ze zijn wel liefquote:Op maandag 20 april 2009 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
ach ja, de 1e ronde overleven zou al een wonder zijn
die vrouwen hier maken je keihard af gewoon :p
Je onderschat mij en Kudfokker...quote:Op maandag 20 april 2009 23:17 schreef kingmob het volgende:
Bleh, de ontknoping gemist omdat ik moest werken!
Lijkt me echt onmogelijk om dit soepel te regelen btw. Het gaat je nooit lukken om voortdurend iedereen bij elkaar te hebben.
Dit is Fok!, dat verdwijnt welquote:
Daar lijkt het sterk op jaquote:Op maandag 20 april 2009 23:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je onderschat mij en Kudfokker...
rotterdam en 20quote:Op maandag 20 april 2009 23:49 schreef maok het volgende:
Ik ben er woensdag niet bij helaas.
Nog even een paar vraagjes aan Jimbo, waar woon jij dan aangezien je Groningen ver weg vind en hoe oud ben je eigenlijk. (ik weet het, dat had ik ook tijdens het spel kunnen vragen maar ik ben gewoon even benieuwd)
- Sneller!quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:37 schreef KudFokker het volgende:
Het was hectisch, maar wel heel leuk om te doen
Heb ook wel zin in woensdag, om te kijken wat er dan gebeurt![]()
Maar hebben jullie nog tips hoe we het kunnen verbeteren
Zorg er voor dat goed duidelijk is wat er van de deelnemers verwacht wordt, en wanneer. En sneller zal het vast wel gaan omdat het ook voor jullie 2 duidelijker isquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:37 schreef KudFokker het volgende:
Maar hebben jullie nog tips hoe we het kunnen verbeteren
Voor een rood strikje doe ik het welquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:03 schreef maok het volgende:
Posts die niet van de spellleider, van de vrouw alles behalve de posts met,
en antwoorden en die van de man, die niets met het spelletje verwijderen of verplaatsen naar het slowchattopic. Topic dus puur houden. (als het mogelijk is om hier een modje voor te strikken)
Aan het begin van de "uitzending" van morgen, net zoals gisteren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:13 schreef Bootje84 het volgende:
Even een TVP.
Wanneer wordt de volgende man bekend gemaakt..?
Kut, dan ben ik voorlopig nog niet aan de beurtquote:de originele aanmeld-volgorde wordt aangehouden.
Vanaf nu zullen we inderdaad de dames die binnen 15 minuten in een ronde niet geantwoord hebben, automatisch eenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:42 schreef maok het volgende:
AlmightyArjen, volgens mij werd er bedoeld dat als vrouwen niet op tijd aanwezig zijn en ze dus automatich eengeven en ze komen dan 2 rondes later toch nog dat ze dan niet meer mee kunnen doen. Of als ze eerst
zeggen en ze zich bij de volgende ronde bedenken en dan ineens
zeggen terwijl ze er al uit waren. Dus niet bij verschillende mannen maar bij 1 man.
Okeequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vanaf nu zullen we inderdaad de dames die binnen 15 minuten in een ronde niet geantwoord hebben, automatisch eenlaten geven...
Wanneer dames te laat zijn voor een ronde, kunnen ze ook niet halverwege ronde 2 / 3 of 4 inspringen...
Wanneer een vrouwgeeft, kan ze later niet haar beslissing herzien, en terug gaan naar
![]()
Ik heb een MSN-date met KF vanaafquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef KudFokker het volgende:
Wellicht is het handig om vanavond even de OP aan te passen ?
Dat alle aanpassingen in 1 post staan...
We bespreken dit vanavond wel even op msn
Installeer alvast de drivers van je webcamquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik heb een MSN-date met KF vanaaf
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Installeer alvast de drivers van je webcam!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |