Dat deed ik dus precies!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef kwakveense het volgende:
@ greys: zalmtompouce klinkt alleen smerig als je daarbij denkt aan banketbakkersroom met zalm
Het ging hier vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh, jij bent niet degene die een enkellange loszittende jurk heeft gekocht
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
We hebben zojuist een weekje Madeira geboekt
Mijn schoonouders komen dan een week hier in huis voor Bink en Boor
De enige week dat dat nog mogelijk was qua ons beider werk en de schoonouders is precies de week dat mijn eigen ouders ook op Madeira zitten![]()
Dat ga ik dus niet zeggen. Dan bel ik na een dag of twee 'Hai pap. Waar eten we vanavond?'. Whehehe. Ik heb er nu al zin in.
Ja leuke verrassing, maar wat nou als je toevallig naast ze zit in het vliegtuigquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
De enige week dat dat nog mogelijk was qua ons beider werk en de schoonouders is precies de week dat mijn eigen ouders ook op Madeira zitten![]()
Dat ga ik dus niet zeggen. Dan bel ik na een dag of twee 'Hai pap. Waar eten we vanavond?'. Whehehe. Ik heb er nu al zin in.
Zij gaan zaterdag 6 juni, wij komen zondag 7 juniquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja leuke verrassing, maar wat nou als je toevallig naast ze zit in het vliegtuig?
Whehe, dat zou echt heel grappig zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Nee, wel een sportschoolabbo!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh, jij bent niet degene die een enkellange loszittende jurk heeft gekocht
Ohh danquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij gaan zaterdag 6 juni, wij komen zondag 7 juni
Cardio kan volgens mij best twee dagen achter elkaar, als je verder geen spierpijn hebt ofzo. Volgens mij zijn er ook best veel mensen die elke dag buikspieroefeningen doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, wel een sportschoolabbo!
Which reminds me... ik heb gister daar ook gesport (spinning, loopband en buikspieroefeningen). Kan het kwaad om dan vandaag alweer te gaan?
Wel doen hoor! Het is echt zonde als je je mond voorbij praat!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:24 schreef Greys het volgende:
Ik verheug me er enorm op!Het wordt moeilijk om mijn mond te houden
Greysquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deed ik dus precies!![]()
Oh, ik moet nog even iets heel genants opbiechten
Ik vind deze versie van N&S mooi van een Simon & Garfunkel nummer
En ik ben normaal wel fan van S&G en niet zo van N&S
Speciaal rekening mee gehouden!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohh dan![]()
Wel lief van jullie dat jullie de 7e pas gaan zodat je de 6e mijn cadeautje nog op de post kan doen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Speciaal rekening mee gehouden!![]()
Oh god, we vliegen om 06.20 uur.
En Heer G moet nog spelen zaterdagavondDus die is dan om 03.00 uur thuis ongeveer.
En we moeten om 03.15 weg. Whahahahahhahaa! Wat een chaos!
Heer G zijn reactie hierop:quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
dat wordt een rielekst nachtje dan.
Oh Heer G, zulks een stoere en mannelijke reactiequote:Op dinsdag 28 april 2009 17:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G zijn reactie hierop:
Wélk nachtje...![]()
ze moeten nog wel een beetje oefenen op uitspraakquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat deed ik dus precies!![]()
Oh, ik moet nog even iets heel genants opbiechten
Ik vind deze versie van N&S mooi van een Simon & Garfunkel nummer
En ik ben normaal wel fan van S&G en niet zo van N&S
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh Heer G, zulks een stoere en mannelijke reactiedie kan alleen van jou afkomen!
Oh men...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Speciaal rekening mee gehouden!![]()
Oh god, we vliegen om 06.20 uur.
En Heer G moet nog spelen zaterdagavondDus die is dan om 03.00 uur thuis ongeveer.
En we moeten om 03.15 weg. Whahahahahhahaa! Wat een chaos!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |