig) goed contact wilt? Etc.

Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')