quote:Op maandag 20 april 2009 21:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel iets langer dan nét te laatMaar is niet erg, weten we voor morgen
Oi, oi, zoveel game ik ook weer niet.quote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef Jimbo het volgende:
in nalating van het topic :
Ik doe nog wel even wat bij de dames postendan lijkt het net of ik mn huiswerk ook goed gedaan heb
Kwiwi
Weten jullie al
L.no
Toffe chick, maar ik ben blij dat ik juist uit het gamer wereldje benen een chick die veel gamed zie ik echt niet zitten
Even PM'en naar AAquote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef RenRen- het volgende:
Trouwens, KudFokker, moet ik mijn info updaten? Dat er wat meer komt te staan?
quote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond het best leuk geworden nog allemaalGoed gedaan AA & KF
had ik jou niet oooooit op msn trouwens ?quote:
Wat zij zegtquote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond het best leuk geworden nog allemaalGoed gedaan AA & KF
Ik kan welquote:Op maandag 20 april 2009 21:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
DAMES: nu jullie hier toch zijn: Kunnen jullie woensdag aanstaande same time same place???
Als het goed is moet het dan sneller kunnen. Laat het even weten...
hoax. een fok!ker met een levenquote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef liiszle het volgende:
maar fock, woensdag ook weer om half 8?
er zijn mensen met een levenik ben er dan hoogst waarschijnlijk dus rond die tijd ook niet..
zonde, want vind het best leuk
ik wil andwoord op m nvraagquote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef liiszle het volgende:
maar fock, woensdag ook weer om half 8?
er zijn mensen met een levenik ben er dan hoogst waarschijnlijk dus rond die tijd ook niet..
zonde, want vind het best leuk
Naja zegquote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef Jimbo het volgende:
in nalating van het topic :
Ik doe nog wel even wat bij de dames postendan lijkt het net of ik mn huiswerk ook goed gedaan heb
Heeft het in de op al over een prins(ja ik snap de link met de username
) Maar ik ben niet opzoek naar een princess , ik zoek een toffe chick die met minder dan een prins ook genoeg neemt
Jij ook bedankt manquote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
Als KWIWI vaker gekozen wordt zal Jimbo voor haar moeten strijden in een eindronde. Het koppel wat daar dan uitkomt mag zelf weten of ze op date gaan of niet.
GRAAG WIL IK JULLIE BEDANKEN VOOR DE MEDEWERKING EN OOK VOOR HET FEIT DAT BIJNA IEDEREEN ZICH NETJES AAN DE REGELS HEEFT GEHOUDEN DOOR NIET TE POSTEN IN HET KEURINGSTOPIC![]()
O ja.
KUDFOKKER: THANKS! ZONDER JOUW HULP WAS HET CHAOS GEWEEST
Volgens mij is het nu al een succes.quote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
Als KWIWI vaker gekozen wordt zal Jimbo voor haar moeten strijden in een eindronde. Het koppel wat daar dan uitkomt mag zelf weten of ze op date gaan of niet.
GRAAG WIL IK JULLIE BEDANKEN VOOR DE MEDEWERKING EN OOK VOOR HET FEIT DAT BIJNA IEDEREEN ZICH NETJES AAN DE REGELS HEEFT GEHOUDEN DOOR NIET TE POSTEN IN HET KEURINGSTOPIC![]()
O ja.
en strijden zal ikquote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
O ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |