Oja, dat zegt mijn moeder ook altijd! Best schattig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien wil ze juist wel dat jij belt. Mijn mams doet dat ook. En als ik dan zeg ' ja, maar jij kan toch ook bellen!' , dan zegt ze: ' ja, maar ik weet niet wanneer jij bezig/druk bent enzo, dus kun je maar beter zelf bellen zodat ik je niet stoor'
Drie opties. Of je wacht tot je moeder belt (en dat is frustrerend en teleurstellend), of je belt zelf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ik vind het stom dat m'n moeder niet belt. Dat m'n vader mij negeert: Oké. Maarrr ze heeft vakantie en ze kan best bellen. Vind ik.
En ja ik kan ook bellen, maar ik bel altijd al.
Jeetje PF, ik denk dat het tijd wordt voor een GOED GESPREK met je ouders. Ik krijg sterk het gevoel dat jullie langs elkaar heen communiceren. En dan niet gewoon een gesprekje in de huiskamer, maar bij een relatietherapeut ofzo. Dan kan jij kwijt wat jij kwijt wilt, je ouders wat zij kwijt willen (want ik blijf er van overtuigd dat ze het waarschijnljk niet eens zo slecht menen c.q. niet beter weten of wat dan ook). En dan goede afspraken maken en open zijn naar elkaar toe. Van beide kanten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
Hm.. Ik vind het stom dat m'n moeder niet belt. Dat m'n vader mij negeert: Oké. Maarrr ze heeft vakantie en ze kan best bellen. Vind ik.
En ja ik kan ook bellen, maar ik bel altijd al.
In de Hoogstraat kennelijk. Daar kom ik zelden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er zit in Den Haag toch ook een winkel?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
OMG OMG in dit topic moet ik even gepost hebben, ondanks dat ik aan het werk ben!
<nerdrage>
LEEEEROOOOOOOOY JEEENKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINSSSSSS!!!
</nerdrage>
Maar hoe doe je dat dan met mensen die je weinig ziet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik háát bellen. Mijn telefoongesprekken zijn kort en zakelijk... Lange, nutteloze gesprekken over koetjes en kalfjes zijn echt niet mijn ding. Gewoon hup, waar bel je voor? Afspreken? Ok, waar en hoe laat? Daar en daar, ok, doei. Geneuzel
.
Mja, dat noemen we dan noodzakelijk kwaadquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan met mensen die je weinig ziet?
Ik zie mijn ouders maar eens in de paar weken, dus bellen of mailen is de enige manier om een beetje op de hoogte te blijven.
ik ben ook geen fan, maar met mn moeder kan ik zo een uur zitten, MITS het echt te lang geleden is dat ik haar heb gesproken EN ik niet echt ergens anders mee bezig benquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik háát bellen. Mijn telefoongesprekken zijn kort en zakelijk... Lange, nutteloze gesprekken over koetjes en kalfjes zijn echt niet mijn ding. Gewoon hup, waar bel je voor? Afspreken? Ok, waar en hoe laat? Daar en daar, ok, doei. Geneuzel
.
Hmm ja mijn vader heeft ruzie met mij dus m'n moeder ook. Had haar net aan de lijn. Ze was blijkbaar vanochtend 10 minuutjes van m'n huis en normaal belt ze wel maar nu had ze daar blijkbaar geen zin in. En de rest van de week is al vol met uitstapjes dus het heeft sowieso geen zin om langs te gaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien wil ze juist wel dat jij belt. Mijn mams doet dat ook. En als ik dan zeg ' ja, maar jij kan toch ook bellen!' , dan zegt ze: ' ja, maar ik weet niet wanneer jij bezig/druk bent enzo, dus kun je maar beter zelf bellen zodat ik je niet stoor'
Ik begrijp XM wel. En dan spreek ik ze gewoon niet. Of over een half jaartje ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan met mensen die je weinig ziet?
Ik zie mijn ouders maar eens in de paar weken, dus bellen of mailen is de enige manier om een beetje op de hoogte te blijven.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmm ja mijn vader heeft ruzie met mij dus m'n moeder ook. Had haar net aan de lijn. Ze was blijkbaar vanochtend 10 minuutjes van m'n huis en normaal belt ze wel maar nu had ze daar blijkbaar geen zin in. En de rest van de week is al vol met uitstapjes dus het heeft sowieso geen zin om langs te gaan.
Met welk gedeelte was je het precies eensch dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helemaal eensch
Wij hebben een Playstaion 1, een Playstation 2, een Playstation 3, een stuk of 4 Gameboys, een PSP, een DS, een Nintendo 64 en een Gamecube... Gelukkig hebben de kinderen ook nog een eigen computer om spelletjes op te spelen. Voor als het een keer regent zeg maar
Je vader heeft ruzie met jou? Wat is dat voor kleuterschool-actie? "Zij is stom, wij hebben ruzie met haar" ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmm ja mijn vader heeft ruzie met mij dus m'n moeder ook. Had haar net aan de lijn. Ze was blijkbaar vanochtend 10 minuutjes van m'n huis en normaal belt ze wel maar nu had ze daar blijkbaar geen zin in. En de rest van de week is al vol met uitstapjes dus het heeft sowieso geen zin om langs te gaan.
Het is meer dat mijn vader heel kwaad is en mijn moeder dan nooit iets zegt. Maar dan doet ze ook niet heel aardig tegen mij. Ze zal nooit echt boos worden, het is vooral dat ze niks zegt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je vader heeft ruzie met jou? Wat is dat voor kleuterschool-actie? "Zij is stom, wij hebben ruzie met haar" ofzoJe kunt toch alleen ruzie hebben als je bij elkaar bent, dat is toch niet een staat?
En wat heb je dan voor vreselijks gedaan dat je moeder niet de kant van haar kind kiest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |