abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68365351
Het vorige deel: Slank #682 - met aardbeien

Zonder plaatje, dit keer

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 13:49:42 #2
163650 Greys
pi_68365377
TT Ik was bang voor het plaatje in de OP toen ik het topic opende
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:50:41 #3
236335 neen
schone schijn
pi_68365396
Goeie TT
het lijkt niet wat het is
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 13:51:47 #4
163650 Greys
pi_68365411
Co, Nathalie van Idols gaat meedoen met Dancing With The Stars!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68365416
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
Jouw vader heeft niet veel zelfbeheersing, PF... Wat had hem zo boos gemaakt?

*lang kutverhaal alert*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:52:28 #6
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68365424
Ik dacht bij de nieuwe TT aan "waar PF een bril nodig heeft" oid
pi_68365429
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef Greys het volgende:
Maar die schoenen moeten dus nog gewoon in huis zijn dus PF?
Ligt die andere niet onder de bank o.i.d.? Of heeft je moeder de andere schoen niet ergens gezien?
Die speelt doof stommetje en ging door met de afwas (om 1:30??)
En ik vroeg of ze wist waar m'n schoenen waren maar ze zei dat ze geen idee had waar ik het over heb.

Ouders
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:55:24 #8
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68365466
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef P.F het volgende:

[..]

*lang kutverhaal alert*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus PF, ik zou ff uit de buurt blijven, laat het even rusten dan kan je pa ook even afkoelen
  zaterdag 25 april 2009 @ 13:56:36 #9
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_68365491
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef P.F het volgende:

[..]

*lang verhaal*

Ik vind het maar naar en ik zou liever hebben dat we er gewoon over konden praten of zo.
Oh PieF wat een naar verhaal! Ik zit echt met verbazing te lezen, praat je vader echt zo tegen je? Kan me er niets bij voorstellen dat iemand zo tegen zijn kind praat... En dan de ignorance-treatment nu dan erbij. Hoop dat jullie het snel weer in orde hebben samen. *knuffel*
Prrrrr
pi_68365504
Pfff ik schrok me dood net, van dat gezin in Luxemburg.. mijn ouders + zusje zijn op vakantie, op weg naar Italie, en die belden om een uur of 9 dat ze in Luxemburg waren.

Dus ik lees dat bericht, meteen maar gebeld, maar ze zijn het gelukkig niet.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 13:59:04 #11
163650 Greys
pi_68365538
Hmz. Op zich heeft je vader gebeld dat het niet hoefde, dat jij niet op nam kon hij weinig aan doen natuurlijk.
Dus daar snap ik eerlijk gezegd niet dat jij 'zó boos' en witheet werd enzo toen hij later belde.
Hoe hij vervolgens dan weer boos op jou wordt gaat natuurlijk helemaal nergens over. Als mijn vader mij 'kankerhoer' zou noemen zou ik hem nooit meer hoeven zien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68365539
M'n moeder: ja je moet ook niet zo vloeken he. En je kon nu toch lekker rustig aandoen

GODVERDOMME. Ik ben weer zo kwaad. ZOO kwaad. Ik hoop ze echt maanden niet te zien.
pi_68365550
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:59 schreef P.F het volgende:
M'n moeder: ja je moet ook niet zo vloeken he. En je kon nu toch lekker rustig aandoen

GODVERDOMME. Ik ben weer zo kwaad. ZOO kwaad. Ik hoop ze echt maanden niet te zien.
He, wat naar allemaal. Sterkte ermee !

Hoewel ik wel met Greys eens ben, ik begrijp ook niet dat jij kwaad werd?
pi_68365562
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Hmz. Op zich heeft je vader gebeld dat het niet hoefde, dat jij niet op nam kon hij weinig aan doen natuurlijk.
Dus daar snap ik eerlijk gezegd niet dat jij 'zó boos' en witheet werd enzo toen hij later belde.
Hoe hij vervolgens dan weer boos op jou wordt gaat natuurlijk helemaal nergens over. Als mijn vader mij 'kankerhoer' zou noemen zou ik hem nooit meer hoeven zien.
Nou omdat ik nu gedwongen werd in de spits te rijden (twee uur!!!) terwijl ik wou studeren. En dat ik anders in 20 minuutjes na de file naar huis was gegaan en tot 20:00 was gaan studeren.
Ipv van 15:00 tot 16:00.

Ik pas mijn hele dag op hem aan en dan zegt hij: O nee laat maar. We gaan wel met de motor. Bedenk dat dan eerder, niet als ik al onderweg ben.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:01:07 #15
163650 Greys
pi_68365564
Had jij ook op je vader lopen vloeken dan?
Ik snap ook niet zo goed dat je zo boos op hem werd in eerste instantie? Plannen kunnen toch wijzigen en hij belde toch netjes?

Nogmaals: dat praat natuurlijk NIET (nooit!) goed dat hij jou kankerhoer noemt. Never.
Maar ik probeer uit te vissen waarom jij in eerste instantie zo enorm boos werd toen hij belde?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68365585
Ik heb gezegd: Godverdomme waarom zeg je dit nu ik al onderweg ben. Nu sta ik vast in een file.
"Ja je kan toch terug rijden"

Nee daar word ik blij van.
pi_68365590
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
Had jij ook op je vader lopen vloeken dan?
Ik snap ook niet zo goed dat je zo boos op hem werd in eerste instantie? Plannen kunnen toch wijzigen en hij belde toch netjes?

Nogmaals: dat praat natuurlijk NIET (nooit!) goed dat hij jou kankerhoer noemt. Never.
Maar ik probeer uit te vissen waarom jij in eerste instantie zo enorm boos werd toen hij belde?
Nou als je godverdomme vergelijkt met kankerhoer, dan wel.

Hij belde niet netjes. Hij belde hartstikke laat toen ik al lang en breed onderweg was.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:03:08 #18
163650 Greys
pi_68365596
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou omdat ik nu gedwongen werd in de spits te rijden (twee uur!!!) terwijl ik wou studeren. En dat ik anders in 20 minuutjes na de file naar huis was gegaan en tot 20:00 was gaan studeren.
Ipv van 15:00 tot 16:00.

Ik pas mijn hele dag op hem aan en dan zegt hij: O nee laat maar. We gaan wel met de motor. Bedenk dat dan eerder, niet als ik al onderweg ben.
Misschien dachten zij iets makkelijker... Je moest om 18.00 uur daar zijn, hij dacht vast als hij een uur eerder belde (om 17.00 uur heeft hij twee keer gebeld zei je, maar je nam niet op) dat hij dan op tijd zou zijn.
En het is hun auto natuurlijk Dus jij ziet het als dat jij ze een plezier doet door die auto te brengen, zij vinden het niet meer dan logisch en vonden het waarschijnlijk heel normaal dat ze een uur van te voren belden dat het toch op het laatste moment niet meer hoefde. Sterker nog, ze dachten jou er een plezier mee te doen ben ik bang.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:04:08 #19
163650 Greys
pi_68365613
PF, ik val je niet aan he. Ik probeer het te begrijpen
Echt. Ik zou het nooit pikken dat mijn vader me zo zou noemen. Snap dat je je nu echt klote voelt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:04:59 #20
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68365633
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien dachten zij iets makkelijker... Je moest om 18.00 uur daar zijn, hij dacht vast als hij een uur eerder belde (om 17.00 uur heeft hij twee keer gebeld zei je, maar je nam niet op) dat hij dan op tijd zou zijn.
En het is hun auto natuurlijk Dus jij ziet het als dat jij ze een plezier doet door die auto te brengen, zij vinden het niet meer dan logisch en vonden het waarschijnlijk heel normaal dat ze een uur van te voren belden dat het toch op het laatste moment niet meer hoefde. Sterker nog, ze dachten jou er een plezier mee te doen ben ik bang.
yep, daar zit wat in
pi_68365641
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Vrijdag middag, spits, file? Hij rijd er iedere dag in, dan weet je toch dat ik daar rekening mee hou.

Maar goed het probleem van die auto lenen is ook opgelost. Die leen ik dus nooit meer. (Dat was om dat matras te kopen.) En natuurlijk is het aardig dat ik die auto mag lenen, maar dat is ook alleen maar omdat hij te beroerd is om bijv te helpen met verhuizen heb ik ook allemaal zelf gedaan.
pi_68365674
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
Echt. Ik zou het nooit pikken dat mijn vader me zo zou noemen. Snap dat je je nu echt klote voelt
Nee snap ik en ik probeer ook niet boos te doen maar ik ben gewoon heel boos.
Vooral omdat m'n moeder niet eens kan begrijpen dat niemand twee uur voor zijn plezier in de file staat. En dat ze ook nog eens boos is dat ik niet mee heb gegeten en de keuken niet op heb geruimd.

(Ik heb nooit gevraagd om mee te eten en waarom zou ik haar keuken opruimen als ik niet eens in haar huis ben geweest )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:07:04 #23
163650 Greys
pi_68365679
Het is in elk geval goed dat je op jezelf bent meissie, nu.
Wat meer afstand zal jullie goed doen denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68365690
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:04 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

yep, daar zit wat in
Als ik die auto niet had dan was ik niet eens naar hun gegaan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:07:35 #25
163650 Greys
pi_68365692
Keuken opruimen als je er niet geweest bent slaat echt nergens op nee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:08:09 #26
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68365705
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind dat PF's pa nogal het foute voorbeeld geeft als ie zo zn zelfbeheersing verliest, komaan zeg niet normaal meer
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:08:29 #27
163650 Greys
pi_68365715
Maar PFje, je hebt wel eens gezegd dat je ze af en toe zo mist als je ze een paar dagen niet hebt gezien.
Dat snap ik dan niet zo? Of mis je dan 'wat had kunnen zijn als het goed ging?'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68365721
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
Het is in elk geval goed dat je op jezelf bent meissie, nu.
Wat meer afstand zal jullie goed doen denk ik.
Ben ik ook blij om. Normaal zei hij: Ik flikker je het huis uit.

En nu zei ik: Ik voel mij erg welkom hier Fijn.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:09:01 #29
163650 Greys
pi_68365727
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ik vind dat PF's pa nogal het foute voorbeeld geeft als ie zo zn zelfbeheersing verliest, komaan zeg niet normaal meer
Dat zeg ik toch ook? Ik zeg toch dat ik dat ook nooit zou pikken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68365732
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef Greys het volgende:
Maar PFje, je hebt wel eens gezegd dat je ze af en toe zo mist als je ze een paar dagen niet hebt gezien.
Dat snap ik dan niet zo? Of mis je dan 'wat had kunnen zijn als het goed ging?'.
De eerste maand heb ik ze wel gemist. Maar nu eigenlijk helemaal niet meer.
pi_68365784
Ik ben ook geen engeltje of zo. Ik word ook wel eens heel kwaad en dan weet ik niet zo goed wat ik daar mee moet doen, behalve mezelf tegen een boom rijden - maar dan bedenk ik weer dat die auto best een goede kreukelzone heeft.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:11:12 #32
163650 Greys
pi_68365789
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:09 schreef P.F het volgende:

[..]

De eerste maand heb ik ze wel gemist. Maar nu eigenlijk helemaal niet meer.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja
Echt klote dat het zo gaat zeg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68365811
PF dikke kus!
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou. Ik vind je hartstikke leuk (als dat waar is) maar ik heb geen gevoelens voor je, en die zullen er ook nooit komen,
-Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.

Tenzij je heel opdringerig bent (tien keer de hint niet snappen vijf keer de boodschap niet begrijpen)
Dan zou ik zeggen. JIJ-IK --> Gaat niet werken. Nu niet. Nooit niet. Si?
Ja dat zou normaal zijn maar collega van me deed het iets anders waardoor ik me beetje lullig voelde dat ik zo eerlijk geweest was vorige week
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:13:10 #34
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68365825
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook? Ik zeg toch dat ik dat ook nooit zou pikken?
Oh ik was 't ook met je eens hoor, ik zou m lekker in zn sop gaar laten koken als ik PF was.
pi_68365833
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja
Echt klote dat het zo gaat zeg.
Nou ja het is al een jaar of zo niet "zo" gegaan.
Normaal als ik thuis kwam dan waren ze gewoon weg. En m'n broertje is game verslaafd dus die wil ook nooit iets leuks doen.

Dus ik kom maar iets van 1 dag in de 1-2 weken thuis.. Het is dat de BF het bij mij thuis zo leuk vind anders zou ik veel minder vaak gaan.

Ik ben altijd jaloers als er voor hem dan een welkoms comité voor de deur staat en dat zijn moeder haar werk speciaal verzet en zo. Als ik dan thuis kom is het zo van. Hallo? Hallo? Ooo.. Jullie zijn naar een bijeenkomst voor rotsplantjes liefhebbers. Oké. Nou. Dan volgende week maar weer een poging.
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:14:59 #36
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_68365862
@ PF ik herken het wel een beetje, toen ik net op kamers ging ging eht alleen amar slechter met mij en mn ouders, weet niet precies waarom, maar het ging gewoon niet meer... en toen na een poosje ging eht juist beter. hoop dat t bij jou ook bijtrekt al snap ik niet echt hoe jouw ouders doen soms, wat je vertelt
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_68365895
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:13 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Oh ik was 't ook met je eens hoor, ik zou m lekker in zn sop gaar laten koken als ik PF was.
Mja, hij had mij toegezegd te steunen in boekengeld etc. En dat heeft ie nog niet echt gedaan en nu sta ik rood en m'n spaargeld is op en ik wil het graag geregeld hebben.
En ik wil nog graag drie dingen scannen maar ik weet niet hoe de nieuwe scanner werkt.
En ik wil graag m'n telefoon in de auto opladen zodat ik foto's kan maken maar ik mag de auto niet echt meer in.

Dus ik heb hem uit praktische overwegingen wel nodig. Hmpf.
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:17:12 #38
236335 neen
schone schijn
pi_68365913
Weet je, als mensen boos zijn zeggen ze wel eens dingen die ze eigenlijk niet menen. Ik maak me er zelf ook schuldig aan en anderen doen dat zeker ook, gewoon even laten berusten, het blijven natuurlijk ook wel je ouders.
het lijkt niet wat het is
pi_68365937
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:14 schreef kwakveense het volgende:
@ PF ik herken het wel een beetje, toen ik net op kamers ging ging eht alleen amar slechter met mij en mn ouders, weet niet precies waarom, maar het ging gewoon niet meer... en toen na een poosje ging eht juist beter. hoop dat t bij jou ook bijtrekt al snap ik niet echt hoe jouw ouders doen soms, wat je vertelt
Ik ben echt niet de meest leuke persoon op aarde. Echt niet. Ik kan heel boos worden op de BF, maar ook weer niet in het onredelijke.

De BF denkt dat onze twee persoonlijkheden gewoon botsen. (Hij heeft alleen interesse in zichzelf - ik heb een hekel aan saaie slome mensen)

Het is op zich best fijn dat ik eindelijk WAT tegen gas krijg. De BF en huisgenootjes enz. behandelen mij een beetje als de kleine prinses/kleine dicator. Maar gaan nooit echt tegen mijn eisen in. Alle agressie en huilerigheid van de afgelopen weken is wel in een klap weg en ik voel mij goehoehoed. Dus dat is wel fijn ( )
Negatieve aandacht is ook aandacht.
pi_68366015
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef P.F het volgende:

[..]

Mja, hij had mij toegezegd te steunen in boekengeld etc. En dat heeft ie nog niet echt gedaan en nu sta ik rood en m'n spaargeld is op en ik wil het graag geregeld hebben.
En ik wil nog graag drie dingen scannen maar ik weet niet hoe de nieuwe scanner werkt.
En ik wil graag m'n telefoon in de auto opladen zodat ik foto's kan maken maar ik mag de auto niet echt meer in.

Dus ik heb hem uit praktische overwegingen wel nodig. Hmpf.
En daar pakt die je helaas op
pi_68366023
Ik wil nu best zeggen "O nee ik maak hier een P.F topic van en dat wil ik niet " maar ik heb daar niet echt een mening over. Wel is het zo dat dit topic wel erg veel posts over mij heeft en ik ben wel een beetje klaar met mij

En ik ga nu iedereens reactie nog eens rustig overlezen.

En ik heb een nieuwe mantra *met honing vang je meer vliegen dan azijn* en als ik die vaak genoeg murmel blijft ie vast hangen !
pi_68366037
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:21 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

En daar pakt die je helaas op
Ja !

Je kent het spelletje ?
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:22:48 #43
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_68366051
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:17 schreef neen het volgende:
Weet je, als mensen boos zijn zeggen ze wel eens dingen die ze eigenlijk niet menen. Ik maak me er zelf ook schuldig aan en anderen doen dat zeker ook, gewoon even laten berusten, het blijven natuurlijk ook wel je ouders.
Komop man, dat hij zegt van: "Ik ga je terugpakken" &zo zou ik écht niet pikken, kinderachtige vent
pi_68366079
Ik dacht er aan om hem op te nemen en het naar zijn baas te mailen. (evol plan )
Moar toen dacht ik daar heb ik alleen mijzelf mee, en dat is ook kinderachtig.

Maar ik zou hem echt een keer moeten opnemen en het dan mailen. Als hij gedronken heeft en ik heb geen zin om 2 uur naar z'n stomme liedjes te luisteren. Als in: zitten en de tekst te analyseren. Dan gaat hij ook door het lint en haat hij mij 4 life en zo.

Dus ik kan hem sowieso niet echt meer serieus nemen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:25:37 #45
163650 Greys
pi_68366099
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:11 schreef P.F het volgende:
Ik ben ook geen engeltje of zo. Ik word ook wel eens heel kwaad en dan weet ik niet zo goed wat ik daar mee moet doen, behalve mezelf tegen een boom rijden - maar dan bedenk ik weer dat die auto best een goede kreukelzone heeft.
Nou niet van die enge dingen gaan zeggen hoor.
Natuurlijk wil je niet tegen een boom rijden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68366149
Nee niet echt-echt-echt. Dan denk ik er over na wat de gevolgen zijn en dan denk ik, nee, dat is te attention whore. Slecht idee.
Maar dan heb ik zo veel boosheid en weet ik niet wat ik er mee moet doen. Praten lukt dan vaak niet, dan ga ik huilen en voel ik mij zwak waardoor ik NOG bozer word en vooral op mijzelf.

Ik denk dat ik misschien weer op kickboksen moet gaan, dat werkte echt super.
pi_68366155
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja !

Je kent het spelletje ?
Bij mij wordt de internetkabel er altijd uitgetrokken tijdens een ruzie, of wordt er gedreigd de leuke dingen af te zeggen. Ik ken het spel ook . Maar bij jou is het nog wel wat vergaander.

Wat doet je vader kinderachtig. Als je ouders lelijke dingen over je zeggen, komt toch vaak vrij hard aan Laat die maar even afkoelen . Zou een tijdje wat afstand (en dan niet meteen contact verbreken) of wat leuks afspreken (dus speciaal iets gaan doen samen, zodat zij ook geen andere plannen hebben) de relatie verbeteren? Dat heb ik met mn moeder gedaan: samen zwemmen, is voor ons allebei ontspannend en zo ben je op een léuke manier bij elkaar ipv ruzie te maken. En als je even afleiding wil hebben: kunnen samen naar de stad gaan oid, ik ben toch thuis en over een halve week vakantie .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:29:36 #48
163650 Greys
pi_68366194
Wat vindt de BF dan zo leuk bij jou thuis PF? Als je ouders er nooit zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 april 2009 @ 14:32:18 #49
163650 Greys
pi_68366241
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:27 schreef P.F het volgende:
Nee niet echt-echt-echt. Dan denk ik er over na wat de gevolgen zijn en dan denk ik, nee, dat is te attention whore. Slecht idee.
Maar dan heb ik zo veel boosheid en weet ik niet wat ik er mee moet doen. Praten lukt dan vaak niet, dan ga ik huilen en voel ik mij zwak waardoor ik NOG bozer word en vooral op mijzelf.

Ik denk dat ik misschien weer op kickboksen moet gaan, dat werkte echt super.
Ik ken dat gevoel hoor. Dat je zo vol frustratie zit dat je gewoon niet weet waar je met jezelf naartoe moet.

Maar als kickboksen super werkte, meteen gaan doen dan weer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_68366244
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Bij mij wordt de internetkabel er altijd uitgetrokken tijdens een ruzie, of wordt er gedreigd de leuke dingen af te zeggen. Ik ken het spel ook . Maar bij jou is het nog wel wat vergaander.

Wat doet je vader kinderachtig. Als je ouders lelijke dingen over je zeggen, komt toch vaak vrij hard aan Laat die maar even afkoelen . Zou een tijdje wat afstand (en dan niet meteen contact verbreken) of wat leuks afspreken (dus speciaal iets gaan doen samen, zodat zij ook geen andere plannen hebben) de relatie verbeteren? Dat heb ik met mn moeder gedaan: samen zwemmen, is voor ons allebei ontspannend en zo ben je op een léuke manier bij elkaar ipv ruzie te maken. En als je even afleiding wil hebben: kunnen samen naar de stad gaan oid, ik ben toch thuis en over een halve week vakantie .
Wil je nu naar de stad?

Hm.. Het enige wat mijn vader wil doen is uit eten: Dan drinken we 2 flessen wijn en gaat hij steeds sterkere verhalen vertellen. Dan ben ik al zo gestresst dat ik geen hap door mijn keel krijg en chagrijnig van de honger. En uiteraard alleen bij een ge-wel-dig restaurant.

M'n moeder wil wel samen winkelen, maar ik heb geen geld en geen tijd om een hele dag weg te gaan.. Maar een middagje zou wel kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')