Dat had iets beter gekundquote:Op maandag 20 april 2009 @ 21:02 schreef Mordreth het volgende:
Op zich ging het prima zo. Men wist alleen soms niet waar ze aan toe waren. Zo moest Jimbo uit het niets even wat vragen gaan bedenken etc
.
O ik ben goedgekeurd zie ik?quote:
Yup, dat zeker. Was wel even flink refreshen de hele tijdquote:Op maandag 20 april 2009 21:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat had iets beter gekundMaar ik vond het ook wel prima gaan
Dat heeft altijd al in de OP gestaanquote:Op maandag 20 april 2009 21:02 schreef Mordreth het volgende:
Op zich ging het prima zo. Men wist alleen soms niet waar ze aan toe waren. Zo moest Jimbo uit het niets even wat vragen gaan bedenken etc
.
Maar al met al echt humor
K wil je wel even voor keuren hoorquote:Op maandag 20 april 2009 21:01 schreef kingmob het volgende:
[..]
hehe, tempted, maar daar zal ik toch echt nog even over na moeten denken
Dat vind ik echt hard, ik denk alleen wel dat we binnen een kwartier één ronde kunnen doen.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 21:04 schreef the_witch het volgende:
Het moet echt SNELLER
Als iemand niet binnen de 10 minuten reageren - OUT!
Hij is aan het nadenken vermoed ik..quote:
Okquote:
ALS de spelmakers ook een beetje opschieten. Half, man online, kwart voor, tweede ronde, tussenstand. Gewoon tempo van beide kantenquote:Op maandag 20 april 2009 @ 21:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat vind ik echt hard, ik denk alleen wel dat we binnen een kwartier één ronde kunnen doen.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:04 schreef the_witch het volgende:
Het moet echt SNELLER
Als iemand niet binnen de 10 minuten reageren - OUT!
quote:Op maandag 20 april 2009 21:06 schreef kwiwi het volgende:
Ja hoor Jimbo, slaap er maar rustig een nachtje over![]()
samen slapenquote:Op maandag 20 april 2009 21:06 schreef kwiwi het volgende:
Ja hoor Jimbo, slaap er maar rustig een nachtje over![]()
quote:Op maandag 20 april 2009 21:08 schreef Jimbo het volgende:
moet ik nou mn keuze posten of ? ik zit op bericht van AA of KF te wachten
Ja die moeten nu eigen vragen: En Jimbo, met wie wil jij op een (vrituele) date? (ofzoiets)quote:Op maandag 20 april 2009 21:08 schreef Jimbo het volgende:
moet ik nou mn keuze posten of ? ik zit op bericht van AA of KF te wachten
quote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef KudFokker het volgende:
Graag stuk voor stuk de dames elimineren, met uitleg waarom zij het niet is geworden, en uiteraard waarom de laatste die over is het wel geworden is!
Hulde hoorquote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef KudFokker het volgende:
Jammer dat jullie niet weten hoe chaotisch het was voor mij en AA om al die vragen te beantwoorden, dingen regelen enzovoort...
We hebben echt 1.5 uur onze beste gedaan
Kun je dat niet even als leuk vraag (als presentator) in dat andere topic stellen?quote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef KudFokker het volgende:
Graag stuk voor stuk de dames elimineren, met uitleg waarom zij het niet is geworden, en uiteraard waarom de laatste die over is het wel geworden is!
Ow ik vond het al best goed gaan. Alvast een aplausje voor julliequote:Op maandag 20 april 2009 21:11 schreef KudFokker het volgende:
Jammer dat jullie niet weten hoe chaotisch het was voor mij en AA om al die vragen te beantwoorden, dingen regelen enzovoort...
We hebben echt 1.5 uur onze beste gedaan
Inderdaad.quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:10 schreef KudFokker het volgende:
Hooh, net te laatquote:Op maandag 20 april 2009 21:12 schreef maok het volgende:
[..]
Kun je dat niet even als leuk vraag (als presentator) in dat andere topic stellen?
Dit is uitgekomen.. het was al duidelijk vanaf het begin.quote:
Ja ik vraag me dus ook af hoe dat zit. Wil wel gewoon de volgende keren ook mee doenquote:Op maandag 20 april 2009 21:15 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar gaat Kwiwi de volgende keer dus gewoon weer meedoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |