Yups. Ik gebruik normaal Zonnebruin, maar die was nergens te vinden. Ik heb nu Bronzecare van bij de Etos genomen.quote:
Die eerste vind ik echt een leuk jurkjequote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yups. Ik gebruik normaal Zonnebruin, maar die was nergens te vinden. Ik heb nu Bronzecare van bij de Etos genomen.
En loop ik daar door de stad, minding my own business, roept ineens iemand: "Hoi *mijn naam*"
ARGH. Mijn ex, met zijn vrouw. Waarom ziet hij mij altijd wel en ik hem niet en waarom roept ie dan?! WHY?
En waarom was ik niet fabulous vandaag, met bruine benen in een rok en loshangend gewassen haar?!
En waarom moest mijn vriend zonodig mensen gaan verhuizen in plaats van met mij fabulous te wezen in de stad?!
En waarom boeit het me zoveel
En nu wil ik weg maar tijdens de ruzie gister heeft m'n vader m'n schoenen weg gegooid. Dus ik moet schoenen lenen of op slippersquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik wacht tot mijn studeermood komt. Ik hoef alleen maar m'n research design voor een paper te schrijven vandaag. Het zit grotendeels in m'n hoofd, maar wil maar niet in word komen..
nee vrouwen zijn lekker tactvol.............quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
CFLekker bot kunnen ze af en toe zijn he, mannen
Ja joh, was wel aardig maar aardig is niet goed genoeg natuurlijk. Ik zal het contact warmhouden denk ik en meer nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wazzup neen? Jij had toch een date ofzeau?
Huh? Je hebt toch niet maar één paar schoenen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:28 schreef P.F het volgende:
[..]
En nu wil ik weg maar tijdens de ruzie gister heeft m'n vader m'n schoenen weg gegooid. Dus ik moet schoenen lenen of op slippers
De rest van m'n schoenen staat in Amsterdam! Of laarzen, maar die zijn veel te warm..quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Je hebt toch niet maar één paar schoenen?
En weggegooid als echt in de vuilnisbak?![]()
Oh wat vreselijk trouwens van dat Nederlandse gezin in Luxemburg![]()
Ben je gezellig weg met je kindjes, lekke band, band verwisselen en aangereden op de vluchtstrook.
Vrouw dood, man zwaargewond in het ziekenhuis en de kindjes stonden achter de vangrail en hebben niets, behalve een trauma for life natuurlijk
wow dat heb ik niet gehoord (leuk dat werken op zaterdag) maar klinkt als een groot familiedrama!quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Je hebt toch niet maar één paar schoenen?
En weggegooid als echt in de vuilnisbak?![]()
Oh wat vreselijk trouwens van dat Nederlandse gezin in Luxemburg![]()
Ben je gezellig weg met je kindjes, lekke band, band verwisselen en aangereden op de vluchtstrook.
Vrouw dood, man zwaargewond in het ziekenhuis en de kindjes stonden achter de vangrail en hebben niets, behalve een trauma for life natuurlijk
Nou. Ik vind je hartstikke leuk (als dat waar is) maar ik heb geen gevoelens voor je, en die zullen er ook nooit komen,quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Schat hoe zou jij tegen iemand zeggen die jou leuk vind dat je hem niet leuk vind?
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeel, Engerd! ga weg ik moest niets van je!@!@@ HELP HELP HIJ PROBEERT ME TE VERKRACHTENquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Schat hoe zou jij tegen iemand zeggen die jou leuk vind dat je hem niet leuk vind?
Moet ik toch nog lachen vandaagquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef neen het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeel, Engerd! ga weg ik moest niets van je!@!@@ HELP HELP HIJ PROBEERT ME TE VERKRACHTEN
ik soms ook. en dan denk ik "nee, zo meelevend kan ik niet zijn, toch?"quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:42 schreef P.F het volgende:
Ik denk steeds dat Greys Nynke is!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En het is nog niet eens 2 uur, er wordt vandaag dus nog genoeg gelachenquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik soms ook. en dan denk ik "nee, zo meelevend kan ik niet zijn, toch?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |