quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:03 schreef Muis006 het volgende:
Waar is DaD! Ik heb een appeltje met haar te schillen.
De spullen die ik wil van die taartenshop zijn nog net geen 100 euro bij elkaaren nu zit ik heel, heel veel zelfdiscipline uit te oefenen om het niet te bestellen.
Dat doe ik welquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben zo klaar, dus laat mij dan eerst even ofzo.
NOUquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze had ik vorige week nog gemaakt...
Haal hem zo weer weg hoor
dus
Ik ben echt áltijd te traag.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
dus
Nee, zeker geen windjack!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef Tinkepink het volgende:
Heb ik de foto gemist. Was het de strandfoto (?) uniekhoorn? Die waarop je een windjack aan hebt?
pmquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef Tinkepink het volgende:
Heb ik de foto gemist. Was het de strandfoto (?) uniekhoorn? Die waarop je een windjack aan hebt?
Mag ik ook?quote:
Als ik vrijdag loon heb ga ik wat dingetjes bestellen (roze/rode kleurstof, een smoother, een taartenzaag en mix voor biscuit) want ik wil voor mijn moeder een moederdagtaart maken! Kan ik alvast een keer oefenen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Ik ga morgen hopelijk naar De Tafel van 18, een taartdecoratiewinkeltje in Utrecht. Volgens mij moet ik m'n pinpas maar bij m'n vriend in bewaring geven dan! Maareuh, als je dingen koopt, en ze uiteindelijk niet meer wil, neem ik ze wel van je over hoor.
.
De moeder van m'n vriend vond de taart trouwens geweldig en durfde 'm niet eens aan te snijden. Meteen foto's maken en knuffels geven (aan mij, niet aan de taart), hehe. Alleen het vlindertje is wel gesneuveld tijdens de reis..
Zo, even verder lezen en af en toe even in de hachee roeren.
Ik dacht dat je dat al gevraagd had en wilde je net voor dramkont gaan uitmakenquote:
Heb bij jou LIEFS gezegd,gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet nu hoe uniekhoorn echt heet.
En zij is het levende bewijs dat iemand van Friese afkomst niet meteen de bouw van een Fries molenpaard hoeft te hebben.
En bij de rest niet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb bij jou LIEFS gezegd,gewoon omdat het kan
En de rest wel, hmm?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet nu hoe uniekhoorn echt heet.
En zij is het levende bewijs dat iemand van Friese afkomst niet meteen de bouw van een Fries molenpaard hoeft te hebben.
De zeurderitusquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef TJDoornbos het volgende:
AUW.......... dames wat voor blessure kan je krijgen van hard een trap oprennen? Heb pijn in bovenbeen die zeurderig aanvoelt. Net nou ik na zat te denken om te gaan sporten vanaf volgende maand....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |