quote:Op maandag 20 april 2009 21:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel iets langer dan nét te laatMaar is niet erg, weten we voor morgen

Oi, oi, zoveel game ik ook weer niet.quote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef Jimbo het volgende:
in nalating van het topic :
Ik doe nog wel even wat bij de dames postendan lijkt het net of ik mn huiswerk ook goed gedaan heb
Kwiwi
Weten jullie al
L.no
Toffe chick, maar ik ben blij dat ik juist uit het gamer wereldje benen een chick die veel gamed zie ik echt niet zitten

Even PM'en naar AAquote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef RenRen- het volgende:
Trouwens, KudFokker, moet ik mijn info updaten? Dat er wat meer komt te staan?

quote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond het best leuk geworden nog allemaalGoed gedaan AA & KF

had ik jou niet oooooit op msn trouwens ?quote:

Wat zij zegtquote:Op maandag 20 april 2009 21:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond het best leuk geworden nog allemaalGoed gedaan AA & KF

Ik kan welquote:Op maandag 20 april 2009 21:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
DAMES: nu jullie hier toch zijn: Kunnen jullie woensdag aanstaande same time same place???
Als het goed is moet het dan sneller kunnen. Laat het even weten...

hoax. een fok!ker met een levenquote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef liiszle het volgende:
maar fock, woensdag ook weer om half 8?
er zijn mensen met een levenik ben er dan hoogst waarschijnlijk dus rond die tijd ook niet..
zonde, want vind het best leuk

ik wil andwoord op m nvraagquote:Op maandag 20 april 2009 21:36 schreef liiszle het volgende:
maar fock, woensdag ook weer om half 8?
er zijn mensen met een levenik ben er dan hoogst waarschijnlijk dus rond die tijd ook niet..
zonde, want vind het best leuk

Naja zegquote:Op maandag 20 april 2009 21:21 schreef Jimbo het volgende:
in nalating van het topic :
Ik doe nog wel even wat bij de dames postendan lijkt het net of ik mn huiswerk ook goed gedaan heb
Heeft het in de op al over een prins(ja ik snap de link met de username
) Maar ik ben niet opzoek naar een princess , ik zoek een toffe chick die met minder dan een prins ook genoeg neemt

Jij ook bedankt manquote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
Als KWIWI vaker gekozen wordt zal Jimbo voor haar moeten strijden in een eindronde. Het koppel wat daar dan uitkomt mag zelf weten of ze op date gaan of niet.
GRAAG WIL IK JULLIE BEDANKEN VOOR DE MEDEWERKING EN OOK VOOR HET FEIT DAT BIJNA IEDEREEN ZICH NETJES AAN DE REGELS HEEFT GEHOUDEN DOOR NIET TE POSTEN IN HET KEURINGSTOPIC![]()
O ja.
KUDFOKKER: THANKS! ZONDER JOUW HULP WAS HET CHAOS GEWEEST

Volgens mij is het nu al een succes.quote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
Als KWIWI vaker gekozen wordt zal Jimbo voor haar moeten strijden in een eindronde. Het koppel wat daar dan uitkomt mag zelf weten of ze op date gaan of niet.
GRAAG WIL IK JULLIE BEDANKEN VOOR DE MEDEWERKING EN OOK VOOR HET FEIT DAT BIJNA IEDEREEN ZICH NETJES AAN DE REGELS HEEFT GEHOUDEN DOOR NIET TE POSTEN IN HET KEURINGSTOPIC![]()
O ja.

en strijden zal ikquote:Op maandag 20 april 2009 21:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
O ja.

Nee hoor valt meequote:Op maandag 20 april 2009 21:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Als je nu nog foto's instuurd duurt het waarschijnlijk wel een aantal weken voordat je aan de beurt bent niet waar?

Ja. Op een gegeven moment moet je vragen van de vrouwen beantwoorden.quote:Op maandag 20 april 2009 21:45 schreef 2cv het volgende:
Moeten de mannen die verkozen worden ook online zijn als de dames hun oordeel vellen ? Want ik werk op een gedeelde computer die niet altijd beschikbaar is op het moment dat ik dat wil.

Ja, ik ook op mijn reactie tegen jou..maargoed laat maarquote:

Dan is toch gewoon de volgende aan de beurt. Of niet?quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja. Op een gegeven moment moet je vragen van de vrouwen beantwoorden.

Dan ga ik dan mijn uiterste best doen online te zijn, maar ik kan helaas niets beloven.quote:Op maandag 20 april 2009 21:46 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja. Op een gegeven moment moet je vragen van de vrouwen beantwoorden.

quote:Op maandag 20 april 2009 21:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
DAMES: nu jullie hier toch zijn: Kunnen jullie woensdag aanstaande same time same place???
Als het goed is moet het dan sneller kunnen. Laat het even weten...

Mijn aanmelding was al binnen toch?quote:Op maandag 20 april 2009 22:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
Er zijn nu nog zo'n 7 mannen in the game. Je kan je nog gewoon opgeven maar ik weet niet tot wanneer de vrouwen er zin in hebben: het kost meer tijd dan verwacht.
Voor opgave kan je mij PMen. Je moet een foto van jezelf, een intro muziekje van youtube en een verhaaltje over jezelf opgeven.
Je wordt ruim vantevoren via PM op de hoogte gesteld wanneer je aan de beurt bent.

nee.quote:Op maandag 20 april 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn aanmelding was al binnen toch?

Ik had KF een PM gestuurd. Ik zal hem wel aan jou sturen dan.quote:

quote:

Nu wel.quote:

Toch maar welquote:Op maandag 20 april 2009 22:29 schreef OmniRocket het volgende:
mocht het nodig zijn kunnen jullie nog wel contact met mij opnemen hoor

quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:47 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ja, ik ook op mijn reactie tegen jou..maargoed laat maar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |