KLB is niet ons ding.quote:
Gezien.quote:Op zondag 19 april 2009 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een beleid hier weer boven.
Het grote PSV topic #377 waar we afscheid nemen van de titel
Weer lekker met respect behandeld
AFC Ajax Topic #1263 - Je Blijft de Mooistequote:Op zondag 19 april 2009 20:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gezien.
En nee we gaan er niets mee doen, voordat je dat komt vragen.
Ik denk het.quote:Op zondag 19 april 2009 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
AFC Ajax Topic #1263 - Je Blijft de Mooiste
Is dit nu een doodverwensing naar mensen die ''trollen'' ?
Weg.quote:Op zondag 19 april 2009 20:32 schreef jorienvdherik het volgende:
PSV - Ajax deel 8
Bizar, iemand een ernstige ziekte toewensen
Het staat in de notes. Daar blijft het bij.quote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In het kader van feedback , wat gebeurd er dan nog met zo bericht?
Zeer vreemd, al verbaas ik mij nergens meer over hierquote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het staat in de notes. Daar blijft het bij.
Jij wilt dat we bij elke note een ban gaan aanvragen?quote:Op zondag 19 april 2009 20:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeer vreemd, al verbaas ik mij nergens meer over hier
Iemand een ziekte wensen en een doodverwensingquote:Op zondag 19 april 2009 20:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jij wilt dat we bij elke note een ban gaan aanvragen?![]()
Dan was er na vandaag bijna niemand meer over man.
forum@fok.nl als je het er niet mee eens bent.quote:Op zondag 19 april 2009 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Iemand een ziekte wensen en een doodverwensing
en er valt 2x geen ban
Vreemd he ?
En 2x een ajax user
Die boven mijquote:Op zondag 19 april 2009 21:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je geeft een eigen post van je als troll aan?
als iemand dat 1x doet bannen de FA's gewoonweg niet, maar we noten wel, als het dan een keer wel te gortig wordt, dan bannen ze wel. Maar misschien kun je het eens aan de FA's voorleggen via Forum@fok.nl.quote:Op zondag 19 april 2009 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Iemand een ziekte wensen en een doodverwensing
en er valt 2x geen ban
Vreemd he ?
En 2x een ajax user
Doodverwensing is toch wel een banquote:Op zondag 19 april 2009 21:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
als iemand dat 1x doet bannen de FA's gewoonweg niet, maar we noten wel, als het dan een keer wel te gortig wordt, dan bannen ze wel. Maar misschien kun je het eens aan de FA's voorleggen via Forum@fok.nl.
En hoe vaak hebben we je dit al uit moeten leggen en hoe vaak heb je daar al over gemaild met de FA's?
owh, en Ajax users bannen we natuurlijk nooooooooooooit, dat is ook te zien aan het mededelingenforum.![]()
![]()
Ligt eraan hoe vaak je het doet.quote:Op zondag 19 april 2009 21:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doodverwensing is toch wel een ban
Is volgens mij ooit wel geweest.quote:Op zondag 19 april 2009 21:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ok![]()
Dacht dat er op een doodverwensing standaard een ban stond.
Op een forum-user over het algemeen direct wel ja, maar ook hier kijken de FA's vaak naar post-historie. Voor andere doodsverwensingen richting groep, speler of anders ook, maar moet er vaak net wat meer tegenover staan, ook qua historie. Moeilijk om dat zo aan te geven, maar het betekent nog altijd echt niet dat we het tolereren.quote:Op zondag 19 april 2009 21:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Doodverwensing is toch wel een ban
Die Mike die kijkt de hele fucking wedstrijd niet en komt een beetje uitdagend dat zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |