Dat had iets beter gekundquote:Op maandag 20 april 2009 @ 21:02 schreef Mordreth het volgende:
Op zich ging het prima zo. Men wist alleen soms niet waar ze aan toe waren. Zo moest Jimbo uit het niets even wat vragen gaan bedenken etc
.
O ik ben goedgekeurd zie ik?quote:
Yup, dat zeker. Was wel even flink refreshen de hele tijdquote:Op maandag 20 april 2009 21:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat had iets beter gekundMaar ik vond het ook wel prima gaan
Dat heeft altijd al in de OP gestaanquote:Op maandag 20 april 2009 21:02 schreef Mordreth het volgende:
Op zich ging het prima zo. Men wist alleen soms niet waar ze aan toe waren. Zo moest Jimbo uit het niets even wat vragen gaan bedenken etc
.
Maar al met al echt humor
K wil je wel even voor keuren hoorquote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
hehe, tempted, maar daar zal ik toch echt nog even over na moeten denken
Dat vind ik echt hard, ik denk alleen wel dat we binnen een kwartier één ronde kunnen doen.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 21:04 schreef the_witch het volgende:
Het moet echt SNELLER
Als iemand niet binnen de 10 minuten reageren - OUT!
Hij is aan het nadenken vermoed ik..quote:
Okquote:
ALS de spelmakers ook een beetje opschieten. Half, man online, kwart voor, tweede ronde, tussenstand. Gewoon tempo van beide kantenquote:Op maandag 20 april 2009 @ 21:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat vind ik echt hard, ik denk alleen wel dat we binnen een kwartier één ronde kunnen doen.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:04 schreef the_witch het volgende:
Het moet echt SNELLER
Als iemand niet binnen de 10 minuten reageren - OUT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |