Eens.. ik zag de volgende man al..quote:Op maandag 20 april 2009 20:42 schreef maok het volgende:
Ja ik vind het ook leuk, gewoon om eens iets meer van een mede FOK!er te weten te komen
Het was een garpje.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 20:44 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Eens.. ik zag de volgende man al..
Het gaat wel wat traag ja. Misschien voor de volgende keer handig om een soort tijdschema te maken...quote:Op maandag 20 april 2009 20:47 schreef fraubitch het volgende:
ik neem aan dat we vandaag geen man meer doen? we doen ruim een uur per man..
Zo'n vraag verwacht ik eerder van een GOT-ter. Maar goed... ik ken nog niet alle spelonken van FOKquote:Op maandag 20 april 2009 20:47 schreef Espabilado het volgende:
Met die vraag over gamen besef je weer dat je nog op Fok! zit![]()
1.5 uur al bijna...quote:Op maandag 20 april 2009 20:47 schreef fraubitch het volgende:
Hoe lang doe je er normaal over dan per man?quote:Op maandag 20 april 2009 20:47 schreef fraubitch het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2009 20:49 schreef Krentenbol. het volgende:
Hoe lang doe je er normaal over dan per man?
nou heel snel dan...quote:Op maandag 20 april 2009 20:48 schreef liiszle het volgende:
jezus, ik was t vergetenwas fijn paardrijden. én kon t topic niet vinden.
moet ik nog stemmen?
Oh, dus dit gaan we 2 weken doen?quote:Op maandag 20 april 2009 @ 20:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
1.5 uur al bijna...
Waarschijnlijk 1 per avond ja...
sorryquote:
Wist ik dus ook niet.. is dit zo?quote:
Gewoon met niet meer mee doen, en meteen mij even PM'en voor een datequote:
Nou.. doe meequote:Op maandag 20 april 2009 20:46 schreef kingmob het volgende:
Dit zit er best ok uit
Goeie vrouwen gevonden!
Tsja, als we zo doorgaan volgens KudFokkerquote:Op maandag 20 april 2009 @ 20:53 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Wist ik dus ook niet.. is dit zo?
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon met niet meer mee doen, en meteen mij even PM'en voor een date
Nee geintjemaar je kan volgende ronde weer mee doen
Deze gewoon even afwachten...
Als je niet gelijk alquote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tsja, als we zo doorgaan volgens KudFokker.
En anderhalf uur doen over 1 mannetje
Inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 20:47 schreef Espabilado het volgende:
Met die vraag over gamen besef je weer dat je nog op Fok! zit![]()
4e is nu bezig, is het beqantwoorden van de vragen. 1 is uiterlijk en muziek, 2 was nog een foto en wat geblaat, 3e foto was een foto en geblaat, en vrouwen die vragen stellen.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 20:58 schreef Jan-Beton het volgende:
Als ik het goed gevolgd heb, zitten we nog in de 3e ronde... de 4e moet nog komen... dat gaat nog wel even duren...
avondvullende programma's op fok!quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef Jan-Beton het volgende:
Als ik het goed gevolgd heb, zitten we nog in de 3e ronde... de 4e moet nog komen... dat gaat nog wel even duren...
quote:Op maandag 20 april 2009 20:59 schreef maok het volgende:
Volgende keer gaat vast sneller. Nu weten we hoe het werkt. (en als de server mee werkt scheelt dat waarschijnlijk ook wel)
You get my pointquote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Deed ik niet gelijkBij de tweede ronde.
Jimbo hoeft alleen nog een vrouw te kiezen uit de overgebleven en dan is het klaarquote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef Jan-Beton het volgende:
Nee, klopt.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 20:59 schreef oshiro het volgende:
Ik zou hier zo totaal niet geschikt voor zijn.
Op naar de volgende dan maar.quote:Op maandag 20 april 2009 20:59 schreef maok het volgende:
Volgende keer gaat vast sneller. Nu weten we hoe het werkt. (en als de server mee werkt scheelt dat waarschijnlijk ook wel)
En als mijn pc voor de verandering niet eens vastzit, waardoor ik soms laat reageer.quote:Op maandag 20 april 2009 20:59 schreef maok het volgende:
hehe, tempted, maar daar zal ik toch echt nog even over na moeten denkenquote:
Dat had iets beter gekundquote:Op maandag 20 april 2009 @ 21:02 schreef Mordreth het volgende:
Op zich ging het prima zo. Men wist alleen soms niet waar ze aan toe waren. Zo moest Jimbo uit het niets even wat vragen gaan bedenken etc
.
O ik ben goedgekeurd zie ik?quote:
Yup, dat zeker. Was wel even flink refreshen de hele tijdquote:Op maandag 20 april 2009 21:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat had iets beter gekundMaar ik vond het ook wel prima gaan
Dat heeft altijd al in de OP gestaanquote:Op maandag 20 april 2009 21:02 schreef Mordreth het volgende:
Op zich ging het prima zo. Men wist alleen soms niet waar ze aan toe waren. Zo moest Jimbo uit het niets even wat vragen gaan bedenken etc
.
Maar al met al echt humor
K wil je wel even voor keuren hoorquote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
hehe, tempted, maar daar zal ik toch echt nog even over na moeten denken
Dat vind ik echt hard, ik denk alleen wel dat we binnen een kwartier één ronde kunnen doen.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 21:04 schreef the_witch het volgende:
Het moet echt SNELLER
Als iemand niet binnen de 10 minuten reageren - OUT!
Hij is aan het nadenken vermoed ik..quote:
Okquote:
ALS de spelmakers ook een beetje opschieten. Half, man online, kwart voor, tweede ronde, tussenstand. Gewoon tempo van beide kantenquote:Op maandag 20 april 2009 @ 21:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat vind ik echt hard, ik denk alleen wel dat we binnen een kwartier één ronde kunnen doen.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:04 schreef the_witch het volgende:
Het moet echt SNELLER
Als iemand niet binnen de 10 minuten reageren - OUT!
quote:Op maandag 20 april 2009 21:06 schreef kwiwi het volgende:
Ja hoor Jimbo, slaap er maar rustig een nachtje over![]()
samen slapenquote:Op maandag 20 april 2009 21:06 schreef kwiwi het volgende:
Ja hoor Jimbo, slaap er maar rustig een nachtje over![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 21:08 schreef Jimbo het volgende:
moet ik nou mn keuze posten of ? ik zit op bericht van AA of KF te wachten
Ja die moeten nu eigen vragen: En Jimbo, met wie wil jij op een (vrituele) date? (ofzoiets)quote:Op maandag 20 april 2009 21:08 schreef Jimbo het volgende:
moet ik nou mn keuze posten of ? ik zit op bericht van AA of KF te wachten
quote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef KudFokker het volgende:
Graag stuk voor stuk de dames elimineren, met uitleg waarom zij het niet is geworden, en uiteraard waarom de laatste die over is het wel geworden is!
Hulde hoorquote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef KudFokker het volgende:
Jammer dat jullie niet weten hoe chaotisch het was voor mij en AA om al die vragen te beantwoorden, dingen regelen enzovoort...
We hebben echt 1.5 uur onze beste gedaan
Kun je dat niet even als leuk vraag (als presentator) in dat andere topic stellen?quote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef KudFokker het volgende:
Graag stuk voor stuk de dames elimineren, met uitleg waarom zij het niet is geworden, en uiteraard waarom de laatste die over is het wel geworden is!
Ow ik vond het al best goed gaan. Alvast een aplausje voor julliequote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef KudFokker het volgende:
Jammer dat jullie niet weten hoe chaotisch het was voor mij en AA om al die vragen te beantwoorden, dingen regelen enzovoort...
We hebben echt 1.5 uur onze beste gedaan
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef KudFokker het volgende:
Hooh, net te laatquote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef maok het volgende:
[..]
Kun je dat niet even als leuk vraag (als presentator) in dat andere topic stellen?
Dit is uitgekomen.. het was al duidelijk vanaf het begin.quote:
Ja ik vraag me dus ook af hoe dat zit. Wil wel gewoon de volgende keren ook mee doenquote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar gaat Kwiwi de volgende keer dus gewoon weer meedoen?
quote:Op maandag 20 april 2009 21:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel iets langer dan nét te laatMaar is niet erg, weten we voor morgen
Oi, oi, zoveel game ik ook weer niet.quote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef Jimbo het volgende:
in nalating van het topic :
Ik doe nog wel even wat bij de dames postendan lijkt het net of ik mn huiswerk ook goed gedaan heb
Kwiwi
Weten jullie al
L.no
Toffe chick, maar ik ben blij dat ik juist uit het gamer wereldje benen een chick die veel gamed zie ik echt niet zitten
Even PM'en naar AAquote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef RenRen- het volgende:
Trouwens, KudFokker, moet ik mijn info updaten? Dat er wat meer komt te staan?
quote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond het best leuk geworden nog allemaalGoed gedaan AA & KF
had ik jou niet oooooit op msn trouwens ?quote:
Wat zij zegtquote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond het best leuk geworden nog allemaalGoed gedaan AA & KF
Ik kan welquote:Op maandag 20 april 2009 21:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
DAMES: nu jullie hier toch zijn: Kunnen jullie woensdag aanstaande same time same place???
Als het goed is moet het dan sneller kunnen. Laat het even weten...
hoax. een fok!ker met een levenquote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef liiszle het volgende:
maar fock, woensdag ook weer om half 8?
er zijn mensen met een levenik ben er dan hoogst waarschijnlijk dus rond die tijd ook niet..
zonde, want vind het best leuk
ik wil andwoord op m nvraagquote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef liiszle het volgende:
maar fock, woensdag ook weer om half 8?
er zijn mensen met een levenik ben er dan hoogst waarschijnlijk dus rond die tijd ook niet..
zonde, want vind het best leuk
Naja zegquote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef Jimbo het volgende:
in nalating van het topic :
Ik doe nog wel even wat bij de dames postendan lijkt het net of ik mn huiswerk ook goed gedaan heb
Heeft het in de op al over een prins(ja ik snap de link met de username
) Maar ik ben niet opzoek naar een princess , ik zoek een toffe chick die met minder dan een prins ook genoeg neemt
Jij ook bedankt manquote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
Als KWIWI vaker gekozen wordt zal Jimbo voor haar moeten strijden in een eindronde. Het koppel wat daar dan uitkomt mag zelf weten of ze op date gaan of niet.
GRAAG WIL IK JULLIE BEDANKEN VOOR DE MEDEWERKING EN OOK VOOR HET FEIT DAT BIJNA IEDEREEN ZICH NETJES AAN DE REGELS HEEFT GEHOUDEN DOOR NIET TE POSTEN IN HET KEURINGSTOPIC![]()
O ja.
KUDFOKKER: THANKS! ZONDER JOUW HULP WAS HET CHAOS GEWEEST
Volgens mij is het nu al een succes.quote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
Als KWIWI vaker gekozen wordt zal Jimbo voor haar moeten strijden in een eindronde. Het koppel wat daar dan uitkomt mag zelf weten of ze op date gaan of niet.
GRAAG WIL IK JULLIE BEDANKEN VOOR DE MEDEWERKING EN OOK VOOR HET FEIT DAT BIJNA IEDEREEN ZICH NETJES AAN DE REGELS HEEFT GEHOUDEN DOOR NIET TE POSTEN IN HET KEURINGSTOPIC![]()
O ja.
en strijden zal ikquote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
O ja.
Nee hoor valt meequote:Op maandag 20 april 2009 21:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Als je nu nog foto's instuurd duurt het waarschijnlijk wel een aantal weken voordat je aan de beurt bent niet waar?
Ja. Op een gegeven moment moet je vragen van de vrouwen beantwoorden.quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef 2cv het volgende:
Moeten de mannen die verkozen worden ook online zijn als de dames hun oordeel vellen ? Want ik werk op een gedeelde computer die niet altijd beschikbaar is op het moment dat ik dat wil.
Ja, ik ook op mijn reactie tegen jou..maargoed laat maarquote:
Dan is toch gewoon de volgende aan de beurt. Of niet?quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja. Op een gegeven moment moet je vragen van de vrouwen beantwoorden.
Dan ga ik dan mijn uiterste best doen online te zijn, maar ik kan helaas niets beloven.quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja. Op een gegeven moment moet je vragen van de vrouwen beantwoorden.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
DAMES: nu jullie hier toch zijn: Kunnen jullie woensdag aanstaande same time same place???
Als het goed is moet het dan sneller kunnen. Laat het even weten...
Mijn aanmelding was al binnen toch?quote:Op maandag 20 april 2009 22:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
Er zijn nu nog zo'n 7 mannen in the game. Je kan je nog gewoon opgeven maar ik weet niet tot wanneer de vrouwen er zin in hebben: het kost meer tijd dan verwacht.
Voor opgave kan je mij PMen. Je moet een foto van jezelf, een intro muziekje van youtube en een verhaaltje over jezelf opgeven.
Je wordt ruim vantevoren via PM op de hoogte gesteld wanneer je aan de beurt bent.
nee.quote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn aanmelding was al binnen toch?
Ik had KF een PM gestuurd. Ik zal hem wel aan jou sturen dan.quote:
quote:
Nu wel.quote:
Toch maar welquote:Op maandag 20 april 2009 22:29 schreef OmniRocket het volgende:
mocht het nodig zijn kunnen jullie nog wel contact met mij opnemen hoor
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:47 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ja, ik ook op mijn reactie tegen jou..maargoed laat maar
ze zijn wel liefquote:Op maandag 20 april 2009 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
ach ja, de 1e ronde overleven zou al een wonder zijn
die vrouwen hier maken je keihard af gewoon :p
Je onderschat mij en Kudfokker...quote:Op maandag 20 april 2009 23:17 schreef kingmob het volgende:
Bleh, de ontknoping gemist omdat ik moest werken!
Lijkt me echt onmogelijk om dit soepel te regelen btw. Het gaat je nooit lukken om voortdurend iedereen bij elkaar te hebben.
Dit is Fok!, dat verdwijnt welquote:
Daar lijkt het sterk op jaquote:Op maandag 20 april 2009 23:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je onderschat mij en Kudfokker...
rotterdam en 20quote:Op maandag 20 april 2009 23:49 schreef maok het volgende:
Ik ben er woensdag niet bij helaas.
Nog even een paar vraagjes aan Jimbo, waar woon jij dan aangezien je Groningen ver weg vind en hoe oud ben je eigenlijk. (ik weet het, dat had ik ook tijdens het spel kunnen vragen maar ik ben gewoon even benieuwd)
- Sneller!quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:37 schreef KudFokker het volgende:
Het was hectisch, maar wel heel leuk om te doen
Heb ook wel zin in woensdag, om te kijken wat er dan gebeurt![]()
Maar hebben jullie nog tips hoe we het kunnen verbeteren
Zorg er voor dat goed duidelijk is wat er van de deelnemers verwacht wordt, en wanneer. En sneller zal het vast wel gaan omdat het ook voor jullie 2 duidelijker isquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:37 schreef KudFokker het volgende:
Maar hebben jullie nog tips hoe we het kunnen verbeteren
Voor een rood strikje doe ik het welquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:03 schreef maok het volgende:
Posts die niet van de spellleider, van de vrouw alles behalve de posts met,
en antwoorden en die van de man, die niets met het spelletje verwijderen of verplaatsen naar het slowchattopic. Topic dus puur houden. (als het mogelijk is om hier een modje voor te strikken)
Aan het begin van de "uitzending" van morgen, net zoals gisteren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:13 schreef Bootje84 het volgende:
Even een TVP.
Wanneer wordt de volgende man bekend gemaakt..?
Kut, dan ben ik voorlopig nog niet aan de beurtquote:de originele aanmeld-volgorde wordt aangehouden.
Vanaf nu zullen we inderdaad de dames die binnen 15 minuten in een ronde niet geantwoord hebben, automatisch eenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:42 schreef maok het volgende:
AlmightyArjen, volgens mij werd er bedoeld dat als vrouwen niet op tijd aanwezig zijn en ze dus automatich eengeven en ze komen dan 2 rondes later toch nog dat ze dan niet meer mee kunnen doen. Of als ze eerst
zeggen en ze zich bij de volgende ronde bedenken en dan ineens
zeggen terwijl ze er al uit waren. Dus niet bij verschillende mannen maar bij 1 man.
Okeequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vanaf nu zullen we inderdaad de dames die binnen 15 minuten in een ronde niet geantwoord hebben, automatisch eenlaten geven...
Wanneer dames te laat zijn voor een ronde, kunnen ze ook niet halverwege ronde 2 / 3 of 4 inspringen...
Wanneer een vrouwgeeft, kan ze later niet haar beslissing herzien, en terug gaan naar
![]()
Ik heb een MSN-date met KF vanaafquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef KudFokker het volgende:
Wellicht is het handig om vanavond even de OP aan te passen ?
Dat alle aanpassingen in 1 post staan...
We bespreken dit vanavond wel even op msn
Installeer alvast de drivers van je webcamquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik heb een MSN-date met KF vanaaf
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Installeer alvast de drivers van je webcam!!
Jij nietquote:
Neem het even opquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Installeer alvast de drivers van je webcam!!
da's ook de planning...quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Als het sneller gaat kunnen er misschien meer mannen op een avond gekeurd worden.
Oke.quote:
Dat hangt van de snelheid af. Jimbo was erg gewild dus bleven er veel vrouwen lang in de race waardoor het langer duurde (+alle oponthoud omdat het de eerste keer was). Na elke kandidaat vragen we de vrouwen of ze nog zin hebben in nog een man.quote:
nu de vrouwen bekend zijn kan dat idd wel. Ik zal de mannen ff PMen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:16 schreef kwiwi het volgende:
Het zou natuurlijk ook sneller gaan als de mannen van te voren al een vraag voor elke vrouw bedenken, zodat die de vragen snel gepost kunnen worden.
Dus dan de man(nen) even de avond ervoor een PM sturen met welke vrouwen meedoen. Aangezien de mannen nu al de vrouwen + bijbehorend verhaaltje kunnen zien, is het niet al te moeilijk om van te voren al wat te bedenken
En van de hoeveelheid vrouwen die aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat hangt van de snelheid af. Jimbo was erg gewild dus bleven er veel vrouwen lang in de race waardoor het langer duurde (+alle oponthoud omdat het de eerste keer was). Na elke kandidaat vragen we de vrouwen of ze nog zin hebben in nog een man.
Nee. En als je het topic ff leest weet je waarom.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:28 schreef 2cv het volgende:
Is er ook iets van een schema of planning wanneer welke man het slachtoff ... eh ... Aan de beurt is om gekeurd te worden ?
Ik ookquote:
Neequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:34 schreef KudFokker het volgende:
Hey, neuk eens op met die topic vervuiling!
Inderdaad dat is het zwakke punt in geval het aantal vrouwen dat deelneemt. Misschien moeten de mannen ook de vrouwen keuren. Dan gaan er misschien meer mensen meedoen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:55 schreef L.no het volgende:
Jammer dat er zo weinig dames zijn die hieraan deelnemen. Ik betwijfel dat iedereen altijd aanwezig kan zijn bij een keuring. Het voordeel daarvan is wel dat het sneller gaat als er minder dames zijn, maar de man heeft dan te weinig keuze.
Al die rukberen hier voten toch alleen maar 'quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad dat is het zwakke punt in geval het aantal vrouwen dat deelneemt. Misschien moeten de mannen ook de vrouwen keuren. Dan gaan er misschien meer mensen meedoen.
Dan doen er alleen meer mannen mee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad dat is het zwakke punt in geval het aantal vrouwen dat deelneemt. Misschien moeten de mannen ook de vrouwen keuren. Dan gaan er misschien meer mensen meedoen.
Waarschijnlijk wel.quote:
Ik zal hem vanavond voor de zekerheid naar je mailenquote:Op woensdag 22 april 2009 00:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
top![]()
Voor de geïnteresseerden: de finaleronde is een beetje aangepast. Zie de OP...
Waarom is dit toegevoegd? Impricipe ga je toch op (virtuele) date als je een match hebt (als je als vrouw gekozen wordt door de man of als er in de laatste ronde nog maar een vrouw over is)? En als we het dan toch doen is het dan niet leuker om de pm's alleen te plaatsen als ze allebei ja zeggen. Dat als ze nee zeggen nooit weten of de ander wel ja heeft gezegt en dat wij het niet komen te weten als het een nee is wie de spelbreker is. (Volgens mij gaat het speeddaten ook zoiets)quote:Hierna is het de bedoeling dat de overgebleven man en vrouw allebei KudFokker of AllmightArjen PM'en, met daarin of ze wel of niet met de ander op date willen, en waarom niet.
Wanneer beide PM's binnen zijn worden ze allebei tegelijk geplaatst in het topic
Eensch isquote:Op woensdag 22 april 2009 08:55 schreef maok het volgende:
[..]
Waarom is dit toegevoegd? Impricipe ga je toch op (virtuele) date als je een match hebt (als je als vrouw gekozen wordt door de man of als er in de laatste ronde nog maar een vrouw over is)? En als we het dan toch doen is het dan niet leuker om de pm's alleen te plaatsen als ze allebei ja zeggen. Dat als ze nee zeggen nooit weten of de ander wel ja heeft gezegt en dat wij het niet komen te weten als het een nee is wie de spelbreker is. (Volgens mij gaat het speeddaten ook zoiets)
Dat is ook een goed ideequote:Op woensdag 22 april 2009 08:55 schreef maok het volgende:
[..]
Waarom is dit toegevoegd? Impricipe ga je toch op (virtuele) date als je een match hebt (als je als vrouw gekozen wordt door de man of als er in de laatste ronde nog maar een vrouw over is)? En als we het dan toch doen is het dan niet leuker om de pm's alleen te plaatsen als ze allebei ja zeggen. Dat als ze nee zeggen nooit weten of de ander wel ja heeft gezegt en dat wij het niet komen te weten als het een nee is wie de spelbreker is. (Volgens mij gaat het speeddaten ook zoiets)
Done.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is ook een goed idee
Zal het vanavond aanpassen
AlmightArjen, zou jij de dames en de heer die mee doet even willen PM'en dat ze voor we beginnen de OP nog een keer lezen?
Thnx alvast !
Hoe doe ik dat? "RP" als ontvanger invoeren ofzo?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:22 schreef Mordreth het volgende:
Stuur eventuele PM's vanavond even naar de centrale RP PM. Ik heb namelijk nog geen idee wie vanavond aanwezig is.
Zie mijn sigquote:Op woensdag 22 april 2009 10:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? "RP" als ontvanger invoeren ofzo?
Vind ik een goed idee. Wat jij KF?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:55 schreef maok het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 22 april 2009 12:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Vind ik een goed idee. Wat jij KF?
Officieel wel ja, maar de date is niet verplicht...quote:Op woensdag 22 april 2009 12:20 schreef Hephaistos. het volgende:![]()
Het is toch juist het idee dat er sowieso een date uit komt rollen? Nu heb je dus na ronde 4 nog een extra ronde (maar dan via PM).
Dus maar weer terug naar de oude originele situatie? Ik vind het goed. KF?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:58 schreef maok het volgende:
Ow, het pm-en gaat dus om een echte date. Maar dan moet je direct beslissen dus. Is dat wel handig? Kun je dat niet beter tussen 2 deelnemers laten, misschien willen ze wel even overleggen. 2 mensen uit de zelfde plaats die even wat drinken op een terrasje is bijvoorbeeld iets heel anders dan gaan stappen aan de andere kant van Nederland. Anders wordt de drempel van ja zeggen zo hoog omdat je misschien uiteindelijk toch niet wilt omdat het te lastig is om te plannen oid. Ik neem als er echt een date uit voortkomt dat de deelnmers dat dan hier wel even komen melden.
Okquote:Op woensdag 22 april 2009 13:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dus maar weer terug naar de oude originele situatie? Ik vind het goed. KF?
(ik vind het allemaal wel best)
Ja, zoiets ja. Als ze op date gaan is het niet verplicht om dat te melden maar de voorkeur gaat daar natuurlijk wel naar uit. Inclusief verslag afterwards...quote:Op woensdag 22 april 2009 13:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok
Dus gewoon de man bekend laten maken wie hij wil en waarom...
Daarna kunnen ze zelf kiezen of ze op date gaan en of ze het willen laten weten in het topic?
*Meldtquote:Op woensdag 22 april 2009 17:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nog even een reminder:
VANAVOND 19:30 UUR NIEUWE RONDE
Hierbij ook het verzoek aan de dames om zich voor die tijd te melden in het topic. Dan heb ik een beetje een idee wie meedoet.
Niks gehadquote:
Schuiven die dan door naar het einde van de wachtrij? Lijkt me wel zo fair voor mij de anderenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nummer 1 voor vanaaf heeft ook afgezegd. Nummer 3 en 4 staan paraat en kunnen wel
Volgens mij is het weer terug naar het oude gezet.. Tevens word er wel gekeken naar mijn probleem van vorige weer Almighty??quote:
Eensquote:Op woensdag 22 april 2009 18:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Schuiven die dan door naar het einde van de wachtrij? Lijkt me wel zo fair voor mij de anderen
De pm van de nieuwe op maar die is niet meer van kracht lees ik net. Ik trek weer te snel me waffel openquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
Beetje laat, maar toch maar ff iedereen een PM gestuurd...
Prinsesje4you en liiszlequote:Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[b]WILLEN DE AANWEZIGE VROUWEN BEGINNEN MET ZICH TE MELDEN?[b]
Thanx.
Ik heb staan:
Breathtaking
L.no
Kwiwi
dat was toch opgelost?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Prinsesje4you en liiszle
Let je nog even op me probleem melding ( voor de 3de keer)
Ik mis 7 vrouwen van de 12 (van maandag)quote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef Prinsesje4you het volgende:
@krentenbol .. tnx voor de reactie!
Welke reactie?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef Prinsesje4you het volgende:
@krentenbol .. tnx voor de reactie!
ik zat ook al te kijkenquote:
haha inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef Jan-Beton het volgende:
Bijna tijd... het lijkt wel een soap (maar wel een leuke)... nog 1 minuut!
In het keuringstopic..quote:
Als we wachten ben ik hier weg want ik ga zo een slaapje doenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
We hebben 5 vrouwen online nu, wat doen we? starten we, wachten we?
6quote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
We hebben 5 vrouwen online nu, wat doen we? starten we, wachten we?
Me 2 ben kapotquote:Op woensdag 22 april 2009 19:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als we wachten ben ik hier weg want ik ga zo een slaapje doen!
Ja, kan jij hem meteen closenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:39 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Maak jij vast een nieuwe aan (SC topic)?
Hij wilt met veel vrouwen datenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kudder, waarom zou ik jou niet willen daten dan?Want moet daar niet gaan SC'en.
quote:Op woensdag 22 april 2009 19:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Mooiste nummer ooit + mooie videoclip
U bent geflitst voor het closen van een topic binnen 1 minuutquote:
I've noticedquote:Op woensdag 22 april 2009 @ 19:41 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hij wilt met veel vrouwen daten
quote:
Heb je kansen gehad?quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 19:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Naaaah, ik ben niet zo![]()
Anders had ik mijn kansen al láng gegrepen!!
Jaquote:
Neequote:
Ja inderdaad !quote:
Die heb ik weer niet, allen foto's uit de bergenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja inderdaad !
Ik wou dat ik zo'n foto van mezelf had, ipv alleen maar lompe foto's in de kroeg enzo!
Arjen en ik hebben het spel gefixedquote:Op woensdag 22 april 2009 19:54 schreef Jan-Beton het volgende:
Het gaat lekker... bijna 3e ronde... Daar was de vorige keer de vertraging. Misschien dat het nu wat vlotter gaat!
Ok, dealtje: ik neem jou mee naar een kroeg, jij mij naar de Alpenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Die heb ik weer niet, allen foto's uit de bergen
Ja maar het beantwoorden van de vragen van de dames zal wel wat langer duren (soms waren het echt diepzinnige vragenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:56 schreef KudFokker het volgende:
Arjen en ik hebben het spel gefixeddus we zijn ook voorbereid
Arjen heeft al vragen bedachtdus dat moet goed gaan
!
Professionele smoothtalker?quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 19:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben ook een professional, dus beroepsgeheim
Smooth Operatorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Time will tellquote:Op woensdag 22 april 2009 19:57 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ja maar het beantwoorden van de vragen van de dames zal wel wat langer duren (soms waren het echt diepzinnige vragen)
Welke was dat ook alweerquote:Op woensdag 22 april 2009 19:59 schreef Jan-Beton het volgende:
Zeker die vraag van Fraubitch, maandag. Daar zou ik ook eens op mijn achterhoofd gaan krabben.
quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 20:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Smooth Operator
Maaruh, daten?
Altijd, do you put out on the first date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om 20:30 denk ik... be there!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:59 schreef liiszle het volgende:
hoelaat word de volgende man gekeurd?
want ik ga even de paardjes voeren nu
Nee, dat nietquote:Op woensdag 22 april 2009 20:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Altijd, do you put out on the first date?
Oh we doen er 2?quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 20:01 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Om 20:30 denk ik... be there!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |