Ik las net wat oude FB-topics terug. Wat een vrede toen met elkaar.quote:
Ook een manier om over feedback te denken.quote:
Oké, duidelijk antwoord.quote:Op zondag 19 april 2009 01:55 schreef RayMania het volgende:
Laten we eerst de wedstrijd van Ajax morgen afwachten. Daarna duurt het een week tot Ajax - AZ, dus dan zou ik niet tegen een apart topic zijn (zoals hier). Het is wat anders als er een paar uur voor de wedstrijd een nieuw topic komt voor één wedstrijd, dat schiet niet op.
quote:Op zondag 19 april 2009 01:58 schreef Prosac het volgende:
Veel inderdaad. Maar niet echt opvallend, krijgt gewoon een volwaardig profcontract, ipv jeugd.
Nu in het nieuws juist vanwege die 2 goals. Verder kan het gewoon in het Man Utd topic.
Er komt geen kampioenswedstrijd meer, want Ajax wint niet in Eindhovenquote:
Hier zaten we op te wachten goede reden voor dat slotjequote:Op zondag 19 april 2009 01:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laten we eerst de wedstrijd van Ajax morgen afwachten. Daarna duurt het een week tot Ajax - AZ, dus dan zou ik niet tegen een apart topic zijn (zoals hier). Het is wat anders als er een paar uur voor de wedstrijd een nieuw topic komt voor één wedstrijd, dat schiet niet op.
Later op deze dag fix ik het.quote:Op zondag 19 april 2009 02:14 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk dat ik de VBL mods Vaduz en Blawh eens een PM ga sturen want Prosac en Bliksem mogen we volgens de OP niet PMen
je mag wel toegeven dat je ze mistquote:
Binnenkort sta jij gewoon samen met Suijk in de OPquote:Op zondag 19 april 2009 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je mag wel toegeven dat je ze mist
boo fucking hoooquote:Op zondag 19 april 2009 02:03 schreef Gitanov het volgende:
[..]
![]()
Zo kan je ook een slotje zetten Sjimz.
Ik die van jou ook al jaren lieverd. Kheb al heel veel wijven voor je versierd ±Yquote:Op zondag 19 april 2009 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft Ado jouw MSN gehackt joh Ray? Damn.
Je moet ff Ctrl + shift indrukken.quote:Op zondag 19 april 2009 10:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik die van jou ook al jaren lieverd. Kheb al heel veel wijven voor je versierd ±Y
Inderdaad WTF.quote:Op zondag 19 april 2009 10:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft Ado jouw MSN gehackt joh Ray? Damn.
Je wordt gewoon met de nek aangekeken.quote:Op zondag 19 april 2009 12:33 schreef denthemen het volgende:
WTF Ray, nieuw beleid om zo een topic te sluiten? Gewoon een linkje was genoeg geweest joh
![]()
Ik weet wel dat jullie dit doen ivm mijn handicap
quote:Op zondag 19 april 2009 12:56 schreef denthemen het volgende:
[AZ #63] Amai, we zčn d'r nog nie!
Kan dicht
Je staat erbij!!111quote:Op zondag 19 april 2009 03:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel alsof je me niet als collega wil.
Wat wil je nu met dit gedrag bereiken?quote:Op zondag 19 april 2009 15:27 schreef Gitanov het volgende:
Dus, aanmerkingen op mods mogen ook al niet meer?
Kan ik ook aan jou vragen.quote:Op zondag 19 april 2009 15:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat wil je nu met dit gedrag bereiken?
Dat was als reactie naar die sneer van je.quote:Op zondag 19 april 2009 15:34 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Kan ik ook aan jou vragen.
Je laat je eigen boo fucking hoo wel staan maar mijn heb je een bord voor je kop niet.
Over consequent zijn gesproken
Mag elke mod daar zijn eigen manier voor hebben? Ik doe het ook niet altijd op die manier. Ligt er maar net aan hoe mijn kop op dat moment staat.quote:Op zondag 19 april 2009 15:49 schreef Gitanov het volgende:
Niks sneer. Ik geef gewoon een voorbeeld van hoe je wel duidelijk een slotje plaatst.
Was al weg. Toch bedankt.quote:
Tuurlijk, maar als ik het zo zie en dan zijn manier. Wil ik dat even aankaarten.quote:Op zondag 19 april 2009 17:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Mag elke mod daar zijn eigen manier voor hebben? Ik doe het ook niet altijd op die manier. Ligt er maar net aan hoe mijn kop op dat moment staat.
Welk topic?quote:
Was al op 300 posts maar zijn tussendoor denk ik berichten verwijderd.quote:Op zondag 19 april 2009 18:11 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het PSV - Ajax topic was nog maar op pagina 6 en ging al dicht.
Ah kijk!quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Was al op 300 posts maar zijn tussendoor denk ik berichten verwijderd.
Hij was zeg maar gewoon vol.
Was dit de vorige keer ook zo bij Ajax - PSV? Kan het me niet herinneren.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef StarGazer het volgende:
Misschien dat na vandaag de live verslagen topics definitief gesloten kunnen worden. Dat zeg ik niet omdat mijn club keihard aan het verliezen is, maar dit gaat echt helemaal nergens meer over.
Als sommige mensen hun frustratie gewoon thuis zouden afreageren in plaats van op elkaar hier, zou het al schelen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef StarGazer het volgende:
Misschien dat na vandaag de live verslagen topics definitief gesloten kunnen worden. Dat zeg ik niet omdat mijn club keihard aan het verliezen is, maar dit gaat echt helemaal nergens meer over.
Eens gisteren had ik dat ook natuurlijk trek je dat je meer aan als je club aan het verliezen is maar echt 200 post van de 300 zijn troll en uitlok reacties. Het gaat echt nergens over soms.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef StarGazer het volgende:
Verre van.quote:Op zondag 19 april 2009 18:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Was dit de vorige keer ook zo bij Ajax - PSV? Kan het me niet herinneren.
Normaal gesproken is het wel 'normaal'.
Als Ajax verliest is het altijd gezellig.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef StarGazer het volgende:
En dan zeker alle posts ruimen uit de clubtopics? Nee, dat wordt 'm niet.quote:Op zondag 19 april 2009 18:13 schreef StarGazer het volgende:
Jawel daar zijn ook vast berichten verwijderd.quote:Op zondag 19 april 2009 18:17 schreef vitessezuid113 het volgende:
PSV - Ajax VII Waar de vlaggen worden uitgehangen in Alkmaar
Bij deze toch niet ?
Meer macht ivm bannen zou al een hoop schelen inderdaad.quote:Op zondag 19 april 2009 18:18 schreef Jojoortje het volgende:
Modjes zouden meer macht moeten krijgen wat bannen betreft.
Dan kan een FA later wel bekijken of het terecht was, want idd... Het ging nergens meer over
Dat zou de context moeten zijn idd. Maar het loopt te vaak uit de hand.quote:Op zondag 19 april 2009 18:19 schreef Kopbal het volgende:
die liveverslagen-topics zijn er ook wel een beetje voor om slap te ouwehoeren toch? Al vind ik ook wel dat het vaak te ver gaat.
Ouwehoeren mag!quote:Op zondag 19 april 2009 18:19 schreef Kopbal het volgende:
die liveverslagen-topics zijn er ook wel een beetje voor om slap te ouwehoeren toch? Al vind ik ook wel dat het vaak te ver gaat.
Inderdaad de users zijn tijdend de wedstrijden van hun teams gewoon te opgefockt zodat ze niet normaal kunnen reageren.quote:Ouwehoeren mag!![]()
Maar constant trollen en constant zeiken op de zogenaamde 'trieste supporters' in het topic is gewoon irritant. Tuurlijk is daar wel eens sprake van, maar zoals vandaag was het echt zwaaaaar irritant. De helft van de posts waren gewoon posts die er eigenlijk niet huis horen.
Dan gaat die er weer op reageren en dan weer die en dan is het feestje compleet.
Laat ik hier maar niets over zeggenquote:Maar voor de rest toch puick werk geleverd modjes Jullie hadden er een zware taak aan vandaag.![]()
Goed voorstel s'ommige accounts zijn er alleen maar om te trollen. Nu blijf je bezig met editen/noten dan kun je na bijvoorbeeld 5 post een ban geven.quote:Jammer dat jullie geen bans mogen geven.
Waar ligt trouwens de grens? Ik vind het bijvoorbeeld ook wel leuk om een beetje te plagen in die topics, wordt dat ook genote?quote:Op zondag 19 april 2009 18:43 schreef RayMania het volgende:
Dit is de eerste keer dit seizoen dat het uit de hand loopt hoor. Dat ligt niet aan ons, dat ligt aan het soort wedstrijd wat er op dat moment gespeeld en aan het wedstrijdverloop. Enige wat wij kunnen doen is zo snel mogelijk berichten aanpassen en noten, meer niet. Er zijn natuurlijk banaanvragen gedaan, maar waarschijnlijk zitten de FA's op het terras. Geduld dus.
Beetje plagen is niet erg, dat hoort erbij, maar op sommige momenten gaat het gewoon te ver. Het enige wat onthouden moet worden is dat er niet sfeerverziekend gepost wordt en ieder weldenkend mens weet volgens mij dan precies wat wel en niet gepost kan worden. Schelden met kanker, doodwensingen, racisme, blessures toewensen, valse tussenstanden etc zijn gewoon not done in VBL.quote:Op zondag 19 april 2009 18:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waar ligt trouwens de grens? Ik vind het bijvoorbeeld ook wel leuk om een beetje te plagen in die topics, wordt dat ook genote?
nog steeds geen reactie?quote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beetje plagen is niet erg, dat hoort erbij, maar op sommige momenten gaat het gewoon te ver. Het enige wat onthouden moet worden is dat er niet sfeerverziekend gepost wordt en ieder weldenkend mens weet volgens mij dan precies wat wel en niet gepost kan worden. Schelden met kanker, doodwensingen, racisme, blessures toewensen, valse tussenstanden etc zijn gewoon not done in VBL.
Trollen wordt ook niet toegestaan. Als Feyenoorder (bijvoorbeeld) in het Ajax-topic iets posten als "Helemaal niets in Amsterdam![]()
![]()
! " oid wordt gewoon verwijderd.
Duidelijkquote:Op zondag 19 april 2009 18:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Beetje plagen is niet erg, dat hoort erbij, maar op sommige momenten gaat het gewoon te ver. Het enige wat onthouden moet worden is dat er niet sfeerverziekend gepost wordt en ieder weldenkend mens weet volgens mij dan precies wat wel en niet gepost kan worden. Schelden met kanker, doodwensingen, racisme, blessures toewensen, valse tussenstanden etc zijn gewoon not done in VBL.
Maar in het liveverslagen-topic mag het weer wel?quote:Trollen wordt ook niet toegestaan. Als Feyenoorder (bijvoorbeeld) in het Ajax-topic iets posten als "Helemaal niets in Amsterdam![]()
![]()
! " oid wordt gewoon verwijderd.
Nee, in heel VBL niet. Maar soms, vooral vanmiddag, wordt er wel eens iets gemist.quote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef Kopbal het volgende:
Maar in het liveverslagen-topic mag het weer wel?
Liever ook niet maar ik vind het minder erg dan wat Ray allemaal aangeeft.quote:Op zondag 19 april 2009 18:50 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Duidelijk
[..]
Maar in het liveverslagen-topic mag het weer wel?
nachtbagger, dicht.quote:Trouwens, Voor welke Nederlandse club ben jij?
Ja, we wachten. Op deze momenten zijn banrechten wel weer handig.quote:Op zondag 19 april 2009 18:52 schreef Breach het volgende:
Topuser die azisthebest. Hoelang duurt het nou voordat ban-aanvragen worden gehonoreerd?
"Helemaal niets in Amsterdam" wordt ook in het stadion gezongen.quote:Op zondag 19 april 2009 18:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, in heel VBL niet. Maar soms, vooral vanmiddag, wordt er wel eens iets gemist.
Wat jij vindt is niet belangrijk.quote:Op zondag 19 april 2009 18:55 schreef Gitanov het volgende:
[..]
"Helemaal niets in Amsterdam" wordt ook in het stadion gezongen.
Dan vind ik persoonlijk dat je dat ook wel mag posten.
Neuh, want de enige reacties die je terugkrijgt in VBL zijn niet zo vriendelijk.quote:Op zondag 19 april 2009 18:55 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Om dan vervolgens weer een stortvloed aan reacties op zo'n post te moeten verwijderenquote:Op zondag 19 april 2009 18:55 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen.quote:
Ik word na vanmiddag zelfs vrolijk van zo'n "doodnormale" scheldpost.quote:Op zondag 19 april 2009 18:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeleken met vanmiddag is dit een kerkelijke zegening.
De eerste normale post van jou moet nog uitgevonden worden.quote:Op zondag 19 april 2009 19:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vraag iets normaals in het psv topic en dat wordt verwijderd
Waarom verwijder je die post ?quote:Op zondag 19 april 2009 19:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
De eerste normale post van jou moet nog uitgevonden worden.
Ze zingen ook over joden aan het gasquote:Op zondag 19 april 2009 18:55 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Ik wacht wel op antwoord.quote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Geen troll, gewoon discussie
AFC Ajax Topic #1261: 6-2 Op naar volgend seizoen!
mail is de deur uit
Mooi, dan kunnen jij en denthemen hier stoppen met zeuren.quote:
post die mail maar niet hierquote:Op zondag 19 april 2009 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Geen troll, gewoon discussie
mail is de deur uit
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 19 april 2009 19:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wil hij er weer een Ajax - Feyenoord discussie van maken? Heb ik geen trek in. Jullie denk ik ook niet.
De discussie was vrij normaal. _Mike_ moet blijkbaar weer de vergelijking trekken met Feyenoord terwijl de discussie daar niet over gaat.quote:Op zondag 19 april 2009 19:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Blijkbaar wel.
Kunnen jullie niet gewoon eens ophouden emt op elkaar te reageren
Kom op zeg. Ik reageer 1. Niet op hem, hou mij er dus buiten. Ik reageer al weken niet meer op die knul, waarom moet je mij hier er dan bijhalen? Hij moet zo nodig op mij reageren.. En 2. Ik geef gewoon een post aan waarin staat "helemaal niets in Amsterdam" . Eerder in het topic lees ik dat je zulk soort dingen wilt weghalen, maar blijkbaar dus niet?quote:Op zondag 19 april 2009 19:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen jij en denthemen hier stoppen met zeuren.
Ja en?quote:Op zondag 19 april 2009 19:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De discussie was vrij normaal. _Mike_ moet blijkbaar weer de vergelijking trekken met Feyenoord terwijl de discussie daar niet over gaat.
Ja, je hebt gelijk, maar ik word er een beetje simpel van dat ook weer dit feedbacktopic niet op een normale manier kan worden gepraat. Iedereen moet zich er weer mee bemoeien, het helpt geen ene moer.quote:Op zondag 19 april 2009 19:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom op zeg. Ik reageer 1. Niet op hem, hou mij er dus buiten. Ik reageer al weken niet meer op die knul, waarom moet je mij hier er dan bijhalen? Hij moet zo nodig op mij reageren.. En 2. Ik geef gewoon een post aan waarin staat "helemaal niets in Amsterdam" . Eerder in het topic lees ik dat je zulk soort dingen wilt weghalen, maar blijkbaar dus niet?
Het was toch niet offtopic?quote:Op zondag 19 april 2009 19:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik er ook gewoon op in. Blijkbaar mag je weer flink off-topic gaan.
Het is wel een vraag van hem om offtopic te gaan.quote:Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het was toch niet offtopic?
Jij geeft de vergelijking met Leeds, hij met Feyenoord.
En je gaat je gewoon normaal gedragen
Ben het er mee eens. Misschien gewoon een regel invoeren dat je alleen een link mag posten, en dat wanneer je een discussie aan wilt gaan dat dat per pm moet. Zo hou je het topic gezeik vrij en gaan mensen er ook niet op reagerenquote:Op zondag 19 april 2009 19:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, maar ik word er een beetje simpel van dat ook weer dit feedbacktopic niet op een normale manier kan worden gepraat. Iedereen moet zich er weer mee bemoeien, het helpt geen ene moer.
Nee en nu kappen we met deze nutteloze discussie.quote:Op zondag 19 april 2009 19:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is wel een vraag van hem om offtopic te gaan.
En dan krijg ik weer het gezeik waarom ik het in PM doe.quote:Op zondag 19 april 2009 19:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben het er mee eens. Misschien gewoon een regel invoeren dat je alleen een link mag posten, en dat wanneer je een discussie aan wilt gaan dat dat per pm moet. Zo hou je het topic gezeik vrij en gaan mensen er ook niet op reageren
Ohja joh, ohja. De wedstrijd was even gestaakt he?quote:Op zondag 19 april 2009 19:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ze zingen ook over joden aan het gas
Wat is eigenlijk de meerwaarde van FB ten opzichte van een TR?quote:Op zondag 19 april 2009 19:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben het er mee eens. Misschien gewoon een regel invoeren dat je alleen een link mag posten, en dat wanneer je een discussie aan wilt gaan dat dat per pm moet. Zo hou je het topic gezeik vrij en gaan mensen er ook niet op reageren
Ja die zijn er.quote:Op zondag 19 april 2009 20:01 schreef SCH het volgende:
Zijn er nou al meer mensen geband voor VBL dit weekend? Zou het een beetje zuur vinden als tong80 de enige blijkt. Kom op mods, doe eens een beetje aandringen
Nee, feedback is juist de plek om zulke dingen te bespreken met mods en users samen. Alleen dit jaar is het gewoon extreem; iedereen heeft ineens een mening en lijkt het beter te weten. Vroeger was dat wel anders. Nu zoeken bepaalde users (lees: Ajacieden zoeken Feyenoorders en andersom) elkaar op om elkaar een ban aan te naaien. Heb daar een beetje genoeg van.quote:Op zondag 19 april 2009 19:58 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja, erg jammer. Vooral op zulk soort dagen.. Hoorde dat het in het livescore topic ook al niet gezellig was. Zonde hoorquote:Op zondag 19 april 2009 20:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, feedback is juist de plek om zulke dingen te bespreken met mods en users samen. Alleen dit jaar is het gewoon extreem; iedereen heeft ineens een mening en lijkt het beter te weten. Vroeger was dat wel anders. Nu zoeken bepaalde users (lees: Ajacieden zoeken Feyenoorders en andersom) elkaar op om elkaar een ban aan te naaien. Heb daar een beetje genoeg van.
KLB is niet ons ding.quote:
Gezien.quote:Op zondag 19 april 2009 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een beleid hier weer boven.
Het grote PSV topic #377 waar we afscheid nemen van de titel
Weer lekker met respect behandeld
AFC Ajax Topic #1263 - Je Blijft de Mooistequote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gezien.
En nee we gaan er niets mee doen, voordat je dat komt vragen.
Ik denk het.quote:Op zondag 19 april 2009 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
AFC Ajax Topic #1263 - Je Blijft de Mooiste
Is dit nu een doodverwensing naar mensen die ''trollen'' ?
Weg.quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV - Ajax deel 8
Bizar, iemand een ernstige ziekte toewensen
Het staat in de notes. Daar blijft het bij.quote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In het kader van feedback , wat gebeurd er dan nog met zo bericht?
Zeer vreemd, al verbaas ik mij nergens meer over hierquote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het staat in de notes. Daar blijft het bij.
Jij wilt dat we bij elke note een ban gaan aanvragen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeer vreemd, al verbaas ik mij nergens meer over hier
Iemand een ziekte wensen en een doodverwensingquote:Op zondag 19 april 2009 20:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jij wilt dat we bij elke note een ban gaan aanvragen?![]()
Dan was er na vandaag bijna niemand meer over man.
forum@fok.nl als je het er niet mee eens bent.quote:Op zondag 19 april 2009 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Iemand een ziekte wensen en een doodverwensing
en er valt 2x geen ban
Vreemd he ?
En 2x een ajax user
Die boven mijquote:Op zondag 19 april 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je geeft een eigen post van je als troll aan?
als iemand dat 1x doet bannen de FA's gewoonweg niet, maar we noten wel, als het dan een keer wel te gortig wordt, dan bannen ze wel. Maar misschien kun je het eens aan de FA's voorleggen via Forum@fok.nl.quote:Op zondag 19 april 2009 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Iemand een ziekte wensen en een doodverwensing
en er valt 2x geen ban
Vreemd he ?
En 2x een ajax user
Doodverwensing is toch wel een banquote:Op zondag 19 april 2009 21:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
als iemand dat 1x doet bannen de FA's gewoonweg niet, maar we noten wel, als het dan een keer wel te gortig wordt, dan bannen ze wel. Maar misschien kun je het eens aan de FA's voorleggen via Forum@fok.nl.
En hoe vaak hebben we je dit al uit moeten leggen en hoe vaak heb je daar al over gemaild met de FA's?
owh, en Ajax users bannen we natuurlijk nooooooooooooit, dat is ook te zien aan het mededelingenforum.![]()
![]()
Ligt eraan hoe vaak je het doet.quote:Op zondag 19 april 2009 21:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doodverwensing is toch wel een ban
Is volgens mij ooit wel geweest.quote:Op zondag 19 april 2009 21:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ok![]()
Dacht dat er op een doodverwensing standaard een ban stond.
Op een forum-user over het algemeen direct wel ja, maar ook hier kijken de FA's vaak naar post-historie. Voor andere doodsverwensingen richting groep, speler of anders ook, maar moet er vaak net wat meer tegenover staan, ook qua historie. Moeilijk om dat zo aan te geven, maar het betekent nog altijd echt niet dat we het tolereren.quote:Op zondag 19 april 2009 21:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doodverwensing is toch wel een ban
Die Mike die kijkt de hele fucking wedstrijd niet en komt een beetje uitdagend dat zeggen.quote:
Wat een onzinreactie van je zegquote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Die Mike die kijkt de hele fucking wedstrijd niet en komt een beetje uitdagend dat zeggen.
Hij hoeft niets te zeggen.
Maar laten we deze maar afdoen in het kader van "Samen staan we sterk in moeilijke tijden"
Want Ajacieden moeten elkaar natuurlijk wel bijstaan he
Ik begrijp het 2e deel echt totaal niet in combinatie met het eerste deel.quote:Op zondag 19 april 2009 21:13 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Die Mike die kijkt de hele fucking wedstrijd niet en komt een beetje uitdagend dat zeggen.
Hij hoeft niets te zeggen.
Maar laten we deze maar afdoen in het kader van "Samen staan we sterk in moeilijke tijden"
Want Ajacieden moeten elkaar natuurlijk wel bijstaan he
Dat sjimz alles van ajacieden onder stoelen en banken schuift.quote:Op zondag 19 april 2009 21:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik begrijp het 2e deel echt totaal niet in combinatie met het eerste deel.
Welkom in VBLquote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Dat sjimz alles van ajacieden onder stoelen en banken schuift.
Het is zo doorzichtig
Ach kom op zeg, ga jij nou ook al zo calimero lopen doen? Dat is heul geen troll van Mike. Er zijn dit weekend weer vooral Ajacieden geband, dus hou aub op met dat verongelijkte gedoe de hele tijd.quote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Het is zo doorzichtig
Klopt, daarom is er ook geen enkele Ajacied gebannedquote:Op zondag 19 april 2009 21:18 schreef Gitanov het volgende:
[..]
Het is zo doorzichtig
Zie je nou wel.quote:Op zondag 19 april 2009 21:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Klopt, daarom is er ook geen enkele Ajacied gebanned![]()
En heb ik geen enkele note aan Ajacieden uitgedeeld.
Nu val ik door de mand.quote:Op zondag 19 april 2009 21:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zie je nou wel.![]()
Het grote Ibrahim Afellay topic #2
Beetje belachelijk, vooral die laatste 2 zinnen.
Irritante troll, ieder moment van de dag in het Ajax-topic te vinden.quote:Op zondag 19 april 2009 22:07 schreef Rots het volgende:
Suarez heeft toch zeker aangegeven dat hij nog een jaar bij Ajax wil blijven. Maargoed, dat zegt elke voetballer tegenwoordig en die is gewoon weg bij een goed bod.
Ik denk dat ze Beerens als vervanger halen?
Ik vind het geen troll, misschien denkt een andere mod er anders over.quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Irritante troll, ieder moment van de dag in het Ajax-topic te vinden.
Ik zie dat ook niet als een troll.quote:Op zondag 19 april 2009 22:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Irritante troll, ieder moment van de dag in het Ajax-topic te vinden.
Het ging dan ook meer om zijn posts in het algemeen. Altijd met zo'n misselijke ondertoon om reacties uit te lokken, keer op keer.quote:
Dan nog is dit geen troll en doet hij niet iets "unieks"quote:Op zondag 19 april 2009 22:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Het ging dan ook meer om zijn posts in het algemeen. Altijd met zo'n misselijke ondertoon om reacties uit te lokken, keer op keer.
Richt samen een clubje op.quote:Op zondag 19 april 2009 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
@ Gitanov bedankt
Steeds meer mensen zien het licht
Leg jij dan uit waarom het een troll is, misschien dat ze dan wel notenquote:Op zondag 19 april 2009 22:22 schreef jorienvdherik het volgende:
@ Gitanov bedankt
Steeds meer mensen zien het licht
Dude, jij vond het geen terechte nederlaag?quote:
Waarom loopt het altijd uit de hand als Ajax verliest?quote:Op zondag 19 april 2009 18:43 schreef RayMania het volgende:
Dit is de eerste keer dit seizoen dat het uit de hand loopt hoor. Dat ligt niet aan ons, dat ligt aan het soort wedstrijd wat er op dat moment gespeeld en aan het wedstrijdverloop. Enige wat wij kunnen doen is zo snel mogelijk berichten aanpassen en noten, meer niet. Er zijn natuurlijk banaanvragen gedaan, maar waarschijnlijk zitten de FA's op het terras. Geduld dus.
Zij hebben de meeste internethoolis.quote:Op maandag 20 april 2009 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar loopt het altijd uit de hand als Ajax verliest?
Veel Ajacieden op dit forum en veel mensen tegen Ajax. Ik ga niemand hier de schuld in de schoenen schuiven, want het verschilt per keer. De ene keer is het een te zware tegenreactie van een lichtontvlambare Ajacied op een niet-Ajacied die een trollrekening vereffend. De andere keer gaan beide partijen te ver, soms een niet-Ajacied die niet grappig meer loopt te trollen en vaak pure wedstrijdfrustraties die geuit worden, terwijl men beter even tot 10 kan tellen of gewoon even de pc uitzetten.quote:Op maandag 20 april 2009 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waar? Even denken. De tachtig livescoretopics, het Ajax-topic, het AZ-topic, het Afellay-topic en hier en daar nog een topicje. Hoe meer, hoe beter.quote:Op maandag 20 april 2009 00:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Deze post is een grapje neem ik aan?quote:Op maandag 20 april 2009 00:48 schreef Prosac het volgende:
Veel Ajacieden op dit forum en veel mensen tegen Ajax. Ik ga niemand hier de schuld in de schoenen schuiven, want het verschilt per keer. De ene keer is het een te zware tegenreactie van een lichtontvlambare Ajacied op een niet-Ajacied die een trollrekening vereffend. De andere keer gaan beide partijen te ver, soms een niet-Ajacied die niet grappig meer loopt te trollen en vaak pure wedstrijdfrustraties die geuit worden, terwijl men beter even tot 10 kan tellen of gewoon even de pc uitzetten.
want?quote:Op maandag 20 april 2009 09:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Deze post is een grapje neem ik aan?
Om vervolgens hier weer genegeerd te worden.quote:
Ik zeg dat je alle nadelige beslissingen van Sevilla onterecht vindt en jij gaat het ineens over Ajax hebben?quote:Op maandag 20 april 2009 09:39 schreef sezten het volgende:
[..]
Om vervolgens hier weer genegeerd te worden.
Hoi![]()
Prosac waar sloeg die opmerking op dat ik sjimz aanval? Of had je jouzelf al verbeterd?
quote:De ene keer is het een te zware tegenreactie van een lichtontvlambare Ajacied op een niet-Ajacied die een trollrekening vereffend.
Waar hebben we het in godsnaam overquote:terwijl men beter even tot 10 kan tellen of gewoon even de pc uitzetten.
Normaal wat over wedstrijden?quote:Op maandag 20 april 2009 09:42 schreef Prosac het volgende:
Ik krijg bij jou het gevoel dat je constant Sjimz op de huid zit. Hij zegt normaal wat over de wedstrijden en vervolgens hopla, direct de aanval inzetten.
Erg inhoudelijke post is het niet?quote:Op maandag 20 april 2009 09:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
In jouw ogen zijn alle beslissingen tegen Sevilla onterecht.
Ik geloof niet dat jij de situaties gezien hebt dus jij hebt sowieso geen recht van spreken.quote:Op maandag 20 april 2009 09:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zeg dat je alle nadelige beslissingen van Sevilla onterecht vindt en jij gaat het ineens over Ajax hebben?
In het Primera Division topic?
Jezus, mag ik ook een foutje maken door in het verkeerde topic te posten?quote:Op maandag 20 april 2009 09:56 schreef sjimz het volgende:
natrappen?
En ik zeg op een gegeven moment dat het genoeg is met het offtopic en dan ga je vervolgens een youtubevideo van de goal van Ari tegen Ajax in het Primera Division topic plaatsen
quote:Op maandag 20 april 2009 09:57 schreef sezten het volgende:
[..]
Jezus, mag ik ook een foutje maken door in het verkeerde topic te posten?
Mijn nederig excuus![]()
En nu?quote:Op maandag 20 april 2009 09:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Behoorlijk belachelijkVooral zinnen als:
[..]
[..]
Waar hebben we het in godsnaam over
Je moet je gewoon niet zo aanstellen. Het is maar een forum. Met je lichtonvlambare ajacieden die een trollrekening te vereffenen hebbenquote:
oké.quote:Op maandag 20 april 2009 10:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je moet je gewoon niet zo aanstellen. Het is maar een forum. Met je lichtonvlambare ajacieden die een trollrekening te vereffenen hebbenComediant.
Nee, jij bent de geloofwaardigheid zelvequote:Op maandag 20 april 2009 09:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je maakt jezelf nu wel heel erg ongeloofwaardig
Gewoon even tot 10 tellen of je pc uitzettenquote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef Prosac het volgende:
Wil je graag dat ik hem verwijder? Jij hebt je zegje gedaan, Sjimz heeft zijn zegje gedaan en nu weer doorlopen want ik moet nog even uithuilen vanwege Robbie's kritiek op mijn post.
Zal de baas fijn vinden.quote:Op maandag 20 april 2009 10:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gewoon even tot 10 tellen of je pc uitzetten
quote:Op maandag 20 april 2009 10:32 schreef Prosac het volgende:
Wil je graag dat ik hem verwijder? Jij hebt je zegje gedaan, Sjimz heeft zijn zegje gedaan en nu weer doorlopen want ik moet nog even uithuilen vanwege Robbie's kritiek op mijn post.
Voor de 1000x de goal posten was in het verkeerde topic.quote:Op maandag 20 april 2009 10:42 schreef Prosac het volgende:
Hij zegt dat in jouw ogen alles tegen Sevilla onterecht is, in het Primera Division topic dat is toch nog on topic of niet? Dat ging over de wedstrijd, vervolgens denk jij te moeten reageren met het mislopen van de titel voor Ajax en vervolgens plaats je de goal van Ari tegen Ajax.
Ik geloof dat jij dan nog het meest off topic ging.
Er klopt hier iets niet.quote:Op maandag 20 april 2009 10:42 schreef Prosac het volgende:
in jouw ogen alles tegen Sevilla onterecht is
Dat ging over de wedstrijd.
quote:Op maandag 20 april 2009 10:51 schreef sezten het volgende:
[..]
Voor de 1000x de goal posten was in het verkeerde topic.
[..]
Er klopt hier iets niet.
Maar ik zal het wel weer laten. Macht is alles
Je wordt gewoon niet serieus genomen en dat is ook gewoon terecht. Je post voornamelijk onzin en durft dan nog wel te miepen in FB. Ook al heb je een keer gelijk, dan denkt een mod toch snel: daar heb je hem weer...quote:Op maandag 20 april 2009 10:27 schreef sezten het volgende:
[..]
Nee, jij bent de geloofwaardigheid zelve
Wat op zich wel weer kwalijk is natuurlijk.quote:Op maandag 20 april 2009 11:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je wordt gewoon niet serieus genomen en dat is ook gewoon terecht. Je post voornamelijk onzin en durft dan nog wel te miepen in FB. Ook al heb je een keer gelijk, dan denkt een mod toch snel: daar heb je hem weer...
Op zich wel, maar ik zou hetzelfde doen. Geheel objectief modden is toch niet mogelijk. Niets menselijks is ook een moderator vreemd.quote:Op maandag 20 april 2009 12:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat op zich wel weer kwalijk is natuurlijk.
Ray doet zoiets niet hoorquote:Op maandag 20 april 2009 12:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik zou hetzelfde doen. Geheel objectief modden is toch niet mogelijk. Niets menselijks is ook een moderator vreemd.
Nee klopt. Maar als er hier op het forum Feyenoorders kakkerlakken worden genoemd dat mag het gewoon blijven staan! Is haakneus (andere naam voor jood) erger dan kakkerlakken?quote:Op maandag 20 april 2009 13:21 schreef Prosac het volgende:
Ik zat er al op te wachten.![]()
Post stond al klaar.
Er was nog nergens met kakkerlak in jouw richting gestrooid, maar jij vind het nodig om op een doodnormale vraag met haakneus aan te komen. Nee, dan start je normale discussie.
Het verschil zit in het persoonlijk worden of niet. Als iemand jou kakkerlak had genoemd, terwijl je normaal discussie wilt voeren, dan wijzigen we dat ook. Persoonlijk worden staan we niet toe.quote:Op maandag 20 april 2009 13:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar als er hier op het forum Feyenoorders kakkerlakken worden genoemd dat mag het gewoon blijven staan! Is haakneus (andere naam voor jood) erger dan kakkerlakken?
Je bent gewoon aan het marchanderen op dit moment.
Dat staan jullie niet toe? Gast schei uit. We worden zo vaak kakkerlakken en havenslaven genoemd.quote:Op maandag 20 april 2009 13:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Het verschil zit in het persoonlijk worden of niet. Als iemand jou kakkerlak had genoemd, terwijl je normaal discussie wilt voeren, dan wijzigen we dat ook. Persoonlijk worden staan we niet toe.
Komt de sfeer alleen maar ten goede.
In het f'noordtopic is neuzen, haakneuzen etc toch ook gewoon toegestaan?quote:Op maandag 20 april 2009 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat staan jullie niet toe? Gast schei uit. We worden zo vaak kakkerlakken en havenslaven genoemd.
En die posts worden zelden ge-edit.
quote:Op maandag 20 april 2009 13:29 schreef Prosac het volgende:
Als iemand tegen jou zou zeggen "hou je bek kakkerlak" of "Suarez is echt wel een topper domme Kakkerlak" had ik dat gewijzigd. Wat voegt dat toe?
Als er in zijn algemeenheid over kakkerlakken, en haakneuzen gesproken wordt, dan wijzigen we dat niet.
Onderling? Heb zo vaak het woord kakkerlak in het Feyenoord topic naar mijn hoofd gesmeten gekregen door een haakneus.quote:Op maandag 20 april 2009 13:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In het f'noordtopic is neuzen, haakneuzen etc toch ook gewoon toegestaan?
Je moet dingen wel in de juiste context zien. Ajacieden die het onderling over kakkerlakken hebben, en havenslaven die het onderling over haakneuzen hebben.
Das wat anders dan kakkerlak die haakneus roept in een Ajax topic, of andersom.
Ga wat nuttigs doen ofzo. Je druk maken om je "club".
Dan mag jij mij in dit aan een specifiek persoon gericht verband uitleggen wat de absolute toegevoegde waarde in de discussie is van het haakneus noemen van diegene, terwijl hij jou een normale vraag stelt ZONDER jou kakkerlak of havenslaaf te noemen.quote:Op maandag 20 april 2009 13:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb helemaal niets in zo'n context gezegd.
Ik zei letterlijk dit: "Hier heb je hem haakneus!"
Ik zie niets staan over houd je bek of domme haakneus. Dus wat loop je nou te bazelen?
-overbodig-quote:Op maandag 20 april 2009 13:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb helemaal niets in zo'n context gezegd.
Ik zei letterlijk dit: "Hier heb je hem haakneus!"
Ik zie niets staan over houd je bek of domme haakneus. Dus wat loop je nou te bazelen?
Dan moet dat geedit worden.quote:Op maandag 20 april 2009 13:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Onderling? Heb zo vaak het woord kakkerlak in het Feyenoord topic naar mijn hoofd gesmeten gekregen door een haakneus.
Hij stelt geen normale vraag. Hij vraagt dit:quote:Op maandag 20 april 2009 13:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dan mag jij mij in dit aan een specifiek persoon gericht verband uitleggen wat de absolute toegevoegde waarde in de discussie is van het haakneus noemen van diegene, terwijl hij jou een normale vraag stelt ZONDER jou kakkerlak of havenslaaf te noemen.
En wat is dan wel de meerwaarde van de discussie als Feyenoord supporters uitgemaakt worden voor kakkerlakken? En waarom wordt dat wel toegestaan?quote:Op maandag 20 april 2009 13:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
post die dan. Domme opmerkingen van jou altijd. En leg dan es uit hoe en waar Suarez dat zegt.
Doodverwensing.quote:Op maandag 13 april 2009 19:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
De enige goeie Wilfred Genee is een dode Wilfred Genee.
Jodenmods, dat weet je nu toch onderhand wel..?quote:Op maandag 20 april 2009 13:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij stelt geen normale vraag. Hij vraagt dit:
[..]
En wat is dan wel de meerwaarde van de discussie als Feyenoord supporters uitgemaakt worden voor kakkerlakken? En waarom wordt dat wel toegestaan?
Klopt. Maar Feyenoord users worden hier kakkerlakken genoemd. Is dat geen sneer? Mods laten dat gewoon staan. Dus ik zou niet weten waarom haakneus niet mag? Helemaal tegen iemand die zegt dat ik een domme opmerking maak.quote:Op maandag 20 april 2009 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
-overbodig-
Je gebruikt het toch als directe sneer naar een Ajacied?
Ben jij toevallig familie van SCH?
Prosac niet.quote:Op maandag 20 april 2009 13:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Jodenmods, dat weet je nu toch onderhand wel..?
Je hebt gelijk dat het ook niet geheel op normale toon is, maar dan hoef je nog altijd niet "haakneus" te gebruiken.quote:Op maandag 20 april 2009 13:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
En wat is dan wel de meerwaarde van de discussie als Feyenoord supporters uitgemaakt worden voor kakkerlakken? En waarom wordt dat wel toegestaan?
Wat is daar abnormaal aan?quote:Op maandag 20 april 2009 13:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jullie hebben het toch ook altijd over neuzen in het f'noord topic? Wat jank je nou?quote:En wat is dan wel de meerwaarde van de discussie als Feyenoord supporters uitgemaakt worden voor kakkerlakken? En waarom wordt dat wel toegestaan?
Die constatering werd mij niet in dank afgenomenquote:
quote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Hij stelt zich aan omdat hij een topic-vergallende kutkneus met een wanstaltig gevoel voor humor is !
Ik zie kakkerlak niet staan. Ik zie havenslaaf niet staan. Ik zie kneus niet staan. Ik zie klootzak niet staan. Ik zie mongool niet staan. Domme opmerkingen - moeten we dat gaan editten?quote:Op maandag 20 april 2009 13:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
Het is heel simnpel.quote:Op maandag 20 april 2009 13:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Klopt. Maar Feyenoord users worden hier kakkerlakken genoemd. Is dat geen sneer? Mods laten dat gewoon staan. Dus ik zou niet weten waarom haakneus niet mag? Helemaal tegen iemand die zegt dat ik een domme opmerking maak.
Nja ik las dit toen straks in een ander topic:quote:Op maandag 20 april 2009 13:43 schreef Grulez het volgende:
Die constatering werd mij niet in dank afgenomen![]()
[..]
quote:Op maandag 20 april 2009 12:55 schreef Prosac het volgende:
Daar is -samen met ernstige blessures toewensen- een tijdje terug discussie over geweest in FB, uiteindelijk hebben we toen besloten dat we dat ook gewoon niet meer doen.
Nu heb je nog steeds niet uitgelegd waarom je nou marchandeert? Waarom wordt het wel toegestaan dat ik havenslaaf of kakkerlak wordt genoemd?quote:Op maandag 20 april 2009 13:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat het ook niet geheel op normale toon is, maar dan hoef je nog altijd niet "haakneus" te gebruiken.
Ik heb al eerder in FB uitgelegd dat wanneer we kakkerlakken geheel zouden gaan verbieden, we joden, haakneuzen, boeren etc etc ook niet meer toe kunnen staan. Dat wordt ook als scheldnaam gebruikt.
In algemeen gebruik, staan we het dus gewoon toe, indien het gebruikt wordt om persoonlijk te worden niet.
Het is ge-edit,het is redelijk onmogelijk om alles post voor post te lezen.quote:Op maandag 20 april 2009 13:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nja ik las dit toen straks in een ander topic:
[..]
Waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 20 april 2009 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is heel simnpel.
Ajacieden onderling hebben het over kakkerlakken
Jullie hebben het over neuzen.
Als een neus in het f'noord topic roept "kakkerlak" is dat niet gewenst
Als een kakkerlak "haakneus" roept in Ajax topic is dat niet gewenst.
Zelfs een kind van jouw leeftijd moet dit begrijpen toch?
Haha jezus wat een wannebe-mod ben jij.quote:Op maandag 20 april 2009 13:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het is heel simnpel.
Ajacieden onderling hebben het over kakkerlakken
Jullie hebben het over neuzen.
Als een neus in het f'noord topic roept "kakkerlak" is dat niet gewenst
Als een kakkerlak "haakneus" roept in Ajax topic is dat niet gewenst.
Zelfs een kind van jouw leeftijd moet dit begrijpen toch?
waar werd je dat genoemd in deze discussie?quote:Op maandag 20 april 2009 13:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nu heb je nog steeds niet uitgelegd waarom je nou marchandeert? Waarom wordt het wel toegestaan dat ik havenslaaf of kakkerlak wordt genoemd?
Schei uit manquote:Op maandag 20 april 2009 13:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zie kakkerlak niet staan. Ik zie havenslaaf niet staan. Ik zie kneus niet staan. Ik zie klootzak niet staan. Ik zie mongool niet staan. Domme opmerkingen - moeten we dat gaan editten?
Zal er wel mee te maken hebben dat ik ruim 2 jaar hier gemod heb.quote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha jezus wat een wannebe-mod ben jij.
En je zegt het nog verkeerd ook. Alleen als het persoonlijk is, wordt het weggeëdit. Maargoed, dit had best kunnen blijven staan van D-K. Haha.
Of je geeft gewoon antwoord. Oh nee, dat kan je niet want dan moet je je ongelijk toegeven.quote:
Dat gaat vanaf nu dan gebeuren? In het verleden is dat namelijk zelden/nooit gebeurt.quote:Op maandag 20 april 2009 13:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
waar werd je dat genoemd in deze discussie?
nogmaals: Als wij zien dat iemand jou persoonlijk toe zou spreken met havenslaaf of kakkerlak of domme mongool, whatever, editten wij dat.
nou, wijs de post van vandaag maar aan waar je kakkerlak (ofzo) genoemd werd en waardoor jij genoodzaakt was haakneus te gebruiken in de betreffende post.quote:Op maandag 20 april 2009 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Schei uit manWil je het niet zien of zie je het nou echt niet?
Gast, ik vraag wat aan een mod. Ik vraag toch niets aan jou? Als ik jou iets had willen vragen dan had ik je wel een PM gestuurd.quote:Op maandag 20 april 2009 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon antwoord. Oh nee, dat kan je niet want dan moet je je ongelijk toegeven..
indien wij het zagen, werd het de laatste tijd altijd al ge-edit. Persoonlijk worden deden we niet en doen we niet.quote:Op maandag 20 april 2009 13:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat gaat vanaf nu dan gebeuren? In het verleden is dat namelijk zelden/nooit gebeurt.
Leg het me maar uit hoor.quote:Op maandag 20 april 2009 13:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Schei uit manWil je het niet zien of zie je het nou echt niet?
Vandaagquote:Op maandag 20 april 2009 13:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
nou, wijs de post van vandaag maar aan waar je kakkerlak (ofzo) genoemd werd en waardoor jij genoodzaakt was haakneus te gebruiken in de betreffende post.
Ik geloof dat het vrij is op dit forum om een mening te hebben.quote:Op maandag 20 april 2009 13:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gast, ik vraag wat aan een mod. Ik vraag toch niets aan jou? Als ik jou iets had willen vragen dan had ik je wel een PM gestuurd.
Moet ik eerst kakkerlak genoemd worden of iemand een haakneus te mogen noemen?quote:Op maandag 20 april 2009 13:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
nou, wijs de post van vandaag maar aan waar je kakkerlak (ofzo) genoemd werd en waardoor jij genoodzaakt was haakneus te gebruiken in de betreffende post.
Jij mag je mening hebben ja. Maar ga je niet in een discussie mengen die niet voor jou bedoelt is. Ik stel een vraag aan een mod.quote:Op maandag 20 april 2009 13:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik geloof dat het vrij is op dit forum om een mening te hebben.
Als ik vind dat je jankt, dan zeg ik dat.
Maar ga eens inhoudelijk in op wat ik zeg.
Ik leg je uit dat het not-done is om zomaar haakneus te gebruiken, maar je blijft maar doorjanken over dat iemand jou kakkerlak heeft genoemd. Terwijl ik er al meermalen op wijs dat we dat niet -meer- toestaan, al een tijdje niet. Maar we lezen niet post voor post en missen wel eens wat. Omdat je er maar over doorgaat, ga ik er vanuit dat we dat blijkbaar vandaag gemist hebben en daarom vraag ik je om de post.quote:Op maandag 20 april 2009 13:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vandaag. Gast ik zit al een aantal jaar op FOK!
antwoord op je vraagquote:
Prima. Maar waarom reageer je dan wel op posts van mij waar je wel wat op hebt te zeggen?quote:Op maandag 20 april 2009 13:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij mag je mening hebben ja. Maar ga je niet in een discussie mengen die niet voor jou bedoeltd is. Ik stel een vraag aan een mod.
Sinds wanneer is dat niet meer toegestaan? Ik wist er namelijk niets vanaf. Heb er nooit wat van gemerkt.quote:Op maandag 20 april 2009 13:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik leg je uit dat het not-done is om zomaar haakneus te gebruiken, maar je blijft maar doorjanken over dat iemand jou kakkerlak heeft genoemd. Terwijl ik er al meermalen op wijs dat we dat niet -meer- toestaan, al een tijdje niet. Maar we lezen niet post voor post en missen wel eens wat. Omdat je er maar over doorgaat, ga ik er vanuit dat we dat blijkbaar vandaag gemist hebben en daarom vraag ik je om de post.
Uh, ik wil gewoon de notes op deze account erbij graag.quote:Op maandag 20 april 2009 13:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
antwoord op je vraag
nee.
maar als je over de schreef gaat, krijgt je kloon ook gewoon een ban.
Persoonlijk worden, al voordat ik mod werd. Met kakkerlakken e.d. is even weer een aanscherping daarvan, omdat het 0,0 toevoegt. Of dat altijd al zo was, weet ik niet.quote:Op maandag 20 april 2009 13:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat niet meer toegestaan? Ik wist er namelijk niets vanaf.
Oke, dan houden we het er maar op dat er de laatste tijd vaak overheen is gelezen.quote:Op maandag 20 april 2009 13:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
Persoonlijk worden, al voordat ik mod werd. Met kakkerlakken e.d. is even weer een aanscherping daarvan, omdat het 0,0 toevoegt. Of dat altijd al zo was, weet ik niet.
Neen, we zetten geen notes over.quote:Op maandag 20 april 2009 14:10 schreef sezten het volgende:
Wat een UI Prosac![]()
Nu zal ik mijn notes krijgen of doe je daar niet aan? Zou ik jammer vinden.
Hij wordt niet persoonlijk. Dus dan is het toegestaan.quote:Op maandag 20 april 2009 14:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
AFC Ajax topic #1264: Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Rots doet even DK na.
Ik begrijp dat niet nee. Waarom zeg je dat?quote:Op maandag 20 april 2009 14:46 schreef Rots het volgende:
Als het maar niet persoonlijk wordt Duvel, of heb je dat nou nog steeds niet door?
Omdat velen blijkbaar willen dat we nog verder moeten gaan om VBL voor iedereen leuk te houden. Nog even en we moeten bans gaan uitdelen omdat een Ajacied het woord kakkerlak of boer gaat gebruiken in het Ajax topic.quote:Op maandag 20 april 2009 14:48 schreef Suijk het volgende:
Waarom moet per se die grens opgezocht worden eigenlijk?
Het is schijnbaar enorm leuk, stoer, tof, cool, gaaf, gezellig om dat soort dingen te doen en maar proberen zoveel mogelijk mensen te irriteren, op de kast te jagen en af te zeiken.quote:Op maandag 20 april 2009 14:48 schreef Suijk het volgende:
Waarom moet per se die grens opgezocht worden eigenlijk?
Ik doe het ook niet. Heb geen zin om de boel te verzieken in dat topic omdat ik weet hoe irritant het is. En het maakt me ook niet uit dat hij haakneuzen zegt. Alleen het slaat nergens op en had niks met zn verdere post te maken. Als hij nou had gezegt "die haakneuzen maken toch niks klaar in de CL" dan kan het wel imho.quote:Op maandag 20 april 2009 14:49 schreef Prosac het volgende:
als je het in zijn algemeenheid doet en niet alleen een post maakt met kakkerlakken, dan mag het.![]()
Maar als je het nu zo gaat doen, dan zijn we er snel klaar mee, dat is wat ik bedoel met "Komt vanzelf een moment dat we van dat soort gedrag ook helemaal schijtziek worden"
Het is "normaler" dat in het Ajaxtopic algemeen over kakkerlakken gesproken wordt en in het Feyenoordtopic over joden.
Met een beetje logisch nadenken lijkt het me duidelijk dat wanneer dat andersom gaat gebeuren, dat het weer snel een gezellige boel wordt in het topic.![]()
dus denk even na.
Misschien moeten jullie dat maar een tijdje gaan doen. Ook met joden e.d. Gewoon zonder gezeur en zonder aanziens des persoons. Blijkbaar kunnen mensen er niet mee omgaan en wordt de grens van het schelden steeds verder opgerekt omdat het beginsel van schelden is vrijgegeven.quote:Op maandag 20 april 2009 14:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat velen blijkbaar willen dat we nog verder moeten gaan om VBL voor iedereen leuk te houden. Nog even en we moeten bans gaan uitdelen omdat een Ajacied het woord kakkerlak of boer gaat gebruiken in het Ajax topic.
daar wordt iedereen vast heel blij van.
Ja leuk, laten we echt een EO-forum van gaan maken.quote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie dat maar een tijdje gaan doen. Ook met joden e.d. Gewoon zonder gezeur en zonder aanziens des persoons. Blijkbaar kunnen mensen er niet mee omgaan en wordt de grens van het schelden steeds verder opgerekt omdat het beginsel van schelden is vrijgegeven.
checkquote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Grulez het volgende:
[VBL-SC #47]
centraal bedoel ik natuurlijk of hoe dat ook heet...
Ja, dat zegt Prosac dus al.quote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we echt een EO-forum van gaan maken.
Dat je een forum zonder scheldwoorden zo noemt, zegt veel over je. Ik pleit daar helemaal niet voor maar blijkbaar kunnen users niet omgaan met de vrijheid en moeten termen als 'haakneuzen' worden gebruikt. Dan moet het misschien maar eens op een rigorueze manier. Ik kan zelf best wel wat hebben en ben vaak het onderwerp van spot, daar gaat het helemaal niet om. Maar gewoon schelden om het schelden, om te provoceren en ook nog met een vleugje echte discriminatie etc. - dat moeten we niet willen.quote:Op maandag 20 april 2009 14:54 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja leuk, laten we echt een EO-forum van gaan maken.
Ik denk dat je altijd moet kijken naar de context. Ik wil het ook nog wel eens hebben over die neuzen, en Ajacieden over de havenslaven of kakkerlakken. Zolang het niet persoonlijk is, of ontzettend kinderachtig zoals Rots net in het Ajax-topic kan dat best lijkt me. Het grotere probleem is dat iedereen zich maar aangevallen voelt en gelijk komt janken in dit topic. Ik noem een Ajacied die ik ken ook altijd neusje, en hij mij kakkerlak. Lachen toch?quote:Op maandag 20 april 2009 14:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat je een forum zonder scheldwoorden zo noemt, zegt veel over je. Ik pleit daar helemaal niet voor maar blijkbaar kunnen users niet omgaan met de vrijheid en moeten termen als 'haakneuzen' worden gebruikt. Dan moet het misschien maar eens op een rigorueze manier. Ik kan zelf best wel wat hebben en ben vaak het onderwerp van spot, daar gaat het helemaal niet om. Maar gewoon schelden om het schelden, om te provoceren en ook nog met een vleugje echte discriminatie etc. - dat moeten we niet willen.
Ben ik met je eens. Op persoonlijk vlak is dat vaak ook minder erg, dan ken je elkaar en kan er veel meer en heb je een vorm van gelijkwaardigheid. Dat is iets anders dan anoniem op een forum in het algemeen wat scheldwoorden roepen - die lang niet altijd zo erg zijn op zich maar als ze in een bepaalde sfeer en algemeenheid en frequentie worden geroepen, een vervelend forum tot gevolg hebben. Ik denk zelf dat je zonder al die scheldwoorden niet meteen een minder leuk of een EO-forum hebt. Misschien moeten we juist wat vaker bidden met elkanderquote:Op maandag 20 april 2009 15:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik denk dat je altijd moet kijken naar de context. Ik wil het ook nog wel eens hebben over die neuzen, en Ajacieden over de havenslaven of kakkerlakken. Zolang het niet persoonlijk is, of ontzettend kinderachtig zoals Rots net in het Ajax-topic kan dat best lijkt me. Het grotere probleem is dat iedereen zich maar aangevallen voelt en gelijk komt janken in dit topic. Ik noem een Ajacied die ik ken ook altijd neusje, en hij mij kakkerlak. Lachen toch?
Daar heb je de kern van de laatste maanden te pakken. Men kan helemaal niks van elkaar hebben en zoekt mekaar welbewust op, om vervolgens weer hier te komen zeuren dat ze aangevallen werden.quote:Op maandag 20 april 2009 15:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik denk dat je altijd moet kijken naar de context. Ik wil het ook nog wel eens hebben over die neuzen, en Ajacieden over de havenslaven of kakkerlakken. Zolang het niet persoonlijk is, of ontzettend kinderachtig zoals Rots net in het Ajax-topic kan dat best lijkt me. Het grotere probleem is dat iedereen zich maar aangevallen voelt en gelijk komt janken in dit topic. Ik noem een Ajacied die ik ken ook altijd neusje, en hij mij kakkerlak. Lachen toch?
Misschien moet je FB een poosje dicht doen. Echte FB kan dan wel via PM.quote:Op maandag 20 april 2009 15:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daar heb je de kern van de laatste maanden te pakken. Men kan helemaal niks van elkaar hebben en zoekt mekaar welbewust op, om vervolgens weer hier te komen zeuren dat ze aangevallen werden.
Wat betreft de livetopics houden we ook rekening met emoties, maar als je na 2x editten 10 minuten later gewoon weer gaat zitten schelden of kanker gebruiken..quote:Op maandag 20 april 2009 15:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Als iemand boos is dan mag hij imho best veel zeggen. In de livetopics mag iedereen wat mij betreft ook gewoon best veel zeggen. Alleen als er totaal geen reden is om te schelden dan is het gewoon om te trollen en te provoceren.
Wake up call: het gros hier zit gewoon te etteren, heeft helemaal niets met van elkaar hebben te maken.quote:Op maandag 20 april 2009 15:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daar heb je de kern van de laatste maanden te pakken. Men kan helemaal niks van elkaar hebben en zoekt mekaar welbewust op, om vervolgens weer hier te komen zeuren dat ze aangevallen werden.
Eens.quote:Op maandag 20 april 2009 16:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wake up call: het gros hier zit gewoon te etteren, heeft helemaal niets met van elkaar hebben te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |