quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
Jouw vader heeft niet veel zelfbeheersing, PF... Wat had hem zo boos gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die speelt doof stommetje en ging door met de afwas (om 1:30??)quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:45 schreef Greys het volgende:
Maar die schoenen moeten dus nog gewoon in huis zijn dus PF?
Ligt die andere niet onder de bank o.i.d.? Of heeft je moeder de andere schoen niet ergens gezien?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef P.F het volgende:
[..]
*lang kutverhaal alert*Jezus PF, ik zou ff uit de buurt blijven, laat het even rusten dan kan je pa ook even afkoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh PieF wat een naar verhaal! Ik zit echt met verbazing te lezen, praat je vader echt zo tegen je?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef P.F het volgende:
[..]
*lang verhaal*
Ik vind het maar naar en ik zou liever hebben dat we er gewoon over konden praten of zo.
He, wat naar allemaal. Sterkte ermee !quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:59 schreef P.F het volgende:
M'n moeder: ja je moet ook niet zo vloeken he. En je kon nu toch lekker rustig aandoen
GODVERDOMME. Ik ben weer zo kwaad. ZOO kwaad. Ik hoop ze echt maanden niet te zien.
Nou omdat ik nu gedwongen werd in de spits te rijden (twee uur!!!) terwijl ik wou studeren. En dat ik anders in 20 minuutjes na de file naar huis was gegaan en tot 20:00 was gaan studeren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:59 schreef Greys het volgende:
Hmz. Op zich heeft je vader gebeld dat het niet hoefde, dat jij niet op nam kon hij weinig aan doen natuurlijk.
Dus daar snap ik eerlijk gezegd niet dat jij 'zó boos' en witheet werd enzo toen hij later belde.
Hoe hij vervolgens dan weer boos op jou wordt gaat natuurlijk helemaal nergens over. Als mijn vader mij 'kankerhoer' zou noemen zou ik hem nooit meer hoeven zien.
Nou als je godverdomme vergelijkt met kankerhoer, dan wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:01 schreef Greys het volgende:
Had jij ook op je vader lopen vloeken dan?
Ik snap ook niet zo goed dat je zo boos op hem werd in eerste instantie? Plannen kunnen toch wijzigen en hij belde toch netjes?
Nogmaals: dat praat natuurlijk NIET (nooit!) goed dat hij jou kankerhoer noemt. Never.
Maar ik probeer uit te vissen waarom jij in eerste instantie zo enorm boos werd toen hij belde?
Misschien dachten zij iets makkelijker... Je moest om 18.00 uur daar zijn, hij dacht vast als hij een uur eerder belde (om 17.00 uur heeft hij twee keer gebeld zei je, maar je nam niet op) dat hij dan op tijd zou zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou omdat ik nu gedwongen werd in de spits te rijden (twee uur!!!) terwijl ik wou studeren. En dat ik anders in 20 minuutjes na de file naar huis was gegaan en tot 20:00 was gaan studeren.
Ipv van 15:00 tot 16:00.
Ik pas mijn hele dag op hem aan en dan zegt hij: O nee laat maar. We gaan wel met de motor. Bedenk dat dan eerder, niet als ik al onderweg ben.
yep, daar zit wat inquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dachten zij iets makkelijker... Je moest om 18.00 uur daar zijn, hij dacht vast als hij een uur eerder belde (om 17.00 uur heeft hij twee keer gebeld zei je, maar je nam niet op) dat hij dan op tijd zou zijn.
En het is hun auto natuurlijkDus jij ziet het als dat jij ze een plezier doet door die auto te brengen, zij vinden het niet meer dan logisch en vonden het waarschijnlijk heel normaal dat ze een uur van te voren belden dat het toch op het laatste moment niet meer hoefde. Sterker nog, ze dachten jou er een plezier mee te doen ben ik bang.
Vrijdag middag, spits, file? Hij rijd er iedere dag in, dan weet je toch dat ik daar rekening mee hou.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dachten zij iets makkelijker... Je moest om 18.00 uur daar zijn, hij dacht vast als hij een uur eerder belde (om 17.00 uur heeft hij twee keer gebeld zei je, maar je nam niet op) dat hij dan op tijd zou zijn.
En het is hun auto natuurlijkDus jij ziet het als dat jij ze een plezier doet door die auto te brengen, zij vinden het niet meer dan logisch en vonden het waarschijnlijk heel normaal dat ze een uur van te voren belden dat het toch op het laatste moment niet meer hoefde. Sterker nog, ze dachten jou er een plezier mee te doen ben ik bang.
Nee snap ik en ik probeer ook niet boos te doen maar ik ben gewoon heel boos.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
PF, ik val je niet aan he. Ik probeer het te begrijpen
Echt. Ik zou het nooit pikken dat mijn vader me zo zou noemen. Snap dat je je nu echt klote voelt
Ik vind dat PF's pa nogal het foute voorbeeld geeft als ie zo zn zelfbeheersing verliest, komaan zegquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:04 schreef Greys het volgende:
PF, ik val je niet aan he. Ik probeer het te begrijpen
Echt. Ik zou het nooit pikken dat mijn vader me zo zou noemen. Snap dat je je nu echt klote voelt
Ben ik ook blij om. Normaal zei hij: Ik flikker je het huis uit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:07 schreef Greys het volgende:
Het is in elk geval goed dat je op jezelf bent meissie, nu.
Wat meer afstand zal jullie goed doen denk ik.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind dat PF's pa nogal het foute voorbeeld geeft als ie zo zn zelfbeheersing verliest, komaan zegniet normaal meer
De eerste maand heb ik ze wel gemist. Maar nu eigenlijk helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef Greys het volgende:
Maar PFje, je hebt wel eens gezegd dat je ze af en toe zo mist als je ze een paar dagen niet hebt gezien.
Dat snap ik dan niet zo? Of mis je dan 'wat had kunnen zijn als het goed ging?'.
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:09 schreef P.F het volgende:
[..]
De eerste maand heb ik ze wel gemist. Maar nu eigenlijk helemaal niet meer.
Ja dat zou normaal zijn maar collega van me deed het iets anders waardoor ik me beetje lullig voelde dat ik zo eerlijk geweest was vorige weekquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou. Ik vind je hartstikke leuk (als dat waar is) maar ik heb geen gevoelens voor je, en die zullen er ook nooit komen,
-Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.
Tenzij je heel opdringerig bent (tien keer de hint niet snappen vijf keer de boodschap niet begrijpen)
Dan zou ik zeggen. JIJ-IK --> Gaat niet werken. Nu niet. Nooit niet. Si?
Oh ik was 't ook met je eens hoor, ik zou m lekker in zn sop gaar laten koken als ik PF was.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook?Ik zeg toch dat ik dat ook nooit zou pikken?
Nou ja het is al een jaar of zo niet "zo" gegaan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja![]()
Echt klote dat het zo gaat zeg.
Mja, hij had mij toegezegd te steunen in boekengeld etc. En dat heeft ie nog niet echt gedaan en nu sta ik rood en m'n spaargeld is op en ik wil het graag geregeld hebben.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oh ik was 't ook met je eens hoor, ik zou m lekker in zn sop gaar laten koken als ik PF was.
Ik ben echt niet de meest leuke persoon op aarde. Echt niet. Ik kan heel boos worden op de BF, maar ook weer niet in het onredelijke.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:14 schreef kwakveense het volgende:
@ PF ik herken het wel een beetje, toen ik net op kamers ging ging eht alleen amar slechter met mij en mn ouders, weet niet precies waarom, maar het ging gewoon niet meer... en toen na een poosje ging eht juist beter. hoop dat t bij jou ook bijtrektal snap ik niet echt hoe jouw ouders doen soms, wat je vertelt
En daar pakt die je helaas opquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef P.F het volgende:
[..]
Mja, hij had mij toegezegd te steunen in boekengeld etc. En dat heeft ie nog niet echt gedaan en nu sta ik rood en m'n spaargeld is op en ik wil het graag geregeld hebben.
En ik wil nog graag drie dingen scannen maar ik weet niet hoe de nieuwe scanner werkt.
En ik wil graag m'n telefoon in de auto opladen zodat ik foto's kan maken maar ik mag de auto niet echt meer in.
Dus ik heb hem uit praktische overwegingen wel nodig. Hmpf.
Komop man, dat hij zegt van: "Ik ga je terugpakken" &zo zou ik écht niet pikken, kinderachtige ventquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:17 schreef neen het volgende:
Weet je, als mensen boos zijn zeggen ze wel eens dingen die ze eigenlijk niet menen. Ik maak me er zelf ook schuldig aan en anderen doen dat zeker ook, gewoon even laten berusten, het blijven natuurlijk ook wel je ouders.
Nou niet van die enge dingen gaan zeggen hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:11 schreef P.F het volgende:
Ik ben ook geen engeltje of zo. Ik word ook wel eens heel kwaad en dan weet ik niet zo goed wat ik daar mee moet doen, behalve mezelf tegen een boom rijden - maar dan bedenk ik weer dat die auto best een goede kreukelzone heeft.
Bij mij wordt de internetkabel er altijd uitgetrokken tijdens een ruzie, of wordt er gedreigd de leuke dingen af te zeggen. Ik ken het spel ookquote:
Ik ken dat gevoel hoor. Dat je zo vol frustratie zit dat je gewoon niet weet waar je met jezelf naartoe moet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:27 schreef P.F het volgende:
Nee niet echt-echt-echt. Dan denk ik er over na wat de gevolgen zijn en dan denk ik, nee, dat is te attention whore. Slecht idee.
Maar dan heb ik zo veel boosheid en weet ik niet wat ik er mee moet doen. Praten lukt dan vaak niet, dan ga ik huilen en voel ik mij zwak waardoor ik NOG bozer word en vooral op mijzelf.
Ik denk dat ik misschien weer op kickboksen moet gaan, dat werkte echt super.
Wil je nu naar de stad?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bij mij wordt de internetkabel er altijd uitgetrokken tijdens een ruzie, of wordt er gedreigd de leuke dingen af te zeggen. Ik ken het spel ook. Maar bij jou is het nog wel wat vergaander.
Wat doet je vader kinderachtig. Als je ouders lelijke dingen over je zeggen, komt toch vaak vrij hard aan Laat die maar even afkoelen. Zou een tijdje wat afstand (en dan niet meteen contact verbreken) of wat leuks afspreken (dus speciaal iets gaan doen samen, zodat zij ook geen andere plannen hebben) de relatie verbeteren? Dat heb ik met mn moeder gedaan: samen zwemmen, is voor ons allebei ontspannend en zo ben je op een léuke manier bij elkaar ipv ruzie te maken. En als je even afleiding wil hebben: kunnen samen naar de stad gaan oid, ik ben toch thuis en over een halve week vakantie
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |