ze zijn wel liefquote:Op maandag 20 april 2009 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
ach ja, de 1e ronde overleven zou al een wonder zijn
die vrouwen hier maken je keihard af gewoon :p
Je onderschat mij en Kudfokker...quote:Op maandag 20 april 2009 23:17 schreef kingmob het volgende:
Bleh, de ontknoping gemist omdat ik moest werken!
Lijkt me echt onmogelijk om dit soepel te regelen btw. Het gaat je nooit lukken om voortdurend iedereen bij elkaar te hebben.
Dit is Fok!, dat verdwijnt welquote:
Daar lijkt het sterk op jaquote:Op maandag 20 april 2009 23:18 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Je onderschat mij en Kudfokker...
rotterdam en 20quote:Op maandag 20 april 2009 23:49 schreef maok het volgende:
Ik ben er woensdag niet bij helaas.
Nog even een paar vraagjes aan Jimbo, waar woon jij dan aangezien je Groningen ver weg vind en hoe oud ben je eigenlijk. (ik weet het, dat had ik ook tijdens het spel kunnen vragen maar ik ben gewoon even benieuwd)
- Sneller!quote:Op dinsdag 21 april 2009 07:37 schreef KudFokker het volgende:
Het was hectisch, maar wel heel leuk om te doen
Heb ook wel zin in woensdag, om te kijken wat er dan gebeurt![]()
Maar hebben jullie nog tips hoe we het kunnen verbeteren
Zorg er voor dat goed duidelijk is wat er van de deelnemers verwacht wordt, en wanneer. En sneller zal het vast wel gaan omdat het ook voor jullie 2 duidelijker isquote:Op dinsdag 21 april 2009 07:37 schreef KudFokker het volgende:
Maar hebben jullie nog tips hoe we het kunnen verbeteren
Voor een rood strikje doe ik het welquote:Op dinsdag 21 april 2009 09:03 schreef maok het volgende:
Posts die niet van de spellleider, van de vrouw alles behalve de posts met,
en antwoorden en die van de man, die niets met het spelletje verwijderen of verplaatsen naar het slowchattopic. Topic dus puur houden. (als het mogelijk is om hier een modje voor te strikken)
Aan het begin van de "uitzending" van morgen, net zoals gisteren.quote:Op dinsdag 21 april 2009 09:13 schreef Bootje84 het volgende:
Even een TVP.
Wanneer wordt de volgende man bekend gemaakt..?
Kut, dan ben ik voorlopig nog niet aan de beurtquote:de originele aanmeld-volgorde wordt aangehouden.
Vanaf nu zullen we inderdaad de dames die binnen 15 minuten in een ronde niet geantwoord hebben, automatisch eenquote:Op dinsdag 21 april 2009 14:42 schreef maok het volgende:
AlmightyArjen, volgens mij werd er bedoeld dat als vrouwen niet op tijd aanwezig zijn en ze dus automatich eengeven en ze komen dan 2 rondes later toch nog dat ze dan niet meer mee kunnen doen. Of als ze eerst
zeggen en ze zich bij de volgende ronde bedenken en dan ineens
zeggen terwijl ze er al uit waren. Dus niet bij verschillende mannen maar bij 1 man.
Okeequote:Op dinsdag 21 april 2009 14:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vanaf nu zullen we inderdaad de dames die binnen 15 minuten in een ronde niet geantwoord hebben, automatisch eenlaten geven...
Wanneer dames te laat zijn voor een ronde, kunnen ze ook niet halverwege ronde 2 / 3 of 4 inspringen...
Wanneer een vrouwgeeft, kan ze later niet haar beslissing herzien, en terug gaan naar
![]()
Ik heb een MSN-date met KF vanaafquote:Op dinsdag 21 april 2009 15:53 schreef KudFokker het volgende:
Wellicht is het handig om vanavond even de OP aan te passen ?
Dat alle aanpassingen in 1 post staan...
We bespreken dit vanavond wel even op msn
Installeer alvast de drivers van je webcamquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:48 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik heb een MSN-date met KF vanaaf
quote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Installeer alvast de drivers van je webcam!!
Jij nietquote:
Neem het even opquote:Op dinsdag 21 april 2009 16:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Installeer alvast de drivers van je webcam!!
da's ook de planning...quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
Als het sneller gaat kunnen er misschien meer mannen op een avond gekeurd worden.
Oke.quote:
Dat hangt van de snelheid af. Jimbo was erg gewild dus bleven er veel vrouwen lang in de race waardoor het langer duurde (+alle oponthoud omdat het de eerste keer was). Na elke kandidaat vragen we de vrouwen of ze nog zin hebben in nog een man.quote:
nu de vrouwen bekend zijn kan dat idd wel. Ik zal de mannen ff PMen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:16 schreef kwiwi het volgende:
Het zou natuurlijk ook sneller gaan als de mannen van te voren al een vraag voor elke vrouw bedenken, zodat die de vragen snel gepost kunnen worden.
Dus dan de man(nen) even de avond ervoor een PM sturen met welke vrouwen meedoen. Aangezien de mannen nu al de vrouwen + bijbehorend verhaaltje kunnen zien, is het niet al te moeilijk om van te voren al wat te bedenken
En van de hoeveelheid vrouwen die aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:16 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dat hangt van de snelheid af. Jimbo was erg gewild dus bleven er veel vrouwen lang in de race waardoor het langer duurde (+alle oponthoud omdat het de eerste keer was). Na elke kandidaat vragen we de vrouwen of ze nog zin hebben in nog een man.
Nee. En als je het topic ff leest weet je waarom.quote:Op dinsdag 21 april 2009 19:28 schreef 2cv het volgende:
Is er ook iets van een schema of planning wanneer welke man het slachtoff ... eh ... Aan de beurt is om gekeurd te worden ?
Ik ookquote:
Neequote:Op dinsdag 21 april 2009 21:34 schreef KudFokker het volgende:
Hey, neuk eens op met die topic vervuiling!
Inderdaad dat is het zwakke punt in geval het aantal vrouwen dat deelneemt. Misschien moeten de mannen ook de vrouwen keuren. Dan gaan er misschien meer mensen meedoen.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:55 schreef L.no het volgende:
Jammer dat er zo weinig dames zijn die hieraan deelnemen. Ik betwijfel dat iedereen altijd aanwezig kan zijn bij een keuring. Het voordeel daarvan is wel dat het sneller gaat als er minder dames zijn, maar de man heeft dan te weinig keuze.
Al die rukberen hier voten toch alleen maar 'quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad dat is het zwakke punt in geval het aantal vrouwen dat deelneemt. Misschien moeten de mannen ook de vrouwen keuren. Dan gaan er misschien meer mensen meedoen.
Dan doen er alleen meer mannen mee.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad dat is het zwakke punt in geval het aantal vrouwen dat deelneemt. Misschien moeten de mannen ook de vrouwen keuren. Dan gaan er misschien meer mensen meedoen.
Waarschijnlijk wel.quote:
Ik zal hem vanavond voor de zekerheid naar je mailenquote:Op woensdag 22 april 2009 00:37 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
top![]()
Voor de geïnteresseerden: de finaleronde is een beetje aangepast. Zie de OP...
Waarom is dit toegevoegd? Impricipe ga je toch op (virtuele) date als je een match hebt (als je als vrouw gekozen wordt door de man of als er in de laatste ronde nog maar een vrouw over is)? En als we het dan toch doen is het dan niet leuker om de pm's alleen te plaatsen als ze allebei ja zeggen. Dat als ze nee zeggen nooit weten of de ander wel ja heeft gezegt en dat wij het niet komen te weten als het een nee is wie de spelbreker is. (Volgens mij gaat het speeddaten ook zoiets)quote:Hierna is het de bedoeling dat de overgebleven man en vrouw allebei KudFokker of AllmightArjen PM'en, met daarin of ze wel of niet met de ander op date willen, en waarom niet.
Wanneer beide PM's binnen zijn worden ze allebei tegelijk geplaatst in het topic
Eensch isquote:Op woensdag 22 april 2009 08:55 schreef maok het volgende:
[..]
Waarom is dit toegevoegd? Impricipe ga je toch op (virtuele) date als je een match hebt (als je als vrouw gekozen wordt door de man of als er in de laatste ronde nog maar een vrouw over is)? En als we het dan toch doen is het dan niet leuker om de pm's alleen te plaatsen als ze allebei ja zeggen. Dat als ze nee zeggen nooit weten of de ander wel ja heeft gezegt en dat wij het niet komen te weten als het een nee is wie de spelbreker is. (Volgens mij gaat het speeddaten ook zoiets)
Dat is ook een goed ideequote:Op woensdag 22 april 2009 08:55 schreef maok het volgende:
[..]
Waarom is dit toegevoegd? Impricipe ga je toch op (virtuele) date als je een match hebt (als je als vrouw gekozen wordt door de man of als er in de laatste ronde nog maar een vrouw over is)? En als we het dan toch doen is het dan niet leuker om de pm's alleen te plaatsen als ze allebei ja zeggen. Dat als ze nee zeggen nooit weten of de ander wel ja heeft gezegt en dat wij het niet komen te weten als het een nee is wie de spelbreker is. (Volgens mij gaat het speeddaten ook zoiets)
Done.quote:Op woensdag 22 april 2009 09:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is ook een goed idee
Zal het vanavond aanpassen
AlmightArjen, zou jij de dames en de heer die mee doet even willen PM'en dat ze voor we beginnen de OP nog een keer lezen?
Thnx alvast !
Hoe doe ik dat? "RP" als ontvanger invoeren ofzo?quote:Op woensdag 22 april 2009 10:22 schreef Mordreth het volgende:
Stuur eventuele PM's vanavond even naar de centrale RP PM. Ik heb namelijk nog geen idee wie vanavond aanwezig is.
Zie mijn sigquote:Op woensdag 22 april 2009 10:58 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat? "RP" als ontvanger invoeren ofzo?
Vind ik een goed idee. Wat jij KF?quote:Op woensdag 22 april 2009 08:55 schreef maok het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 22 april 2009 12:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Vind ik een goed idee. Wat jij KF?
Officieel wel ja, maar de date is niet verplicht...quote:Op woensdag 22 april 2009 12:20 schreef Hephaistos. het volgende:![]()
Het is toch juist het idee dat er sowieso een date uit komt rollen? Nu heb je dus na ronde 4 nog een extra ronde (maar dan via PM).
Dus maar weer terug naar de oude originele situatie? Ik vind het goed. KF?quote:Op woensdag 22 april 2009 12:58 schreef maok het volgende:
Ow, het pm-en gaat dus om een echte date. Maar dan moet je direct beslissen dus. Is dat wel handig? Kun je dat niet beter tussen 2 deelnemers laten, misschien willen ze wel even overleggen. 2 mensen uit de zelfde plaats die even wat drinken op een terrasje is bijvoorbeeld iets heel anders dan gaan stappen aan de andere kant van Nederland. Anders wordt de drempel van ja zeggen zo hoog omdat je misschien uiteindelijk toch niet wilt omdat het te lastig is om te plannen oid. Ik neem als er echt een date uit voortkomt dat de deelnmers dat dan hier wel even komen melden.
Okquote:Op woensdag 22 april 2009 13:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dus maar weer terug naar de oude originele situatie? Ik vind het goed. KF?
(ik vind het allemaal wel best)
Ja, zoiets ja. Als ze op date gaan is het niet verplicht om dat te melden maar de voorkeur gaat daar natuurlijk wel naar uit. Inclusief verslag afterwards...quote:Op woensdag 22 april 2009 13:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok
Dus gewoon de man bekend laten maken wie hij wil en waarom...
Daarna kunnen ze zelf kiezen of ze op date gaan en of ze het willen laten weten in het topic?
*Meldtquote:Op woensdag 22 april 2009 17:28 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nog even een reminder:
VANAVOND 19:30 UUR NIEUWE RONDE
Hierbij ook het verzoek aan de dames om zich voor die tijd te melden in het topic. Dan heb ik een beetje een idee wie meedoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |