Niks gehadquote:
Schuiven die dan door naar het einde van de wachtrij? Lijkt me wel zo fair voor mij de anderenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nummer 1 voor vanaaf heeft ook afgezegd. Nummer 3 en 4 staan paraat en kunnen wel
Volgens mij is het weer terug naar het oude gezet.. Tevens word er wel gekeken naar mijn probleem van vorige weer Almighty??quote:
Eensquote:Op woensdag 22 april 2009 18:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Schuiven die dan door naar het einde van de wachtrij? Lijkt me wel zo fair voor mij de anderen
De pm van de nieuwe op maar die is niet meer van kracht lees ik net. Ik trek weer te snel me waffel openquote:
quote:Op woensdag 22 april 2009 18:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
Beetje laat, maar toch maar ff iedereen een PM gestuurd...
Prinsesje4you en liiszlequote:Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[b]WILLEN DE AANWEZIGE VROUWEN BEGINNEN MET ZICH TE MELDEN?[b]
Thanx.
Ik heb staan:
Breathtaking
L.no
Kwiwi
dat was toch opgelost?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Prinsesje4you en liiszle
Let je nog even op me probleem melding ( voor de 3de keer)
Ik mis 7 vrouwen van de 12 (van maandag)quote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef Prinsesje4you het volgende:
@krentenbol .. tnx voor de reactie!
Welke reactie?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef Prinsesje4you het volgende:
@krentenbol .. tnx voor de reactie!
ik zat ook al te kijkenquote:
haha inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef Jan-Beton het volgende:
Bijna tijd... het lijkt wel een soap (maar wel een leuke)... nog 1 minuut!
In het keuringstopic..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |