Ze komen ook van iets waar amper negatieve kritiek op was, dus het is even wennen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:44 schreef koemleit het volgende:
ze kunnen erg slecht met kritiek omgaan zeg.
Ik vind het echt zo'n stukje wat ze op de bonte avond van brugklaskamp doen. Dat nivo.quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
Het was toch wel een aardig gesprek, met de ex-lama`s.
En ik moest lachen om dat fragment met die lijkkist.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:08 schreef Flyduck het volgende:
uit welk programma komt dat stukje met die boer ??
De Lama's was al vreselijkquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:13 schreef Ambrosius het volgende:
De Lama's bestaan niet meer, dat is het probleem van het programma. De verwachtingen zijn veel te hoog, buiten dat het gewoon enorm slecht is.
Ze had expres lelijke kleren aangedaan weetzelfquote:Op vrijdag 17 april 2009 20:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
is gewoon een kopie van Paul Potts.... en iedereen trapt erin
Het ergerlijke vind ik de montagetrucjes in het filmpje. Het is bijna exact een blauwdruk van het optreden van Paul Potts inderdaad. Ietwat sullig onzeker persoon komt podium opstappen, jury heeft afkeurende gezichten, shot van iemand uit het publiek die er niets van verwacht en dan... mond van de kandidaat gaat open, gezichten van de jury gaan in de verbaasd- en bewonderingstand, het publiek begint te klappen, het publiek gaat staan, etc. Bij Paul Potts dacht ik nog dat het echt was, nu is het me te gemaakt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 20:19 schreef DJ_Ryow het volgende:
is gewoon een kopie van Paul Potts.... en iedereen trapt erin
Ik interpreteer helemaal niks, ze zei dat letterlijk, in tegenstelling tot dat wat jij eraan toevoegt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Je interpreteert de woorden van Saskia Noort helemaal verkeerd. Ze zei dit in verband met de verplichte leeslijst op scholen. Ze zei dat ze het niet goed vindt dat leerlingen sommige boeken verplicht moeten lezen. Ze vond De Avonden toen ze 15 was een straf om te lezen, op latere leeftijd niet meer.
Pure ad-hominem. Net zoals dat die schrijvers die dat zeggen zogenaamd geen goede boeken hebben geschreven. Zoals ik al zei, Hugo Borst was op zijn pik getrapt en ging totaal niet in op de inhoudelijk zeer genuanceerde opmerkingen van Komrij.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:42 schreef Suko het volgende:
Overigens, dat hoofd kan ik ook niet meer zien, ze zuipt teveel, gaat te laat naar bed en dat haar kan ook niet meer. En Borst had ook gelijk dat die genoemde schrijvers al jaren geen boek hebben geschreven, indien wel, deze merendeels zijn afgekraakt. Dame Palmen heeft zichzelf geen dienst bezwezen met deze uitzending, integendeel.
Hoe groot kan het bord voor je kop zijn?quote:Sorry hoor, maar die Ruud & co, zij lopen minstens 10 jaar achter, met die handjes op het laatst ook. Trouwens, zodra lui van pakweg over de 40jr deze muziek mooi gaan vinden is het hoogtepunt allang geweest.
Vond het op zich nog meevallen, tenminste, Ruben Nicolae en Tijl leken er wel op een volwassen manier mee om te gaan maar Vd Meer liet zich echt verschrikkelijk kennen..quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:44 schreef koemleit het volgende:
ze kunnen erg slecht met kritiek omgaan zeg.
Vind ik juist niet. Waar gaat het nou over? Over hoeveel mensen kijken? Lekker belangrijk of het er 3k of 4k zijn, als die kleine groep het prachtig vind, prima toch?quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:55 schreef eentwee het volgende:
[..]
Vond het op zich nog meevallen, tenminste, Ruben Nicolae en Tijl leken er wel op een volwassen manier mee om te gaan maar Vd Meer liet zich echt verschrikkelijk kennen..
Zo werkt televisie toch niet? Natuurlijk werd er veel verwacht en zijn de kijkcijfers belangrijk. De AVRO dacht toch drie populaire jongens binnen te halen. Niks vanaf nul beginnen, veel Lama kijkers keken de eerste keer en haakten daarna genadeloos af. Ja als er niemand meer kijkt moet je inderdaad weer vanaf nul beginnenquote:Op zaterdag 18 april 2009 12:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vind ik juist niet. Waar gaat het nou over? Over hoeveel mensen kijken? Lekker belangrijk of het er 3k of 4k zijn, als die kleine groep het prachtig vind, prima toch?
Dit is gewoon iets nieuws en niet te vergelijken met de Lama's en dus moet je van 0 af beginnen. Om dan id DWDD verantwoording af te moeten leggen....... Ruben zag dat goed..
Ja, prima als je na middernacht op NL3 geprogrammeerd staat. Je wordt echter niet op primetime op NL1 gezet om een beetje te fröbelen voor een klein groepje trouwe fans. Het is een gewoon mislukt.quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vind ik juist niet. Waar gaat het nou over? Over hoeveel mensen kijken? Lekker belangrijk of het er 3k of 4k zijn, als die kleine groep het prachtig vind, prima toch?
Volgende week 200000quote:Op zaterdag 18 april 2009 12:37 schreef peterfan het volgende:
Toch bijna 400.000 kijkers gister met behulp van DWDD...
Ze vinden het zelf belangrijk anders zouden ze er niet gaan zitten.quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jullie zijn gewoon verpest door de kijkcijfer-journalistiek!Bah!
Prototypes van een verziekte TV-generatie, dat zijn jullie! En maar de hele dag checken hoeveel mensen er nou weer gekeken hebben, nou creatief hoor!
![]()
![]()
De week daarna 634.439 kijkers, hoor ik uit betrouwbare bron.quote:
Ik ga nooit op de voorspellingen van Erwin Krol af.quote:Op zaterdag 18 april 2009 17:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De week daarna 634.439 kijkers, hoor ik uit betrouwbare bron.
Je.... mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen... lult uit je nek.quote:
quote:De gasten van maandag 20 april zijn Geert-Jan Knoops, Arjan Ederveen, Jack Wouterse, Bert Kuizenga, Johan Vlemmix, Tom Blom en Evert de Graaf. Tafelheer is Koos Postema en muziek is er van Dorine Wiersma!
Zal wel gaan over TLTZEIDL wat gaat stoppen bij de Tros.quote:Op maandag 20 april 2009 18:29 schreef Paul het volgende:
Hehe Johan Vlemmix, gaatie het over de bunker hebben
Ohja daar schootie altijd met den pistoolquote:Op maandag 20 april 2009 18:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel gaan over TLTZEIDL wat gaat stoppen bij de Tros.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |