Jaquote:
Neequote:
Ja inderdaad !quote:
Die heb ik weer niet, allen foto's uit de bergenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja inderdaad !
Ik wou dat ik zo'n foto van mezelf had, ipv alleen maar lompe foto's in de kroeg enzo!
Arjen en ik hebben het spel gefixedquote:Op woensdag 22 april 2009 19:54 schreef Jan-Beton het volgende:
Het gaat lekker... bijna 3e ronde... Daar was de vorige keer de vertraging. Misschien dat het nu wat vlotter gaat!
Ok, dealtje: ik neem jou mee naar een kroeg, jij mij naar de Alpenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:56 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Die heb ik weer niet, allen foto's uit de bergen
Ja maar het beantwoorden van de vragen van de dames zal wel wat langer duren (soms waren het echt diepzinnige vragenquote:Op woensdag 22 april 2009 19:56 schreef KudFokker het volgende:
Arjen en ik hebben het spel gefixeddus we zijn ook voorbereid
Arjen heeft al vragen bedachtdus dat moet goed gaan
!
Professionele smoothtalker?quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 19:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ben ook een professional, dus beroepsgeheim
Smooth Operatorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Time will tellquote:Op woensdag 22 april 2009 19:57 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ja maar het beantwoorden van de vragen van de dames zal wel wat langer duren (soms waren het echt diepzinnige vragen)
Welke was dat ook alweerquote:Op woensdag 22 april 2009 19:59 schreef Jan-Beton het volgende:
Zeker die vraag van Fraubitch, maandag. Daar zou ik ook eens op mijn achterhoofd gaan krabben.
quote:Op woensdag 22 april 2009 @ 20:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Smooth Operator
Maaruh, daten?
Altijd, do you put out on the first date?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om 20:30 denk ik... be there!quote:Op woensdag 22 april 2009 19:59 schreef liiszle het volgende:
hoelaat word de volgende man gekeurd?
want ik ga even de paardjes voeren nu
Nee, dat nietquote:Op woensdag 22 april 2009 20:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Altijd, do you put out on the first date?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |