Een week metquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:10 schreef SiTu het volgende:
Zeau, heerlijk 10u geslapen, bijna aan één stuk![]()
Nu nog tot maandag doorbikkelen, daarna een week vrij. Een week metweer, hoezee
![]()
Als ik vanmiddag al langskom moeten jullie me maar wegsturen
Vier het in Spanjequote:Op zaterdag 25 april 2009 09:33 schreef mspoez het volgende:
[..]
Een week metweer? Nee toch? Ik wil zon op koninginnedag!
Heb ik ook gezien. Zo gaaf!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
The Blue Man Group was bij Dr. Phil vandaag
Die show heb ik gezien in Amsterdam destijds en da's ook zo tof!
Moggels!quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:34 schreef P.F het volgende:
en syrena ik heb een hele grote nieuwe fles dove sun shiné voor je in de aanbieding.
Neeeeeee ik besloten dat ik nu niet meer voor tijdelijke oplossingen ga, ik dacht ook dat McSex een tijdelijk tussendoortje was en dat heeft me bijna twee jaar gekost waarin ik per ongeluk toch niet aan iemand anders kon denken en daardoor niet zag wat er misschien nog meer aan leuke mannen voorbij liep. Ik wil nu alles of nietsquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:19 schreef mspoez het volgende:
Merel wat fijn. EN hey, je kan het best met de schildknaap doen zolang de prins er niet is ntuurlijk!
Wat een eisenpakket weer zeg.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Neeeeeee ik besloten dat ik nu niet meer voor tijdelijke oplossingen ga, ik dacht ook dat McSex een tijdelijk tussendoortje was en dat heeft me bijna twee jaar gekost waarin ik per ongeluk toch niet aan iemand anders kon denken en daardoor niet zag wat er misschien nog meer aan leuke mannen voorbij liep. Ik wil nu alles of niets
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Wat een eisenpakket weer zeg.....
Klinkt als een goed planquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Neeeeeee ik besloten dat ik nu niet meer voor tijdelijke oplossingen ga, ik dacht ook dat McSex een tijdelijk tussendoortje was en dat heeft me bijna twee jaar gekost waarin ik per ongeluk toch niet aan iemand anders kon denken en daardoor niet zag wat er misschien nog meer aan leuke mannen voorbij liep. Ik wil nu alles of niets
Lekkerquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:52 schreef Daph_ het volgende:
Vanochtend 72,8
En ik kan mijn witte broek weer aan![]()
Die paste ik vorig jaar nog niet, en hij zat voor het laatst goed toen ik 15 was geloof ik
Whoeeee ik ben zo blij
Zelfbruinpilletjes??quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Moggels!
Thanx PF, maar de fles van vorig jaar staat nu bij mijn moederIk vind het zo stinken
![]()
Ik ga zo even voor de pilletjes kijken bij da Kruidvat en dan snel naar mijn ouders om in de tuin te gaan liggen voordat de regen komt.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:28 schreef ColdFeet het volgende:
Grmpf. Ben ik op tijd m'n bed uitgekomen om naar bodyshape-les te gaan, krijgen meneer en ik 5 minuten voor vertrek ruzie. Nu ben ik bloody giftig en heb ik niet eens gesport
Nee, ik was dus te laat voor de les, daardoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
![]()
Ben je nu te laat? Anders kan je het er toch nog even lekker uitsporten?
hardloop kleren aan en een rondje lopen? Hier schijnt het zonnetje vol op!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik was dus te laat voor de les, daardoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |