gruwel!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef Muis006 het volgende:
Ohja, dit ook nog he:
Naumoska denied she had an eating disorder. "I eat six to eight healthy meals a day," she said. Pageant director Deborah Miller said Naumoska had Macedonian heritage, which accounted for her extreme thinness. "They have long, lithe bodies and small bones. It is their body type, just like Asian girls tend to be small," she said.
En sorry neen
ik heb, gewoon op mijn naam,quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat? Ik heb in ieder geval nooit iets op slot gezet dacht ik. Heb jij hyves?
Ja ik ga morgen wel bedenken wat ik ga doen. Goed voor m'n ego hoor, maar dit gaat ook niet m'n prins op het witte paard zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:33 schreef P.F het volgende:
goo merel! Gewoon doen als hij leuk is! Ik moet je pm nog beantwoorden maar dat kan niet op m'n telefoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wat is er mis met 24 jarigequote:Op zaterdag 25 april 2009 01:31 schreef Merel het volgende:
Ik heb net m'n telefoonnummer gegeven aan een broekie van 24 en nou wil ie afspreken![]()
Merel wat fijn. EN hey, je kan het best met de schildknaap doen zolang de prins er niet is ntuurlijk!quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:37 schreef Merel het volgende:
En ik had een keigoeie dag op werk vandaag, allemaal lof en complimenten, en toen dus onverwachts een hele leuk avond met 24-jarige broekies, en dat had ik echt even nodig, zo'n dag
quote:Op zaterdag 25 april 2009 05:44 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Dat plaatje van kaas, hmm?
Valt jullie niks op?toch nog iemand die ´t opmerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al is het wel een heel klein slotje!
Een week metquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:10 schreef SiTu het volgende:
Zeau, heerlijk 10u geslapen, bijna aan één stuk![]()
Nu nog tot maandag doorbikkelen, daarna een week vrij. Een week metweer, hoezee
![]()
Als ik vanmiddag al langskom moeten jullie me maar wegsturen
Vier het in Spanjequote:Op zaterdag 25 april 2009 09:33 schreef mspoez het volgende:
[..]
Een week metweer? Nee toch? Ik wil zon op koninginnedag!
Heb ik ook gezien. Zo gaaf!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
The Blue Man Group was bij Dr. Phil vandaag
Die show heb ik gezien in Amsterdam destijds en da's ook zo tof!
Moggels!quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:34 schreef P.F het volgende:
en syrena ik heb een hele grote nieuwe fles dove sun shiné voor je in de aanbieding.
Neeeeeee ik besloten dat ik nu niet meer voor tijdelijke oplossingen ga, ik dacht ook dat McSex een tijdelijk tussendoortje was en dat heeft me bijna twee jaar gekost waarin ik per ongeluk toch niet aan iemand anders kon denken en daardoor niet zag wat er misschien nog meer aan leuke mannen voorbij liep. Ik wil nu alles of nietsquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:19 schreef mspoez het volgende:
Merel wat fijn. EN hey, je kan het best met de schildknaap doen zolang de prins er niet is ntuurlijk!
Wat een eisenpakket weer zeg.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Neeeeeee ik besloten dat ik nu niet meer voor tijdelijke oplossingen ga, ik dacht ook dat McSex een tijdelijk tussendoortje was en dat heeft me bijna twee jaar gekost waarin ik per ongeluk toch niet aan iemand anders kon denken en daardoor niet zag wat er misschien nog meer aan leuke mannen voorbij liep. Ik wil nu alles of niets
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat een eisenpakket weer zeg.....
Klinkt als een goed planquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Neeeeeee ik besloten dat ik nu niet meer voor tijdelijke oplossingen ga, ik dacht ook dat McSex een tijdelijk tussendoortje was en dat heeft me bijna twee jaar gekost waarin ik per ongeluk toch niet aan iemand anders kon denken en daardoor niet zag wat er misschien nog meer aan leuke mannen voorbij liep. Ik wil nu alles of niets
Lekkerquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:52 schreef Daph_ het volgende:
Vanochtend 72,8
En ik kan mijn witte broek weer aan![]()
Die paste ik vorig jaar nog niet, en hij zat voor het laatst goed toen ik 15 was geloof ik
Whoeeee ik ben zo blij
Zelfbruinpilletjes??quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moggels!
Thanx PF, maar de fles van vorig jaar staat nu bij mijn moederIk vind het zo stinken
![]()
Ik ga zo even voor de pilletjes kijken bij da Kruidvat en dan snel naar mijn ouders om in de tuin te gaan liggen voordat de regen komt.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf. Ben ik op tijd m'n bed uitgekomen om naar bodyshape-les te gaan, krijgen meneer en ik 5 minuten voor vertrek ruzie. Nu ben ik bloody giftig en heb ik niet eens gesport
Nee, ik was dus te laat voor de les, daardoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
![]()
Ben je nu te laat? Anders kan je het er toch nog even lekker uitsporten?
hardloop kleren aan en een rondje lopen? Hier schijnt het zonnetje vol op!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik was dus te laat voor de les, daardoor
Vervelendquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik was dus te laat voor de les, daardoor
Nee, volgende week weerquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hardloop kleren aan en een rondje lopen? Hier schijnt het zonnetje vol op!
Moesten jullie niet naar Nederland vandaag? staat me zoiets bij..
Kusjekroelquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
En: mannenwat kunnen ze toch vreselijk tegen het zere been schoppen, soms
Oké maakt niet uit. Ik heb echt nog liter in de aanbieding, ik krijg ze altijd cadeau (quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moggels!
Thanx PF, maar de fles van vorig jaar staat nu bij mijn moederIk vind het zo stinken
![]()
Ik ga zo even voor de pilletjes kijken bij da Kruidvat en dan snel naar mijn ouders om in de tuin te gaan liggen voordat de regen komt.
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
zo heerlijk confronterend soms he....ik merk nu dat ik mezelf zoveel beter leer kennen en ook al m'n slechte eigenschappen zoveel duidelijker zie....quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hij flapte er iets uit (mbt afvallen) waarvan hij achteraf spijt had. Maar het landde niet zo lekker, zeg maarquote:
Je vind ze toch niet leukquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:11 schreef P.F het volgende:
O en ik wil ook graag de asos jurkjes van Miss_S zien!
knufquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
En een link naar de asos foto?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je vind ze toch niet leukmaar ik plaats wel weer foto's als ik ze echt een keer heb aangehad.
Net 15 minuten cardio gedaan met mijn moederdie moest van de fysio vaker even bewegen dus toen heb ik maar meegedaan.
Hmmm.. Gevoelig punt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij flapte er iets uit (mbt afvallen) waarvan hij achteraf spijt had. Maar het landde niet zo lekker, zeg maar
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, meer iets heel doms, denk ik. Maar dan net van die dingen die je ook over jezelf denkt, ofzo. Vaagquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmm.. Gevoelig punt.
Echt iets gemeens of?
Volgens de meiden ook niet bij mijquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Die tweede is vrolijk! Die eerste staat niet zo mooi bij het model..
Het was vast niet heel naar, tochquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, meer iets heel doms, denk ik. Maar dan net van die dingen die je ook over jezelf denkt, ofzo. Vaag
ik wacht tot mijn studeermood komt. Ik hoef alleen maar m'n research design voor een paper te schrijven vandaag. Het zit grotendeels in m'n hoofd, maar wil maar niet in word komen..quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:39 schreef P.F het volgende:
Ik wacht tot m'n ouders terug zijn maar had al lang onder weg willen zijn naar de UB
Hmpf.
Yups. Ik gebruik normaal Zonnebruin, maar die was nergens te vinden. Ik heb nu Bronzecare van bij de Etos genomen.quote:
Die eerste vind ik echt een leuk jurkjequote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yups. Ik gebruik normaal Zonnebruin, maar die was nergens te vinden. Ik heb nu Bronzecare van bij de Etos genomen.
En loop ik daar door de stad, minding my own business, roept ineens iemand: "Hoi *mijn naam*"
ARGH. Mijn ex, met zijn vrouw. Waarom ziet hij mij altijd wel en ik hem niet en waarom roept ie dan?! WHY?
En waarom was ik niet fabulous vandaag, met bruine benen in een rok en loshangend gewassen haar?!
En waarom moest mijn vriend zonodig mensen gaan verhuizen in plaats van met mij fabulous te wezen in de stad?!
En waarom boeit het me zoveel
En nu wil ik weg maar tijdens de ruzie gister heeft m'n vader m'n schoenen weg gegooid. Dus ik moet schoenen lenen of op slippersquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik wacht tot mijn studeermood komt. Ik hoef alleen maar m'n research design voor een paper te schrijven vandaag. Het zit grotendeels in m'n hoofd, maar wil maar niet in word komen..
nee vrouwen zijn lekker tactvol.............quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
CFLekker bot kunnen ze af en toe zijn he, mannen
Ja joh, was wel aardig maar aardig is niet goed genoeg natuurlijk. Ik zal het contact warmhouden denk ik en meer nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wazzup neen? Jij had toch een date ofzeau?
Huh? Je hebt toch niet maar één paar schoenen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:28 schreef P.F het volgende:
[..]
En nu wil ik weg maar tijdens de ruzie gister heeft m'n vader m'n schoenen weg gegooid. Dus ik moet schoenen lenen of op slippers
De rest van m'n schoenen staat in Amsterdam! Of laarzen, maar die zijn veel te warm..quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Je hebt toch niet maar één paar schoenen?
En weggegooid als echt in de vuilnisbak?![]()
Oh wat vreselijk trouwens van dat Nederlandse gezin in Luxemburg![]()
Ben je gezellig weg met je kindjes, lekke band, band verwisselen en aangereden op de vluchtstrook.
Vrouw dood, man zwaargewond in het ziekenhuis en de kindjes stonden achter de vangrail en hebben niets, behalve een trauma for life natuurlijk
wow dat heb ik niet gehoord (leuk dat werken op zaterdag) maar klinkt als een groot familiedrama!quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Je hebt toch niet maar één paar schoenen?
En weggegooid als echt in de vuilnisbak?![]()
Oh wat vreselijk trouwens van dat Nederlandse gezin in Luxemburg![]()
Ben je gezellig weg met je kindjes, lekke band, band verwisselen en aangereden op de vluchtstrook.
Vrouw dood, man zwaargewond in het ziekenhuis en de kindjes stonden achter de vangrail en hebben niets, behalve een trauma for life natuurlijk
Nou. Ik vind je hartstikke leuk (als dat waar is) maar ik heb geen gevoelens voor je, en die zullen er ook nooit komen,quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Schat hoe zou jij tegen iemand zeggen die jou leuk vind dat je hem niet leuk vind?
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeel, Engerd! ga weg ik moest niets van je!@!@@ HELP HELP HIJ PROBEERT ME TE VERKRACHTENquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Schat hoe zou jij tegen iemand zeggen die jou leuk vind dat je hem niet leuk vind?
Moet ik toch nog lachen vandaagquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef neen het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeel, Engerd! ga weg ik moest niets van je!@!@@ HELP HELP HIJ PROBEERT ME TE VERKRACHTEN
ik soms ook. en dan denk ik "nee, zo meelevend kan ik niet zijn, toch?"quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:42 schreef P.F het volgende:
Ik denk steeds dat Greys Nynke is!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En het is nog niet eens 2 uur, er wordt vandaag dus nog genoeg gelachenquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik soms ook. en dan denk ik "nee, zo meelevend kan ik niet zijn, toch?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |