sorryquote:
Wist ik dus ook niet.. is dit zo?quote:
Gewoon met niet meer mee doen, en meteen mij even PM'en voor een datequote:
Nou.. doe meequote:Op maandag 20 april 2009 20:46 schreef kingmob het volgende:
Dit zit er best ok uit
Goeie vrouwen gevonden!
Tsja, als we zo doorgaan volgens KudFokkerquote:Op maandag 20 april 2009 @ 20:53 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Wist ik dus ook niet.. is dit zo?
quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon met niet meer mee doen, en meteen mij even PM'en voor een date
Nee geintjemaar je kan volgende ronde weer mee doen
Deze gewoon even afwachten...
Als je niet gelijk alquote:Op maandag 20 april 2009 20:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tsja, als we zo doorgaan volgens KudFokker.
En anderhalf uur doen over 1 mannetje
Inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 20:47 schreef Espabilado het volgende:
Met die vraag over gamen besef je weer dat je nog op Fok! zit![]()
4e is nu bezig, is het beqantwoorden van de vragen. 1 is uiterlijk en muziek, 2 was nog een foto en wat geblaat, 3e foto was een foto en geblaat, en vrouwen die vragen stellen.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 20:58 schreef Jan-Beton het volgende:
Als ik het goed gevolgd heb, zitten we nog in de 3e ronde... de 4e moet nog komen... dat gaat nog wel even duren...
avondvullende programma's op fok!quote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef Jan-Beton het volgende:
Als ik het goed gevolgd heb, zitten we nog in de 3e ronde... de 4e moet nog komen... dat gaat nog wel even duren...
quote:Op maandag 20 april 2009 20:59 schreef maok het volgende:
Volgende keer gaat vast sneller. Nu weten we hoe het werkt. (en als de server mee werkt scheelt dat waarschijnlijk ook wel)
You get my pointquote:Op maandag 20 april 2009 20:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Deed ik niet gelijkBij de tweede ronde.
Jimbo hoeft alleen nog een vrouw te kiezen uit de overgebleven en dan is het klaarquote:Op maandag 20 april 2009 20:58 schreef Jan-Beton het volgende:
Nee, klopt.quote:Op maandag 20 april 2009 @ 20:59 schreef oshiro het volgende:
Ik zou hier zo totaal niet geschikt voor zijn.
Op naar de volgende dan maar.quote:Op maandag 20 april 2009 20:59 schreef maok het volgende:
Volgende keer gaat vast sneller. Nu weten we hoe het werkt. (en als de server mee werkt scheelt dat waarschijnlijk ook wel)
En als mijn pc voor de verandering niet eens vastzit, waardoor ik soms laat reageer.quote:Op maandag 20 april 2009 20:59 schreef maok het volgende:
hehe, tempted, maar daar zal ik toch echt nog even over na moeten denkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |