Vervelendquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik was dus te laat voor de les, daardoor
Nee, volgende week weerquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hardloop kleren aan en een rondje lopen? Hier schijnt het zonnetje vol op!
Moesten jullie niet naar Nederland vandaag? staat me zoiets bij..
Kusjekroelquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
En: mannenwat kunnen ze toch vreselijk tegen het zere been schoppen, soms
Oké maakt niet uit. Ik heb echt nog liter in de aanbieding, ik krijg ze altijd cadeau (quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moggels!
Thanx PF, maar de fles van vorig jaar staat nu bij mijn moederIk vind het zo stinken
![]()
Ik ga zo even voor de pilletjes kijken bij da Kruidvat en dan snel naar mijn ouders om in de tuin te gaan liggen voordat de regen komt.
Wat heeft ie gedaan dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
zo heerlijk confronterend soms he....ik merk nu dat ik mezelf zoveel beter leer kennen en ook al m'n slechte eigenschappen zoveel duidelijker zie....quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hij flapte er iets uit (mbt afvallen) waarvan hij achteraf spijt had. Maar het landde niet zo lekker, zeg maarquote:
Je vind ze toch niet leukquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:11 schreef P.F het volgende:
O en ik wil ook graag de asos jurkjes van Miss_S zien!
knufquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
En een link naar de asos foto?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je vind ze toch niet leukmaar ik plaats wel weer foto's als ik ze echt een keer heb aangehad.
Net 15 minuten cardio gedaan met mijn moederdie moest van de fysio vaker even bewegen dus toen heb ik maar meegedaan.
Hmmm.. Gevoelig punt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hij flapte er iets uit (mbt afvallen) waarvan hij achteraf spijt had. Maar het landde niet zo lekker, zeg maar
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:51 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, meer iets heel doms, denk ik. Maar dan net van die dingen die je ook over jezelf denkt, ofzo. Vaagquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmmm.. Gevoelig punt.
Echt iets gemeens of?
Volgens de meiden ook niet bij mijquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Die tweede is vrolijk! Die eerste staat niet zo mooi bij het model..
Het was vast niet heel naar, tochquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nah, meer iets heel doms, denk ik. Maar dan net van die dingen die je ook over jezelf denkt, ofzo. Vaag
ik wacht tot mijn studeermood komt. Ik hoef alleen maar m'n research design voor een paper te schrijven vandaag. Het zit grotendeels in m'n hoofd, maar wil maar niet in word komen..quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:39 schreef P.F het volgende:
Ik wacht tot m'n ouders terug zijn maar had al lang onder weg willen zijn naar de UB
Hmpf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |