hehe truequote:Op maandag 20 april 2009 20:08 schreef DrDentz het volgende:
Als je niet kijkt hoor je Brigitte Kaandorp zingen.
quote:Op maandag 20 april 2009 20:12 schreef ScudRaket het volgende:
tvp
Blijft heerlijk inderdaad.quote:Op maandag 20 april 2009 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Ah ja, weer dat grappige Van Rooyen lied.
Snap ik ook niet. Ik bedoel: hoe moet ik "Dikkertje Dap" en "Ja zuster, nee zuster" nou interpreteren dan?quote:Op maandag 20 april 2009 21:28 schreef tong80 het volgende:
Wat een kutlied.
Dat heeft Annie nooit zo bedoeld
Eerder Spel Zonder Grenzen.quote:Op maandag 20 april 2009 18:36 schreef Paul het volgende:
Ter land ter zee en in de lucht was het voorbeeldprogramma voor wipe out
Ik verzin dit niet hoor, dat heeft die gozer uit Amerika gezegdquote:
bewat?quote:Op maandag 20 april 2009 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja echt wel besokke om 74 x mee te doen
Woord: mesjogge (bijv. naamw., -)quote:
Viel ook wel mee, beetje Man Bijt Hond tv.quote:Op maandag 20 april 2009 23:47 schreef broer het volgende:
Ze hadden beter een Fokke & Sukke kunnen besteden aan 'Te land, ter zee en in de lucht' dan een heel gesprek van tien minuten. Dat was echt niet om door te komen, zeg.
Mesjogge voor iemand die verkouden is?quote:
quote:Op maandag 20 april 2009 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
'Martin Bril te ziek om te schrijven'
AMSTERDAM - Columnist Martin Brils plekje in de Volkskrant is al twee dagen leeg. De schrijver, die lijdt aan darmkanker, is te ziek om zijn column te schrijven.
"Vandaag geen Martin Bril” staat klein op de voorpagina, waar zijn column sinds kort wordt geplaatst.
De Volkskrant zegt tegen RTL Boulevard niet te weten wanneer er weer een nieuwe column van Martin komt, maar hoopt deze week weer een stuk van zijn hand te kunnen plaatsen.
Martin zei eerder al dat hij ernstig ziek maar zeker niet stervende was. Want: "Zolang ik in de krant te lezen ben gaat het goed met me, wanneer ik niet meer schrijf ben ik dood."
In zijn column van vorige week schreef hij dat hij zo verzwakt is dat hij een rolstoel nodig heeft. "Ineens had ik een rolstoel nodig, geen kracht meer in mijn benen. Goed voor het humeur is het niet, maar er is geen ontkomen aan."
http://www.telegraaf.nl/p(...)rijven___.html?p=5,1
Dat zegt allesquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij was zelfs niet bij Bob Dylan dit jaar.
quote:Op maandag 20 april 2009 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
'Martin Bril te ziek om te schrijven'
De Volkskrant zegt tegen RTL Boulevard niet te weten wanneer er weer een nieuwe column van Martin komt[b], maar hoopt deze week weer een stuk van zijn hand te kunnen plaatsen.
quote:De gasten van 21 april zijn Gerard Timmer, Aart Staartjes, Felix Rottenberg en Gerrit Komrij. Muziek is er van Eric Vloeimans' 'Fugimundi' en Giel Beelen is tafelheer van Matthijs van Nieuwkerk.
"Ik bedoel eh...". Ik mis het wel hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 00:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij was zelfs niet bij Bob Dylan dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |