Ben jij een fobo-fapper en baal je er van dat je na al die jaren op FOK! nog steeds niet in Boe's wie
neukt met wie lijst staat of nog stééds noodgedwonen in de singles reeks in R&P rondhangt?
Dan hebben wij dé oplossing voor je blauwe ballen, of droge kut natuurlijk! Fans van het RTL 5 programma 'Take Me Out' weten al wat er komen gaat

In het programma zie je een man, de kandidaat, die zich door fantastisch lekkere wijven laat keuren. De man probeert aan de hand van zijn geweldige looks, muzieksmaak en dansmoves deze vleeskeuring te doorstaan. Als een van de vrouwelijke kandidaten genoeg gezien heeft van de rotkop van de man dan drukt zij op een rode knop waarna zij uit de race is. Wie van de vrouwen na een aantal rondes nog over is mag op een date met de mannelijke kandidaat. Dit is in het kort een uitleg van dit briljante spel!
Gruwelijk lekker wijf!Aangezien FOK! vol zit met
nerds, * Wijst, lacht, knappe mannen en vrouwen, is het natuurlijk vanzelfsprekend dat wij onze eigen versie van Take Me Out organiseren! Jij als mannelijke of vrouwelijke FOK!er kan dus meedoen aan de FOK!versie! En als je je droom partner hebt getroffen kan je natuurlijk op een date met hem of haar!

Kijk hier bij de
krassers wat de spelregels zijn en hoe je je aan kan melden en wellicht ben jij de volgende die Jojoortje vol spuit!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!