Waarschijnlijk wel.quote:

Ik zal hem vanavond voor de zekerheid naar je mailenquote:Op woensdag 22 april 2009 00:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
top![]()
Voor de geïnteresseerden: de finaleronde is een beetje aangepast. Zie de OP...

Waarom is dit toegevoegd? Impricipe ga je toch op (virtuele) date als je een match hebt (als je als vrouw gekozen wordt door de man of als er in de laatste ronde nog maar een vrouw over is)? En als we het dan toch doen is het dan niet leuker om de pm's alleen te plaatsen als ze allebei ja zeggen. Dat als ze nee zeggen nooit weten of de ander wel ja heeft gezegt en dat wij het niet komen te weten als het een nee is wie de spelbreker is. (Volgens mij gaat het speeddaten ook zoiets)quote:Hierna is het de bedoeling dat de overgebleven man en vrouw allebei KudFokker of AllmightArjen PM'en, met daarin of ze wel of niet met de ander op date willen, en waarom niet.
Wanneer beide PM's binnen zijn worden ze allebei tegelijk geplaatst in het topic

Eensch isquote:Op woensdag 22 april 2009 08:55 schreef maok het volgende:
[..]
Waarom is dit toegevoegd? Impricipe ga je toch op (virtuele) date als je een match hebt (als je als vrouw gekozen wordt door de man of als er in de laatste ronde nog maar een vrouw over is)? En als we het dan toch doen is het dan niet leuker om de pm's alleen te plaatsen als ze allebei ja zeggen. Dat als ze nee zeggen nooit weten of de ander wel ja heeft gezegt en dat wij het niet komen te weten als het een nee is wie de spelbreker is. (Volgens mij gaat het speeddaten ook zoiets)

Dat is ook een goed ideequote:Op woensdag 22 april 2009 08:55 schreef maok het volgende:
[..]
Waarom is dit toegevoegd? Impricipe ga je toch op (virtuele) date als je een match hebt (als je als vrouw gekozen wordt door de man of als er in de laatste ronde nog maar een vrouw over is)? En als we het dan toch doen is het dan niet leuker om de pm's alleen te plaatsen als ze allebei ja zeggen. Dat als ze nee zeggen nooit weten of de ander wel ja heeft gezegt en dat wij het niet komen te weten als het een nee is wie de spelbreker is. (Volgens mij gaat het speeddaten ook zoiets)

Done.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is ook een goed idee
Zal het vanavond aanpassen
AlmightArjen, zou jij de dames en de heer die mee doet even willen PM'en dat ze voor we beginnen de OP nog een keer lezen?
Thnx alvast !

Hoe doe ik dat? "RP" als ontvanger invoeren ofzo?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:22 schreef Mordreth het volgende:
Stuur eventuele PM's vanavond even naar de centrale RP PM. Ik heb namelijk nog geen idee wie vanavond aanwezig is.

Zie mijn sigquote:Op woensdag 22 april 2009 10:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? "RP" als ontvanger invoeren ofzo?

Vind ik een goed idee. Wat jij KF?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:55 schreef maok het volgende:
[..]

Jaquote:Op woensdag 22 april 2009 12:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Vind ik een goed idee. Wat jij KF?

Officieel wel ja, maar de date is niet verplicht...quote:Op woensdag 22 april 2009 12:20 schreef Hephaistos. het volgende:![]()
Het is toch juist het idee dat er sowieso een date uit komt rollen? Nu heb je dus na ronde 4 nog een extra ronde (maar dan via PM).

Dus maar weer terug naar de oude originele situatie? Ik vind het goed. KF?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:58 schreef maok het volgende:
Ow, het pm-en gaat dus om een echte date. Maar dan moet je direct beslissen dus. Is dat wel handig? Kun je dat niet beter tussen 2 deelnemers laten, misschien willen ze wel even overleggen. 2 mensen uit de zelfde plaats die even wat drinken op een terrasje is bijvoorbeeld iets heel anders dan gaan stappen aan de andere kant van Nederland. Anders wordt de drempel van ja zeggen zo hoog omdat je misschien uiteindelijk toch niet wilt omdat het te lastig is om te plannen oid. Ik neem als er echt een date uit voortkomt dat de deelnmers dat dan hier wel even komen melden.

Okquote:Op woensdag 22 april 2009 13:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dus maar weer terug naar de oude originele situatie? Ik vind het goed. KF?
(ik vind het allemaal wel best)

Ja, zoiets ja. Als ze op date gaan is het niet verplicht om dat te melden maar de voorkeur gaat daar natuurlijk wel naar uit. Inclusief verslag afterwards...quote:Op woensdag 22 april 2009 13:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok
Dus gewoon de man bekend laten maken wie hij wil en waarom...
Daarna kunnen ze zelf kiezen of ze op date gaan en of ze het willen laten weten in het topic?

*Meldtquote:Op woensdag 22 april 2009 17:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nog even een reminder:
VANAVOND 19:30 UUR NIEUWE RONDE
Hierbij ook het verzoek aan de dames om zich voor die tijd te melden in het topic. Dan heb ik een beetje een idee wie meedoet.

Niks gehadquote:

Schuiven die dan door naar het einde van de wachtrij? Lijkt me wel zo fair voor mij de anderenquote:Op woensdag 22 april 2009 18:13 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nummer 1 voor vanaaf heeft ook afgezegd. Nummer 3 en 4 staan paraat en kunnen wel

Volgens mij is het weer terug naar het oude gezet.. Tevens word er wel gekeken naar mijn probleem van vorige weer Almighty??quote:

Eensquote:Op woensdag 22 april 2009 18:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Schuiven die dan door naar het einde van de wachtrij? Lijkt me wel zo fair voor mij de anderen

De pm van de nieuwe op maar die is niet meer van kracht lees ik net. Ik trek weer te snel me waffel openquote:

quote:Op woensdag 22 april 2009 18:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
Beetje laat, maar toch maar ff iedereen een PM gestuurd...

Prinsesje4you en liiszlequote:Op woensdag 22 april 2009 19:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
[b]WILLEN DE AANWEZIGE VROUWEN BEGINNEN MET ZICH TE MELDEN?[b]
Thanx.
Ik heb staan:
Breathtaking
L.no
Kwiwi

dat was toch opgelost?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Prinsesje4you en liiszle
Let je nog even op me probleem melding ( voor de 3de keer)

Ik mis 7 vrouwen van de 12 (van maandag)quote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef Prinsesje4you het volgende:
@krentenbol .. tnx voor de reactie!

Welke reactie?quote:Op woensdag 22 april 2009 19:26 schreef Prinsesje4you het volgende:
@krentenbol .. tnx voor de reactie!

ik zat ook al te kijkenquote:

haha inderdaadquote:Op woensdag 22 april 2009 19:32 schreef Jan-Beton het volgende:
Bijna tijd... het lijkt wel een soap (maar wel een leuke)... nog 1 minuut!

In het keuringstopic..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |